Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    naomi: ja dat kun je dan het beste doen haha,je hebt ook zovee verschillende dingen voor de baby:(, haha.

t84 het gaat goed met me,het zet alleen niet door , heb nu een beetje een weeig gevoel,en alles doet me pijn :x haha,voel me nu echt een zeikerd,heb met mijn eerste nergens last van gehad.

steph binnen nu en 2 weken weet je de naam ;),zal verklappen dat het wel een engelse naam is,net zoals die van mijn dochter.

nou begint al lekker vroeg met je haha,dat word wel veel erger naarmate de zws vorderd , heb nu zelf dat ik van alles en nog vergeet,ben normaal altijd de lopende agenda maar nu kun je er echt niet meer van opaan haha,4 keer op een dag naar de winkel als ik geen briefje schrijf,om gek van te worden.

kunnen ze de verwijzing niet direct door faxen zodat je alsnog op tijd bent? lastig dat je niet op je buik kunt slapen,dat is zo fijn,maar je went er wel aan hihi.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Miranda, nou ben benieuwd, gelukkig weten we het snel genoeg!
    Ik heb nog geen antwoord van haar gekregen. Als het niet op tijd is, breng ik de verwijskaart later die dag wel langs. Ze is er sowieso op dinsdag, maar vaak ''s middags pas, en we hebben de echo 's ochtends al. Komt wel goed. Ik moet er inderdaad aan wennen dat ik niet op mn buik kan slapen, maar dat is lastig, aangezien ik wegens die operatie niet op mn rechterzij kan liggen.. Kan nu alleen op mn linkerzij liggen en dat slaapt altijd het minst lekker!!
    Succes met al je pijntjes! Hoop dat het doorzet!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Vanmorgen had ik een spierwitte ocutest.
    Terwijl een deze dagen toch echt wel mijn ei zou moeten komen :(
    Zal toch niet zo zijn dat het spul niet werkt? :(
    had begin deze week klien beetje gevoelige borsten, maar dat is nog steeds minmaal.:(
    Hoop dat ik voor a.s woensdag als ik bloed ga prikken mijn ei heb.
    Maar dat betwijfel ik als mijn test nu nog spierwit is.
    Dan moet het wel in een keer heel snel gaan :(
    Sorry even een moment van frustratie en balen tussendoor:(

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Nijntje, dat is mooi balen!! Ik hoop voor je mee dat het snel op gaat schieten met je eitje.
    Dikke knuf voor jou! (Zou je heel graag mijn test geven, ik gun het jullie zo!!)

Rest heb ik wel gelezen, maar er is niet veel van blijven hangen.
    Heb een geheugen als een zeef, haha en ben niet eens zwanger! ;)

Dit was mijn ovu-test van een half uurtje geleden.

Bekijk bijlage 106285

Dacht dat ie gister al posi was, maar nu is ie toch echt knal, of zie ik iets wat er niet is?? :(

Liefs van mij

5. nijnonijntje

O ik zie ook een knaltst hoor. DUs je weet wat je te doen staat ;)
    Ben jaloers op jou test :(
    haha. Aan het werk dus:D

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Das een knaller Remmar. Jij hebt wat te doen vanmiddag.

Nijn, balen meis, maar Clomid werkt echt wel hoor! Misschien ontwikkel je wel een nieuwe cyclus ofzo? Zou me nu echt nog niet druk maken. Snap dat je het doet hoor!!!

Net terug uit de ruitershop. Lekker ingeslagen haha. Nieuwe winterjas, stapel sokken, nieuw hoofdstel, allemaal verschillende likstenen, nieuwe borstels.. Heerlijk! Nu hopen dat het hoofdstel past, mijn knollie heeft nogal een groot hoofd!!

Ohja, gisteren besloten om toch maar een babykamer te bestellen. Had een antieke kast van mn oma gekregen, maar het is zo moeilijk om daar bijpassende dingen bij te krijgen.. Vriendlief zou zelf een commode en ledikantje maken wat er wel mooi bij combineerde, maar daar is eigenlijk geen tijd meer voor. De dakkapellen moeten op zolder er nog steeds op en de babykamer moet helemaal opnieuw gestuct worden. Gaan als we een goede echo hebben even kijken bij babypark, zag in het boekje wel wat leuke kamertjes voorbij komen, en nu met die korting.. Mooi meegenomen!

7. nijnonijntje

@Steph
    Ja clomid werkt vaak wel ,maar niet altijd. Het kan zo zijn dat ik een te lage dosis heb. Ik sommige gevallen wekrt clomid neit en dat moet ik iets van pregnyl spuiten.
    Maar dat zien we dan wel weer. :(

Leuk joh dat jullie nu echt een babykamer gaan uitzoeken.
    Ennuh je krijgt wel een goede echo hoor. Jullie hebben al een kloppend hartje gezien :D Komt echt goed!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @stephanie: mn man heeft wedstrijd met de harmonie, dus niet heel bijzonder :p

@miranda: balen dat het nog niet doorzet! hopelijk zet het snel door en weten wij snel de naam en natuurlijk een fototje ;)

@nijn: hopelijk heb je toch snel je ei!!

@remmar: wauw dat is zeker een knal test! veel klus plezier meid :)

uhmmm sorry meer weet ik niet meer...

hier weer een hele dag gewerkt, nu wel een drukke dag gehad! ben ook hartstikke moe nu, dus lekker uitrusten!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden! Hoe is het hier?
    Regent het bij jullie ook constant? Hier iig wel..

@ Renmar, zo mooie ovu-test.. klussen!!!!! Haha..
    @Nijn, jou ei gaat ook komen!! Echt waar!!
    @Steph, leuk een kinderkamer uitzoeken!! En lekker geshopt bij de paardewinkel.. zo leuk vind ik dat altijd!! Over een paar maanden mag ik weer... hihi..

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: hier schijnt het zonnetje hihi :)
    gisteren ook al hele dag droog geweest gelukkig.

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier is de vruchtbare periode voorbij :D
    Ovu-test is weer nega, dus ik heb gister mijn ei gehad en hebben vrijdagavond nog flink geklust. Haha dus daar kan het niet aan liggen ;)
    Maar het zou wel heel erg toevallig zijn als ronde 1 direct raak is.
    Zo even het dorp in en de mannen gaan voetbal kijken :(

Fijne dag verder en misschien tot vanavond.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

T84, hier is het gelukkig droog. Net terug van de Jonge gezinnen beurs, was niet heel erg veel aan.. Heb wel een boxkleed gekocht en een Nijntje lamp van 80 cm, heel leuk. Waren met een uurtje weg haha. Het was heel druk, maar je hebt niets gemist hoor!

Remmar, je hebt je best dus gedaan. Nu nog even afwachten!

Echo komt steeds dichterbij!! Zo spannend en leuk..

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wat fijn te horen dat je ovutest nega was :D

En nou maar afwachten ;)

Blij aan toe dat vriendlief er niet zo van is van het voetbal kijken.

Fijne dag !!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    He meiden, ik ben er even niet geweest, onverwacht 2 ziekenhuisbezoekjes gehad dit weekend...Heb een CTG gehad en 2 echo's. Vrijdag had ik flink wat (voor)weeën en daar reageerde de kleine niet zo goed op, hij / zij had een flink stijgende en een flink dalende hartslag daarop. Maar gisteren was de CTG en de echo helemaal perfect....Dus no worries :)

Maarre, mede dankzij dit 'verhaal', maar ook omdat T84 al opgenomen is geweest en Miranda, Naomi en ik toch wel (bijna dan voor 2 van ons, eentje natuurlijk echt) op springen staan...zijn Steph en ik op het idee gekomen om te gaan buddy-en. Wij tweetjes hebben gsm-nrs uitgewisseld voor als er 'iets' gebeurd dat we dat dan voor elkaar hier in ons topic kunnen posten zodat iedereen op de hoogte blijft. Misschien hebben jullie al wel een buddy vanuit een ander topic. Maar zullen we hier ook toch maar buddyparen vormen? Moeten we dus even een lijstje maken.

Groetjes!!!!!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goed idee Alice;). Zo kunnen we een beetje op de hoogte blijven van elkaar, mocht er incidenteel iets gebeuren.

Verder niet veel meer meegemaakt gisteren, werd vanochtend heel blij wakker omdat ik morgen weer een echo heb en zoooo benieuwd ben:D.

16. nijnonijntje

Ik hik heel erg tegen mijn ei aan, maar ben echt benieuwd of dat wat gaat worden.
    Heb wel gevoelige tepels, maar geen zere. Dat heb ik altijd voordat mijn ei komt, maar dit heb ik al bijna 1,5 week. Tempratuur was vanmorgen 36.6.
    pff en ovutest was gisteren ng witter dan wit.
    Woensdag bloed laten prikken, maar ja daar zal wel geen eisprong in te zien zijn, dus ben benieuwd wat de arts wil gaan doen.

@Steph
    Meid wat spannend. Komt vast helemaal goed. Je gaat een mooi beebje met een heel sterk mooi hartje ziet.

@Alice
    Meid wat schrikken zeg. Gelukkig gaat eht nuw eer.
    Krijg je nu wel een natuurlijke bevalling dan? Of gaan ze toch voor een keizersnee. Dat hoor je toch namelijk wel vaak in dit soort gevallen.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph....oooooo morgen alweer een echo!! Wat heerlijk!!! Komt helemaal goed, lekker naar je beebje koekeloeren!!

@ Nijn, ik heb helemaal niets over een keizersnede ofzo gehoord...Gister eerst een uur moeten rusten voordat ze de CTG aansloten en toen anderhalf uur CTG en toen was alles rustig...dus zo lang ik 'niets' doe zit het allemaal wel goed volgens mij....en als ik nu (voor)weeën heb, dan weet ik wat ik moet doen en ik zie het nu als 'positief' dat ik straks een lekker getraind baarmoederspiertje heb ;)
    Vervelend dat je test niet kleurt...gelukkig mag je wel bijna bloed prikken!!

Buddylijst:

Stephanie & Alice

Zo, het begin van de lijst is gemaakt...doen jullie ook allemaal mee?

18. nijnonijntje

O oke, nou dan komt hel wel goed inderdaad.
    Het komt ook al echt wel dichtbij he voor jou.
    Alweer bijna 35 weken.
    Over drie weekjes mag het beebje al komen toch?
    Of heb je liever dat hij/zij echt 40 weekjes blijft zitten?

19. nijnonijntje

@Buddylijst.
    Lijkt me een goed idee.
    Ik heb naomi al even gevraagd of ze wil met mij :D
    Is wel handig denk ik dat je twee mensen hebt die ver uit elkaar zwanger zijn of nog niet, in mijn geval dan :(
    Dan weet je zeker dat je niet allebei van de planeet bent en neit kunt reageren haha :D

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, jammer dat je ovutest nog niet positief is. Komt helemaal goed meissie!!

Alice, mooi begin! Nu de andere meiden nog.

Ik ga even douchen en wat schoolwerk doen. Tot vanmiddag meiden!

Deel Deze Pagina