Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: wat een lief klein buikje heb jij zeg!! zoals al gezegd is hoeft het dan straks niet veel terug om in oude vorm te zijn dat zal bij mij anders zijn als is mijn buik ook best bescheiden vind ik.

@stephanie: suc6 bij de chirurg

@pinda: hopelijk is alles nog goed met jullie...... zo niet heeeeeeel veel sterkte *knuffel*

@miranda: heerlijk verlof! geniet er maar lekker van over een paar weekjes heb je het weer druk hihi. ik ben ook wel benieuwd naar jou buik!

sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb maar heb niet zoveel onthouden ;)
    hier een mega druk weekend achter de rug, waardoor ik nu een beetje snel gepikeerd ben hihi niet echt makkelijk met mn oppaskids in de buurt. gelukkig valt het nog mee naar hun toe alleen toen net op de weg toen ik naar school liep kon niemand wat goed doen, iedereen had zn hond maar los lopen en vertikte het om die terug te roepen zodat ze niet in de pad liepen, niemand stopte bij het zebrapad de laatste heeft dan ook wat naar der hoofd geslingerd gekregen grrrrr ik sta daar ook niet voor mn lol in de kou! leuk dus die hormonen hahaha.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    Even een berichtje van mij.
    HET IS KOUD BUITEN!!! Brrr.
    Hoop dat het wat warmer wordt. De zon schijnt in ieder geval.

@Alice
    Mooi buikje hoor. Waarschijnlijk als de baby er straks uit is zie je er al bijna niks meer van. Lekker je eigen kleertjes weer aan. ;)

@Miranda
    Lekker dat je nu verlof hebt. Kan me voorstellen dat het op het eind inderdaad te zwaar werd. Nu lekker genieten en voorbrereiden op je beebje.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoi meiden hier de beloofde echo foto van vorige week!
    zo meteen ook weer nieuwe buikfoto.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: ja het is inderdaad heeeeel koud buiten brrrr.

hier de nieuwe buikfoto meiden, vinden jullie hem gegroeid??

5. nijnonijntje

@Naomi
    Ja echt wel. Mooi hoor. Mooie buik.
    Mooie echo ook. Je kan jullie grietje nu heel goed zien :D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dank je wel nijn!!

ik vind de echofoto vrij onduidelijk, maar je kunt goed zien dat ze gegroeid is sinds week 20.

7. nijnonijntje

Ja maar je ziet wel heel duidelijk jullie kindje :D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad dat zeker!!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, mooi buikje!! En mooie echo.. hij is wel wat licht misschien maar verder zie je haar goed.
    @Nijn, hoe is het verder met je meid?

Wij hebben vrijdag een pretecho.. ben echt benieuwd.. ik doe zo'n uitgebreid pakket met dvd alles. Ik geef het aan mijn vriend voor zijn verjaardag hij is zaterdag jarig.. het was een verassing maar hij heeft het al ondekt, haha..

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: hihi dat is jammer dat hij het ondekt heeft!!! maar leuk joh met dvd :D

11. nijnonijntje

@T84
    Ja het gaat wel goed hoor.
    DOnderdag naar de fert. arts. Ben benieuwd wat die gaat zeggen of doen.

Leuk zeg zo'n pakket. En ja... die mannen zijn zo nieuwsgierig haha.

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja voor mannen kan je niks geheim houden, haha!!

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Bij de chirug was alles goed. Verdoving kan geen kwaad, en daarna kan ik gewoon paracetamol nemen als pijnstiller. Kon morgen al komen voor de ingreep, maar moet woensdag weer een tentamen maken en 2,5 uur op zo'n hard stoeltje zitten leek me niets een dag later, dus ben nu 2 november de klos. Gelukkig kan het dus allemaal geen kwaad:D.

Naomi, mooie buik, is weer gegroeid hoor! En je meisje is ook weer groter geworden! Vervelend dat je oppaskindjes niet luisteren, gooi ze straks lekker naar buiten haha, kunnen ze daar uitrazen.

T84, jij vroeg toch bij hoeveel weken ik die geslachtsbepaling had? Ben te lui om het terug te zoeken haha. 16,5 week hebben we hem. Kon al eerder, met 15 weken, maar dan heb ik tentamens en ben bang dat ik dan teveel afgeleid ben haha.

Wian, werkse! Bij mij is het ook een verslaving, start de dag echt op met jullie!

Nijn, wanneer moet je weer werken? Of heb je nog een weekje vakantie?

Alice, snap dat je zo'n mamabuik wilt, maar je hebt nu al zo'n last! Wees maar blij, anders had je niet eens meer kunnen lopen! Nu heb je ook een mooie buik, en je bent waarschijnlijk weer lekker snel slank. Waren je ouders nog op tijd thuis?

Kim, bleegh, je hele bed nat. Hoop voor je dat je op tijd was, voor je ei dan he. Wanneer mag je weer testen?

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    spannend dan stephanie!! ik snap dat je niet een dag later een tentamen wilt maken op zo een hard stoeltje dat lijkt mij ook niets.
    gelukkig kon het allemaal geen kwaad.

en ja alles is gegroeid hihi.

15. nijnonijntje

@Steph
    Ik begin morgen :(
    Ja wilde nog even 1 dagje rust na het weekend hihi
    Fijn dat de verdoving geen kwaad kan. Is een hele geruststelling.

@T84
    Nee die van mij komt ook altijd overal achter als ik een verassing heb of iets voor hem probeer te verbergen.
    Daarom probeer ik het geen verassing te laten zijn.
    Verstop ook geen cadeautjes meer. Want dan vind hij ze juist.
    Als ik ze gewoon ergen neerleg heeft hij het niet eens door haha.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, fijn dat het allemaal geen kwaad kan!!! Dat moet ook wel een geruststelling zijn toch?
    2 november...dat is nog even een half maandje...maar dat is in ieder geval beter dan net voor je tentamen in ieder geval...
    En tja, denk dat met een mega-buik ik inderdaad helemaal niet meer vooruit zou kunnen komen, hihi...

@ Naomi, mooi buikje hoor!! En leuke echofoto! Toch wel weer lekker om even gespiekt te hebben zeker :)

@ T84, wat een leuk cadeau voor je vriend!! (En voor jezelf natuurlijk ;))....

@ Kim, goedzo dat je hem toch weggestuurd hebt...tja, werken is niet altijd leuk....en al helemaal niet op maandagochtend...

Paps en mams zijn gister nog goed thuisgekomen, was wel half 11 geworden, maar ze hebben het gered :)

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

naomi, zeker is je buikje weer iets gegroeid:D en leuk die echo foto! heb je ook nog van die in kleur?? waar je het gezicht op ziet? of niet?

@steph... ik was degene die vroeg hoeveel weken je dan bent;) maar geeft niet, heb ook niet altijd zin om helemaal terug te zoeken als ik net een bericht aan het terug typen ben! goed om te horen dat de verdoving en alles geen kwaad kan, hele geruststelling!

@kim.... dat is ook niet fijn, dat jij de gene bent om je vriend naar zn werk te moeten sturen?! Heeft hij er echt geen lol meer in?

@t84 zeker leuk om dat cadeau te geven!!

@nijn... jammer dat het morgen alweer tijd is om te gaan werken! gaat veel te snel voorbij he!

hier zijn veel dingen voor de bruiloft nu geregeld! krijg morgen een proefkaartje.. als het wat lijkt kan ik er meer bestellen! Weet niet meer wie het laatst vroeg...maar ging er over of ik in een jurk ging of niet... maar nee ik ga niet in het bijzonder in een jurk... miss wel een positie jurk haha... maar niet echt een speciale... Wil niet extra opvallen.
    Over de ringen en het roodgoud... ik vond die met geelgoud en witgoud ook heel mooi... maar bij het wit goud dacht vriendlief meer aan een geborsteld rvs randje.. hahha.. en naarmate ik die ring met geelgoud en roodgoud een tijdje om had, vond ik het ook wel heel mooi en warm. Moeten er natuurlijk alle2 blij mee zijn!
    Ik ga eens even de 16 weken buikfoto op de pc zetten... zal kijken of ik hem hier ook kan zetten

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: nee ik heb geen foto in het 3D. we hebben haar zelf ook niet gezien in 3D...

wat super dat de voorbereidingen al ver rond zijn!!

19. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik dacht altijd dat dat een pretecho inhield.... maar dat is misschien ook overal anders? Ja heel fijn hoor dat er al veel rond is! dat scheelt een hoop gestres en geregel! wil nu nog graag ergens een mooi foto boek kopen, met zwarte blz.. ik ben wel crea en wil er zelf wat moois van maken... iemand surgesties waar ik een mooi fotoalbum kan kopen met zwarte blz?

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    uhmmm dat weet ik niet sorry!
    wel leuk om het zelf te versieren!

dit was geen echte pretecho he ;) was een echo bij een hogeschool die opleiding voor echoscopiste hebben. ik was dus eigenlijk gewoon proefkonijn hihi. pretecho kan trouwens ook gewoon in 2D, het is maar net wat je zelf wilt 4D kan ook.

Deel Deze Pagina