Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Wian, wat leuk!! Verschrikkelijk lief dat ze zoiets voor je georganiseerd hebben!

Naomi, nog gefeliciteerd met je man. Hebben jullie een gezellige dag gehad?

Remmar, balen zeg!! Die stomme pil ook, je lichaam is er helemaal van van slag. Lekker niet meer aan beginnen!

Nijn, jammer dat je nog geen ei gehad hebt. Gelukkig spreek je woensdag de dokter, kan die er misschien iets aan doen.

Alice, leuk babywasjes! Hier zag het er ook zo leuk uit toen de buurvrouw al die kleine kleertjes buiten had hangen.

Lisette, leuk kamertje. Beterschap, stom dat je van iets dat je juist moet beschermen, juist ziek wordt!

Hier een lekker druk weekend gehad. Zaterdagavond allemaal vrienden hier die we verteld hebben dat we een kindje krijgen. Ze vonden het allemaal heel erg leuk. Lag er pas om half 4 in, toen zaten er nog wel wat mensen beneden, maar ik was zooo moe!! Het was wel heel gezellig. Gisteren lekker bijgekomen. Morgen verloskundige, hoop dat we het hartje kunnen horen!!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, shit zeg...ik had nog zo'n goede hoop!!!

@ Nijn, ik snap dat je zenuwachtig bent voor woensdag...vervelend zeg, weer geen ei :(

@ Lisette, beterschap meid!!

@ Steph, klinkt als een leuke avond!! Ow leuk, naar de verloskundige!! Dat is altijd spannend, hartje luisteren...

Vanmiddag hebben we dus de liggingsecho, maar ik hoop dat ze ook iets van het gewicht van de kleine kunnen zeggen, maak me soms toch wel wat druk vanwege die mini-buik van me...
    En het is inderdaad wel gezellig die babywas :D, al heb ik tot nu toe alleen nog maar een berg luiers en andere hydrofiele dingen gestreken ;)....over 5 minuutjes kunnen de 1e echte kleertjes de droger in en daarna nog een strijkje en heerlijk schoon en fris in de kast :)

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Alice
    Spannend meis.
    Zal vast wel goed ziteen hoor met het gewicht van je kleintje.
    Anders hadden ze daar allang wat van gezegd.
    Leuk hoor al die babykleertjes en wasjes. Zo schattig ook!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @all: bedankt voor de felicitaties!! we hebben gisteren een erg leuke middag en avond gehad, maar wat was het vermoeiend...
    eigenlijk weer teveel gedaan en dat kon ik merken aan mijn rug!

@alice: leuk de liggingsecho!!!! wij hebben hem over 1,5 week ik ben ook heeeeel benieuwd!
    leuk he die babykleertjes wassen :) ik heb het alleen niet in de droger gedaan, dan krimpt het al terwijl ze het nog niet aangehad heeft:p wanneer ze er is gaat het wel gewoon lekker de droger in hoor ahah.

hier vandaag ook een wasdag maar dan gewoon van onze spullen ;)
    2e kleding was zit erin nu, nog 1 witte was, handdoeken was en 2x de droger die aan moet.
    verder is het hier beneden nog lang niet schoon na gister avond maar ik ga niet teveel doen, dan zit ik straks weer met mn rug!

5. nijnonijntje

@Naomi
    Wel rustig aan doe hoor.
    Rugpijn is niet heel fijn en handig.
    Succes met wassen ;)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: ja ik weet het maar dan blijft het vies hier:p heb ondertussen alles al opgeruimd en schoon gemaakt beneden alleen nog stofzuigen..

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, inderdaad rustig aan doen!! Denk aan jezelf en je beebje!!
    Ik heb wel alles gewoon in de droger gegooid...geen geduld hier ;)

@ Nijn, inderdaad spannend allemaal :D!

Zo, ik ga maar even babykleertjes strijken :)

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heb besloten om vanmiddag laat pas te stofzuigen ;) kan ik het nu een beetje rustig aan doen.

ga zo maar weer eens verder met kerstkaarten maken... heb er al ongeveer 35 gemaakt hahahah. zoveel hebben we er niet nodig maar ja dan ben ik voor de komende jaren klaar:p zal er toch geen tijd meer voor krijgen straks...

@alice: hihi ja dat geduld had ik wel:p heb het ook allemaal niet gestreken hoor, heb daar zo een hekel aan.

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Step oooh wat spannend meis :D ik hoop het zo voor je :D heb ff niet meegekregen of je al een vroege echo had gehad of dat dit je eerste is?

@rest reageer ik later ff op... hond moet :p

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag :D !!

Hoe is het hier met iedereen !

Wian, zag dat je een leuke verrassing had gehad en dat je een mooi dag hebt gehad en een lekkere massage.

Heb een leuk kamertje voorbij zien komen van lisette !

Naomi, Nog gefeliciteerd met je man!!

Remmar , wat balen zeg ! Denk idd dat je lichaam nog in de war is door de pil . Dikke knuff!!

Nijntje , balen dat je je ei nog niet hebt gevonden ,hopelijk krijg je hem nog wel.

Alice , hoe is het met jou meis!

Sstephanie , Spannend morgen weer naar de VK .

T84 en Pindakoek , hoe is het met jullie?

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Hier zijn het weer 13 a 14 dagen wachten gister of vannacht me ei gehad , het klussen is niet als gepland gegaan alleen gister geklust toen ik me positieve ovutest had en daarvoor was het alweer iets van 4 of 5 dagen geleden.

Het kwam doordat vriendlief ineens een beetje doordraaide omdat zijn winterbanden er niet op mochten tijdens de storm donderdag :$:((was toch donderdag:p )

Dat leek mij wel een beetje duidelijk dat me zwager niet wou helpen in die storm , dus ruzie gehad in de auto waar me zus ook bij zat en kreeg ineens de opmerking naar me hoofd ja misschien is het ook wel beter om tijdelijk uit elkaar te gaan:$:(:(

Toen had ik het niet meer, gelukkig is alles goed gekomen en heeft meneer toch zijn zin gehad om de winterbanden eronder te doen me zwager was het ook zat alleen maar dat gezeur van hem.

En zaterdag zijn we nog naar Hengelo geweest ze hadden daar van die megastores was helemaal verslaafd aan de megastore van Prenatal:D

Vanuit Hengelo zijn we doorgegaan naar Duitsland naar Marktauf en Kaufland .

Hier trouwens nog een foto van me ovutestjes:):

Bekijk bijlage 108341

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hier trouwens een foto toen we op de Duitse autobaan reden.

Vond het er zo mooi uitzien:)

Bekijk bijlage 108348

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: pff wat een gedoe met je vriend zeg! is ie altijd zo opvliegerig?

een mooie foto zeg!!!!

enne 1 keer op de juiste tijd klussen kan genoeg zijn he meid ;)

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ja de laatste tijd is hij zo , we hebben hem eindelijk zover gekregen om hem naar de HA te sturen voor een eventuele hersenscan hij is 3 jaar geleden op het werk in elkaar gezakt hij kwam toen net van zijn pauze terug bij de attractie .

En sindsdien word het alleen maar erger hij word agressiever en we willen nu toch wel de oorzaak weten.

Hij is toen wel naar een ziekenhuis gegaan maar hun zeiden dat er niks aan de hand was , vlak erna was hij ook vergeetachtiger aan het worden.

Daar heb je gelijk in 1 Zaadje hoef het eitje maar te vinden:p

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    pfff dat is heftig!!!
    heel goed dat jullie hem zover hebben gekregen om naar de ha te gaan! hopelijk komt er natuurlijk niets uit, maar er moet een verklaring voor zijn gedrag zijn lijkt me.

15. nijnonijntje

@Kim
    Wow dit soort agressieve gedrag is wel ernstig.
    Fijn dat hij nu toch naar de ha gaat.
    Moooie fot zeg.
    Echt mooi zo met die zon.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi , we zijn al maanden bezig om hem te pushen , ik hoop ook dat er niks uit komt , maar net wat je zegt er moet een verklaring wezen voor zijn gedrag .

Nijntje , het is ook niet leuk meer zo dat agressieve gedrag .

Ja moest hem wel snel maken aangezien we reden hihi.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: ik snap ook wel dat hij niet wilt, hij zal ook vast wel bang zijn dat ze iets zullen vinden.

18. nijnonijntje

@Kim
    Ik snap ook wel dat hij het minder leuk vind om naar de ha te gaan omdat er kans is dat ze wat vinden.
    Maar daar zal vast wel wat aan te doen zijn.
    Als zijn het therapiesessies of ebpaalde medicijnen.
    Het moet zich ook maar bedenken dat als er straks een keine komt, dan wil hij dat vast niet met zo'n kleintje in de buurt. Want dat zal dan ook echt wel gebeuren ben ik bang.

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    We hebben de afspraak volgende week dinsdag staan , ik ga sowieso met hem mee omdat hij nooit weet wat hij moet zeggen.

Heb het hem gevraagd of hij er bang voor is maar hij denkt aan de ene kant van wel maar de andere kant niet .

Maar er hangt toch een angst bij hem van wel.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    fijn dat jij mee gaat! zal hem wat steun geven en misschien wat angst weg nemen. alvast heeeel veel suc6 volgende week dinsdag!

Deel Deze Pagina