He meiden, Even weer een berichtje van mij, ben niet zo vaak online meer op zp. @Alice: spannende tijd voor je hoor! Ben benieuwd wanneer jullie baby komt @Nijn: hopelijk komt je eitje snel! hoe gaat het verder met je? @Sstephanie: die echo gaat helemaal goed komen meid! Veel plezier @Remmar: en nu weer op de wachtbank..hopelijk hebben jullie raak geschoten @Kim: gelukkig is mijn vriend ook niet van het voetbal kijken. De ene buurman hier is voor Ajax en de andere is voor Feyenoord haha..dat botst soms nog wel! @All: ik heb woensdag een echo en het zal mij benieuwen. Ik blijf ongi/drukkende pijn rechts onderin houden. Lijkt net alsof er een grote steen in ligt. Vannacht seks gehad met mijn vriend en dat deed gewoon pijn...
@ Nijn, zo meteen gaat de clomid zijn werk doen....en voordat je het weet ben jij ook zwanger!! Ik gun het je zo!!! Ukkie mag van mij geboren worden als hij / zij er klaar voor is...ik wacht gewoon af
@ Pinda, succes met je echo! Ik hoop dat die iets duidelijkheid geeft!! @ Steph, succes met je schooldingetjes!!
@Alice Ik hoop het ook Ga vanmiddag maar weer even een ovutestje doen. ALs die donkerder is en morgen ook. Dan ga ik een paar dagen later bloedprikken om verwarring te voorkomen. Als dat niet zo is ga ik gewoon woensdag. Dan moet de arts me maar een hogere dosis clomid voorschrijven. Wil wel 10 pillen inslikken als het moet. Als het maar helpt. Spannend hoor met jullie ukkie. Wat wordt het een jongen of een meisje. Ons lijkt het ook leuk een verassing te laten. Maar mijn man zei laatst: Omdat het zwanger worden bij ons nu wat lastiger gaat, willen hij het misschien wel weten omdat het al spannend genoeg is. maar ik denk dat ik hem dan daar wel van af kan houden. ALs ik zelf niet te nieuwsgierig wordt
Hey meiden, @Steph, Gelukkig heb ik niks gemist, haha.. Wel leuk dat je iets hebt kunnen kopen. @Alice, jeetje wel even schikken.. maar gelukkig is alles nu goed. Heb je ook weeenremmers gehad? Wel leuk om te zien zo'n ctg, je kan precies alles in de gaten houden. De dagen dat ik in het ziekenhuis lag, heb ik er elke dag 1 gehad. @Pinda, spannend hoor je echo!! Heb je nog een test gedaan dan? @Nijn, ik hoop dat de clomid ook snel voor jullie werkt meis...
Goedemorgen!! Alice , dat is wel even schrikken gelukkig gaat alles goed . Nijntje , je test kleurt bijna niet omdat je PCO hebt en je daarom ook niet uit kan gaan van ovutest Hoop dat de clomid gauw aanslaat Sstephanie , Succes met je schoolwerk . Pindakoek, Spannend hoor meis !! Vandaag kwam toch ook MvM of heb ik het verkeerd. Buddy , Roep maar wie er met mij buddy wilt worden Hier gister naar de HAP geweest had me eigen flink open gehaald aan een stuk glas en had dus een snee in me wijsvinger die al 10 min bloedde en toen we daar aankwamen bloedde het nog het heeft zijn minst 20 a 30 min gebloed. Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden daar was ik namelijk wel bang voor.
Nee dat is niet zo hoor. Als je een eisprong hebt kleurt ie gewoon zoals het moet. En als die dan niet kleurt dan heb je dus geen ei. Ik moest het namelijk zelf bijhouden met ovu testjes van de arts. Geen streep is geen ei. En als je uiteindelijk wel een streep krijgt heb je wel een ei. Dus het verhaal van dat je bij pco geen posi ovutesten krijgt als je een ei hebt klopt dus niet. Een ei geeft altijd een streep aan. maakt niet uit wat je hebt. (exacte woorden van de gyn en fert arts.) Trouwens ik heb als ik een ei had altijd een posi ovu test in handen gehad, dus dat klopt dan.
hey meiden, @Nijn: hoop dat je snel weer duidelijkheid hebt! en de clomid zijn werk goed doet! Wanneer je zwanger bent word je gevoel misschien anders of je het geslacht wilt weten of niet... Snap 2 kanten,.. nu al zoveel spanning, maar een geslacht is natuurlijk wel andere spanning! Hoop dat jullie het er dan samen over eens kunnen worden. @alice: jeetje schrikken hoor! Mag een kindje nou vanaf 37 weken thuis geboren worden en moet je anders naar het ziekenhuis? Bij jou zou het vast anders zijn? Moet je zoiezo in het ziekenhuis bevallen? @pinda: wat spannend nog steeds die onzekerheid!! Raar ook dat de seks pijn deed...! Nog 2 nachtjes dan heb je de echo he? Hoop dat alles goed is en je daarna wat meer kan gaan genieten en grust gestelder bent! @steph: succes met school! @kim&pinda: Hier gelukkig ook geen voetbal fan! Ik heb het soms echt te doen met meiden van voetbal fans! Altijd wedstrijden willen kijken enz... Gelukkig hoef ik daar niet in mee! @All: We hebben zaterdag onze meubels gehaald bij de Ikea! We hebben de boel nog in de verpakking, maar dat het in huis is vind ik al fijn! Het liefst ga ik nu naar de bouwmarkt en haal ik verf! want wat is het toch handig dat we nu weten wat het word! Maar helaas is me ventje de babykamer nog als verwarmd klushok aan het gebruiken haha... Ik heb inmiddels gisteravond via de site van baby dump ook al allemaal spul voor het bedje besteld! Wil de kleuren van de babykamer in turkooise/blauw , grijs, en zilver hebben! Kan echt niet wachten om daar druk mee aan de slag te gaan! (dromend op een roze.. euh blauwe wolk)
Wian, leuk dat je alles al in huis hebt. Kan je beginnen wanneer je wilt, leuk! Pinda, spannend de echo he? Ik ken het gevoel niet, maar het zal allemaal duidelijk worden tijdens de echo. Pff, ben moe.. Ga er weer vroeg in vanavond! (Lig elke avond rond 9 uur in bed, en dan ben ik al aan het rekken, erg he?).
@ Wian....wat leuk dat je allemaal spulletjes hebt!! Lekker he? Om daarmee bezig te zijn?? Zelf heb ik mijn wolken pas sinds 2 weken geleden gevonden, maar ik vind het zo heerlijk!!! Morgen is mijn man vrij en dan gaan we ook weer voor de baby bezig Met 37 weken mag je thuis bevallen. Wij willen sowieso in het ziekenhuis...of ik moet er tijdens de grote dag zelf opeens anders over denken, maar dat gok ik van niet.... @ Steph....ik vind 9u nog laat hoor...tijdens de 1e weken van mijn zwangerschap lag ik er al om 1930u in en als ik pas om 20u kon gaan, dan was ik echt zoooo moe!! En in de weekenden sliep ik echt hele dagen...Niet gek hoor, je lijf moet nu zo hard zijn best doen voor je kleintje!! Neem je rust meid!!
heerlijk de baby is weer wakker! hahaha lekker aan het bewegen, af en toe richting mn blaas dat is weer wat minder... We hebben het al een tijdje geleden over namen gehad... en ik was helemaal overtuigd over onze jongens naam...mijn vriend vond hem ook wel leuk maar wilde het liefst nog een tweede naam er bij zodat hij daar tussen kon kiezen... Nu durf ik eigenlijk niet meer over de namen te beginnen, bang dat hij de naam die ik heel graag wil toch niet zo ziet zitten... Maarja, we moeten er natuurlijk toch samen uitkomen!
@ Wian...hier ook een namendrama...de namen stonden eigenlijk al vrij snel in de zwangerschap vast (de meisjesnaam roep ik zelfs al 8 jaar ofzo dat ze zo gaat heten). Maar nu opeens begint het weer te kriebelen...vooral omdat we niet eens een naamwoordenboek gekocht hebben....Manlief houdt nu voet-bij-stuk, maar we gaan er komende week toch nog even goed over praten...want het is wel belangrijk om allebei 100% achter de naam te staan!!
ja dat je er alle2 100% achter moet staan is een ding wat zeker is! Ook wij hebben geen namenboek... Zal het binnenkort maar weer even aankaarten! Het nadeel vind ik ook dat ik op een kinderdagverblijf werk, en ook veel beelden heb bij kindernamen...Eigenlijk moet ik dat proberen van me af te zetten, maar vind dat wel moeilijk!
@ Wian, ik zou dat juist zien als een voordeel...ik denk dat iedereen wel voorstellingen heeft bij bepaalde namen. Zo wilde wij ook 2 namen die natuurlijk wel bekend zijn, maar we ons nog geen 'persoon' bij voorstellen, behalve ons eigen kindje dan... Het is natuurlijk ook wel handig om zo een hippe naam op te doen op een KDV!!
haha ja kan het idd als voordeel zien,..De naam die ik in gedachten heb is wel bekend, maar komt niet voor bij ons op het kdv... en dat vind ik eigenlijk ook wel leuk!
Kijk, prima toch!! Straks even lekker met je man overleggen dan!!! Dat ga ik vanavond ook eens doen, want ik heb weer een nieuwe naam in gedachten
@Wian Ja we zullen er vast wel uitkomen of we het wel willen weten of niet. En ja ik ben daar ook wel makkelijk in. ALs manlief het echt heel graag wil weten, dan doen we dat gewoon. @Namen Ja wij weten al jaren wat de namen van onze kidneren zullen zijn. Voor jongen en een meisje. We schrijven ze ook altijd op als we ergens weer een leuke naam horen en maken dan een top 3. En als het kindje geboren is willen we kijken welke naam het beste past. Mijn tante wilde haar dochter graag Mira noemen, maar toen ze het in haar armen had, vond ze het een echte Sophie. hahah Dus toen is het Sophie geworden. Haha ik begreep wel wat ze bedoelde. We kunnen de buddylijst trouwens uitbreiden. Zie hieronder. Wie volgen er. Zou leuk zijn als we allemaal buddies hebben Buddylijst: Stephanie & Alice Naomi & Nijn
Alice, ik kan ook al veel eerder slapen hoor, maar mn vriend is vaak pas om half 8 thuis, dus dat is zo ongezellig.. Ik slaap 's ochtends wel vaak tot half 9, bijna het klokje rond. Gaan jullie morgen weer lekker aan de gang in het kamertje? Is het gordijnen-dilemma al opgelost? Wian, lastig dan dat je bij een KDV werkt! Ik heb ook vaak een beeld bij een naam, en dat is soms wel lastig als je een leuke naam en een niet zo leuke persoon kent. Zo vond ik voor een jongen Floris altijd een geweldige naam, maar een ex-vriendje van mij heet zo, en dan is het wel een beetje raar om het kindje zo te noemen. Maar ik blijf het een geweldige naam vinden!! Wanneer gaan jullie echt beginnen aan het kamertje? Nijn, handig dat jullie het al weten. Leuk dat je ook een buddy hebt, nu de rest van de meiden nog!
zo jullie hebben wat afgekletst vandaag ik hoop dat ik het allemaal onthouden heb... @alice: jeetje je laat ons wel weer schrikken hoor! gelukkig gaat het nu goed, doe het dus maar lekker rustig aan. @step: jullie hadden morgen een echo toch?? leuk hoor @pinda: spannend hoor ook binnenkort de echo! komt vast helemaal goed! @namen: ik wilde ook geen naam waar ik me iemand bij kon voorstellen. je gaat namen vaak koppelen aan karakter van iemand die zo heet die je kent. @nijn: zo nu zijn wij ook buddies sorry voor degene die ik vergeten ben! hier weer een kapotte auto door de nalatigheid van de garage bij de vervanging van iets van vorige keer! hele motor naar de klote.... verder vandaag gewerkt, ik pas vanaf vandaag bij de kinderen thuis op. scheelt voor mij heel veel lopen en deze dag is me goed bevallen! nog maar 4 keertjes en dan verlof