Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Miranda, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jaylen!! Wat een bijzondere naam!! Die had ik nog nooit gehoord :), mooi hoor!
    Heel fijn dat jullie het zo goed maken!! En hij doet het geweldig zo te horen!!
    Ga er van genieten!!!!!!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Miranda
    Wow van harte meid.
    Ik had het dit weekend te druk om op zp te komen, maar heb wel tussendoor aan je gedacht!
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON.
    Schattige naam ook :D

Nou meiden, miranda is inderdaad de eerste de gestopt is met de pil en nu dus bevallen is.
    Er volgen er nog minstens 5 ;)

En dan blijven er nog 3 over :(

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hoop dat de 3 overblijvers ook snel inverwachting mogen raken! *knuf*

Ik wou vertellen dat het gelukkig gelukt is met de jurk!! Ik heb hem opgehaald, hij zat goed, en ze hebben heel schappelijk een positie hemd er bij gedaan voor de weef fout in de jurk (zit gelukkig de bollero overheen dus zie je niets van)en hoefde geen kosten te betalen voor het vermaken van de jurk.
    Hebben ze goed opgelost, en zo kom je ook nog eens terug naar de winkel. ipv een rot gevoel er aan over te houden!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Er zijn nog wel andere dames die meegeklets hebben hier en die inmiddels hun kindje hebben, maar die hebben eigenlijk alleen in januari / februari meegeklets, af en toe zie je ze in een ander topic verschijnen....
    Maar gelukkig heeft Miranda het hier gemeld en kletst ze nog steeds gezellig mee!!! :D

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Nijn, jullie volgen ook snel hoor!

Wian, gelukkig dat het nu goed gegaan is. Ben je al een beetje nerveus?

6. wianhalu

steph: beetje wel..haha maar moet het maar lekker op me af laten komen... zie wel hoe het gaat lopen!

7. nijnonijntje

@Wian
    Mooi dat het allemaal opgelost is met je jurk. En inderdaad heel schappelijk van ze dat je er wat bij gekregen hebt en de kosten niet hebt hoeven te betalen voor het vermaken.
    Weet zeker dat je een hele mooie dag hebt :D

8. nijnonijntje

@Rest
    Dat hoop ik ook.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo meiden vanaf nu zal ik tijd hebben om weer te kletsen :D

net mn aller laatste dagje gewerkt met de kids, en verteld dat ik met hun ga stoppen.. ze pikten het gelukkig goed op!

@wian: lekker crea bezig geweest! leuk hoor!!! wat super dat ze dat voor je gedaan hebben in de winkel, heb je er inderdaad toch nog een goed gevoel bij overgehouden.

@T84: super alweer 27 weken!! en wat een mooi buikje zeg.....

@miranda: GEFELICITEERD met jullie zoon Jaylen!! wat een leuke naam :)
    gelukkig gaat alles goed met jullie, ik ben benieuwd naar een fototje :p

@alice: nog een paar daagjes dan mag jullie ukkie ook al komen! spannend hoor :)

hier gaat het allemaal nog goed! vandaag wat last van steken in mn buik ze zal nog wel verder aan het indalen zijn denk ik...
    nog 3 weekjes dan mag onze meid ook al komen :D wat vliegt de tijd voorbij zeg!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh wat lekker naomi! Heb je vanaf nu dan zwangerschapsverlof of moet je nog in de dierenwinkel werken? Gelukkig dat ze het goed oppakten! Heb je het voor je gevoel ook goed kunnen afsluiten. Voor jou gaat het ook heel snel zeg. Leuk hoor dat er nu babytjes komen haha!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik moet nog 2 zaterdagen in de dierenwinkel ;) maar dat vind ik meer plezier als echt werken.
    zaterdag is mn ventje er de hele dag bij aangezien mn baas er dan niet veel zal zijn en ik sta toch echt liever niet meer alleen nu..
    de zaterdag erop zal het extra druk zijn vanwege sinterklaas en dan alweer klaar hihi.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat lief van je man dat hij dan de hele dag bij je blijft. Kan hij ook lekker al het tilwerk doen haha. Fijn hoor dat je nog maar zo weinig hoeft te werken! Ik zie zaterdag werken ook meer voor de leuk, is altijd gezellig. Maar toch ga ik ermee stoppen, werk waarschijnlijk nog drie zaterdagen. Misschien iets langer, omdat ik de enige ben die kan inwerken, en er twee nieuwe mensen ingewerkt moeten worden. Eentje is al twee keer geweest, maar niet echt geschikt denk ik, en de ander komt zaterdag voor het eerst. Wel raar om daar te stoppen, werk daar al vanaf mn 16de, dus wordt janken geblazen denk ik!

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Miranda gefeliciteerd!
    @rest hier gaat het nog steeds lekker :) alleen gister de hele dag door pijnlijke harde buiken tot ik op een moment dacht hmm dit is toch wel erg vaak. Dus vandaag ff urine controleren en als daar niets uitkomt ff naar de vk heb woensdag toch al een afspraak staan. Ook voelde ik Pluisje de hele dag niet goed maar dat kon volgens de vk door de harde buiken komen... Vervolgens de hele nacht! wel... volgens mij is het gewoon een klein nachtbrakertje :p dat beloofd wat ;)

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, nog 2 daagjes werken lekker hoor.. en wat fijn dat je man erbij is.
    @Lisette, Ow jeej een nachtbraker, haha!! Hoop dat verder alles goed is.

Ik ben net weer op controle geweest en alles was weer goed gelukkig. Ze heeft hem gemeten en weegt nu bijna 1100gram.. gaat echt snel nu.. Verder mag ik gaan kijken hoe het gaat als ik ietsjes meer ga doen. Kijken of dan ook alles goed en rustig blijft. Dus ben helemaal happy!! Ze liet me trouwens ook zn hoofdje voelen, echt bizar! Nu over 2wkn controle van me placenta, waar het 2e deel zich vind enzo.. en dan daarna weer controle bij mijn eigen gyn.

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, wat goed!! Wat ga je als eerste doen?? Haha. Echt lekker dat hij zo goed groeit.

Lisette, vervelend zeg, steeds die harde buiken.. Gelukkig al bijna naar de VK, is altijd geruststellend. Handig zo'n nachtbrakertje!

Hier alles goed, ben alleen zoooo moe. Lijkt wel steeds erger te worden, terwijl ik dacht dat het wel zou afnemen. Maja, maakt niet uit, hou me gewoon een beetje rustig.

16. wianhalu

@ naomi: dat schiet lekker op nog maar 2 zaterdagen! En zeker lief dat je mannetje de hele dag er bij is! Top!

@steph: kan me voorstellen dat het moeilijk zou worden om daar afscheid te nemen als je er al vanaf je 16e werkt! Dat is ook niet niets! Maar je kan er natuurlijk altijd weer even langs gaan... toch?
    Dat moe zijn... heel herkenbaar! en ik maar denken dat het over zou gaan na mate de tijd vorderde... ik merk dat ik nog steeds moe ben! maar dan wel minder gelukkig als in het begin! Geef er ook maar gewoon aan toe hoor! meer kan je daar niet aan doen!

Lisette: niet fijn zeg steeds harde buiken!! Hoop dat de VK je gerust kan stellen en dat het wat minder zal worden... miss moet je wel rustiger aan doen?

T84: wat fijn meid dat alles weer goed was! en dat je zelfs iets meer mag gaan doen!! Niet gelijk te veel willen he;) Maar super fijn! hoop dat je lichaam zich daar goed bij voelt en niet gaat protesteren!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Meiden, vraagje, ik heb steeds steekjes links onderin mn buik, lijkt wel een beetje bij mn liezen te zijn.. Denk dat het het groeien is, of bandenpijn, maar wil toch even van jullie horen dat het normaal is..

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Step ik ben nooit niet moe geweest in mijn zwangerschap... moet zeggen dat ik me vorige week het beste ooit voelde tijdens mijn zwangerschap (en dat was het begin van het derde trimester.... waar alles weer wat minder zou moeten worden).

@Wian ik ben al gestopt met werken met 15 weken en lig nu eigenlijk de hele dag op bed alleen 's ochtends stiefzoontje wegbrengen naar school en om kwart over 3 ophalen en de hond uitlaten... Daartussen heel veel slapen...

@pup mijn puppie doet het trouwens zooo goed :D poept en plast aan de lijn gewoon buiten moet nu 4 x per dag uit en ze mag nog 2 x per dag buiten met de konijnen spelen in de achtertuin :p heel af en toe ligt er nog een drolletje maar meestal laat ik haar daarvoor uit zodat ze niet in de tuin poept. Vanochtend pas om 7.30 uur wakker even uit geweest en rond 9.00 uur zijn we in slaap gevallen t/m 11.00 uur :D echt heerlijk! Oja ze heeft een hekel aan regen dusa als het regent gaat ze gelijk plassen en poepen zodat ze weer naar binnen kan ;)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: ja logisch dat het janken wordt dan! lijkt me ook heel moeilijk om ergens afscheid te nemen waar je zo graag bent!
    en die steekjes die komen inderdaad omdat je baarmoeder aan het groeien is dus geen zorgen maken meid! ik heb ze hier ook alleen dan heel heftig hahaha komt van het indalen denk ik.

@T84: super dat het goed was en je weer wat meer mag doen!

@lisette: bah pijnlijke harde buiken zijn niet leuk! heb ze hier gelukkig nog niet gehad.

@wian: morgen is de grote dag!!!! al een beetje zenuwachtig of nog niet?

20. nijnonijntje

@Wian
    Spannend meid. Weet zeker dat je een mooie dag gaat hebben morgen.
    Ben benieuwd naar je jurk met een mooie dikke buik :D

Deel Deze Pagina