Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja wij denken dat die dag ook wel een beetje moeilijk voor ons gaat worden.
    gelukkig vieren we dan sinterklaas bij mijn ouders, dan hebbenw e wat afleiding, maar dat maakt eht eigenlijk ook wel weer dubbel :(

2. nijnonijntje

Meiden,
    ik ga slapen. Tot morgen.!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, Ah meis.. het komt allemaal goed! Na regen komt zonneschijn.. sterkte en hier een dikke knuffel.
    @Pinda, voor jou natuurlijk ook een dikke knuffel

@Miranda, en en en? Haha..

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nijn, de gedachten over in december een kindje krijgen heb ik ook lang mee gelopen. Ik was 19 dec uitgerekend, maar geloof me, zodra je zwanger bent slijt dat. Ik hoop heel erg dat de clomid snel werkt, dan kan je verder.

Pinda, ook nog even een knuffel van mij. Kop op meid! Ook voor jullie gaat het snel gebeuren.

Ben straks weer naar college. Moet eigenlijk tot kwart over 5, maar dat ga ik niet trekken. Ben nu al zooo moe. Voel me een zeikerd, want ik ben hartstikke blij, maar die vermoeidheid speelt erg op nu.

5. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0

helemaal niets :( hahaha

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, je bent geen zeur!!! Dat hoort er nou eenmaal bij bij de zwangerschap. Het is gewoon even 'wennen' en 'leren' jezelf eraan toe te geven, er tegen vechten heeft echt geen zin (heb het 7 maanden geprobeerd, maar heb eindelijk pas in maand 8 'rust' gekregen door het latje wat lager te leggen).
    En ik was een drama hoor, lag elke dag tussen 1930u en 20u in bed en overdag heb ik ook flinke uren geslapen! Dusse....goed zijn voor jezelf en je beeb en rust rust rust....de 1e 12 weken zijn van cruciaal belang voor de uiteindelijke bepaling van het geboortegewicht....
    Dusse, jezelf even lekker verwennen dus!!!!

7. nijnonijntje

@Steph
    Ja dat klopt dat weet jij vast ook wel hoe dat voelt.
    Gelukkig ben je nu alweer zo snel zwanger :D

En je bent geen zeikerd hoor. Je bent zwanger en dan wordt je nou eenmaal heel moe van en heb je allerlei pijntjes.
    Logisch dus dat je af en toe wat klaagt.
    En hier mag dat al helemaal hoor :D

@Miran
    Hmm balen of niet, maar 1 ding weet ik zeker. Het kindje komt er wel uit hoor :D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @steph: je bent geen zeur hoor!! het hoort er nu eenmaal bij, zoals alice zei geef er aan toe dat is hard nodig voor de rust in jezelf en leg de lat wat lager!!

@miranda: wat jammer dat er nog niets is :( hopelijk komt jullie ventje snel!!

@pinda: dat is wel goed dat ze zulke voorstellingen hebben! maar voor jou inderdaad vast even moeilijk als je al niet helemaal lekker in je vel zit!

na vandaag nog maar 1 dagje werken!!! wat gaat de tijd lekker snel :)
    de kids komen hierheen vanmiddag, dan hoef ik niet naar hun te lopen want dat beviel me niet echt gisteren... hele dag giga last van mn rug gehad.
    ik zet ze vanmiddag weer lekker voor een filmpje heb ik weer een beetje rust.

van het weekend zal ik er weinig zijn denk ik. morgen werken, uit eten bij mijn schoonouders, en daarna verjaardag van mijn moeder en zondag gaan we zwemmen in eindhoven :D dus druk druk druk.

9. nijnonijntje

@Naomi
    Klinkt als een leuk weekend meid.
    Geniet ervan.
    En niet te druk zijn he, anders krijg je weer last van je rug. :)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee mn weekend staat vol maar buiten mn werk is er lichamelijk niets zwaars aan (denk ik dan).

denk ook wel dat het een leuk weekend wordt, gelukkig is de familie van mn man zn kant vrij groot anders was het wel een saaie bedoeling geweest:p ik heb nooit zoveel te melden bij mn s.ouders en hun al helemaal niet dus ja dat schiet niet op.
    we zouden ook eerst lekker uit eten gaan bij de chinees maar door de problemen met mn s.moeder gaat dat niet door wel jammer.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Thanks meiden! Ben ook al thuis, ik trok het echt niet allemaal. Nu lekker met een kopje thee op de bank, straks een beetje rommelen in huis.

naomi, klinkt als een gezellig weekend! Ik moet morgen ook werken en daarna naar een verjaardag/housewarming, dus ook een druk dagje. Zondag maar weer lekker niks. Succes straks!

Alice, hoe is het met jou meid?? Is de babykamer helemaal naar wens? hangen de gordijnen al? Je zit in het laatste plaatje van je banner! Mooi!!! Had je man de kraamzorg nog gesproken?

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

meiden, ik las net ergens hier op het forum dat bij de Action nu 9 pakken pampers sensitive luierdoekjes te koop waren voor 9, nog iets... misschien wat voor jullie? ik denk dat ik er straks nog ff langs rijd, dat is niet duur!

ik kan om 2 uur bellen voor de uitslag van mn urine... afwachten, de pijn is wel behoorlijk! :(

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: dat is inderdaad niet duur!!!
    ik had dat tijdje geleden bij de etos 9 pakken voor 7,50 had nog een extra kortingsbon hihi.

ik ben benieuwd naar de uitslag van je urine!! hopelijk is ie goed!

hier zijn mn oppaskids er weer. de oudste is gelukkig bij een vriendje heb dus alleen de 2 meiden maar. over 3,5 uur alweer klaar met werken hihi.

14. nijnonijntje

Dat si wel jammer inderdaad.
    Gelukkig dan dat de familie groot is, dan heb je nog wat te bespreken inderdaad hah.
    Hier hetzelfde probleem hoor.
    Heb ook altijd het gevoel dat ik bij mijn schoonouders op "visite" ben.
    HErkennen jullie dat?
    Kan er niet mezelf zijn en thuis voelen zoals bij mijn eigen ouders. Terwijl mijn man dat wel heeft bij mijn ouders. Hij voelt als zijn eigen huis en hij kan gaan en staan waar hij wil.
    (mijn ouders bemoeien ook niet zo)

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: hier precies hetzelfde inderdaad. heb echt het gevoel op visite te zijn daar.

mn man heeft dit bij mij thuis ook niet, doet lekker waar hij zin in heeft en voelt zich gewoon thuis daar.
    mijn s.ouders bemoeien zich nergens mee dat is het punt niet, ze hebben eerder geen/weinig interesse in alles. ze vragen wel hoe het gaat en de standaard vragen maar meer ook niet.

nou is de stemming daar sowieso slechter sinds die moeder zich op heeft laten nemen en het alleen maar achteruit gaat ipv vooruit. dus dat maakt het extra moeilijk.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hier ook hetzelfde hoor, voel me totaal niet thuis bij mn vriend zn moeder en stiefvader. Komen er gelukkig erg weinig. Zijn vader en stiefmoeder zijn gelukkig wel leuk.

Wian, goede actie. Ik sla m alleen even over, weet nu al niet waar ik alle spullen moet laten, en heb nog tijd zat. Uitslag al binnen?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi grappig dat jij het ook zo hebt steph!!

18. nijnonijntje

Ja wij komen wel regelmatig bij mijn schoonouders omdat mijn zwgerstjes ( wonen nog thuis) en mijn schoonzus wel heel leuk en gezellig zijn. Zij komen trouwens ook regelmatig bij ons over de vloer. Daarnaast is mijn schoonvader wel heel lief hoor.
    ALs als wij niet gaan staan ze om de haverklsp hier voor de deur. Dat vind ik helemaal verrot. Als ik naar hun toe ga kan ik nog zelf bepalen wanneer ik wegga.
    En als we daar neit heen gaan gaan ze zeuren en bellen en worden ze soms zo gemeen met bepaalde woorden dat ze ons tegen elkaar opstoken. En het zo moeilijk maken. Dat wij nu zoeits hebben, van we gaan daar wel heen regelmatig, zodat we dat gedoe in ieder geval niet hebben. We hebben dat al zo vaak gehad dat we bijna uit elkaar gingen.

19. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

heb de doekjes net gehaald, ze hadden nog 3 dozen met 9 pakken staan, dus heb er maar 1 gekocht!
    de uitslag net gehoord, heb geen blaasontsteking....
    misschien toch die banden? ik weet het niet hoor,,, tis zo'n pijn!
    alleen nu kan ik de verlokundige praktijk niet meer bellen, alleen op noodnummer...

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    he bah dat is ook niet leuk dat ze zo doen nijn!
    mn man komt elke donderdag even thuis en mij zien ze niet zo vaak. s.moeder is alleen in het weekend thuis dus die zie ik sowieso bijna nooit.
    ze komen hier eigenlijk nooit. met een verjaardag en verder een paar keer per jaar terwijl ze in het dorp hiernaast wonen.

met zijn broers spreken we weleens af, is altijd wel gezellig!

@wian: heb je de uitslag al?

Deel Deze Pagina