Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, oe, ik ga straks even foto's spieken!!!

Hier is het toch echt al wit aan het worden, op zich wel leuk, maar ik moet er eigenlijk niet aan denken dat we door de sneeuw naar het ziekenhuis moeten glibberen voor de bevalling.....

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, ik kan je fotootjes denk ik niet zien omdat we geen vriendjes zijn :(

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wian: ik ben benieuwd naar je fotos!!!

hier sneeuwt het nog steeds niet...
    over een uur is het hier ongeveer volgens buienradar!

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ik heb de foto's er op gezet! mapje trouwen en een mapje baby kamer!
    ik denk dat iedereen ze kan zien, want heb ze volgensmij openbaar staan.... als je ze nou niet kan zien alice dan moeten we zeker even vriendjes worden haha!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: wat een mooie babykamer!! heel rustig maar heel mooi!

en jullie trouwfotos: WAUW!! echt ontzettend leuk! hele mooie jurk had je aan zeg!!

6. wianhalu

@ naomi: dankjewel!
    de babykamer is nog lang niet af hoor! dit is alleen de verf en de meubels in elkaar... alles moet nog aangekleed worden!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat snapte ik ;)

8. wianhalu

maar het kleurtje is idd rustig!:D ben ook erg blij met het kleur resultaat!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja een hele mooie kleur blauw hebben jullie gekozen

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoe was jullie trouwdag?? want ik heb nu wel de fotos gezien maar weet nog niet hoe het was hihi...

11. wianhalu

ohja!! haha! helemaal vergeten, sorry!
    Onze trouwdag was super! met een intiem clubje, totaal 11 mensen was het erg gezellig, en veel aandacht voor elkaar!
    Met taxi zijn we naar de stad gereden, daar eerst met zijn allen koffie en gebak gedaan! Daarna naar het stadhuis waar de trouwambtenaar er een leuk verhaal van gemaakt heeft, en we alle standaard dingen hebben gedaan! Toen we uit eht stadhuis kwamen stonden daar allemaal (ongeveer 8 in de leeftijd van 1 tot 2 jaar) kindjes van mn werk! en collega's! Mooie mutsen op echt een geweldige verrassing!!
    Daarna hebben we lekker gelunched en kregen we cadeautjes! Toen met zijn allen op naar de auto's en naar een stukje bos geweest waar we foto's hebben gemaakt... aan het eind nog 1 drankje en toen afscheid van elkaar genomen. We hebben echt genoten van onze dag! Helaas zat ik 's avonds te huilen van de pijn in mn rug en bekken:( wat de afgelopen dagen alleen maar erger is geworden...De dag daarna heerlijk met zijn 2tjes naar het zwemparadijs van de huttenheugte(centerparks) geweest, ontspannen in de sauna, en lekker in het bubbelbad en golf bad, was erg fijn! Die kleine werd ook enorm actief als ik de sauna in ging! ze konden zo mn buik zien bewegen:D heel leuk!
    Ehmm ik denk dat ik zo wel alles heb verteld!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    klinkt als een hele leuke dag!!
    wat jammer dat je naderhand zoveel pijn hebt gehad!

enne sauna... ben je dat gewend? anders is het niet echt aan te raden. bubbelbad vond ik erg lekker! vorige week nog geweest heerlijk was dat, en een druk kind daarna in mn buik hihi.

13. wianhalu

ja ging ging voorheen ook af en toe naar de sauna,.. ze zeggen ook dat als moeder ontspant het ook goed is voor het kind...
    haha ja dat bubbelbad ook erg grappig, lijkt ook net of zo'n kind helemaal door erlkaar gehusselt word als je aan je eigen buik voelt terwijl je in de bubbels zit he!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Mooie foto's Wian!!!
    En ook heel leuk om je eens 'in het echt' gezien te hebben!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ahah ja klopt dat had ik ook in het bubbelbad. mn buik ging alle kanten op, had medelijden met ons meisje:p

hier net naar mn paranormaal genezer geweest en die zegt dat mijn bekkenklachten nog veel erger gaan worden!! bah vind het nu al niet leuk meer...
    mn bekken waren wel lekker breed wat straks lekker is omdat de kleine er dan zo doorheen kan. ik had ook veel vruchtwater zei tie...

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooi trouwfoto's wian..Klinkt als een superdag!!
    En leuke meubeltjes in de b-kamer.
    Vervelend die klachten, hoop niet dat ze erger worden, Wel goed dat je voor jezelf hebt gekozen en rust neemt.
    @Naomi, ow nee, hoop niet dat ze nog erger worden je klachten!! Doe je wel rustig aan nu???

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Lisette
    Meid ik weet het, het is heel vervelend om vk, ha's en gyn toch weer te gaan bellen, maar ik zou het wel doen. Alleen al omdat je je erg ongerust maakt en met jou geschiedenis. Het is moeiljk nu maar laat je neit afschepen. Het gaat om jou en je kindje...
    Succes lieverd.

@Alice
    Je houd ons wel in spanning zeg :D
    Ik denk dat jou kindje eerder komt dan 42 weken.

@Wian
    Wow wat een mooie foto's. En je hebt een leuke dag gehad. Gezellig zo'n intiem groepje. Nogmaals gefeliciteerd meis.

Nou hier weer op mijn werk.
    Ik ben lichamelijk helemaal neit moe mer maar psygisch nog wel een beetje. Dat vind ik wel wat eng.
    Maar goed, ik probeer er niet teveel aan te denken. En gewoon door te gaan.

@Steph
    Hoe is het met jou meid?

18. wianhalu

bedankt voor jullie leuke reacties! en alice, ik kan me voorstellen dat het wel leuk is een persoon te zien, haha weet je beetje meer met wie je 'praat' ;)

Sterkte nijn! hoop dat je je snel weer sterk in je schoenen voelt staan! Wanneer het niet gaat moet je ook snel aan de bel trekken he! Succes!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, fijn dat je jezelf in ieder geval lichamelijk 'wel oke' voelt. Afleiding is denk ik de beste manoevre om er psychisch doorheen te gaan zitten, maar ik denk wel dat je natuurlijk een beetje moet opletten dat je 'niet je kop in het zand steekt' wat dat betreft, ik bedoel dus dat je het dan niet moet gaan verdringen....want dan komt het toch altijd nog eens terug....

Hier weer een rustige nacht gehad vannacht, even een uurtje wakker gelegen, maar dat hoort er standaard bij de laatste tijd lijkt het....

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Hier ff het hele verhaal:

Nou gisteravond werd de hoofdpijn steeds erger en ik had mn kleintje nog steeds niet goed gevoeld dus ik moest van mn vader (hihi lief he :p) de huisartsenpost bellen. Dat heb ik gedaan en ik kon gelijk langskomen dus oppas geregeld, maar toen werd ik teruggebeld door de hap dat ik het toch eerst met mijn vk moest regelen. Ik dus uiteindelijk toch maar weer mijn vk gebeld kreeg helaas weer die waar ik het niet zo goed mee kan vinden dus na veel gedoe en gepraat over dat het erbij hoort etc. ik gezegd geef me dan een verwijzing dan ga ik wel naar de hap. Toen zei ze uiteindelijk dat ze rond 10 uur wel even langs zou komen. Het eerste wat ze zei toen ze binnen was is dat ze me zou doorverwijzen naar de gyn (ze zal ook wel helemaal zat zijn van mn gezeur :p) en toen begon ze alles weer te bagataliseren maar ja ik had gyn gehoord dus het deed me niks meer. Hartje klopte goed maar mn kindje reageerde ook niet op haar porren en duwen dus daar gaf ze me gelijk in... mn bloeddruk was 120/60... maar wel weer met een ander apparaat gemeten. Kan het dan zijn dat het apparaat in de praktijk niet goed is of hoger meet?

Dus vanmiddag als het goed is naar de gyn. hopen op goed nieuws! Vanochtend boed geprikt nuchter... Heeft iemand van jullie al eens een lunchtest gehad? Niemand kon mij vertellen wat ik mocht eten...

Deel Deze Pagina