Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, ik hou Steph op de hoogte als ik naar het ziekenhuis ga ofzo...dus jullie horen het zeker :), al kan het allemaal nog 5 weken duren, hihi....misschien ben jij zelfs wel eerder!!!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Werk
    Ja op zaterdag werk ik tot 16 uur.
    Maar dat is nog lang als je normaal niet op zaterdag werkt.
    TEnminste niet 6 dagen in de week.

@Steph
    Het is inderdaad voor kerst oftewel het afronden van et oude jaar en voorbereiden op het nieuwe.
    Daar beginnen we hier vroeg mee, anders moeten we tussen kerst en oud en nieuw door.
    Sommigen doen dat wel, maar ik niet. Wil dan wel wat daagjes vrij hebben namelijk.
    Dus moet het maar even zo. :(

@Alice
    Klinkt wel alsof het begint.
    Kan natuurlijk zo zijn dat je hier nog even mee rondloopt, maar je lichaam is zich zeker aan het voorbereiden op de bevalling.
    Miranda had dit ook volgens mij zo. ( wat ik zo snel kon terug lezen)

@Lisette
    Jee meid. Laat je niet te snel afschepen hoor.
    Het is inderdaad jou kindje. En helemal als jij zelf ook zo vroeg gehaald bent, zou ik heir zeker druk achter zetten.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

naomi kan eerder zijn, maar ik denk echt gezien je klachten dat jij wel vrij snel aan de beurt bent :D
    Leuk toch :D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik denk ook dat jij eerder bent als mij hoor alice ;)
    ons kleintje moet nog 2,5 week blijven zitten die van jullie mag al komen! we zullen het wel zien hihi misschien bevallen we wel tegelijk:p

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Het blijft in ieder geval spannend!! Misschien duurt het nog eventjes, maar het is toch wel weer spannend. Ik heb mn telefoon sowieso altijd mee, dus ik hou iedereen op de hoogte als ik wat van Alice hoor.

6. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, spannend hoor meis, je lichaam is zich alvast aan het voorbereiden op de bevalling.

Hier net wakker geworden met soort van buikpijn.. hoop dat het snel weer weggaat..want zou vandaag eventje de deur uitgaan met vriendlief.. had ik me helemaal op verheugd.. hihi..

7. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    even een zwaai vanaf hier!

@T84: hopelijk is je buikpijn snel over en kun je toch nog even lekker weg!

hier hele dag werken en vanavond frisbeefeestje met de hond :D
    wordt vanuit de frisbee georaganiseers hihi.

het sneeuwt hier trouwens!! het blijft niet echt liggen maar ja dat is niet erg hihi.

echo gisteren was helemaal prima! ze groeide mooi binnen de lijntjes, behalve haar benen die meting kwam nu op ruim 40 weken uit!!!! terwijl de rest op 33/34 weken ligt...
    dus een dame met lange benen hihi.
    verder was ze een klein beetje ingedaald zoals we verwacht hadden.
    bloeddruk bij mij was ook weer prima dus over 2 weekjes weer controle!

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Hoe is het hier !

Ik kom even melden dat ik morgen me ongi verwacht , temp is vanmorgen flink gezakt en had vanmorgen roze op me wc papiertje wat nu wel weer weg is:x

Dus op naar ronde 12 hopelijk brengt deze wat meer geluk .

En Maandag heb ik een afspraak bij de GGZ en Donderdag heb ik een afspraak bij de diëtist.

Fijne dag allemaal !!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Kim, shit......
    Wel fijn dat je snel al die afspraken hebt!!!

@ Naomi, hihi, jullie krijgen echt een fotomodel!!
    Die van ons heeft ultrakorte pootjes...hihi...

Vannacht een hele rustige nacht gehad, krampjes zijn wat afgezwakt. Wel begin ik druppeltjes melk te verliezen, dus ik denk wel inderdaad dat mijn lichaam zich langzaam aan het voorbereiden is....

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Kim: Balen meis. Hele dikke knuf voor jou!!

Alice: Gelukkig heb je een nacht goed kunnen slapen, want gebroken nachten krijg je waarschijnlijk nog genoeg! ;)

Naomi: Ook ik denk dat je lichaam alvast aan het oefenen is. Het wordt nu echt spannend.

Lisette: Als je er geen goed gevoel bij hebt, gewoon blijven aandringen. Het is jouw lichaam en jouw kindje!

T84: En nog wezen winkelen met je mannetje??

Hier even een update van mijn kant:
    Al 2 dagen een ovutest die redelijk donker is maar nog niet positief. Toch nog maar even aan de klus vanavond, maar manlief wilt eerst deze film kijken :( Het is maar waar je prioriteit ligt :$
    Sinds vanavond echt giga eipijn. De pijn zit deze keer links onderin en ik kan bijna niet lopen. Hopelijk heb ik morgen dus een knaltest in handen. En dan klussen we nog maar een keertje extra. :)

Hier verder heel druk met sinterklaas.
    Stan zet netjes zijn schoentje bij de openhaard en gaat dan heel lief ervoor zitten om 'Sinterklaas Kapoentje" en "Sinterklaasje Bonne Bonne Bonne" te zingen.
    Is zoooooo lief om te zien! :)

11. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, Goed dat het allemaal goed is. Wordt vast een modelletje met die lange benen.
    @Kim, shit meis! Balen.. Duim weer voor je de volgende ronde.
    @Alice, fijn dat je een rustige nacht hebt gehad, scheelt weer.. Wel spannend hoor.. kan elk moment gebeuren..
    @Renmar, Good luck met klussen! :D
    Ah wat schattig om hem te zien zingen..

Hier verder alles goed, en we zijn weer een weekje verder!! JeeJ!!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @alice: jou lichaam is echt bezig met het voorbereiden ja!

@remmar: suc6 met klussen!

@kim: he meid wat balen!!! *knuffel*

@T84: ja jullie kindje is nu levensvatbaar!!! toch wel een fijn gevoel altijd, al kan hij nog beter even blijven zitten....

hier vannacht voor de 2e keer een slechte nacht gehad :(
    ik was zo blij dat ik zo goed kon slapen.
    stomme verkoudheid ook! nu moet ik door mn mond ademen en daar kan ik niet tegen snachts hahahah krijg je zo een droge mond bah.
    verder gisteren zoveel last van mn bekken gehad dat de tranen soms in mn ogen sprongen.. en ik ben toch behoorlijk wat rugpijn gewend!
    hele dag moeten werken en savonds frisbeefeestje gehad waar ik niets meer gedaan heb maar ja houten stoelen zijn ook niet echt prettig ;)
    gelukkig zaterdag laatste keer want ik trek dat werken niet meer met zoveel pijn!

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Balen joh dat je zo slecht heb geslapen. Blijkbaar heeft half nederland last van verkoudheid momenteel :$
    Zelf heb ik er ook last van en was vanmorgen zelfs bijna mn stem kwijt.
    Blijkbaar ook de hele nacht met mn mond open gelegen.

Hier zoals verwacht een positieve ovu-test. :D
    Haha, dus we krijgen een lekker klusweekend!! :) ;)

Liefs vanaf deze kant

14. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    hihi lekker toch een klusweekend!!

hier net een jankbui gehad en waarom dat weet ik zelf niet eens:p
    het was in ieder geval wel gunstig voor mn verstopte neus haahah.

15. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    hai dames,

ben weer terug van weggeweest!
    poeh,heb opeens niet meer zoveel tijd haha.
    ik ga vanavond even op iedereen proberen te reageren hoor,krijg zo bezoek,maar had julie een foto beloofd van ons mooie mannetje , dus bij deze samen met onze dochter,ik zal binennkort een recente foto van jaylen erop zetten,hier lijkt hij al niet meer op hihi.

liefs

16. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    wat een leuke foto miranda! en wat een knap kereltje :D

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Miranda: Wat een scheetje!!!

Hier net een sinterklaasmiddag geehad bij zwager, schoonzus en neefje. Ook opa en oma waren er. Mn zwager had geregeld dat hun buurman zou kloppen en de cadeaus voor de deur zou zetten. Haha die sloeg bijna het raam eruit. Stan keek alleen maar even en Justin (neefje) speelde rustig verder (die is pas 6maanden).
    Vervolgens Stan met zn grote oom naar de deur om de cadeaus binnen te halen en het was dus 1 grote stuiterbal.
    Had het heel druk met het papier eraf scheuren en pakte dan gelijk het volgende al weer uit.
    Nu net lekker thuis en Stan zit nu heel rustig met zn nieuwe speelgoed te spelen. Vooral de houten treinbaan en de plastic beestjes zijn favo ;)

Zo even lekker frietjes eten en dan kan hij naar bed.
    Haha, papa en mama hebben nog wel wat te klussen vanavond!! :)

Liefs van mij

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, ach gut....maar goed, lucht vast wel even lekker op, even huilen inderdaad!!!

@ Remmar, jeej een posi-ovu-test!!

@ Steph...wil het werken nog een beetje?

Hier weer een rommeldag, heb bijna de halve dag in bed gelegen todat ik er echt uit moest, want mijn schoonouders kwamen langs. We zijn flink verwend met wat knuffels een boxpakje en een slabbetje en eigenlijk was het ook wel heel gezellig dat ze er waren.
    Voor volgend weekend heb ik allemaal dubbele afspraken staan....blegh!! Helemaal geen zin in...eigenlijk wil ik gewoon lekker samen met mijn vent hebben.....wie weet hoe lang we nog samen hebben?? En we moeten allemaal nog laatste dingetjes regelen....

Hoe is het verder met iedereen?

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Miranda, wat een prachtig stel kinders heb je!!

20. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey meiden,

kom even snel langs... ik kom vanmiddag een foto plaatsen van onze bruiloft en zal jullie vertellen hoe het was! en hoe het is!
    liefs

Share This Page