Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ohh oke bedankt voor de uitleg naomi!:D
    de computer kon het sd kaartje niet meer lezen? heel raar... dus foto stond pas heel laat op de pc.. met behulp van een kabeltje! zou kijken of ik hem vanmiddag kan plaatsen.
    Nu eerst weer even werken... gisteren niet gaan slapen toen ik uit mn werk kwam... dacht dat ik dat wel een keer kon,,, maar dat is niet verstandig!! Straks er lekker weer in!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Werkse Wian en Nijn!
    Ben benieuwd naar de foto.

Kwam beneden, stond er een hele kan versgeperste jus klaar.. Vet lief, mn vriendje heeft dat vanochtend gemaakt, ben weer helemaal verliefd haha. Nu weer aan de studie, bleegh.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Dankje steph.
    Ben inderdaad weer op mijn werk.

Zal vandaag dus wel minder op zp zijn.
    Wie weet tussendoor als ik tijd heb, maar dat betwijfel ik :(
    In ieder geval tot vanavond.

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meisjes hoe is het hier??
    @Steph, wat lief van je mannetje!!
    @Wian, ben benieuwd naar je foto!
    @Nijn, zal weer wennen zijn na vakantie weer aan het werk.. iig good luck!!

Pff.. de verveling begint nu echt toe te slaan.. echt irri.. alles wat ik doe hou ik maar even vol op de een of andere manier..
    Maar goed we houden vol!!;)

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heel herkenbaar!! Heb ooit 11 weken plat moeten liggen....dat was echt een ramp!!!! Heel veel boeken lezen, heel veel plannen maken, legpuzzels maken, puzzelboekjes leegpuzzelen, series kijken, foto's inplakken, internetten, slapen etc. etc....

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zit nu in week 5.. Dacht dat het wel zou wennen.. maar helaas nog niet.
    Idd ik doe van alles en verzin van alles om te doen.. maar helaas gaat de tijd niet sneller erdoor.. hihi..
    Ik ga wel van de week beginnen met breien.. misschien lukt het om daar verslaafd aan te raken. :D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: oef en je hebt nogal wat weekjes te gaan!! hopelijk vind je snel een verslavind zodat de tijd wat sneller gaat.

de rest ben ik een beetje vergeten sorry meiden :(

hier gaat het in ieder geval nog goed, vanmorgen harde buik gehad komt omdat ik gistere weer drukke dag gehad heb denk ik.....
    verder is hier het kraampakket binnen gekomen en mn ventje haalt vanavond de blije doos op :D

8. wianhalu

T84: heel vervelend dat je zo rustig aan moet doen! hoop ook dat je snel iets vind wat je leuk vind! Dan gaat de tijd wat sneller!

Nijn: is het te doen op je werk?? Inkomen of net of je er gisteren nog was? succes nog!

Steph: lekkerversgepesrstejus!!!:D

naomi: ook maar rustig aan doen!

hier de foto... hoop dat jullie hem kunnen zien, mijn buikje met 16 weken.... anders staat hij ook nog in mn foto album

Bekijk bijlage 100548

dan duik ik nu even lekker mn bed in! tot straks weer meiden!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jaja je buikje begint te komen wian!!!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooi buikje Wian! Begint te komen!

Naomi, leuk dat alles binnenkomt. T komt allemaal steeds dichterbij!

T84, ik ben op uitzending gemist Babyboom aan het kijken. Weet niet of je dat al gezien hebt?

Ik had weer kleertjes binnengekregen die ik besteld had via Internet, zoooo schattig allemaal. Nu moet ik echt stoppen haha, weet niet waar ik alles nog kwijt moet. Nog anderhalve week en dan echo! Kan niet wachten!

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wian, mooi beginnend buikje!!
    @ Steph, babyboom ken ik niet volgens mij.. zal zo even kijken.. welke uitzending gemist is het? ned 1,2 of 3 of rtl?
    Spannend hoor je echo.. die 1.5 week is zo voorbij en dan kunnnen jullie voor het eerst naar jullie wondertje kijken..
    Leuk he die kleding.. ik moet mezelf ook steeds een halt toe roepen, haha

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, ik heb gegoogled.. en gevonden ga nu de allereerste aflevering kijken.. thanks voor de tip!!

13. wianhalu

Bedankt voor jullie reacties meiden.
    Steph je bent goed bezig met kleertjes shoppen!!:D ik hou me nog steeds in tot ik weet wat het word!
    Leuk babyboom! is dat al weer begonnen! Ik ga vanavond ook uitzending gemist kijken! :D

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Nice belly Wian!!!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian, ik heb oude afleveringen gekeken. Heb net de laatste 'af', nu haaaard studeren haha. Gelukkig is mn vriend er vanavond niet, dus het is lekker rustig, maar ben zo moeeehoeee.

Zal nog even een foto maken als ik eraan denk van die kleertjes, maar nu eerst met mn neus in de boeken! Bye ladies!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, succes met de studie!!!! Even tandjes bijten nog ;)....wat een ramp altijd he? Zo'n avond voor een tentamen...blegh...

17. wianhalu

ohh dus de nieuwe baby boom is nog niet begonnen?! Dat dacht ik! haha. Succes nog met leren! En ben benieuwd ook naar deze kleertjes,.. wat je er al op hebt staan is in elk geval erg leuk!!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pfff, heb net de opdracht af, nog eventjes wat oude tentamens doornemen en dan ga ik naar bed denk ik. Ben echt te moe de hele dag door, kan niets vasthouden haha. Morgen heb ik pas tentamen om half 7, dus ga van 1 tot 6 maar leren op de VU. Hoop dat het een beetje werkt dan..

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, leren is een ramp op het moment. Ben bang dat er vrij weinig uit mn handen komt tot na de echo. Dan weet ik tenminste dat er een hartje klopt en het goed zit. Pff. Is je man al begonnen met de meubeltjes?

De foto's staan in mn album!

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @steph, succes vandaag met je tentamen. Hoop dat het leren een beetje lukt!! En leuke kleertjes..
    Zo weer uitzending gemist kijken.. babyboom..

Deel Deze Pagina