Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, ow wat vervelend van je auto zeg. hoop dat ie snel gemaakt is.
    @Wian, nogmaals geniet van vandaag! Het weer ziet er goed uit, het zonnetje schijnt!!!

Wij zijn net naar de gemeente geweest voor erkenning van de baby. Nu moeten we alleen nog via de rechtbank een verzoek indienen van ouderlijk gezag voor mijn vriend, maar dat kan pas nadat hij geboren is.

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nogmaals fijne dag gewenst !!:D

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sstephanie , dank je meis! Voel me tot nu toe nog niet echt zwanger moet nog heel even wachten.

Pindakoek, he balen meis dat het toch is doorgezet:(Hopelijk deze ronde meer geluk !!

Ja hier gaat het wel redelijk goed gelukkig niet zoveel ruzie met me vriend meer gaat een stuk beter :)

Nee heb ik nog niet gehad gister namelijk bij de HA geweest voor vriend en ze zei dat ik er achter aan moest bellen want het duurde nu al te lang.

Wat vervelend zeg dat je auto je in de steek heeft gelaten ! Hopelijk word hij snel gemaakt en kan je er weer mee rijden.

Het OV vind ik sowieso al niks altijd veel te druk dan maar liever in de file dan fijn geplet geworden .

Gisteren naar de HA geweest voor me vriend ivm de klachten die hij had en de agressie . Waren we er mooi op tijd tegen 11.05 en we hadden een afspraak om 11.15 word er ineens gezegd ja ze is net met een spoedgeval weg geroepen dus je kan eind van de middag of anders morgen. Nou doe dan maar eind van de middag.
    Wij er weer heen waren mooi op tijd 16.00 hadden we afspraak had ze nog een half uur uitloop *zucht* . Na wat dingen te hebben besproken is ze tot de conclusie gekomen dat het bij hem dus ook spanningen en stress is en hij krijgt ook een gesprek , zodra hij weer boos werd moet hij naar buiten zodat hij het niet op mij zou afreageren.

En nou is het dus daarop wachten !

O ja en vandaag ga ik de diëtist bellen :D

Alvast kijken wat ze kan doen voor me :)

Sorry voor het lange verhaal :)

Ik ga er weer vandoor moet zo met me zus mee naar het ziekenhuis.

Tot vanmiddag !!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, balen zeg van je auto! Ik ben ook zo autoafhankelijk, echt vreselijk. Hoop dat het niets ergs is en dat je weer lekker snel kunt rijden.

Kim, fijn dat het gesprek met de Ha zo goed is verlopen voor je vriend. Hoop dat het werkt voor hem en voor jou natuurlijk. Vervelend altijd dat wachten he! En als je zelf 3 minuten te laat bent willen ze je niet meer helpen.. Succes met je zus bij het ziekenhuis.

T84, lekker dat je vriend jullie kindje erkend heeft. Het is maar een formaliteit natuurlijk, maar er staat nu in ieder geval dat hij de vader is. Wij moeten daar ook nog een afspraak voor maken, gelukkig nog tijd zat!

Net mn ouders naar Schiphol gebracht en bij mn paard geweest. Nu even broodje maken en wat schoolwerk doen.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: fijn dat er nu wat gedaan wordt bij je vriend! hopelijk is het de oplossing :D

@pinda: wat balen van je auto! hopelijk is ie snel gemaakt want OV......

@T84: fijn dat je vriend jullie kindje heeft erkend.

@steph: suc6 met schoolwerk!!

hier net even naar de aldi gefietst, jeetje ik fietste nog langzamer als een oud vrouwtje echt schandalig.
    ben nu helemaal bekaf terwijl het maar 5 minuten fietsen is.
    heb de dvdbox van criminal minds gekocht :D kan ik lekker tv kijken hihi.
    en ik heb ons verwend met hertenbiefstuk en wildzwijnsteak (jammie!) en natuurlijk nog wat sinterklaassnoep hihi.

ik ga mn manderijntje lekker oppeuzelen en dvdtje kijken :)

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, haha, lekker rustig aan dus alles. Ik hou niet zo van wild, maar je kan wel weer lekker koken. Leuk criminal minds!!

Meiden, ik wil wel een luiertas vragen voor kerst, wat voor hebben jullie? Ik heb wel een mooie gezien, maar dies best duur..

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: ja inderdaad alles maar lekker rustig aan doen hier!
    ik vind wild heerlijk! nou lust ik kwa vlees eigenlijk alles wel hoor hihi. vind het jammer dat het goed doorbakken moet zijn maar ja is niet anders..

hmmm luiertas. wij hebben er wel 1 maar die is 2e hands (wel nieuw hihi) geen idee waar die dus vandaan komt. was er 1 van 70,- dus wel een hele dure! een mooie zwarte met zilveren hert en andere dingen erop echt super luxe om te zien en heel degelijk materiaal om te voelen.
    je moet er altijd maar geluk mee hebben denk ik, veel mensen pakken gewoon een soort van schooltas achtig ding tegenwoordig omdat die lekker stevig zijn!

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Klinkt leuk Naomi. Ik heb een leren luiertas gezien, errrug mooi. Vind al die printjes zo druk. Gewoon nog lekker verder kijken.

Ik ben een moeilijke vleeseter, er mag geen randje vet aan zitten, en nu ik zwanger ben vind ik het eigenlijk helemaal niet meer lekker. Ik heb heeel veel trek in vet eten, maar kan mezelf gelukkig beheersen.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leer kan ook heel mooi zijn ja! maar die zal inderdaad wel duur zijn hihi.

ik heb liever ook geen vet aan mn vlees dat vind ik echt vies. maar vis vind ik helemaal niet lekker haha dus ik ben blij dat ik vlees lust.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, fijne dag vandaag!!

Blegh, hier een beetje snotterig / grieperig vandaag :(

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: beterschap!!
    alweer 37 weken! jullie ukkie mag officieel komen :D

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dankjewel!!!
    En hij of zij mag inderdaad officieel geboren worden, maar ik hou mijn benen nog even bij elkaar, want voel me daar nu echt niet fit genoeg voor....en ik ga ervan uit dat het nog 5 weken duurt ;)

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dan kan het alleen maar meevallen he ;)
    voel je je verder wel goed?

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, op mijn bekken en rug na voelde ik me heel energiek in vanaf 33 weken zwangerschap (daarvoor dus ook een wrak...), maar heb sinds vandaag een griepje / verkoudheidje, dus nu is het even belabberd gesteld met de energie.....

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, vervelend een griepje. Beterschap, hoop dat het snel over is.

En sneeuwt het al bij jullie? Hihi..
    Hier niks te zien.. ben benieuwd of het echt gaat gebeuren..

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, hier ook geen sneeuw. Gisteren wel 1.5 C, dus het is officieel koud aan het worden!! Sneeuw mag van mij nog wel eventjes wachten, lijkt me super om het een keer echt met kerst te hebben.

Alice, beterschap he! Hou beebje nog maar eventjes binnen;).

Miranda, lekker aan het genieten?

Was gisteravond bij een vriendin, en ik had wat bloedverlies. Het was echt maar een speldenknopje op het papier, maar schrok toch heel erg. Moest meteen de vk bellen, en die kwam eventjes langs. Gelukkig geen bloedverlies meer gehad en we hebben heel lang naar het hartje kunnen luisteren. Vriendin is helemaal trots dat zij het hartje al langer gehoord heeft dan mn vriend.:p. Ben nu weer rustig, vandaag 12 weken, dus alles gaat super!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: fijn dat je weer gerust gesteld bent!!
    is toch altijd even schrikken.

gefeliciteerd met je 12 weken!! super meid nu kun je ervan uit gaan dat het goed blijft zitten :D

hier sneeuwt het wel iets maar is amper te zien (natte sneeuw).
    het is net een kruising tussen een regendruppel en een natte sneeuwvlok hahahaah.

vanmiddag lekker naar de stad toe met mijn moeder, moet een heleboel hebben hihi.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo lieffies!!
    Vandaag voel ik me alweer wat beter :)
    De controle bij de vk was helemaal goed!! Kleintje is ingedaald en ligt vast in m'n bekken, dus dat is fijn!! Geboorteplan (thanks Naomi ;) ) doorgenomen en komt allemaal helemaal goed!!!

@ Naomi, oe leuk, stadten!!!
    Manlief is nu ook, maar ik mocht niet mee :(

@ Steph, oe was even schrikken dus!! Maar gelukkig was alles goed!!!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, das idd even schikken, gelukkig gaat het nu goed.
    @Naomi, Leuk stadten!! Zou ik ook wel willen, haha..
    @Alice, fijn dat je je alweer wat beter voelt!! En mooi dat alles bij de vk ook goed was.

Hier is de kraamzorg geweest.. dat is dus ook geregeld. Moet alleen me bed ophogen.. ook al beval ik in het ziekenhuis, maar dat is voor naderhand als de kraamzorg er is, moet van de arbo. Moeten even kijken hoe dat lukt met het bed.
    Hoeveel uur kraamzorg hebben jullie gekozen?
    Verder kwam toevallig ook mijn kraampakket binnen vandaag..

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lekker dat je je beter voelt Alice! Gaaf zeg, je kleine kan dus echt ieder moment komen!

Naomi, lekker naar de stad! Wat ga je allemaal kopen?

Net gesprek gehad op de VU met een studieadviseur ivm zwangerschap.. Pff heb je ook niet zoveel aan. Gaan wel regelen dat ik volgend jaar met mn mastervakken mag beginnen, dus dat is wel lekker, maar daar moet ik eind juli nog een afspraak voor maken.

Deel Deze Pagina