wat lief van je vriend! vind dat je heel sterk overkomt!! maar vergeet niet om ook even te huilen als dat moet, je emoties moeten er toch uit. ik hoop echt heeeel erg dat je snel een echt posi test hebt. het lijkt me trouwens sterk dat al die testen tot nu toe vals positief zijn.... hopelijk hebben jullie snel een plakei!
Ik had niet een echte gynaecoloog..het was een echoscopiste...toen ze dat bolletje zag op mijn eierstok zoomde ze in en heeft ze er goed naar gekeken. Ik denk dat ik de laatste 2 cyclussen geen eisprong heb gehad en dat het daarom alleen spotting was..maar dat is de gedachte die nu bij me opkomt..maar waarom de testen dan positief waren..geen idee..
Tja emoties...had dat vorige rondes wel...nu ook wel maar in mindere mate..heb eerlijk gezegd de hoop een beetje opgegeven (klinkt zo triest zoals ik dat nu zeg) en zie het allemaal wel..maar ik blijf positief denken "ooit zal ik zwanger worden" maar wanneer dat is de grote vraag...
'gelukkig' dat je er nu zo goed mee kan omgaan.... als ik jou was zou ik toch een doorverwijzing willen naar een gyn zodat je de oorzaak kan vinden van deze onzekerheden.
Als ik begin januari nog niet zwanger ben ga ik zeker samen met mijn vriend naar de HA toe en vragen om een doorverwijzing. Ook als mijn buikpijn volgende week niet over is vraag ik gewoon om nog een echo maar dan met een echte gyn. erbij..
Nee he meid ! Het zit je ook allemaal niet mee Hebben ze niet gezegd dat een zwangerschapstest op een ovulatie kan reageren. Wat lief van je vriend dat hij je probeerde op te vrolijken!! Groot gelijk heb je hoor om eventueel een second opinion aan te vragen. En maak inderdaad een afspraak met je HA om je door te laten verwijzen naar de gyn. Hele dikke knuffel !! En als je er over wil praten je mag me altijd Pb-en. Hopelijk ben je gauw zwanger !!
Jeetje meis toch, wat een rotnieuws!! Hoe is het toch mogelijk..steeds posi testen.. Goed aan jezelf denken.. als jij een second opinion wil.. gewoon doen! Gewoon doen wat jezelf het beste lijkt. Sterkte en hoop dat het snel raak is voor jullie!!
Lieve pinda, Wat een vreselijk ***** bericht weer voor je!!! Keer op keer loopt het net alsof je zwanger bent en krijg je weer een keiharde klap in je gezicht:S! Wil jullie heel veel sterkte wensen en een hart onder de riem steken! *wian geeft pinda een dikke knuffel* liefs
Bedank voor jullie lieve woorden meiden! Vannacht na het klussen had ik zo'n buikpijn..dacht echt dat ik naar de 1e hulp moest ofzo..zo'n pijn Nu is de pijn verdwenen..pijn in mijn buik lijkt ook wel af te zakken..misschien is het eitje opengebroken..who knows..
Pindakoek, wat een naar nieuws.. Ik snap je gedachten helemaal.. Het gaat echt gebeuren, maar al die testen keer op keer positief en dan niets.. Heel erg vreemd. Heel veel sterkte lieverd. Gelukkig heb je een lieve vriend om op terug te vallen!! Naomi, gelukkig is alles goed. Lekker dat je het hartje nog eventjes mocht horen. Wian, klinkt echt heel leuk, je bruidsboeket. Gelukkig was je kamertje er op tijd. Handig van je moeder haha. Kim, die testen gaan de goede kant op! Lekker niks zeggen hoor! Handig dat je vriend nu thuis is, kan je zeker je ei niet missen. Leuke reacties op mn kamertje. Gisteren mijn vriend zn tante en oma verteld dat ik zwanger ben. Ze vonden het hartstikke leuk, maar toch even de vraag of we het gepland hadden. Maar gelukkig maakte de rest van de reactie alles goed!
@ Pinda, he wat vervelend....ik vind het toch allemaal maar gek...ik hoop zo dat je nu over 2 weken wel een positieve test hebt!!!
Hier aan het wachten op een pakket van de babydump, met lakens, dekentjes, moltons,hoeslakens, hiedrofiel luiers, klamboe enz... Ik moest net nog allemaal dingen doen.. die ik toch maar snel ben gaan doen(voor het *piep* weer toeslaat!, schoenen voor onder de jurk kopen, de jurk moest nog iets vermaakt worden en snoep kopen voor sintmaarten.. alles in huis! en gelukkig geen gemist pakket! Alice: ben jij nog over de naam begonnen? Ik gisteravond... maar toch vind vriendlief het niet helemaal "de" naam waar ik al bang voor was! Nou ik hoop dat we er samen uit gaan komen! haha Steph: wij hebben die vraag ook van verschillende mensen gehad hoor..maar toen die vraag beantwoord was waren ze erg blij!
@Wian, fijn dat je pakket nog noet is gekomen.. En het is zeker ***weer!!! Ben blij dat ik binnen zit, haha.. Even een vraagje meiden, hoe gaan jullie het wiegje opmaken? Ik ben een beetje op onderzoek uitgeweest, maar lees best tegenstrijdige berichten..
T84: Ik ben ook blij dat ik weer binnen zit! en de deur ook niet meer uit hoef! Hoop dat het vanavond beetje droog is voor de kinderen, anders ook niet leuk sintmaarten lopen! Wij gaan geen wiegje gebruiken, gelijk het ledikant... Maar het opmaken is ook een beetje hoe je het zelf wil hoor... want ik weet dat van onze kraamzorg geen zeiltje mag (tegen bescherming van het matras) Maar wij gaan hem alsvolgt opmaken: Molton zeiltje om het matras, molton, hoeslaken, lakentje, dekentje... Ik weet niet wat de regels precies zijn voor een wieg... Zo zijn er met ledikantjes ook een hoop dingen tegenstrijdig,... wij hebben een open ledikant met spijlen rondom... mijn moeder zegt 'dan moet je wel een hoofdbeschermer gebruiken!anders komt het kindje tussen de spijlen' Jollein Hoofdbeschermer Wit | Bedtextiel | Baby-Dump (wel te koop dus bij baby dump, en ook op alle ledikantjes afgebeeld) Maar in andere berichten lees ik dat je juist zo min mogelijk moet hebben in het bedje ivm wiegedood.... pff! Hoe denken jullie over een hoofdbeschermer?
@ Wian, wat leuk zoveel spulletjes straks geleverd!!!! @ Naam, ja we zijn nu beide heel happy met de naam!!! @ Wiegje, gaat bij ons alsvolgt: matrasje, aerosleep, aerosleephoeslaken, veluxdekentje in dekbedovertrekje en het kussensloopje gebruiken we niet i.v.m doorluchten aerosleep... @ Hoofdbeschermer, hebben we niet??
Nog steeds geen megabuik, maar hij is wel gegroeid t.o.v. de vorige keer en mensen merken nu ook wel eens op dat ik in verwachting ben ....scheelt weer
Alice, je ziet het nu echt duidelijk hoor!! Leuk, om eindelijk de vraag eens te krijgen of je zwanger bent haha. Mijn vriend zn tante zei gisteren: ik dacht al, anders ben je wel erg aangekomen! Ik denk dat ik een walrus ga worden. Ik wil ook zo'n aerosleep, weet jij of je per se die lakentjes moet hebben, of is een gewoon hoeslaken om het matrasje ook goed? Ze hebben alleen saaie witte hoeslakentjes van aerosleep.. Wian, is je pakket al binnen? Ben wel een beetje jaloers hoor, jullie zijn allemaal al zooo ver! Ik weet niet of een hoofdbeschermer mag.. Maar dat hoor je wel van je kraamhulp denk ik? Wat voor jurk is het uiteindelijk geworden? T84, ik heb bij Babyuitzet hier op het forum ook wel eens wat topics voorbij zien komen over hoe een ledikantje opgemaakt moest worden.. Echt zielig voor de kindjes vanavond met die regen.. Het is niet normaal meer. Ik zit hier met lampen en kaarsjes aan, anders is het gewoon te donker in huis!!