Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

heel mooi pinda! krijg er kippenvel en tranen van!
    er over praten is goed, en er over schrijven ook!
    Hele dikke knuffel! en hoop echt dat jullie wens snel uit mag komen!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Pindakoek , wat een mooi gedicht , zit hier met een brok in me keel en de tranen kwamen ook al bijna :(

Ik weet precies wat je bedoelt meis !

Dikke knuffel !

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag trouwens !!!:D

Ik zal straks even op iedereen reageren.

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Jeetje meid, hopen dat het een blaasontsteking is en niet wat anders!! Bedankt voor je knuffel..hoop dat het snel raak mag zijn voor ons maar ook voor Nijn en Kim

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Pinda, wat een mooi gedicht. Snap dat het heel moeilijk is als iedereen om je heen 'zomaar' zwanger wordt, en het bij jullie even duurt. Heel veel sterkte. Geldt natuurlijk ook voor Nijn, balen dat je nog geen eisprong gehad hebt!! Is de Clomid nu verhoogd?

Alice, kraamzorg lijkt me ook laat hoor.. Gewoon een beetje dwingen dat ze komen, het is ook niet goed als jij je druk aan het maken bent. Nog steeds lekker veel aan het zwijmelen in het kamertje??

Naomi, werkse meid! Nog eventjes!

Wian, hoop dat het niks is. En als je minder moet werken, jammer dan hoor! Lekker rustig aan doen meid! Helemaal voor woensdag, dan moet je je geweldig voelen!

Miranda, je bent er nog steeds haha. Ben benieuwd hoor!

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor die plek op mn been. Gelukkig een goede uitslag, weefsel was helemaal schoon, niks geks gevonden. Hechtingen zijn verwijderd, alleen de laatste was in mn huid gegroeid en moest eruit getrokken worden, brrr.
    Net een heel lief pakketje binnengekregen van een vriendinnetje van ons. Slabbertjes voor elke dag van de week en voor mij een ontspannende douchegel en voor mn vriend een ingepakt cadeautje. Ze zit in een anorexiakliniek en heeft het heel zwaar op het moment, zo lief dat ze hier dan aan denkt! Moest er helemaal van huilen, huilebalk die ik ben op het moment.

6. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Pinda, heel mooi gedicht, wat knap dat je dat kan om het zo een beetje van je af te schrijven.
    Steph, wat lief van je vriendin!! Zou er ook emo van geworden zijn.:)
    Goed nieuws dat het weefsel helemaal schoon is..

Volgens mij had de kleine hier net de hik.. heel grappig!

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Dat hoop ik zeker ook voor kim en nijn! Voor alle meiden hier die nog niet zwanger zijn draaien mijn duimen!

8. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    ach pinda toch,niet de moed opgeven hoor!!
    en als je je hart wilt luchten doe je dat lekker hier,daar zijn we toch voor.:D

ooit komt de dag dat jullie alle 3 hier een mooie tekst hebben staan!!

nijn kan me best voorstellen,ik zou me ook helemaal niet blij kunnen voelen bij het horen van zulk nieuws :(.
    en tja het is toch wel heel begrijpelijk als het jullie niet lukt , om da toch blij te zijn voor een ander,je kunt je niet altijd blijven verbergen achter een masker met een glimlach.

wian het zou idd zo kunnen zijn,die klachten had ik wel met een blaasontsteking,en je kunt er maar beter op tijd bij zijn dan want het kan weeen opwekken als je een goede ontsteking hebt.

ooh nog eventjes naomi dan kun je lekker met je beentjes gestekt op de bank ;),heerlijke rust om je heen.

steph gelukkig maar dat het niets ernstigs is!!!
    daar al geen zorgen meer over.
    wat lie van je vriendin zeg!

t84 wat een bijzonder gevoel he!! ik vindt het tegelijker tijd ook weer heel zielig,ons kleintje heeft het nu elke dag wel een 15 min lang ;).
    arme ziel haha.Maar dat is ook zo'n beetje de enigste beweging die ik ook nog heel goed kan voelen,hij ligt nu behoorlijk krap dus het getrappel en geboks is wel afgelopen nu.

kim hoe gaat het met jou? en met je vriend? is hij nog steeds zo chaggie??

9. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: wat een mooi gedicht, de tranen staan nog in mn ogen!!! *dikke knuffel* zoals je schrijft jullie tijd komt zeker is het niet via de natuurlijke weg dan via de medische!

@nijn: pff dat zijn ook harde berichten vooral na zo een uitslag over je ei.... moeilijk om dan blij te reageren terwijl je zelf ook zo graag wilt!

@steph: fijn dat de plek op je been goed is!
    en wat lief van je vriendin, heel leuk dat ze daar dan toch om denkt ondanks haar eigen problemen!

@T84: hihi leuk he als ze de hik hebben:p hier heeft de kleine zelden de hik.

@wian: goed dat je morgen je urine even laat controleren! ik heb hem hier 4 keer laten controleren:p 1x assistente van de ha, ha zelf, kweek in het ziekenhuis en mn zus heeft hem gecontroleerd op der werk (HAP). na 4x te horen gekregen dat het niets was geloof ik het nu toch maar hihi. maar ermee blijven lopen is niet goed dus je kunt er beter op tijd bij zijn!

@miranda: ja nog 1,5 dag wat heerlijk!!! wat gaat mij dat een rust geven om die kinderen voorlopig niet meer te hebben! moet ze nog wel gaan vertellen dat ik ga stoppen misschien maandag maar aan het einde van de dag ben ik in ieder geval klaar daar....

hier alweer klaar met werken! was er om 1 uur en om kwart over 4 was die man alweer thuis en heeft me met de auto even naar huis gebracht! dus heb maar een uur de kids gehad want de jongste heeft van 1 tot 3 geslapen hihi. mn harry potter boek is ondertussen bijna uit! moet hem wel uithebben voor maandag dus nog even doorlezen morgen en maandag!

10. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden :) nou ben toch ff geweest naar mn vriendin kon het niet laten maar kindje lag te slapen en daarna borstvoeding dus heb haar niet vastgehouden etc.

Ben ook bij de fysio geweest want was gister door mn rug gegaan nu had ik al ishias links maar nu zit het ook rechts en zware bekkeninstabiliteit :( en ik moet nog 10 weken nja klinkt eigenlijk ook wel weer weinig :)

@Pinda en nijn niet fijn voor jullie zeg.... ik hoop dat jullie er een beetje mee om kunnen gaan...

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Het lijkt wel of je dit gedicht over mij hebt geschreven.
    Hier precies hetzelfde meid.
    Ik voel me net zo.
    Toen ik in ronde twee zwagner was, zou ik 5 december uitgeteld zijn. Zelf met twee weken uitloop zou ik met de kerstdagen mijn kindje hebben. Dus dit is extra zwaar voor mij.
    Pff pinda, we moeten iets bedenken om oszelf erdoor heen te slepen meiss.:(:(:(:(:(

12. nijnonijntje

Ja de clomid is inderdaad verhoogt. Dus nu eerst die menstruatie op gang brengen en dan weer aan de clomid.

13. nijnonijntje

Ja dat is echt zo.
    Lastig blijft dat.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    mijn duimen draaien nog steeds voor jullie!! dat jullie allemaal maar heeel snel een positieve test in handen hebben en over 9 maandjes jullie kindje!

hopelijk werkt de clomid nu wel goed nijn!!

15. nijnonijntje

Dankje voor het duimen draaien.
    Ik draai ook overuren hier met mijn duimen. Dat iedereen zwanger mag worden en dat de meiden die al zwanger zijn een goede bevalling zullen hebben en een prachtige bay in hun armen mogen krijgen.
    Die heel hard huilt hihi:D, maar daarna niet meer natuurlijk;).

16. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    hahah nee alleen in het begin mogen ze even hard huilen:p

meer dan hopen kunnen we helaas niet doen voor jullie!

ik ben er weer eens vandoor! over 3 kwartier moeten we alweer weg zijn en moet nog ff snel iets koken. tot morgen meiden!!

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Voor alle dames hier die het nodig hebben.....een hele dikke knuffel van Alice!!!

18. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    het is hier een beetje stil ;)
    ik verveel me te pletter haha,en zit nu op elk pijntje te letten wat ik voel ;)

19. nijnonijntje

Dankje alice
    Wordt erg gewardeert.

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Dank jullie wel meiden, gelukkig kan ik hier op zp een beetje mijn gevoel uiten :) Was vanavond met mijn werk naar een voorstelling "naked stories" in de schouwburg. Is eigenlijk bedoeld voor jongeren maar voor 'de wat oudere mensen' was het ook wel interessant. Je kwam in een soort kamer met allemaal pashokjes terecht...acteurs allemaal in het wit gekleed en die wilde hun verhaal aan je vertellen wat ging over loverboyproblematiek, homo/lesbisch zijn..kortom alles gerelateerd over seksualiteit..zo leren jongeren dat sommige dingen niet normaal zijn en kunnen ze beter maar vooral ook eerder hun verhaal kwijt aan de hulpverlening..interessant maar ik wilde steeds wat vragen aan de acteurs..terwijl het de bedoeling was dat je enkel luisterde hahaha...moest bij sommige verhalen echt mijn tranen inhouden..was al in een depri mood vanwege het zwanger worden..krijg je ook nog zoveel 'shit'verhalen te horen...

@Miranda: kan me voorstellen dat je nu op alle pijntjes gaat letten hihi
    @Nijn: daar had ik helemaal niet aan gedacht maar je zou idd rond 5 december je kindje krijgen...:( sterkte meid!!
    @Alice: bedankt voor je knuffel!

Share This Page