Goedemiddag, Ik heb alleen even terug gelezen vanaf pagina 93 anders werd het wel erg veel Lissete , heb je al is gekeken op marktplaats daar staan ze ook wel is gratis op als je goed kijkt. Gefeliciteerd met je vriendin ! Dikke knuffel en doe rustig aan ! Naomi , dat scheelt toch weer in de kosten,dat is inderdaad belangrijk dat je ermee kan rijden. Heb ook je bevallingsplan gelezen , je schrijft echt duidelijk op wat je wilt. Dat word een leuk weekend voor jullie . Sstephanie , begrijp dat je helemaal gelukkig bent omdat je het hartje hebt gehoord Mooi dat de uitslag goed was, oew dat lijkt me niet echt fijn. Heb zelf toen ik me arm had gebroken vroeger een pen in me arm gehad die was vast gegroeid die moesten ze er ook uittrekken.(Was toen ik klein was ) Wat ontzettend lief van je vriendin. Natuurlijk ben je geen zeikerd , je kan hier alles neerzetten. Alice, Mooi dat je je weer goed voelt , kan niet wachten dat ik hier met de babyspullen aan de gang mag Bedankt voor de knuffel meis ! Miranda , nog niks aan de hand bij je dus hihih . Rust wel genoeg uit voor de bevalling hoor. T84, een keertje kan ook kwaad groot gelijk heb je om leuke dingetjes te kopen Wian,Nog gefeliciteerd met je mannetje ! Dat komt wel helemaal goed met de namen . En natuurlijk bijna de bruiloft ben je al nerveus aan het worden . Hmm als het geen blaasontsteking is ben ik benieuwd wat het dan is . Pindakoek ,Ik begrijp je helemaal hoor meis , het is allemaal ook zo rot! Nijntje , dat is ook rot nieuws zeg heb je zelf geen eisprong krijg je dat ook nog voor je neus Wie doet er met me mee met de groepsknuffel ! Hier weer op het wachtbankje heb laatste tijd weer harstikke last van zuur en misselijkheid. Gister lekker samen met virendlief thuis gegourmet , en rustig met elkaar gepraat. Heb dan ook afgesproken met hem dat als we in januari nog niet zwanger zijn dat ik eerst flink ga afvallen maar dan gaan we wel gewoon rustig verder . En als er dan een bepaald aantal kilo vanaf is dan stappen we naar de HA toe.
@kim: wat een goed voornemen om te gaan afvallen als jullie in januari nog niet zwanger zijn! hopelijk gaat het je lukken en kun je wat kilos kwijt, ben je veel te zwaar?? meestal wordt dat toch als 1e aangeraden door de gyn als het erg is. ik heb het voornemen om na de bevalling flink aan de slag te gaan! ik hoop dat dat gaat lukken, kunnen we elkaar hier steunen hihi. wil graag terug richting de 75 kilo... 80 vind ik zelfs al prima hahahaha
Was vergeten erbij te zeggen , dat ik er hulp bij ga vragen via een diëtist . Ik roep al jaren dat ik ga afvallen maar elke keer doe ik het niet en ben het nu zat !
heel slim om hulp erbij te vragen! mij heeft dat nooit geholpen helaas, maar ik weet zelf waar de fout ligt.
Naomi , ja ik ben echt veel te zwaar ,durf het al bijna niet eens te zeggen maar ik ben 120 kilo als ik 100 ben dan ben ik echt al tevreden . Maar neem eerst een streefgewicht van 110 rustig aan beginnen en zo ga ik verder het liefst wil ik een gewicht van 80 a 90 maar dat is nog zover weg hihi. Ik ben een keer naar de gyn geweest ivm dat me baarmoeder misschien verzakt zou zijn en die zei toen ook al je bent te zwaar en we helpen jou niet eerder dan dat je zoveel bent afgevallen.
@Kim: goed voornemen om af te vallen, geldt voor mij ook wel hoor..alleen snoepen is zo lekker vooral nu er overal in de schappen weer pepernoten, chocolaatjes etc liggen en het is ook allemaal zo goedkoop..als ze het nou duurder maken dan koop je het minder snel denk ik hihi. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend @Wian: heb je de uitslag al? Schoonouders: ze zijn heel lief hoor maar ik kan me er nog niet echt 'thuis' voelen. Vorige keer wel mijn benen op de bank gedaan omdat ik buikpijn had en toen mijn schoonmoeder erbij ging zitten voelde dat meteen als 'raar' aan haha. Ze zei ook: nee blijf lekker zo zitten..maarja..dan nog.. @All: voel me nu wel weer iets beter..vandaag rustig dagje gehad, alle administratie gedaan dus ik doe nu ff niets meer..lekker weekend heb erg veel afscheiding momenteel..ben benieuwd of het wat te betekenen heeft..ook mijn borsten zijn gevoelig. De laatste keer dat ik een positieve kv test had verloor ik ook zoveel afscheiding ineens..dus heb goede hoop alleen pin ik me er niet aan vast...
Pindakoek , het snoepen valt hier best mee, maar meer omdat ik 's avonds meer eet. Dat komt omdat vriendlief in de avond van alles eet en dan krijg ik zelf ook wel trek . Fijn dat het beter gaat met je ,ik duim heel hard voor je !
@pinda: weer spannend voor jou dan!! wanneer is je NOD? ja al dat snoepgoed is niet goed voor de lijn he haha. ik kan zelf niet meer naar de winkel en ik doe nooit geen boodschappen dus dat scheelt. geef mn man elke week opdracht geen snoepgoed te halen hihi. erg jammer want vind het vreselijk lekker maar wil onder de 100 blijven ivm bevalling maar dat zal niet meer gaan lukken denk ik (nog maar 2 kg te gaan ) @kim: ja je moet rustig aan beginnen hoor, ik hoop dat bij mij de bv mee gaat werken!
Euhm..tja dat weet ik niet precies..heb vorige periode natuurlijk alleen maar spotting gekregen..heb eisprong gehad op 11 november dus dan kan ik rond de 25e testen als het goed is! @Kim: ik duim ook voor jou hoor meis!
owww dat is al bijna meis!! hopelijk nu een echte posi test! trouwens net weerbericht gekeken voor aankomende 2 weken..... na woensdag houd hij een week lang sneeuw!!!
Ja dat dacht ik dus ook.... de temp schiet omlaag naar overdag 1/2 graden en snachts -3.... gelukkig vanaf dan wel verlof pffff moet er niet aan denken dat ik onderuit glij nu.
huh??? wat lees ik hier nou??? sneeuw??? haha... dus het kan maar zo zijn dat we woensdag trouwen met sneeuw?!! de verloskundige gebelt om te zeggen dat het geen blaasontsteking is... ze denkt dat het de groeiende baarmoeder is, en bandenpijn en verplaatsing van van alles door de groei... paracetamol en rust moeten hier in mee werken... ook spanning kan er voor zorgen dat het meer pijn doet..heb haar gevraagd of ik ma en di wel gewoon kan werken, maar ze raad het af, ook met oog op de bruiloft woensdag.. Net mn werkgever gebeld, en hij zal me ziek melden... vind het wel heel moeilijk hoor om me ziek te melden, voor pijn in mn buik en rug!
heb wel snowsteps liggen hier van manlief hihi. zitten ijzeren pinnetjes/nopjes onder voor goede grip als het glad is. ach we zullen het wel weer zien wat het wordt. vind het altijd wel leuk sneeuw. oppaskids hebben hier nou al 2x achter elkaar tinkerbells gezien, wilde ze hem nog een keer zien nou is het goed geweest hoor. nog een goed uur dan worden ze alweer opgehaald!!
@wian: hihi vanaf woensdag houd hij sneeuw, woensdag nog niet zou wel super zijn toch om met sneeuw te trouwen, wel koud verstandig dat je je ziek gemeld hebt! leuk is het niet natuurlijk maar je moet woensdag wel fit genoeg zijn voor jullie bruiloft
Ik heb het vanmorgen ook gehoord dat er sneeuw kwam van me oudere zus . nee uitglijden dat wil je ook niet vooral niet nu de meeste hier zwanger zijn. Wian,als het niet anders is je moet natuurlijk wel oppassen.
inderdaad! niemand wilt uitlgijden natuurlijk maar als je nu op je buik valt pffff wil er niet aandenken... gelukkig val ik altijd op mn kont haha die kan wel wat hebben.
<iframe src='http://www.weerplaza.nl/gratisweeropjesite/nederland.asp?loc=MzV8Um9vc2VuZGFhbHw1MSw1MTAwfDQsNDIwMA==' width="338" height="262" frameborder='no' scrolling='no'></iframe> de weersverwachtingen bij ons