Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Kamertje

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Muurschildering

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

commode etc.

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Buik :) ik 27 weekjes vriendinnetje 37 weekjes :D

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

En de laatste mijn grote trots :D Ronja

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Lisettev
    Wat leuk allemaal zeg.
    Ook leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent.
    Echt een leuke foto met die buiken zo!! ;)

7. nijnonijntje

@Lisette
    Leuk wiegje ook zeg. Echt heel schattig!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lisette: wauw jij gaat ook snel zeg!!! super mooi kamertje :D
    en wat een lief hondje zeg...

hier vandaag gewerkt, pfffff lekker moe nu.
    morgen verjaardag van mijn man dus vanavond nog even een cake maken en besmeren en afwerken!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Lisette, leuk kamertje! En een mooie buik.. fijn dat het allemaal goed gaat.
    @Naomi, gefeliciteerd met je mannetje!! Alles gelukt met de cake?
    Iig een gezellige dag gewenst vandaag..

Gister hier een gezellige avond gehad met vrienden van ons, we hebben Kolonisten van Katan gespeeld.. is echt een leuk spel! Helaas 2x net niet gewonnen, haha..

10. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

#850 wianhalu, 14 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2010
    hey meiden

Listte: leuk dat je er ook weer bent! mooie foto's! leuk je kamertje!

Naomi: van harte gefeliciteerd met je mannetje!! fijne dag!

T84: Kolonisten vind ik ook zo'n leuk spel! speel het af en toe bij mn ouders met broertje en zusje... mijn vriend houd helaas niet zo van spelletjes.

All: Wilde even vertellen over mijn avond van gisteren... vertelde laatst al een keer dat ik uit eten zou gaan met een vriendin, maar dat ik ook het idee had dat er 2 vreemde telefoontjes waren geweest....
    Gisteren kwam die vriendin met wie ik uit eten zou gaan... had ze soep mee... (die ik niet lekker vond) haha... dus zei, hm daar hou ik niet zo van... maar gaan we niet meer uit eten dan?
    Ehm nee zegt mn vriendin, daar is geen tijd meer voor.. ik heb iemand voor je geregeld en die komt zo. Huh? dacht ik? dat zal de verassing zijn!! Wat leuk van haar!
    Dus we besloten een broodje gezond te halen bij de snacbar,(eigenlijk had ik ook zin in patat, maar mn vriendin zei, dat ik niet al te zwaar moest eten) (Ik dacht misschien gaan we zo wel samen nog een workshop doen, met eten ofzo?)
    Kom ik terug met mijn zakje en 2 broodjes gezond.. staat er binnen een vrouw en die komt voor mij een zwangerschaps massage doen! Wow:D echt leuk!
    Moest niet te veel eten, want anders zou ik miss misselijk worden na of tijden de massage en dat zou zonde zijn.. dus ik dacht eet ik nu een half broodje, en na de massage de andere helft.
    Boven heerlijk aan het genieten van de massage, en die vriendin van mij zat beneden haar broodje nog op te eten. Ik zat gezellig met die vrouw te praten die me aan het masseren was. Echt fijn even alles los!
    Toen kwam me vriendin boven want ze wou een foto maken... maar de massage was net afgelopen en ik was me al aan het omkleden.
    Mijn vriendin zag er opgedoft uit en had het er over dat als ik nog energie had ze nog wat leuks wou doen,.. dus ik dacht, laat ik dan maar mooie kleren aan trekken, verder mn haar nog even goed doen, want dat had ik net boven op mn hoofd gehad in een elastiek.
    Ik weer naar beneden, even plassen, en had nog spullen op de trap liggen die ik de kamer weer mee in wou nemen... doe ik de deur open....BAM... toen viel mijn mond open! HAHA 5 vriendinnen van me zaten daar! Wat een verrassing!!! Ze vonden het allemaal erg grappig wat voor verbaasd hoofd ik trok!
    De kamer helemaal versierd met slingers en ballonnen...Hele tafel vol met een etagere met allemaal lekkere dingen.. kopjes klaar, thee smaakjes... WAT GAAF een highthee! En op het dressoir stonden nog 2 volle etageres met lekkers! (OHH Dus daarom moest ik niet te veel eten!!)
    Mooie button kreeg ik op, met de tekst Sexy Chick... en een brilletje waar veertjes aan zaten en de tekst: bride to be.
    Heerlijk snoepen van de schaal, en lekkere theetjes drinken... toen zeiden ze tegen elkaar, zullen we maar daar gaan zitten? en wezen naar de eetkamertafel... We gingen decopatschen! Nog nooit van gehoord, maar hou altijd van creatieve dingen! Ik kreeg een theepot en de meiden hadden een thee glas... we moesten van een bepaald soort papier(in allemaal kleurtjes) stukjes scheuren en er op plakken.. Wat een mooi resultaat heb ik hier op de tafel staan! De dames hadden de smaak zo te pakken dat we zelfs nog een lelijk schaaltje en een appelmoespotje extra hebben gedaan:D!
    Wat een verhaal he! Maar dit was dus mijn vrijgezellenfeestje wat ik graag met jullie wou delen! Wie komt er nog langs voor een highthee vanmiddag? haha heb nog zoooooo veel lekkers!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wian: oww dat klinkt echt super leuk!!!!!!!
    super leuk dat je vriendinnen dit voor je geregeld hebben :)
    een avond om nooit meer te vergeten!

bedankt voor jullie felicitaties meiden!

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

:d zeker een avond om nooit meer te vergeten!
    het leuke is ook dat die meiden elkaar alleen van verjaardagen kennen, en verder niet!
    Had dan ook nooit verwacht dat ik een vrijgezellen feestje zou krijgen, des te groter de verrassing!

Nou ik ben er snel weer vandoor, ga naar de sieraden/paranormaalbeurs!
    liefs!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow wian, wat een gave verassing!!!!

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Hier even een laat berichtje van mij. :D
    Heb sinds vanavond roze/bruine afscheiding en zit op dag 8 dpo. :D
    En we lagen net al in bed maar moest even mn verhaal kwijt.
    Ben echt heel benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen nu!!
    Vind het zo spannend :)

Lizet: Mooi kamertje!!!!

Wian: Lekker hoor zo'n massage!! ;)

Duik zo weer terug mn bed in.
    Slaap lekker allemaal!! :D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai meiden, ten eerste sorry voor de weinige reacties afgelopen dagen...maar ik kom het nu even inhalen ;)

@ Remmar, o spannend!!! Hopelijk blijft die temp mooi hoor!! En was het een innesteling!! Hoop het zo!!!

@ T84, whoehoe, nog maar 2 cijfers in het aftellen!! ;)

@ Lisette, mooie kamer en buikjes!!
    En wat een scheetje dat hondje!!!

@ Wian, heeeeerlijk zo'n verrassingsdagje!! Heb je foto's van je decopatch?

@ naomi, gefeliciteerd, al weet ik even niet waarvoor....:)

@ Steph, Kim, Miranda en Nijn, Pinda.....* zwaai *

Hier alles wel goed, alleen heel weinig slaap elke nacht....heb veel last van contracties, denk dat mijn lijf toch wel goed aan het voorbereiden is voor de bevalling....
    Vandaag is het babywasjes-dag....leuk!!! En ik krijg vandaag de liggingsecho :)

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen!!

Snap er echt gewoon niets meer van! :(
    Roze/bruine afscheiding maar mijn temp wil nog niet echt stijgen en daalt alleen maar. :(
    Vrees dus het ergste!!

Leuk hoor, die babywasjes!!
    Ziet er zo lief uit aan de waslijn!! :D
    Heel veel plezier met de echo!!!

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier is het nu al een ongi geworden :(
    Denk dat mn hele cycus van slag is!!!
    9 dagen na ei al ongi pfffff.

18. nijnonijntje

@Remmar
    Bah balen meid.
    maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we dan maar he.
    We duimen voor een vruchtbare nieuwe maand :D

@Naomi
    Gefeliciteerd met je mannetje!!:D

@Wian
    Leuke verassing zeg.
    Kan me voorstellen dat je schrok hihi

Nou na een druk weekend ben ik er weer.
    Mijn weekend is wederom eiloos gebelven.
    Heb wel sinds drie dagen een hele lage temp namelijk 36.5:$
    Heb ik nog nooit gehad.
    Nou ja we zien wel. Ben wel een beetje gespannen over wat de arts woensdag aan de telefoon gaat zeggen.

19. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Wian echt super leuk voor je :D haha ik moest met mijn vrijgezellenfeest een apenpak aan en naar de apenheul om van mijn trauma af te komen :p

@remmar wat vervelend joh dat je ook niet precies weet waar je aan toe bent etc.

@alice wow jij schiet ook al lekker op :p pff de tijd vliegt wel he...

@nijn meis ik hoop echt dat je snel verder kunt met alles :)

Pff ik heb dinsdag een griepprik gehaald en nu weet ik weer waarom ik hem al 6 jaar niet heb gehad :S ben al vanaf zaterdag ziek :( en dat met een pup van 13 weken (die gelukkig heel veel slaapt) en een stiefzoontje van 4 die nu fulltime bij ons is... mja lang leven de overblijf :D ik ga ff lekker slapen en dan heerlijk lang onder de douche:p

20. nijnonijntje

@Lisette
    Ja dat begrijp ik. Ziek zijn gaat moeilijk met een kind in huis en een jonge pup.
    Leuk dat je stiefzoontje nu zo lang bij jullie is. Misschien gezien de situatie niet, maar wel gezellig lijkt mij toch? Klikt het een beetje goed tussen jou en hem?
    Ik hoop ook dat alles met mij snel weer op de rit is, want dir is zo ontzettend lastig.
    Hoop ook echt dat de fert arts mij woensdag de goed richting in helpt en me niet laat wachten.

Deel Deze Pagina