Oh, en Alice, je ging ons nog vertellen over je leuke dagje eergisteren! Haha, ben niet nieuwsgierig hoor!
@ Steph, er 'moet' wel inderdaad zo'n aerosleep hoeslakentje op, anders heeft de aerosleep totaal geen effect. In babypark hebben ze dat ons laten zien met een of ander apparaat wat lucht blaast. Ik geloof wel dat er daar verschillende kleuren waren, maar ik weet niet meer uit mijn hoofd welke...wij zijn gewoon voor wit gegaan, ook voor in de bugaboo (zit ook een aerosleepje in, zonde om de werking daarvan weg te nemen). In principe komt er toch een leuk dekbedje overheen toch? Ik ga eens even kijken of ik wat kan copy-pasten uit een ander topic...anders wordt het toch wel erg veel tikken
Alice, naja, dan moet het maar.. Haha, maakt ook niets uit, juist fris, die witte lakentjes, maar toch. Ik had al een leuk hoeslakentje met grijze ruitjes. Wij willen ook de Bugaboo, echt handig dat het daar al inzit..
@ Steph, ik heb het even gecopy-pasted uit een ander topic, maar dit heb ik dus gedaan dinsdag.... We hebben vandaag eerst een wasmachine en een droger gekocht, vervolgens gordijnen uitgezocht bij de V&D en daarna alle unisex-pakjes en andere benodigdheden bij de Hema opgekocht. Daarna lekker naar ikea nog wat prullies voor de bubbiekamer en prullies voor mams in de keuken en badkamer gekocht, o ja en kaarsen!! Toen naar de babyplanet voor een wikkeldeken en speeltje en ook nog naar de babydump, we hebben de Newbornset voor de Stokke gekocht + extra groene bekleding!!! Hij is zooooo gaaf!!! Toen nog naar de gamma voor gordijnrails en grijze latex voor in de gang (onze honden laten daar nogal wat viezigheid achter op de muur, dus we doen hem half grijs (onder) en half wit (boven), spulletjes om de kabels netjes weg te werken in de bubbiekamer en spullen voor het aansluiten van de wasmachine & droger....Daarna nog snel langs de thuiszorg voor een extra klos voor het beddennachtkastje....en toen heerlijk zuurkoolspek met Hema Rookworst gegeten....jam jam jam!!!! Pffff, ik heb zoooo veel energie gekregen weer van al die leuke dingen vandaag!!! En hebben nu dan echt bijna alles voor de beeb En ik dacht al dat je weer voor een bugaboo zou gaan . Volgens mij zijn er wel verschillende kleurtjes aerosleep, maar niet echt hip ofzo....Kun je het hoeslakentje niet meer ruilen dan? Wij hebben onze wieg ook gekregen en een molton en hoeslaken erbij...maar ik ga toch maar voor de 'veilige' aerosleep...een extra is nooit weg denk ik dan maar, voor in nood
Klinkt allemaal hartstikke leuk Alice! Lekker geshopt en een zooitje geld uitgegeven haha. Hebben jullie de Stokke eetstoel? Mn vriend vond hem helemaal leuk, en wil die ook graag hebben. Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak, wij hadden in de hal ook een grijs geschilderde lambrisering met daarboven wit, maar omdat vrienden precies hetzelfde gedaan hebben, heeft vriendlief hem nu zwart gemaakt. Ook heel gaaf. Nou nog een fototje posten van de babykamer en ik ben tevreden Hebben jullie een apart wiegje? Ik wil de baby heel graag de eerste paar weken in mijn slaapkamer in een wiegje hebben. Lijkt me supergezellig, en nog eens lekker knus ook. Ledikantje is meteen zo groot.. Hoeslakentje had ik de vorige zwangerschap al gekocht, dus kan niet meer terug. Maakt niet zoveel uit, hou ik hem wel als reserve. Heel veel kwaad kan het niet denk ik voor een nachtje als het een keertje nodig is. Maar het klinkt allemaal heel gezellig. Beebje kan bijna komen!! Vriendje gaat vanavond aan degene die de dakkapellen erop zou zetten, vertellen dat ik zwanger ben. Hij wil in de kerstvakantie beginnen met de babykamer, maar dan moet alles daaruit naar zolder, en dat kan niet als ze daar bezig zijn, want alles moet van zolder naar de babykamer als ze met de dakkapellen gaan beginnen. Timmerman is een vriend van mn vader, en we hadden gezegd dat het geen haast had, maar nu willen we toch wel dat ze gaan beginnen.. Hoop dat het lukt! Gelukkig is het begin november, dus we hebben tijd zat!
@ Steph, dat klinkt goed dat geklus in huis bij jullie!! En lijkt er inderdaad op dat we dezelfde smaak hebben, bugaboo, paardjes, stokke, grijs met wit . We hebben inderdaad die meegroeistoel gekocht...en dan de babyset (daar kunnen ze vanaf een half jaar in) en de newbornset, zodat ze al vanaf dag 0 gezellig op tafelhoogte kunnen zitten, i.p.v op de grond in een wipstoel of maxicosi en zo leek ons de overgang straks naar de eetstoel minder groot.
Alice, net even gekeken naar die newbornset, ziet er echt heel leuk uit! Die moet hier ook maar komen haha. Heb weer eens geen zin om wat aan school te doen. Ga nu even strijken, doe ik tenminste nog iets nuttigs vandaag!
@ Steph, kom je ook hier even strijken dan? Heb nog genoeg Ben nu mijn nieuwe wasmachine en droger aan het uitproberen, ben er heel blij mee!!! Enne, ik ben echt verliefd op die newbornset!!! Geweldige uitvinding vind ik dat!!!
Alice, wat een rotwerk he. Het is niet zo erg om te doen, maar ik laat het altijd zo oplopen! Heerlijk, een nieuwe wasmachine en droger. Ik ben nog steeds heel blij met die van ons, doen het echt super. Die newbornset is ook echt heel leuk! Kan de baby straks lekker erbij als jullie gaan eten. Hij staat bij mij ook op het lijstje. Welke kleur stoel hebben jullie genomen? Ben aan het twijfelen tussen een zwarte of een witte..
wij willen ook graag een stokke triptrap stoel, dan de white wash! inmiddels de spulletjes uitgepakt, leuk om allemaal te zien! Tis natuurlijk (op de klamboe na) allemaal functioneel... Niet jaloers zijn hoor steph, komt bij jullie ook! Nu wil ik het liefst de muur klaar hebben en alle meubels in elkaar! maar denk dat dat nog even gaat duren... @alice: mooi buikje! idd wel leuk dat ze het nu eindelijk kunnen zien he! mag ook wel met 25 weken!! haha
kende die newborn set nog helemaal niet!! WOW!! Wat leuk mooi en handig!! die moeten we er ook zeker bij!! haha
kende wel de baby set,,.. maar uit die newbornset.. zullen ze zeker snel uit zijn? is dat nog maar net nieuw? anders kan ik nog op marktplaats kijken...
even een korte reactie vanaf hier.. @alice: wauw je buik is zeker hard gegroeid met vorige keer!!! toch wel fijn dat mensen het nu gaan zien, mag onderhand ook wel. die stokke triptrap stoel willen wij ook!! vind ze ideaal... wat een vreselijk *piep*weer zeg bah bah bah bah! hier net naar buiten kunnen sprinten om de beschermhoes om het tuinset te redden, anders vliegt straks alles de lucht in denk ik. nog 2 halve dagen en 1 volle dag werken hihi ben echt aan het aftellen. moet er nu maar weer eens vandoor. over een half uur weer weg richting de hondenclub ( ben blij dat ik gestopt ben met het training geven haha ik doe alleen nog dingen binnen)
@ Steph en Wian, wij hebben een knalgroene stoel!!! Die newbornset is net nieuw, toen wij dinsdag in de winkel waren hadden ze hem net geleverd. Hij is zooo mooi!!! @ Wian, ben alweer 35 weken zelfs @ Naomi, fijn dat je ook ziet dat hij gegroeid is Dat is wel beter ja denk ik, dat je lekker binnen blijft!! En het aftellen is ook voor jou begonnen!! Heerlijk he? Zo he, je bent ook alweer 32 weken!!!
Wian, gaaf he, die set! Ken de whitewash helemaal niet, zal m eens googelen! Alice, lekker kleurtje haha. Staat wel gezellig. Ik vind die roze ook zo leuk, maar dan moet het wel een meisje worden. Naomi, dramaweer he!! Hier is het ook echt aan het stormen. Zal wel rustig blijven met de kindjes (sintmaarten). Lekker dat je alleen nog maar binnendingen doet, je wilt nu echt niet naar buiten! Heeerlijk nog zo weinig werken voor je verlof.
hahah! sorry foutje! Dat is een typ fout! want ik was er van overtuigd dat ik 35 had getypt maar er staat idd maar 25... alice wat kost zo'n newborn set??
De set kost (uit mijn hoofd) 119.95 en de bekleding 24.95. Die bekleding heb je eigenlijk niet nodig, maar ik moest perse groen hebben ....Je kunt hem ook loskoppelen en hem dus als een soort van mini-wipstoeltje / maxi-cosi gebruiken (niet als autostoel natuurlijk....)
O wat een weer he hahah. Was de stad in maar was snel weer terug. Was niet te doen, maar wel lekker rustig in de winkels moet ik zeggen.