Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Remmar , wat vervelend zeg meis! Hoop dat je je snel weer beter voelt .

Hier heb ik me toch een verschrikkelijke eipijn dus hij is lekker aan het groeien vanaf morgen maar beginnen met ovutesten.

2. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

auw remmar! hoop dat je er weer vanaf komt voor je weer zwanger word:S maar het zal vast helaas een zwakke plek blijven! Sterkte!

kim ook sterkte met de pijn... wel goed teken dat je ei er aan zit te komen, maar die pijn is niets! nu ik zwanger ben ben ik haast vergeten wat voor heilse pijn ik soms had wanneer ik ongi moest worden/was...

hier een beetje chagerijnig! hebben de meubels van de ikea gekocht, maar nou hebben we 1 kast die we laten bezorgen. 90 kilo, en 2 meter lang... niet echt handig om zelf te vervoeren!
    Nu hebben ze me toch een klote transportservice!! Bij de bali zeiden ze dat we de geschatte tijd (tijdsindicatie van 3 uur) de middag/avond voor de dag konden zien dat ze zouden leveren....
    nu inmiddels half 8 nog geen tijd! Mn vriend is al naar zijn werk, ik ga zo naar mijn werk... zo kun je toch nergens rekening mee houden!! Heb mijn moeder al wel voor de zekerheid gevraagd gisteren, want ander brengen ze extra bezorgkosten in rekening... Die woont hier alleen 20 min vandaan.. dus ze moeten niet om kwart over 8 op de stoep staan als er niemand is!
    Bah Lekker zo de dag beginnen... zucht.
    Anders om 8 uur een 0900 nummer bellen om daar de tijdsindicatie te vragen...
    Sorry voor dit ego bericht moest even mn gal spuugen!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian, leuke site. Ik hou ook heel erg van dat soort dingen.

Kim, lekker gegeten? Vervelend voor je eipijn, maar wel handig dat je lichaam het zelf zo in de gaten houdt.

Remmar, wat raar.. Misschien ben je wel zwanger!

Alice, wat heb je allemaal gedaan? Ben benieuwd!

We hebben gisteren een babykamer gekocht!! De kamer waar we voor gingen was uiteindelijk toch niet zo, maar toen zagen we deze kamer staan, en we waren helemaal verkocht. Zijn er helemaal blij mee. Voorlopig hebben we genoeg gekocht voor de kleine, anders valt er straks niets meer te doen haha.
    Ga zo naar college, hoop dat ik niet in de file sta!

Pinda, veel plezier vandaag!!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Balen Wian! Stom dat soort dingen he! Baal daar altijd zo van, want ze komen 9 van de 10 keer ook nog niet op de opgegeven tijd.

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow das balen wian!! Vervelend is dat altijd!!
    Steph, succes met college vandaag. Leuk dat jullie de babykamer hebben gekocht.. heb je een foto? Ben benieuwd..
    Pinda, hoe laat moet je vandaag?
    Kim, vervelend die eipijn, maar wel een teken dat je met de ovutesten ka beginnen..:)

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Sstephanie: leuk dat jullie al een babykamer gekocht hebben :D succes op college vandaag!

@all: ik moet om 14.30 uur in het zh zijn. Mocht er niets te zien zijn dan wil ik wel dat ze me verder onderzoeken. Heb niet voor niets pijn in mijn onderbuik, positieve testen en de afgelopen 2 cyclussen heb ik alleen spotting gehad, niet een echte ongesteldheid. Julie horen het vanmiddag nog wel even van me...

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@wian
    Wat een leuke site !! :D

@Remmar
    Balen, hoop dat je snel weer beter bent.
    Ik ben deze ronde al begonnen met clomid, maar ze werken bij mij nu nog niet. Had deze week mijn ei moeten hebben, maar heb nog niks. Moet vandaag bloed laten prikken of ik een ei heb gehad. Maar ik weet zeker dat de arts me belt met de mededeling dat ik geen heb gehad. Denk dat ze dan de clomid gaat verhogen.
    Even afwachten dus nog. maar wel heel erg balen. Weer een verspilde ronde :(

@Alice
    *zwaai zwaai*

@Pinda
    Hoezo niks te zien?
    Wanneer heb je voor het laatst posi getest dan? Er zit echt wel wat hoor. Ben benieuwd!!

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Spannend hoor meis ! Ik duim heel hard voor je :D

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: heel veel suc6 vanmiddag!! hopelijk krijgen jullie een mooie echo te zien :)

@stephanie: super dat jullie een kamertje hebben gekocht!

@alice: *zwaait terug*

@remmar: beterschap meid, dat is altijd vervelend om daar last van te hebben...

@kim: sterkte met je eipijn ;) wel goed klussen he!

sorry voor de rest, ben moe en vergeetachtig....

hier vanmiddag naar de huisarts ivm mn blijvende buikpijntjes.
    toch nog maar een keertje laten kijken, hopelijk kan hij een oorzaak vinden en is het makkelijk op te lossen!

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou bloed is geprikt.
    Krijg pas volgende week woensdag uitslag :(
    Maar ja ik weet eigenlijk toch al wat dat is.

@Naomi
    Hmm vervelend. Hoop dat je er snel vanaf bent.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, wat zei de huisarts? Jammer dat je je zo rot voelt. Wanneer moet je weer werken? Doe lekker rustig aan meis!

Nijn, wat duurt dat lang. Stom zeg. Dan wil je het meteen weten ook!

Pinda, nog eventjes! Er zit echt iets hoor! Kan niet anders. Veel plezier!

T84, ja heb een foto. Komt eraan!

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hier issie dan. Hij is meteen leverbaar, maar moet nog even bellen voor een afspraak.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: ik heb over een uur mn afspraak staan dus ik weet helaas nog niets...
    ik verwacht er ook niets van, ik ben wel heel benieuwd hoe deze huisarts is! hopelijk is tie beter als de mijne (slechter kan haast niet:p)

ik moet morgen weer werken.... als er 2 naar school zijn heb ik lekker rust, en kan ik verder in mn harry potter boek van daar haha. nog maar 4 keertjes met die kinderen!!! wat gaat de tijd lekker snel zeg :)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wauw mooi stephanie!!!!!

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , wauw !! wat een mooi kamertje:D

Naomi , succes bij de HA !

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Ben er ook weer vanuit mn werk.
    vanmorgen 5 voor 8 stond de verwachte tijd op de site! tussen half 11 en half 2 zouden ze komen. Mijn moeder had haar eigen strijkgoed mee en of ik de plank en het strijkijzer neer wou zetten... haha. Om half 12 is het bezorgd dus mooi op tijd!
    Moeders haar strijkgoed klaar, en ze heeft zelfs beneden de vloer gezogen... Echt fijn!
    Nu helaas een briefje van de gemiste baby dump bestelling... Maar die word morgen opnieuw aangeboden, en dan ben ik gelukkig de hele dag thuis.
    Net uit het werk bloemetje voor mijn bruiloft geregeld! Ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien! Vel roze gerbera's witte roosjes en ehmm wat van die stengels met wittige bolletjes, haha geen idee hoe dat heet!

succes bij huisarts naomi
    succes in het zh pinda!

mooi jullie kamertje steph! Chique!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Gaaf kamertje steph!!
    Naomi, hoe was het bij de huisarts?
    Pinda, hoe ging het bij jou?
    Wian, fijn dat het bezorgd is.. dus gelukkig goedgekomen!! ;)
    Klinkt mooi je bruidsboeket.. spannend hoor!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: klinkt mooi je boeket :D
    gelukkig dat ze nog redelijk op tijd geleverd hebben!

hier net terug van de ha en alles was goed :D
    mn urine was helemaal schoon, bloeddruk 135/65 dus ook nog goed. we hebben het hartje nog mogen luisteren en de kleine lag met het hoofdje naar beneden toe zei tie.
    de pijntjes die ik heb horen erbij zegt hij. wel moet ik heeeeel veel meer gaan drinken dus daar ben ik nu mee bezig, want er zat veel neerslag (kristalletjes) in mn urine wat dus uit wijst dat ik veel te weinig drink.

ik ben heel blij dat ik even geweest ben, ben nu weer gerustgesteld. ik mocht altijd langs komen van hem als ik weer twijfelde. het was gelukkig een erg aardige man.

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat alles goed is.. en dat je gerustgesteld bent. Scheelt weer..
    Idd gelukkig dat het een aardige man is.. :)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik had deze huisarts nog nooit gehad dus ja dan is het altijd maar even afwachten. eigenlijk is hij al met pensioen maar omdat onze eigen huisarts bijna niet meer werkt ivm een hartinfarct werkt hij nog bij op zijn praktijk.

Deel Deze Pagina