Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Lisette, is toch wel wat zeg.....maar goed dat je straks even bij de gyn langs kan....geen idee over de lunchtest, dat heb ik nog nooit gehad....

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Hee meiden!
    Daar ben ik weer. Mijn laptop is stuk, dus kon eventjes niet bijlezen, gisteren wel eventjes online geweest maar moest weer weg, dus ga nu alles lezen.
    Net de nekplooimeting gehad, alles zag er goed uit, ze verwachten de uitslag aan het einde van de week. Kindje groeit goed en is perfect ontwikkelt haha. Leuk om te horen als trotse mama to be.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Lisette, wat een verhaal zeg.. Zou er ook onrustig van worden, goed gehandeld hoor! Fijn dat je terecht kan bij de gyn.

Wian, klinkt heel erg leuk!!! Ik ga zo even de foto's bekijken! Jammer dat je nu volledig ziekgemeld moet worden, maar alleen maar beter voor jezelf. Die pijn heb je ook niets aan!

Alice, alles nog goed buddy? Ik hoop voor jou dat het wat gaat dooien, al is het hier (amsterdam) weer aan het sneeuwen. Baaah!

Nijn, vervelend meis. Doe rustig aan hoor, je hebt het ook wel heel erg druk!

T84, en weer een weekje verder. Aan het genieten van je beweginsvrijheid?

Naomi, dat is ook geen fijn vooruitzicht.. Sterkte meid, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je!!

4. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

steph dat is zeker fijn om te horen als mama to be!!:D

pff ik ben een beetje gefrustreerd hier! Bestelde altijd foto's via de blokker bestel service,... met een gedownload programma, zodat je ook de foto's kon bewerken! ERg leuk in een andere kleur of een andere vorm, of een gekke draai aan geven....
    maar nu zit die optie niet meer in de bestel service ofzo want ik kan alleen maar fotoboeken maken, enz.. en geen gewonen foto's?! Ja gewone foto's kunnen gewoon online, maar ik kan ze niet meer bewerken? Wie weet hier wat van? of heeft tips?
    Heb ook de blokker al gemailt haha!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wian, oe, frustrerend is dat zeg!!!

@ Steph, alles nog goed hiero, het rommelen is inmiddels weer begonnen, maar goed, het blijft bij rommels, weeën wil nog niet echt....
    Wat heerlijk om te horen dat alles goed was met de echo en alles volgens plan gaat!! Dat moet wel een heerlijk gevoel geven inderdaad!!
    En inderdaad, ik vind die sneeuw wel leuk om naar te kijken, maar ik kan nu dus niet naar buiten om met mijn honden te gaan wandelen en ik wil eigenlijk ook niet midden in de nacht opeens naar het ziekenhuis rijden in het barre winterweer om te bevallen....

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lisette: goed van je dat je toch nog gebeld hebt gisteren!! hopelijk vanmiddag bij de gyn iemand die je wel serieus neemt en je even na kijkt.
    een lunchtest ken ik ook niet, ik heb wel een ontbijttest gehad...
    dat was nuchter prikken, binnen een kwartier ontbijten en dan mag je niets meer. 1 uur na het nuchtere prikken nog een keer prikken en dan een half uur later weer.

@steph: fijn dat je echo helemaal goed was :D

@alice: hmmm het zal toch echt niet lang meer gaan duren bij jou hoor!

hier vannacht een goede nacht gehad :D heerlijk geslapen!!
    en vandaag alweer 35 weken :D nog 35 dagen te gaan hihi.
    ons meisje was vanmorgen erg druk zeg... mn buik heeft ruim een kwartier lang alle kanten op bewogen.
    nu weer lekker bezig :D

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Wian: mooie trouwfoto's :D Had je in gedachten verwacht met bruin haar..maar je bent dus blond..je naam klonk een beetje 'indiaan achtig' vandaar haha ;)
    @Alice: jaaa hoop dat het wat beter weer wordt als je moet bevallen...ik zou echt in angst zitten om uit te glijden met de auto als je haast hebt...
    @Naomi: bij jou schiet het ook al lekker op! Volgens mij zal je nu wel zoiets hebben van...kom eruit! of niet ;)?
    @Sstephanie: fijn dat alles goed is met het kindje!
    @Nijn: wel goed aan jezelf blijven denken he?!
    @Kim: hoe gaat het met jou?

@All: pfff wat een sneeuw zeg hier :$! Vanavond wordt als het goed is mijn nieuwe startmotor in mijn auto geplaatst. Vriendlief was gisteren om 16.00 uur vertrokken van zijn werk en was pas rond 19.30 uur thuis :$ stond echt vast op de A27! Dus ik hoop dat hij vanavond eerder thuis kan zijn, anders moet ik morgen dus echt met het openbaar vervoer! Ik rij nu in de auto van mijn vriend zijn broertje..echt lief dat ik die auto mocht lenen maar ben als de dood dat ik slip..bah..!
    Gisteren nog uitgehuild bij mijn vriend dat zwanger worden gewoon niet lukt. Had van de week weer testjes gedaan en dacht dus steeds een streepje te zien..ach ik weet het gewoon ff niet meer :( maar heb nu zoiets van: we zien het allemaal wel en ik kan mijn tijd beter besteden...is lastig maar probeer de goede moed erin te houden!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @pinda: nou laat haar nog maar 3 weekjes zitten dan mag ze komen ;) maar ik kan inderdaad niet wachten tot ze er is :)

hier sneeuwt het al de hele ochtend hihi, het zijn gelukkig maar ini mini vlokjes echt van dat soort poedersuiker. vind het ook erg eng ivm uitglijden maar ja wel erg mooi ;)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, gefeliciteerd!!! Alweer 35 weken!!!! Fijn dat je nacht zo goed was!!

@ Pinda, moed houden meid!!! Ik hoop zo dat het snel raak mag zijn voor jullie!!!
    Wat lief van het broertje van je vriend!!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Grr..kijk ik net op Hyves, zie ik dat mijn nichtje zwanger is..:(

11. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @pinda: bah altijd vervelend om dat te horen/lezen als je zelf zo graag wilt :( maaar jullie tijd komt! echt waar meid, houd vol, de aanhouder wint!!

@alice: dank je :) wat gaat de tijd toch snel he!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Pinda, ach gossie, dat is vast heel erg dubbel voor je....

@ Naomi, eigenlijk vind ik de tijd helemaal niet zo snel gaan...als ik denk aan de dag dat ik die positieve test in handen had...zo wat is dat lang geleden zeg!! En er is in de tussentijd ook zoooveel gebeurd dat ik zoiets heb van...wat duurt zo'n zwangerschap lang!!!
    En ik heb ook echt het idee dat het nog eeeeeeuwen is tot aan de bevalling.....

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Naomi en Alice: ja idd de aanhouder wint en ik heb ook niet zo'n goed contact meer met mijn vaders kant van de familie..maar het is toch een steek in je hart..waarom bij hun wel en bij ons niet?! :(

14. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

pff meis ik begrijp je gevoel.
    Hier ook al een zwangere in de familie :(

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    * Dikke knuffel voor Nijn en Pinda *

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

geeft pinda en nijn ook een dikke knuffel!

erg confronterend, alle andere wel en jullie zelf niet:(!
    Hou de positieve moed er in meiden!

@lisette: gelukkig kan je bij de gyn terecht! snap ook echt niet waar die vk nou zo moeilijk om doet! jij voelt toch wat je voelt! niet zij! En daarbij komt, al is het wel goed... dan kan je beter 100x gerust gesteld worden dan 1 x niet serieus genomen worden!

@ pinda: grappig dat je mij in gedachten had met bruin haar! Zo maak je toch altijd een beeld in je hoofd he! Dat doe ik ook altijd... mijn naam heeft helemaal niets met mn eigen naam te maken.. ik heb namelijk ratjes gehad, en die schatjes heette wizzel, angel, happy en luna... overal de eerste 2 letters van.. dan krijg je wianhalu :D

@ alice: als je idd terug kijkt naar de tijd dat je een positieve test had lijkt dat bij mij ook lang terug! maar als ik denk dat ik nu al 23 weken ben vind ik het toch wel snel gegaan..Maar alsnog kan de tijd me niet snel genoeg gaan... het begint nu langzaam te gaan omdat ik minder werk, en wil eigenlijk ons kindje wel bewonderen! Dat duurt dan nog wel lang!

@all: ik had het idee dat ik vanmorgen ons kindje nog niet had gevoeld... Wat een rot gevoel is dat...maar gelukkig bewijst hij zich nu weer!

17. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Lieve meiden toch, Nijn en Pinda, hier ook een dikke knuffel voor jullie! En jullie tijd komt echt!!!!!!

@Alice, ik heb ook het idee dat ik al een jaar zwanger ben ofzo, haha. Maar denk dat het bij mij komt dat er zoveel aan de hand is geweest enzo. Maar toch ben ik blij dat ik er elke keer een weekje aan kan plakken. :D
    @Naomi, bij jou gaat het ook lekker opschieten, alweer 35 wkjes!!

18. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Lisette, goed volhouden hoor, je eigen gevoel zegt genoeg!! Beter teveel aan de bel trekken dan te weinig..

19. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    hihi grappig dat jullie het idee hebben dat het al zoo lang geleden is. de dag van de test is inderdaad al een tijdje geleden maar ik vind alle weken echt omvliegen. zelf nu ik thuis zit gaat de tijd erg snel!

nijn en pinda *knuffel*

ik ga ff hond uitlaten en brief posten (en hopen dat ik niet uitglij....)

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor jullie knuffels :) doet me goed dat ik hier mijn hart kan luchten! Goede nieuws is dat ik wel het gevoel weer heb dat mijn ei weer komt..begin alweer een beetje pijn te krijgen in mijn onderbuik/zij..ditmaal aan de linker kant...heb hem alleen nog maar rechts gevoeld..hopen dat het geluk brengt :D

Share This Page