Ja tuurlijkm die merkt hoe druk mama is en is dus druk aan het protesteren. Goed dat je het dus even rustig aan gaat doen
klopt nijn! hoe drukker ik ben geweest hoe drukker de kleine daarna is. na het zwemmen is het helemaal erg ik doe niets anders dan wat dobberen maar ze is echt giga druk daarna. hier net kunnen regelen met de ouders van mn oppaskinderen dat ik de laatste 5 keertjes bij hun thuis op ga passen!!! ik ben echt zoooo blij dat ze dat goed vinden. nou hoef ik niet meer zo vaak een eind te lopen dus het zal een hoop pijn schelen. ook kunnen de kids zich nu waarschijnlijk beter vermaken omdat ze hun eigen speelgoed hebben, en ik hoef niet meer op te letten dat ze mijn huis af breken hihi. wat geeft dit een rust zeg heerlijk
O dat heb je dan wel goed geregeld inderdaad. Als je dan weer terug naar huis gaat, heb je het daar tenminste netjes en hoef je niet de boel nog weer eerst op te ruimen en schoon te maken.
inderdaad nijn!! maar het belangrijkste vind ik dat ik nu nog maar 4 keer 5-10 minuutjes hoef te lopen ipv 4 keer 20 minuten! mn moeder had me deze laatste keren willen komen helpen zei ze maar dit is een veel betere oplossing!
Goedenavond kim. lang niet gezien. Of ligt dat aan mij. kan ook haha. Maar ik plof effe lekker naast mijn mannetje op de bank. Laters meiden!!!!!
hmmm dat wil ik ook wel, helaas is mn ventje weer eens de hele avond weg! extra lange repetitie ivm wedstrijd zondag. normaal is ie om half 9 terug ik mag nu blij zijn als hij om half 11 thuis is
Wian, leuk mutsje . Is het nog gelukt met de jurken. Wat leuk een jongetje !! Sstephanie, ja hier van me ongi af, klopt ze zou een punctie krijgen maar die is niet doorgegaan. Doe wel rustig aan hoor met je been ! Naomi , auw ! Kan je zien wat een klein prikje kan doen. Druk aan het wassen gegaan . Miranda, nog even volhouden je bent er bijna. Nijntje , wat is dat een grove fout zeg , en begrijp dan ook echt heel goed dat jullie er boos om zijn geworden. Eerst zo in onzekerheid gezeten en toch blijkt je man goed zaad te hebben. En nou hopen dat je snel zwanger mag raken. T84, jeetje daar schrik je ook van zeg ! Gelukkig gaat het nu wel weer een beetje en zit je weer lekker thuis. Eindelijk zijn ze er misschien achter wat het is ! Alice , dat zou zeker een goeie wezen eerst nr 1 eruit hihi Sorry als ik iemand vergeten ben .
Nijntje , dat kan wel kloppen ja Hier zit vriendlief weer is achter de pc spelletjes te doen , maar ach heb wel me kat naast me liggen ook erg gezellig hihi.
hihi mannen hier net de droger leeg gehaald, opgevouwen en opgeruimd! nu is de babykamer niet meer zo leeg! moet alleen een molton laken onder het hoeslaken leggen maar ik heb geen flauw idee welke dat dat is..... ik heb hem wel denk ik maar welke het is. wat ben ik toch ook een muts, dat zijn eigenlijk van die dingen die je moet weten toch??
Alle kleding is nu dus gewassen , nu kan je er weer leuk tegen aan kijken Een molton is zachter dan de normale hoeslaken, nee joh je bent geen muts, ik wist het in het begin ook niet hoor Ik weet ook niet echt hoe ik het moet uitleggen maar denk dat dat het beste is
maar het probleem is dat ik ook hoeslaken heb van zachter spul... ik laat mn moeder maar eens kijken, en anders dinsdag de kraamzorg haha die kan het me vast vertellen!
Molton. ja die ziet er wel anders uit dan een hoeslaken, maar tegenwoordig heb je hele mooie, daarom lijken ze op elkaar. ( vroeger waren ze zo saai en stug, Daarom zag je het verschil)
hai ben ik even weer,kan nie slapen,ben wel heel moe! vandaag veel aan de diarree geweest (sorry) en een lichte kramp,dus ik twijfel een klein beetje of het hier zou beginnen?? het hoeft natuurlijk niet zo te zijn,maar heb er een voorgevoel bij. naomi lekker he dat je alles schoon en klaar hebt voor je gevoel. ik denk dat ik het toen bij mijn dochtertje ook wel 7 keer gewassen heb haha,nu maar 1 keer en als hte goed is kun je wel degelijk het verschil voelen tussen molton en badstof (de meeste hoeslakens zijn toch van badstof?)
@miranda: spannend meid!!! hopelijk zet het door ik heb 1 badstof hoeslaken en 3 katoenen ik vraag het dinsdag even aan de kraamzorg hihi. nou ik was alles maar 1 keer hoor! wat een gedoe hihi!
@Naomi, weet precies wat je bedoelt, ik had het ook. Heb toen moeders ingeschakeld, haha.. ik raakte er namelijk helemaal van in de war, haha.. @Miranda, Spannend meis? Hoe is het nu met je?
Goedemorgen meiden!! Naomi, haha, lastig he al die lakentjes. Zou het lekker aan je moeder vragen, die weet het vast wel. Molton is vaak dikker dan een gewoon lakentje. Voor wat heeft je man zondag een wedstrijd? Lekker dat je de laatste paar keren bij je oppaskindjes thuis mag oppassen, scheelt inderdaad een hoop. Kim, jammer dat de punctie van je zus niet is doorgegaan. Wanneer is je NOD? Miranda, spannend hoor. Ben wel benieuwd naar de naam! Alice, lekker ding!! Al beginnen over een tweede ahha. Geweldig! geeft het thuis studeren je een beetje rust? Rest vaqn de meiden, ik weet het niet meer.. Het is echt verschrikkelijk met me, ik heb heel vaak dat ik dingen aan het vertellen ben over bijvoorbeeld een stoel, en dan kijk ik naar een klok, en dan heb ik het ook over de klok terwijl ik denk dat ik het over de stoel heb.. Snappen jullie het nog?? Echt lastig haha. Mn borsten doen zeer!! Ik slaap vaak op mn buik, maar dat ging echt niet vannacht! Deed echt pijn! Geeft wel weer een beetje geruststelling hoor, voor dinsdag! Ben alleen vergeten gisteren de verwijsbrief van de verloskundige op te halen, echt zo stom! Heb meteen een mailtje gestuurd, dus ik hoop dat we het voor die tijd nog kunnen oplossen.