@stephanie: suc6 met je tentamen vanmiddag!! hier net de stad in geweest en weer veel gekocht, nu is mn rekening bijna leeg hihi, gelukkig krijg ik van de week allebei mn salarissen binnen heb nieuwe laarzen gekocht!! de mijne waren beetje kapot waardoor je blaren loopt dus maar nieuwe gehaald, nog nooit zo snel laarzen gevonden hihi. normaal pas ik ze nooit ivm dikke kuiten maar heb er nu gevonden die passen echt super! verder heb ik een deken voor over de bank gekocht hmmmm hij is lekker warm hihi en een rugsteun voor in bed dat lijkt me wel lekker voor na de bevalling of de laatste weekjes! nu even een half uurtje rust en dan de jongste van de peuterspeelzaal af gaan halen. de middelste een uurtje later ophalen van school en de oudste om 4 uur bij een vriendje ophalen. wat een regeldagje vandaag zeg bah bah. vanavond op kraamvisite dus weer weg
Dag meiden, Hoe is die heir. Heb even een rustig momentje op mijn werk en wil even mij frustraties heir met jullie delen. Ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Dan heb ik dus de afspraak met de fertiliteitsarts. pfff. de zenuwen kwamen ineens. Hoop echt dat hij morgen ook echt doet wat de gyn zei en niet zijn eigen gangetje gaat Nog werken tot half 6 en ben dan pas na half 7 thuis. Normaal vind ik dat uurtje autorijden heerlijk, maar vandaag even niet. Heb wel geregeld dat ik morgen thuis mag werken ivm ziekenhuisbezoek tussendoor. Anders is het niet te doen voor mij om heen en weer te rijden morgen.
@Naomi, leuk dat je laarzen heb gekocht.. is idd wat je zegt meestal vind je ze niet zomaar.. Ik heb ook zo'n zin om te winkelen.. niet normaal.... Ik vandaag weer, ik haalde een tosti uit de vriezer, maar die zat aan een andere vast en kreeg het niet los.. dus ik dacht doe er een mes tussen en dan losmaken.. nee hoor schiet ik door zo me hand in.. bloeden, bloeden.. ik denk nee he.. werd ineens ook helemaal niet lekker.. dus ik snel een doek gepakt om het proberen te stelpen en daarmee maar maar even gaan liggen. Gelukkig stopte het bloeden uiteindelijk.. alleen doet wel zeer zeg.. ging best wel diep.. Maar komt weer goed.. zo heb ik weer iets meegemaakt vandaag, haha..
@Nijn, ik snap dat je zenuwachtig bent voor morgen. Hebben ze iets verteld over hoe of wat of is het een soort intake? iig goed bedenken wat je allemaal wilt vragen en de tijd ervoor nemen.. dan komt het helemaal goed.. alvast sterkte.. Hoe laat moet je?
@T84 O wat schrikken meid. Hoop dat je neit teveel last hebt van je wond. Zo heb ik dat ook eens gehad, maar ja moest toen wel gehecht worden. Ik heb morgen om 13.30 uur een afspraak. Toen ik twee weken terug bij de gyn was zei die mij dat ik clomid mocht gaan gebruiken, maar dat de fert arts daar wat meer informatie over zou geven enz. Dus ik hoop dat dit dan ook echt zo is. Ben zo bang dat de fert arts ineens andere dingen wil gaan doen voordat hij me clomid voorschrijft.
@T84: dat is schrikken geweest!! hopelijk valt de pijn mee nu... @nijn: snap je zenuwen meid, schrijf al je vragen op zodat je niets kunt vergeten van de zenuwen. hopelijk schrijft hij gewoon clomid voor en kunnen jullie weer snel aan de slag!
@Alice Dankjewel. Ik ga nu mijn pc heir uitzetten. ik mag richting huis. Tot vanavond meiden en anders morgen
Zo, het is rustig hier... Hmm ik kwam thuis en mijn mannetje had lekker de verwarming aangezet en is een heerlijke ovenschotel aan het maken met gegrilde groenten en eigen gemaakte tomatensaus. Hmm lekker zeg. Ga hem even helpen met tafel dekken. Ik spreek jullie later.
@nijn: dat is altijd fijn als je zo thuis komt hier hebben we frietjes gegeten dat was alweer 2 weekjes geleden en had er echt zin in nu hihi. zometeen op kraamvisite bij een nichtje van mn man. pffff heb er geen puf meer voor maar we moeten wel. kan elk moment in slaap vallen heb ik het idee.
@Naomi Ja dat kan ik me voorstellen. maar je moet maar zo denken, lekker even een beebje van ons nichtje zien en voor je het weet komen zij naar mijn beebje kijken. Denk dat je dan nog wel even wakker kunt blijven En als je weer thuis bent gewoon lekker meteen het bed in
@nijn: ja zo heb ik inderdaad ook gedacht maar wat voelde ik me beroerd! constant maagzuur, kleine die flink aan het trappen is door het gehuil van mn neefje en zo moe dat ik er misselijk van werd. lag om 11 uur in bed... had graag een uur eerder gewild. ben nu echt helemaal kapot en moet nog tot vanavond laat .
Hee meiden! T84, hoe is het nu? Je moet er echt even naar laten kijken of het niet gehecht moet worden! Nijn, heel veel succes bij de dokter straks! Het zal vast allemaal goedkomen! Naomi, wat naar als je je zo beroerd voelt. Hoop dat je vandaag toch ee beetje rust vindt. Was de baby toch wel een beetje leuk? Alice, tantamen ging gelukkig wel goed. Had er totaal geen puf meer voor, ogen vielen steeds dicht van vermoeidheid haha. Hoe is het met jou?
@stephanie: nou veel beter gaat het nu nog niet jammer genoeg. al wel degene van de hondenschool gemaild dat ik vanavond wel wil komen om de kantine te doen maar dat ik er niets in zie om een uur op het veld te gaan staan ivm misselijkheid en harde buiken. elke ochtend een harde buik omdat de dag ervoor TE is geweest, dus ik moet echt aan mezelf gaan denken nu. ik hoop dat ze me begrijpt en dat ik geen ***reactie terug krijg straks. @nijn: heeeel veel suc6 vanmiddag!!
Goedemorgen meiden, pff zit al vanaf half 8 achter mijn computer hier maar heb nog niets zinnigs gedaan. Ben net maar even onder de douche gesprongen. DUs ben in ieder geval weer fris en fruitig Ben erg zenuwachtig voor vanmiddag. @Naomi O dat is heel vervelend. Heb je vandaag een drukke dag dan? Of kun je vanmiddag nog even lekker een middagdutje doen? Hoe was de baby dan? @Stephanie Meissie vervelend zo'n tentamen maken terwijl je ogen dichtvallen. Gelukkig heb je het nu achter de rug en heb je er een goed gevoel over. Kun je nu even rusten of moet je alweer hard aan het werk voor de volgende?
@nijn: ja drukke dag vandaag, weer van 7.15 tot 17.00 uur werken en om 17.45 weer weg voor de hondenschool. kan gelukkig wel middagslaapje doen wanneer mn oppaskindje in bed ligt. de baby was wel lief ze sliep de hele avond, ze hebben der wakker gemaakt net voordat we weg gingen zodat we der nog ff konden zien.
@Naomi Ja dat zou ik dan ook wel even proberen. Handig zo'n babytje die de hele tijd slaapt Wel in tegenstelling tot je neefje haha.
Nijn, ik ga vandaag lekker niks doen. Heb over twee weken 3 tentamens, dus vanaf morgen ga ik me maar voorbereiden. Doe dat nooit zover van tevoren, maar wil nu graag zoveel mogelijk af hebben voordat de baby komt. Moet schoonmaken in huis, naar mn paard en mn schoonmoeder komt vanmiddag, dus alsnog teveel op mn lijstje voor vandaag. Naomi, stom mens van de hondenschool! Daar moeten ze begrip voor hebben, jammer dat je al 'bang' bent voor hun reactie! Ga je er nog mee stoppen als je meisje er is? Heel veel succes vandaag!
@stephanie: druk dagje dus nog vandaag! ja ze zou er begrip voor moeten hebben, maar dat is altijd maar afwachten hoe der pet staat. nog steeds geen mail terug van der terwijl ze normaal gelijk antwoord... dus ik verwacht een niet begripvolle reactie. ik weet nog niet of ik ermee ga stoppen straks, ligt er een beetje aan of ik nog wil/kan straks.