Probleem heb ik ook gehad. Heb je geen pco dan? Ik had dat ook en kreeg elke keer posi zw testen. Dat heetf er wel mee te maken. Je lichaam raakt dan in de war en gaat een hormoon aanmaken die je zw test oppikt.
@Alice: mooie buik hoor @Nijn: ik heb even opgezocht wat PCO was en ja misschien heb ik dat wel idd. Alleen veel mannelijk beharingspatroon heb ik niet...had jij dat wel? Bedankt voor je je knuffel, ook een knuffel voor jou en hopen dat de clomid snel aanslaat! @All: gisteren naar de dokter geweest, heb nu een mannelijke dokter en was nog nooit bij hem geweest..had steeds de vrouwelijke vervangster. Mijn verhaal rondom het zwanger worden uitgelegd en verteld van de hevige buikpijn die ik had ervaren en de positieve testen van afgelopen periode. Hij heeft geluisterd naar mijn buik en gedrukt en het leek hem ook een eisprong zijn geweest. Mocht ik vandaag nog pijn ervaren dan kon ik ook mijn bloed laten onderzoeken op ontstekingen. Vandaag, heel gek, voel ik helemaal niks meer aan mijn buik..denk dus idd dat mijn ei na de seks van eergisteren was gesprongen..dat dit zoveel pijn kan doen zeg!! Kreeg van de dokter allemaal tips om zwanger te worden..juiste standjes , ovulatietesten gebruiken, temperaturen haha..wel raar om zo serieus te praten met een man, kon op een gegeven moment mijn lach niet meer inhouden Ik zei maar: ik zit op een zwangerschapsforum op internet en dit weet ik allemaal al haha! Mocht het over een tijdje nou echt niet lukken dan kan hij een doorverwijzing voor mij regelen maar moest goed in mijn achterhoofd houden dat dit een heel proces is waar stellen soms niet blij van raken, op gezette tijden klussen etc. Wel fijn dat ik zo serieus met de dokter heb gepraat..voelde me ook echt gehoord!
@Alice, mooie buik!! @Pinda, fijn dat je gesprek zo goed was met je ha, geeft je vast een goed gevoel. Maar hoop dat je natuurlijk over 2 weken een mooie posi test hebt! Verder weet ik even niet meer wat er allemaal geschreven was, sorry als ik iemand vergeet! Vanmiddag moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle, ben beetje zenuwachtig alleen. De vorige keer moest ik ook gelijk blijven en dat wil ik echt niet (tuurlijk zal ik het doen als het moet) ben thuis veel meer op me gemak. En helaas gister na zoveel dagen geen bloedverlies toch weer een stolseltje.. Balen was dat zeg!! Maar we houden moed voor vanmiddag..
@T84: hoop ook natuurlijk dat ik over 2 weken een mooie positieve knaltest heb! Veel succes vanmiddag in het zh en wat vervelend dat je een stolseltje bent verloren ik duim voor je dat alles goed is straks
@T84: heel veel suc6 vanmiddag!!! @pinda: fijn dat je zo een goed gesprek hebt gehad met je huisarts! controle vanmorgen bij de vk was helemaal goed! ze denkt ook dat de kleine inderdaad aan het indalen is. daarom hebben we nu de liggings en groei echo over 2 weken! ze verwacht geen reus van een kind, ik ben benieuwd wat de echo zal zeggen! bloeddruk was prima. suikerwaardes en hb waren ook helemaal goed dus wij zijn weer goed gekeurd voor 2 weken! verder hier net een goed gesprek gehad met een ander gastouderbureau en dat klonk echt helemaal geweldig, we hadden ook gelijk een klik wat ik met die andere niet heb. ze heeft me een hele hoop info gegeven ook wat betreft de belastingsformulieren straks! ze vond me een ideale gastouder en wilde me graag hebben hihi. ik heb ook al besloten dat ik naar hun overstap en de kinderen die ik nu heb niet mee neem. ik wil helemaal opnieuw beginnen met nieuwe kinderen straks na mijn verlof. nu komt het moeilijkste nog om de ouders en kinderen te gaan vertellen dat ik ga stoppen. ik wil dit pas doen na mn laatste werkdag 22 november zodat ik me goed kan voorbereiden op dit gesprek en ik zeker weet dat we de laatste keer normaal met elkaar kunnen omgaan want ik heb geen flauw idee hoe hun reactie zal zijn....
@ Naomi....fijn dat alles goed was!!! Ontzettend spannend zeg, die stap die je gaat nemen!! Maar wel goed!!
@alice: ja inderdaad heel spannend!!! ben nu bezig wat dingetjes uit te zoeken. heb een maand opzegtermijn maar dat kan ook een verlofmaand zijn neem ik aan... moet waarschijnlijk ong. 140,- aan opleidingskosten terug betalen en 60,- voor verklaring omtrent gedrag terug betalen die hun betaald hebben... is toch weer 200,- samen! hopelijk kan ik met kober regelen dat hun die kosten op zich nemen, is toch een halve maand werken.
@ Naomi, pfjoew, dat zijn dan wel kosten inderdaad....hopelijk wil je nieuwe werk dat dan op zich nemen!!
ja ik hoop het ook, dat is dan ook de vraag die ik vergeten ben te stellen. stuur wel een mailtje achterop haha. willen ze het niet, jammer dan dan betaal ik het wel zelf. verder geen bijzonderheden zover ik tot nu toe gelezen heb ahaha.
Heej dames, Daar ben ik weer een keertje. Wow wat gaaf zeg dat sommigen al zo ver zwanger zijn, echt super. Mooie buiken overigens! Bij mij nog steeds niks. Sinds januari ben ik maar 2x ongesteld geweest en dat was alleen maar omdat ze me daar een pilletje voor gaven anders was ik het nog steeds niet. De laatste tijd voel ik me ook steeds slechter daardoor, ik probeer positief te blijven maar dat blijft lastig. Gelukkig is de diagnose die ze als eerste stelden (overgang) omgezet naar pcos. Echter ik heb dus hele zware pcos (kan er ook nog wel bij). Ik heb inmiddels de maximale toegestane dosis clomid ook al gehad en ook daar reageerde ik niet op en injecteren heeft op dit moment geen zin omdat ik daar waarschijnlijk ook niet op ga reageren. De enige optie is een operatie (leo/teo) waarbij ze de eierstokken met electroshokjes gaan perfereren. Ik ben nu in afwachting van het telefoontje wanneer dit gaat gebeuren, de wachttijd zal ongeveer vier weken zijn. Het doorspoelen van alles binnen in mij en het perfereren van de eierstokken moet de hormonen weer op gang brengen en wordt dat uit zichzelf niks, moet ik weer van vooraf aan beginnen met Clomid en daarna alsnog gaan injecteren. Ik hoop maar dat het gewoon meteen aanslaat, want met een beetje geluk ben ik dan voor kerst voor het eerst echt ongesteld. Normaal zou je niet ongesteld willen worden als je zwanger wilt worden maar voor mij zou dat nu even een geschenk zijn. Ik zie wel op tegen de operatie (je gaat onder volledige narcose), maar ja het is voor het goede doel denk ik maar. Het wordt alleen volop liegen naar de buitenwereld want ik heb geen zin om te zeggen waarom ik geopereerd ga worden. Ik denk dat ik als het zo ver is maar zeg dat ik buikgriep heb ofzo. @nijnonijntje: las ik nu goed dat ze bij jou ook pcos hebben vastgesteld?? Slik je nu ook Clomid? Welke ronde Clomid zit je? Ik hoop echt van harte voor jou dat het snel aanslaat. Hopelijk heb je ook geen last van die troep.
@Naomi, fijn dat alles goed was. Leuk dat de nieuwe stap.. spannend!!! @Happymarie, jeetje meis, das niet niks. Hoop dat de operatie gaat lukken en dat je snel zwanger bent. Iig sterkte! Net op controle geweest.. alles was goed. Had alleen wel een hoge bloeddruk.. net urine en bloed laten prikken maar alles was goed gelukkig. Wel weer uitstrijkjes genomen om te kijken of de bacterie weg is.. en weer rustig aan doen tot de volgende controle..
@happymarie: gelukkig is de diagnose overgang toch niet juist! hopelijk gaat de operatie werken en ben je dit jaar nog ongesteld!
@T84: fijn dat het bij jou goed was!! hopelijk zakt je bloeddruk weer, was je erg gespannen misschien??