Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O ik hoor de wind alweer.
    haha, de hel zal hier zo wel weer losbreken ;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    haha erg he! gisteren ook het waaide echt kei hard. was met cursus nog ff bang dat de kleine puppys omhoog getild zouden worden maar ze zijn allemaal met 4 pootjes op de grond blijven staan:p

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Naomi, ja ik denk dat ik maandag ook wel een kraker bel. Morgen gaat een meisje van stal naar een heel goede kraker in Friesland, als dat iets is, ga ik daar wel heen.. Ik kijk nog even, na het weekend de dierenarts bellen..

T84, lekker dat alles goed was!! Heerlijk thuis op de bank hangen, en niet in het ziekenhuis.

Nijn, hier is het ook vreselijk weer.

Ga naar mn werk, moet tot half 12 en dan morgenochtend weer om 8 uur beginnen. Ben nu al moe haha. Tot morgen of zondag!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @stephanie: bah! tot half 12 werken en morgen weer om 8 uur beginnen, wie verzint dat nou weer...

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Happy...jeetje wat een verhaal meisje...ik hoop zo dat de operatie iets voor jullie doet!!! En dat je 'echt' ongi gaat worden!! Het is heel begrijpelijk dat je niet aan bekenden over de operatie wilt vertellen, het is ook echt niet niets!!! Je mag hier zo veel van je af kletsen als je wilt hoor!!!

@ T84, fijn dat alles goed was!!!!

@ Naomi, je hebt een mooie buik!!! Wauw, echt mooi zwanger!!!
    Wow, wat een drama-kinders heb je nu zeg....

@ Steph, wat balen van je paardje!!
    Iew, wat een rotwerktijden!!

@ Nijn...ik heb echt geen idee....toch geen ongi??

@ Naomi, hier hebben we de hele dag nog geen druppel regen gehad...verwacht dat dat tegen de avond wel vanaf brabant hierheen gekomen zal zijn...

Zo, ik ben weer bij geloof ik ;)

Liefs Alice

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @alice: dank je wel :)

ja inderdaad drama kinderen haha daarom ben ik zo blij wanneer ik met verlof kan!

nou dan is het te hopen dat het hier snel droog wordt dan valt het bij jullie misschien ook nog mee ;)

7. nijnonijntje

@Alice
    Ja als het een ongi is, dan is het wel raar op cyclus dag 23
    En eht bloed is heel dun, maar wie weet.
    We zullen eht eens even aanzien.

@Steph
    Werkze meid.
    Kan me voorstellen dat je je nu al moe voelt.

8. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    @ pinda: oh wat lijkt me dat raar om het met een mannelijke dokter te bespreken :).
    maar wel fijn daar is een dokter wel voor he.
    dat je van een ei zoveel pijn kan hebben zeg,nog nooit wat van gemerkt.

@t84: fijn dat alles goed is,wat was nou dat stolseltje?? moet je nog steeds volledig bedrust nemen>? of mag je wel iets doen?

@naomi: wat fijn dat alles goed is!! dus jij krijgt ook voor de zekerheid een groei/ligging echo?
    of zullen ze dat tegenwoordig standaard al doen aan het einde van de zws.Ik heb m afgelopen maandag namelijk ook gehad terwijl we eigenlijk wel wisten hoe hij lag.
    goed nieuws dat je straks met een schone lei kan beginnen!
    aan een gastouderbureau die niets voor je doet en niet naar je luisterd is ook niks waard,je moet wel met je vragen ergens terecht kunnen.Ik neem toch wel aan als ze je zo graag willen hebben dat zei de kosten voor zich nemen??
    en wat een mooie buik!

@happy marie: jij bent lang weggeweest,jij hebt ook al zo'n gedoe zeg:(,wat vervelend!
    ik hoop voor je dat het aanslaat en alles op orde hebt in het nieuwe jaar!
    en die operatie,is dat een hele ingreep??

@ steph: wat zielig voor je paardje! heeft dat erge gevolgen?

@nijn: is het niet gewoon een ongesteldheidsbloeding?
    anders voor de zekerheid even bellen,zou zo ook niet weten wat het kan zijn.

@all: het waait hier nog steeds wel heel hard vanaf vanacht,ben ook de hele nacht aan het spoken geweest,zooooo slecht geslapen,word er gek van :x,toen heb ik even buiten gekeken en dat was wel heeel herfstachtig zeg,maar wel lekker als je warm in je huisje zit!

vanavond even op stap geweest met mijn lief,even een schoencadeau gekocht voor onze dochter voor morgen.
    en morgen gaan we even voor beide kindjes inslaan voor 5 dec,tja word gek van mezelf maar wil het allemaal binnen hebben,ik weet ook niet hoe ik er straks aan toe ben na de bevalling :).
    verder gaan we eventjes naar de optocht morgen,en de laatse boodschapjes binnen halen voor de kraamtijd,dacht dat ik alles al had,maar niet dus hihi.

verder rommelt het hier alweer sinds vanacht,het gaat en het komt,ga me zo even temperaturen want ik heb echt last van opvliegers op sommige momenten.

nou ik geloof dat ik iedereen heb gehad,ga nog even pokeren (nieuwe verslaving) ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @miranda: dank je wel!!
    tja dat wordt nog even afwachten ik mail ze volgende week even kijken wat ze met de kosten willen doen.
    ik krijg de echo vanwege mn gewicht ;) normaal krijg je die hier niet.

hier vanavond te horen gekregen wat de schade van onze auto is...
    we werden er alles behalve vrolijk van :( hij is bijna total loss, een schade van 2000,- pfffff.
    de garage wilt het 50/50 doen maar dan komen we nog op 1000,- uit. bah bah dat zit weer lekker tegen zo met de feestdagen en de kleine in aankomst!

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    vanwege je gewicht?? ben je te licht of te zwaar? het laatste zou het toch niet zijn? aan de foto zien tenmiste niet!
    jeetje wat een bagger nieuws zeg,net wat je zegt zo voor de feestdagen en de kleine op komst :x

11. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    haha ja omdat ik te zwaar ben ;)
    alweer 97kg momentaal:(

12. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    haha,nou is je niet aan te zien,maar..... ik weeg 2 kilo minder dan jou hoor ;),zou het dan toch ook aan mijn gewicht liggen haha.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    hihi echt waar?? ik stelde altijd een dun iemand bij jou voor hihi.
    ben jij gelukkig onder de 100 gebleven, mag je gewoon boven bevallen! ik moet het maar afwachten, hopelijk kom ik niet meer teveel aan.

14. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    ja echt waar! ben normaal wel dun hoor ;)zit altijd ronde 70 kilo,maar net zoals mijn vorige heb ik gewoon de aanleg tijdens de zwss om dik te worden,ben niet echt moddervet hoor ,ach over weken weer aan de lijn voor 3 mnd en dan heb ik mijn oude gwicht zo weer terug!

de laatse weken kom je niet meer aan zeggen ze,ik sta nu wel stil de laatste weken.

15. nijnonijntje

@Naomi
    Echt? Dat zou je echt niet zeggen hoor als je je foto's ziet.
    Heb je neit gewoon heel veel vruchtwater?
    Dat ben je straks ook weer lekker snel kwijt ;)

@Miranda
    Ja daar begin ik ook over te twijfelen. Alhoewel het echt heel anders is. Nu tenminste nog.
    En ik zit met clomid nu nog maar op cd 23
    Dat is dus wel heel vroeg. Helemaal als je nagaat dat ik ook geen ei heb gehad.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @miranda: oww hihi dan klopte mn beeld toch wel:p
    wat fijn dat je het na een paar maanden alweer kwijt bent!!
    nee ik heb niet veel vruchtwater helaas.
    ik ben begonnen met 90 kilo dus was altijd al zwaar ;)
    hopelijk kom ik ook niet veel meer aan vanaf nu want dan blijf ik onder de 100!! ik let er echt op, zo geef ik mn man expres instructies om geen sint snoepgoed in huis te halen hihi. 7 kilo tot nu toe is natuurlijk helemaal niet veel maar dat wil ik graag zo houden, des te sneller is het er af en misschien nog wel wat extra hihi.
    wil eigenlijk gelijk volhouden en weer richting de 75 maar dat is toch even 20 kilo verschil, hopelijk werkt de borstvoeding een beetje mee!

@nijn: hihi heel veel mensen verwachten niet dat ik rond de 100 zit momenteel... vind dat wel fijn om te horen. want ik vind het zo een klote getal op de weegschaal!

nou meiden ik ben werken! fijn weekend allemaal!

17. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zie net dat er nog maar 99dgn zijn tot mijn uitgerekende datum.. Jippie Ja JeeJ!!

Zo jullie hebben lekker gekletst gister meiden..
    Ik heb eigenlijk niet zoveel onthouden van wat er allemaal geschreven is.. sorry! Dementie denk ik..

@Naomi, werkse!!

Verder heb ik zelf ook niet zoveel te vertellen.. Maak natuurlijk thuiszittend niet zoveel mee..

18. nijnonijntje

@T84
    Dat maakt niet uit hoor meid.
    Dan vertel je maar lekker hoeveel kopjes thee ofzo je hebt gehad haha.
    Tis gewoon gezellig dat je er bent toch?
    Maakt niet uit of je wel of niet wat te vertellen hebt :D

19. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden ik dacht ik laat ook weer eens wat van me horen :D.. Pff heb het echt zo druk met de pup die we hebben die is nu 12 weken en mijn stiefzoontje is door omstandigheden nu fulltime bij ons t/m iig februari. Heel leuk maar de zorg komt van ma-don wel op mijn schouders en dan met een jong hondje erbij en veel rugklachten etc. is het wel eens zwaar... mja ik vind het supergezellig dat hij er is :D.

Pff gaat echt hard met sommige mensen zeg! Bij mij gaat het nu ook wel snel hoor ben blij dat er zoveel feestdagen tussen zitten haha dan gaat de tijd weer extra snel :D. We hebben de babykamer afgemaakt zal zo ff wat fotootjes plaatsen.

Hmm ik wil wel op iedereen reageren maar weet inmiddels niet meer wie wat heeft gezegd...
    @Pinda echt balen meis hoop dat het snel raak is!
    @Steph alweer 10 weken! Gaat de goede kant op :D
    @Miranda... 20 kilo valt wel mee toch? Heel gek ik begon op 62 nadat ik gestopt was met de pil maar na de miskraam niet meer gewogen ik schat 67 kilo ong dat was mijn normale gewicht en zit nu op 80 al een hele tijd terwijl ik gister opeens 77 kilo woog :S mijn buikomtrek is nu wel flink aan t groeien vorige week al 1 meter :p

Nou ik zal eens proberen of ik weer wat mee kan gaan kletsen :d

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Babykamer

Share This Page