Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat vervelend van je auto. Moter stuk, zal een duur grapje worden.. En dat door nalatigheid van de garage! Echt erg! Lekker dat je nog maar 4 keer hoeft. Vandaar dat je er zo weinig was vandaag, je was in het huis van je oppaskindjes:p.

Net mn vader aan de telefoon. Hele discussie gehad over mn schoonmoeder. Ze heeft sinds ze gehoord heeft dat ik zwanger ben met 6 weken, 2 keer een smsje gestuurd om te vragen hoe het gaat. En dan niet eens echt hoe het gaat, meer een klaagzang over hoe het met haar is. Ze heeft het zooo druk.. Met wat dan, vraag ik me af!! Ze werkt in het bedrijf van haar man, van 9 tot 1, en vaak zie je haar al eerder rondrijden, heeft een schoonmaakster.. Echt geen moer te doen de hele dag, behalve winkelen. Nou heeft mn vriend al een paar keer aangegeven dat ze graag een echte oma wil zijn, maar ze is niet eens een moeder geweest voor hem! Ik laat haar echt niet oppassen, en kan me nu al druk maken dat ze straks, als de kleine er is, een paar keer per week voor de deur staat. Ze past wel eens op een babytje hier in de buurt van vrienden van hen, en brengt dat jochie dan terug wanneer het haar uitkomt, houdt zoch niet aan afspraken. Vorige keer was ze hier, belde zijn moeder dat ze thuis was, ging ze nog op haar gemak naar het tuincentrum, terwijl ze langs het huis van de moeder rijd op weg daarheen! Is geloof ik wel duidelijk dat het geen leuke vrouw is, althans niet voor mij. Ik heb al meerdere aanvaardingen met haar gehad, terwijl ik toch wel altijd dingen slik voor de lieve vrede. Pfffff, mn vader had er beter niet over kunnen beginnen, ben helemaal druk in mn hoofd. Sorry voor dit lange klaagbericht, maar dat mens is zooo vervelend!! We hadden eigenlijk al afgesproken dat we daar niet heen zouden gaan met de kerst, omdat haar man altijd al heel naar doet tegen mij en ook tegen mijn vriend, maar hij begint toch al terug te krabbelen. Ik snap dat echt niet, je gaat toch niet de hele dag bij mensen zitten die onaardig tegen je doen? Gelukkig zijn zijn vader en vrouw wel heel leuk, dat doet weer een boel goed!

2. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

steph wij weten nog niet wanneer we precies aan het kamertje gaan beginnen... als het aan mij ligt zo snel mogelijk! hahaha! Maar goed dat heb ik niet alleen voor het zeggen. Zag nu dat ze 20% korting op alle mengverven hebben bij de formido... maar eens kijken of het formido merk ook een mooi kleurtje heeft wat in de richting komt.. Dan koop ik het daar!

Mijn vriend werd vanavond gebeld... laatst ook al een keer.. en dan gaat hij daar niet op in wie het was... Vandaag belde kort daarna een vriendin van mij, om te vragen of ik zaterdag met haar uit eten wilde... nu ben ik benieuwd of ik alleen met die vriendin uit eten ga, of dat ze iets zit te bekokstoven haha!!
    Mijn vriend heeft met zijn vrienden zaterdag avond namelijk een vrijgezellen feestje... ik heb verder allemaal vriendinnen die elkaar wel via verjaardag kennen, maar elkaar verder niet echt kennen en ook overal en nergens wonen.. Dus miss gaan we ook wel gewoon uit eten.. maar heb er een bijsmaakje bij!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Namen
    Ja het idee van een naam bij een bepaalde persoon heb ik ook hoor. Denk wel veel mensen. Dan wil je je kind niet zo noemen haha. Heel begrijpelijk. Maar ik kan me daar soms iets beter van alf zetten dan mij man. En die kent veel mensen. Dan wordt het soms wel lastig haha.

@Naomi
    Ja dat is balen. wij hebben dat ook eens gehad met een bepaalde klep in de motor van de auto. Tot twee keer toe ging die kapot door het slechte werk van de garage. Nou ik heb de tweede keer wel even de boel bij elkaar geschreeuwd. Nou ja niet heel hard hoor, maar was goed boos.

Nog 4 keer werken. Wow wat gaat de tijd snel zeg.
    Leuk dat wij nu buddies zijn :D

4. nijnonijntje

O meid wat een verhaal zeg.
    Mijn schoonmoeder kan soms ook heel raar doen.
    En vrede bewaren lukt je even, maar uiteindelijk van frustratie knap je uit elkaar en dan lukt het niet meer.
    Als je niet wilt dat ze later gaat oppassen, moet je dat ook neit doen. Dan ga je helemaal niet lekker gerust weer weg.
    En ze wil een goede oma zijn? Wel raar dat ze dan maar twee smsjes heeft gestuurd. Klinkt ook niet heel geinteresseert.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    net terug van de garage om een leenauto op te halen want die van ons zijn we minimaal een week kwijt!
    er is 1 of andere rol bij de distributieriem kapot, is nog niet zeker of we de schuld bij de garage kunnen leggen.
    daardoor is de motor kapot gegaan en zijn de kleppen scheef getrokken.
    ze gaan nu alles onderzoeken, want ze snappen niet dat we geen raar geluid hebben gehoord. over de prijs en/of de kosten wordt daarna onderhandeld.

@stephanie: ja daarom was ik er zo weinig vandaag ;) kan daar niet op internet hihi.

6. nijnonijntje

@Naomi
    O dat zijn dure grapjes.
    Hoop dat jullie een beetje een mooie prijsafspraak kunnen maken.
    Meiden. ik ga het bed in.
    Mijn keelpijn en griep begint weer op te zetten :(
    Tot morgen.

7. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

@Noami: Hoop inderdaad dat er iets geregeld kan worden qua prijs, want dat kan inderdaad wel een heel duur grapje worden.

@Nijntje: Beterschap!!

Pff, hier ook weer iets hoor!!
    :(
    Blijkt dus dat wij al bijna 2 jaar (sinds de verhuizing) voor 2x internet betalen.
    Zijn van KPN overgestapt naar UPC via de overstapservice.
    Nu kwam ik er gisteravond stom toevallig achter dat er nog steeds kpn internet van onze rekening af werd geschreven.
    Dus ik al heel boos op mijn mannetje dat hij een duur mobiel abonnement af had gesloten met internet op zijn mobiel. :)
    Heeft ie vanavond naar KPN gebeld en blijkt dat UPC alleen de telefonie opgezegd heeft en aangezien we nooit geen rekeningafschriften krijgen en/of facturen kan het dus heel lang duren voordat je er stom toevallig achterkomt.
    (Je hebt met de overstapservice nergens geen omkijken na!! :(;))
    Dit is dus in 2 jaar tijd ruim 600euro weggegooit!!
    We gaan dit dus wel mooi proberen te verhalen op UPC, aangezien zij dus in gebreken zijn gebleven.
    Eventueel via de rechtsbijstandverzekering!!

Wilde even mn verhaal kwijt, sorry :)

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Ook wij voegen ons toe aan de buddylijst! :D

Buddylijst:
    Stephanie & Alice
    Naomi & Nijn
    Kim & Remmar

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar, je was me net voor hihi :D

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    okee daar gaan we dan: hopelijk heb ik alles onthouden en kan ik op iedereen reageren ;)

Alice: jeetje zeg wat een gedoe,wat schrikken! gaat het nu al wat beter?

Nijntje: wat houd dat in dat buddy gedoe? of stel ik nu een hele domme vraag?? haha'

Naomi: lastig hoor als je de auto kwijt bent,zou m niet kunnen missen :)
    hopelijk nemen ze de kosten voor zich eigen.

Steph: fijn zo'n schoonmoeder:$,kan me voorstellen dat je je eigen druk maakt,zou ik ook doen.
    gelukkig ziet je vriend in dat ze verkeerd bezig is! succes ermee.

@wian: mischien is het toch wel een verrassing voor je :p,nog eventjes afwachten hihi.

heb ik iedereen gehad toch?? sorry als ik iemand vergeten ben!

wij hebben vandaag nog een groei/ligging echo gehad en die was perfect,de kleine is er klaar voor,en ik ook :D.
    hij ligt wel boven het gemiddelde wat zijn gewicht betreft,ds ben heel benieuwd,ach veel komt hij niet meer aan binnen 2 weken dus dat scheelt weer haha.
    de kwaaltjes heb ik nog steeds maar he zet nog niet echt door,heb nu wel alles binnengehaald vandaag wat er nog ontbrak voor een thuisbevalling,dus nu mag hij komen.!
    heb alle boodschappen al in huis gehaald voor de kraamperiode zodat mijn man niet op het laatste moment nog de deur uit hoeft om alles aan e schaffen,want dan gaat hij heel wat vergeten haha.
    einde van deze week haal ik ook alle boodschappen voor volgende week in huis zodat ik de deur niet meer uit hoef,want be zo bang dat ik in de winkel of wat kom te staan met gebroken vliezen ;).
    zo dat was het weer van mijn kant,ik ga zo lekker weer mijn bed in,en hoop op een heerlijke nachtrust die ik de afgelopen weken niet echt heb gehad door de lekkere krampen in mijn kuiten en voeten,en het 5 keer moeten plassen op een nacht :x.

slaap lekker dames en tot morgen!

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Miranda: voor kramp moet je een zeepje onder je hoeslaken aan het voeteinde leggen.
    Klinkt heel gek maar ik heb toen die tijd geen kramp meer gehad tijdens mijn eerste zwangerschap.
    Het is het proberen waard!!

12. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , hopelijk gaat het jullie niet te veel kosten !

Lekker hoor nog maar 4 x werken.

Sstephanie , wat een verhaal meis , vind het wel een beetje raar hoor . Als ze een goede oma wilt zijn doet ze het nu al niet goed.

Wian, leuk he als ze zo geheimzinnig doen !

Nijntje , beterschap meis !

Remmar , nou ja zeg ! Blijven proberen hoor 600 euro is niet niks !

Miranda, Wat mooi dat alles goed is met de kleine,dat is ook niet echt de bedoeling als je man alles vergeet lig je daar heb je wat nodig maar dan zou je maar net zien dat je het vergeten bent .

Hoop ook voor je dat je lekker slaapt !!

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Heel slim van je om alles van te voren al te regelen!!
    Bij ons gingen ze met 38 weken nog de kozijnen van de babykamer vervangen!! En ik had echt helemaal niets in huis qua boodschappen enz. :)
    Wij hadden dan ook het "geluk" dat Stan pas met 42 weken en 1 dag gehaald is! ;)
    Heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen ik thuis kwam had mannetje alles geregeld, zelfs de kraamzorg!! (en dus ook de boodschappen ;))
    Dus als het echt nodig is lukt het ze wel.
    Slaap lekker meis en ik hoop dat je vannacht dan iets beter slaapt dan afgelopen weken.

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Haaai Pindakoek! :D

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik ga lekker naar me bedje toe, eerst maar even me konijn water en eten geven .

Welterusten allemaal!!

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

dames wat houd de buddy lijst in?
    haha zal wel aan mij liggen, maar ik snap er niets van :p

17. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0

die ligt er al weken :(,maar helpt niets,ja in het begin , maar nu niet meer helaas.

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik ga over een half uurtje mn vriend ophalen en dan door voor de echo.. Ben zooo zenuwachtig, heb trillende handen!
    Daarna ben ik er weer.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @stephanie: heeeeeel veel plezier met de echo :D geniet er lekker van, jullie krijgen vast en zeker een mooi hartje te zien, hopelijk is de kleine wakker dan kun je hem/haar gelijk zien bewegen :)

@miranda: spannend he voor jou, krampen herken ik helaas ook....
    nou heb ik sowieso wel eens kramp in mn kuit maar nu gerust 3/4 keer per nacht :( gelukkig maar kleintjes dan en dan binnen een paar dagen 1 hele erge bah stomme dingen waarom bestaan die krampen dan ook!

@buddylijst: je kiest iemand uit waar je buddy mee wilt zijn en dan wisselen jullie nummers uit. mocht er iets zijn waardoor de ander even geen tijd heeft om te reageren bijv. als je bent bevallen of als het begonnen is, dan kun je dat smsen naar die persoon en die zal het hier weg zetten zodat iedereen het weet. zo blijven we altijd uptodate over elkaar :D

hier komt vanmiddag kraamzorg voor een intake ik ben benieuwd!!

20. nijnonijntje

@Wian en Miran
    Naomi heeft een mooie uitleg over de buddylijst.
    Heb ik niks meer aan toe te voegen.
    Helemaal goed dus :D
    Is trouwens bedacht door Alice;)
    Goed idee he!!

@Steph
    O mies wat spannend. Weet zeker dat jee super mooie echo hebt.
    We zijn beniewd naar ee foto:D

Deel Deze Pagina