Alice, lekker dat het zo mooi geworden is. Moeders kunnen altijd net dat beetje extra doen he! Gezellig, kijken we met de tijd wel wanneer we gaan daten! Balen voor je ouders dat ze nog zo lang moeten reizen.. Zag net op het nieuws van de NS, vervelend zeg! Wian, je irritant he! Dan merk je pas hoe verslaafd je bent haha. Ik zat te leren, dus was steeds even aan het kijken of ik alweer op de site kon haha. Oh wat erg van Pinda.. Vind het zo erg! Wat een verdriet zeg.. Kim, hoe is het met jou? Al volop in je vruchtbare dagen?
Alice , wat een gedoe voor je ouders zeg met de treinen ,me vriend zegt net ook dat hij het heeft gehoord. Wel lief dat ze hebben geholpen met het kamertje !! Dat komt zeker wel goed ja Sstephanie , hier jammer genoeg nog niet in de vruchtbare periode , heb wel hele erge eipijn pfffff misschien een goed teken
Miranda , leuk dat je weer even langs komt , pfoew zie dat je 34 weken bent ! Wian, ja irritant is dat he als zp eruit ligt,aan de ene kant ben ik ook best wel verslaafd eraan , maar moet het af en toe echt proberen om eraf te blijven
Kim, ik hoop zo voor je dat je zwanger wordt deze maand! Ik heb foto's van de kleertjes in mn album staan!
@ Steph, leuke kleertjes!!! Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Mama had ook kleertjes meegebracht, grijs met rood gestreepte met een bijpassend mutsje. Manlief en ik hebben nog bijna niets gekocht...maar zo komt langzaamaan de kast wel vol! @ Kim, oei eipijn, een goed teken Ik ga lekker naar mijn bedje toe...even nog wat lezen en dan lekker slapie doen!
Alice ,Het komt allemaal vanzelf dat de kast vol komt. Als we hier de kast gaan indelen dan denk ik dat we al een kwart/helft vol hebben*schaam* Weltrusten meis !!
goh alice wat een schattig buikje heb je zeg! mooi hoor,ga die van mij hier dan maar niet plaatsen haha. voel je je goed? je bent ook al de 30 weken gepasseerd,gaat lekker snel he. leuke kleertjes hoor steph kim voor jou word het ook wel een keer tijd nu he , maar flink weer aan de klus als je je eipijn voelt! nijn hoe gaat het met jou? hoe was jullie vakantie? heb ik nu iedereen gehad? liefs
Miranda , zo erg is het toch niet Denk dat ik morgen maar even voor de zekerheid een ovulatietestje ga doen want doe het meestal pas als ik vruchtbaarslijm heb . Nijn, hoop dat je ongi of eitje snel komt
Alice, mooie buik! Toch echt wel gegroeid hoor, ten opzichte van je vorige foto! Lief van je ouders dat ze ook kleertjes meegenomen hadden. Wij willen wel weten wat het is, hebben zelfs al een afspraak staan voor een geslachtsbepaling! Heel vroeg, maar het was nog de enige plek en anders moesten we nog een week wachten en dat kan ik niet haha. 27 december gaan we spieken. Ben jij zo 'dik' dan Miranda? Is toch ook mooi? Kim, doe maar een ovutest! We willen geen ei missen! Meiden, ik ga zo naar de chirurg. De brug hier is afgesloten dus moet omrijden op dit vroege tijdstip, bleegh. Tot vanmiddag!
even snel voor ik naar mn werk ga! Haha ja het is echt een verslaving! ik kijk de laatste tijd meestal elke dag wel even wat "onze meiden" hebben gezegd en het is irritand als je op de pc zit, op zp drukt... en er onderhoud is! Maar ach, dat overleven we wel Alice, heel mooi buikje hoor! mooi beschaafd, en alles wat nu niet uitrekt... hoeft straks niet weer helemaal opnieuw in vorm te komen haha steph: dat is zeker mooi optijd dat je nu al een datum hebt voor geslachtsbepaling!! Fijn ook! hoe veel weken ben je dan? (even te lui om zelf uit te rekenen) 4 november zullen het hopelijk ook weten bij de 20 weken echo!! schiet al op! Heel veel sterkte bij de chirurg!!
Thanx voor jullie reacties meiden!! En inderdaad Wian, ik hoop ook dat hij niet mega op gaat rekken...al ben ik bang dat ik gewoon op een dag plof ofzo, omdat er toch echt een beeb in zit, hihi. @ Steph en Wian, leuk dat jullie willen weten wat het wordt...spannend!!! Ik ben heel benieuwd @ Steph, succes bij de chirurg!! Vraag hem maar de oren van het hoofd!!! En straks met goed nieuws terugkomen he? @ Miran, ik ben toch wel benieuwd naar je buik hoor!! Ik vind groot juist net mooi!!! Lekker een 'echte' mama . Op zich voel ik me de laatste dagen wat beter, zat er vorige week een beetje doorheen omdat ik 'mijn roze wolk nog niet gevoeld had', maar nu gaat het lichamelijk wat beter en ben ik af en toe toch heel erg happy dat we een beebje krijgen (sowieso happy, don't get me wrong, maar het dringt nu beter door ofzo en ik geniet er mee van ). Hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten van je 1e dag verlof? Lekker uitrusten meid!! Hoe vul je je dagen nu in? @ Naomi, Kim, T84, Rosa en Nijn....ik zwaai ook even naar jullie ....ik ben niemand vergeten nu toch? Liefs!!!
steph succes! waarschijnlijk ben je al weg? en ja,ik ben erg dik haha,mensen denken dat het er 3 zijn . maar.........wel een mooie ronde buik 100% zwanger alice ik zal als ik eraan denk vanavond een foto plaatsen! fijn dat je je nu goed voelt,ik had het ook hoor,nu drinkt het nog steeds niet zo door,waarschijnlijk omdat dit mijn tweede al is en het allemaal niet meer zo nieuw is. ik ga zeker genieten van mijn verlof,en tja hoe ik mijn dagen invul nu?? ik heb geen idee haha,zeeen van tijd en weet nu al niet wat ik ermee moet,mijn huis is praktisch al aan kant,mijn dochter is op school,mijn man de hele dag werken,ach ben blij dat zwangerschapspagina er nog is . nee zal me vast wel vermaken.
Hey meisjes, Wat hebben jullie gister een hoop gekletst.. @Alice, leuk dat jullie met de babykamer bezig zijn.. ben benieuwd naar het resultaat. Wat een mooi buikje, Ik heb wel het idee dat mijn buik nu al hetzelfde of groter is.. hihi en het verschil is +/- 9wkn.. @Steph, succes zo bij de chirurg.. hoop dat het goed nieuws is!! @Kim, heb je een ovu-test gedaan? @Miranda, wat lekker dat je met verlof bent!! Geniet ervan.. lekker niks doen..
Goedemorgen , Wat een drukte nu al *Zwaait terug naar naomi en Alice * Sstephanie , succes !! Miranda , ben erg benieuwd naar je foto Wian , werk ze meis! T84, nee ik heb nog geen ovutest gedaan doe ik altijd in de middag omdat ik dan me piek altijd heb . Hier gisteravond zei ik nog dat ik geen vruchtbaarslijm had ga ik naar de wc en ja hoor klodders vol , en vanmorgen leek het net of ik had geplast in bed zo erg was het . Gisteravond dan ook geklust En vanmorgen is vriend boos weggegaan naar zijn werk omdat ik hem er heen heb gestuurd hij zegt dat hij ziek is maar kon het er niet echt uithalen want altijd als hij ziek thuis is dan is het na een uurtje weer over (Hij heeft gewoon geen zin meer in zijn werk) En nu ga ik gauw verder met aankleden dan de hond doen katten eten geven ,zelf rustig eten en dan het huis doen . Ik spreek jullie straks weer