nou hij doet het niet erg.... Weersverwachting Roosendaal Nederland | 14 daagse weersverwachting Roosendaal | weer Roosendaal - Weerplaza.nl==
Dit word het hier bij ons : Weer: Weer per plaats - het weer voor Emmen, Nederland En dan kan je ook nog 7 tot 14 dagen erna drukken .
Sneeeuw?? Nu al? Heb ik nog niet echt zin in haha. Wian, fijn dat het geen blaasontsteking is, doe maar rustig aan he! Lekker rustig voorbereiden op je bruiloft. Krijgen we wel een foto te zien van je jurk? Pinda, het is dus weer een spannende tijd voor je. Rustig afwachten, meer kan je niet doen! Kim, goed voornemen! Als ik jou was zou ik vast beginnen met een beetje lijnen, dat er al wat af is voor het geval je in januari nog niet zwanger bent. Dan wil de gyn je misschien meteen helpen!
Naomi , ja klopt Ronald zat hier al van nee dat geloof ik toch niet Sstephanie , ik heb er inderdaad al aan zitten denken , het is ook allemaal lastig en vooral als je een begin wilt maken .
Weersverwachting Zwolle Nederland | 14 daagse weersverwachting Zwolle | weer Zwolle - Weerplaza.nl bij ons gaat het zelfs woensdag al sneeuwen!! hahaha! steph, ik zal een mooie foto uit zoeken om hier te laten zien... het is geen bruidsjurk he! maar een grijze positie jurk. zit trouwens nog een verhaal achter... hij is een week weg geweest om bij de armsgaten wat in te nemen, en zou hem gisteren op kunnen halen... maar nu hadden ze er niets aan gedaan!! Omdat ze een weef fout hadden gevonden,,, ipv dat ze even bellen.. nee hoor, hoor je het pas op de dag dat je hem op zou halen! hoop dat ze hem optijd klaar hebben! K* winkel!
@wian: hihi ja inderdaad! misschien echt sneeuw op jullie bruiloft heeft ook wel wat denk ik.. wat klote dat ze dat nu pas zeggen, hopelijk is je jurk wel op tijd klaar zou een beetje lullig zijn anders..
ik ben der vandoor. ga lekker naar mn ouders toe met de hond. ben het thuis zitten beu en moet ff ontstressen van die kids vandaag... het was niets anders als ruzie de het laatste half uur bah.
Sneeuw .. Jeej wat leuk!! Ik ga is kijken of het hier ook gaat vallen.. VIndt het altijd zo leuk als het sneeuwt.. @Wian, ik zal gewoon eisen dat ze je jurk op tijd af hebben hoor! Hoe is het hier verder? En Miran hoe is het bij jou? Vandaag komen mijn schoonouders het wiegje brengen die we de eerste 3 maanden gaan gebruiken.. mooi wiegje dat al jaren in de familie zit.. hoop dat het een beetje past bij de rest van het kamertje, hihi..
@T84: wat leuk dat je een wiegje gebruikt wat al jaren in de familie zit bleeh sneeuw..vind ik echt niks aan 1x op wintersport geweest..nou nooit meer..koud, sneeuw en op skies staan is niets voor mij..geef mij maar het zonnetje @all: heb een paar uur geleden eerst 2 draadjes weefsel uitgeplast..en nu komt er rood bloed ga er maar vanuit dat ik weer ongi ben geworden Wel raar want ik weet zeker dat ik in de nacht van 10/11 november mijn ei heb gehad..achja maar weer op naar een volgende ronde..moest zojuist huilen en ben best depri..vriend doet er nuchter over dus nu hebben we een beetje woordenwisseling gehad..
T84, leuk hoor een wiegje dat al jaren in de familie zit ! Pindakoek, Ah nee meid het kan toch nog niet zo vroeg !!! Hoever zit je in je cyclus als het nog niet doorbreekt zou het ook nog je innesteling kunnen wezen laten we hopen dat het dat is en niet die %@!# ongi . Balen van de woordenwisseling tussen jou en je vriend en je mag best huilen hoor ! Dikke knuffel !! Je kan me altijd PB-en he
Thx...ga zo ff een computerspelletje spelen..me gedachten op 0 zetten. Mijn vriend kan soms zo'n ongelofelijke *** zijn als hij bepaalde opmerkingen maakt..:x hoop ook dat het een innesteling is maar dat zal wel niet. Heb geen krampen..wel beetje spierpijn in mijn buik Ik heb kv testje gehaald maar die zal ik nu ook niet meer hoeven doen..misschien dat ik er morgenochtend wel eentje doe...
Groot gelijk heb je hoor even je gedachten ergens anders op richten. Hier kan me vriend dat ook goed hoor sommige opmerkingen waarvan je wel even denkt van dim effe ! Ik blijf duimen dat je ongi weg blijft !
Meiden , Ik moet het toch even zeggen We hebben vandaag een kunstkerstboom gehaald met paarse kerstballen Ben er al helemaal klaar voor hihi.
haha paarse kerstballen, hoezo dat? het is wel apart dat moet ik toegeven wij hebben nog een kunstboom van vorig jaar...misschien dat ik nog even in het tuincentrum ga kijken voor wat nieuwe dingetjes
Hey meiden. Hier staat de kunstkerstboom op zolder!! Wij hebben vorig jaar tussen kerst en oud en nieuw een nieuwe gekocht, toen waren ze een stuk goedkoper Haha kregen 60% korting ipv de 40% die op de kaart stond. Maar het meisje aan de kassa zei ook: "de kassa geeft de juiste prijs aan." Bleek dus dat het niet goed in de kassa stond. Wij hebben rode en zilvere ballen en de boom heeft rijp over de takken en de lichtjes zitten verwerkt in de takken. Wij zetten hem 6dec waarschijnlijk. Eerst even wachten tot sinterklaas weer naar huis is. Pinda: Op hoeveel dagen na je ei zit je nu dan? (Kan zijn dat ik daar overheen heb gelezen, sorry ) Ik verloor deze ronde op dag 10 na mijn ei was roze/bruin en de dag erna liep het langs mijn benen af. Maar ik ben ook pas weer net gestopt met die stomme pil. Ik duim voor je meis!!