O meiden, wat is het koud vandaag. De termomether hier geeft -7 aan. Dat is echt ijskoud. Ik heb het net zo als alice. Als het te warm wordt wordt ik helemaal gek van die lucht en die warmte. Bij mij gaat 's morgen de verwarming aan. En door de dag heen staat ie uit. Tussendoor zet ik het even aan om op te warmen en daarna gaat ie weer uit als die op tempratuur is. Thuis en op kantoor. Daarnaast zit ik hier achter in het gebouw op mijn werk, dus het duur vrij lang totdat het hier warm is en warm blijft.
Goedemorgen meiden, Het is echt heel koud!!!! Ik heb lekker uitgeslapen, had gisteravond gewerkt en heb al drie dagen pijn onder in mn rug, dus had het wel nodig.. Brrr, moet straks naar mn paard, heb echt geen zin om zo lang in die kou rond te banjeren!! Pinda, spannend zeg.. Hoop voor je dat het nu wel raak is!!
@remmar: ik blaas met je mee meis!!! @T84: doe je voorzichtig straks! het was gisteren al glad, dus vandaag helemaal ben ik bang... ik zag gisteravond toen we in de auto waren alle zijstraatjes glimmen als een spiegel! de verwarming staat hier op 19,5 de hele dag door, en als ik het koud vind zet ik hem op 20,5 we hebben vloerverwarming dus geen vervelende lucht die dan vrij komt. het enigste nadeel is dat het boven dus nie opwarmt hij slaat af wanneer het beneden op temp. is en dat is vrij snel. maar boven is het maar 14 graden! op onze kamer 17 graden. dat wordt straks bij de kleine een kacheltje wegzetten want ik kan haar niet wegleggen op een kamer waar het snachts maar 12 graden is! zegt mn man heel simpel: dan krijgt ze toch een extra dekentje nee schat dat doe ik niet! we zorgen gewoon dat die kamer warm genoeg is voor haar.
Hey meiden, Brrrrr..... net terug van het werk, maar be heel blij dat ik nu lekker warm binnen zit Nog even een collega geholpen, want haar auto startte niet, dus met startkabels aan de gang. Hadden gelukkig hulp van een man die langs kwam lopen en bereidt was om ons met deze temperaturen te helpen Nou mijn temp wil nog niet echt stijgen, misschien morgen Haha blijf hoop houden. Lief dat jullie meeblazen maar met deze temperaturen gaat ie niet omhoog denk ik Liefs van mij
Zo het is echt koud.. had me goed ingepakt toen ik vanmiddag even naar de winkel liep, en goed opgepast met de veradelijke gladde stukken, maar ben veilig heen en weer gekomen. Heb wel veel last van harde buiken en voel me niet helemaal goed, vannacht ook paar keer wakker van geworden. Maar goed we houden vol!!
doe je dan wel rustig aan nu meis!!! je moet wel blijven zorgen dat het goed blijft gaan he, anders gas terug nemen...
Rustig aan dan he, t84! Je doet het zo goed, nog eventjes volhouden een paar weken!!! Naomi, gelijk heb je hoor, met een extra kachel! Tis anders echt te koud, ook voor jezelf met verschonen, en helemaal als het kindje straks in der blote kontje ligt haha. Remmar, niet zo gek inderdaad, met deze temperatuur haha. Ik duim voor je hoor. Wat gaan jullie voor kerst kopen voor jullie man? Wil al iets halen omdat ik voor de kerst geen tijd meer heb ivm tentamens, maar weet niets.. En wat vragen jullie voor jezelf?
@ T84, rustig aan doen hoor!!!! @ Remmar, * blaas blaas * @ Steph...hier dit jaar niets...maar dat komt omdat ik ook niets kan kopen...normaal vind ik het ook altijd heel moeilijk om iets voor een man te vinden...die willen altijd maar dure cadeaus die vaak nog eens niet leuk zijn....
Steph: Wij doen niet aan kerst, maar alleen aan sinterklaas. Heb voor mijn mannetje thermo-kleding gekocht. Haha, maar had ik al gedaan voordat het zo koud werdt. Aangezien hij nogal eens wil gaan vissen. Zo... rust! Stan ligt op bed en mannetje is naar een vergadering. Zo heerlijk onder een dekentje op de bank liggen, heb het zooo koud!!
*Komt even gedag zeggen * Hoe is het hier meiden !! Sorry dat ik niet heb gereageerd , laatste tijd druk gehad, Maandag bij de GGZ geweest Morgen naar de Diëtist en vrijdag naar de tandarts.
@steph: wij doen alleen aan sinterklaas, hij krijgt van mij een nieuwe portemonnee. dus moeten nog eens samen naar de stad daarvoor. ik weet ook al wat ik van hem krijg hihi. een ketting met een kinderhoofdje eraan waarin straks de naam van de kleine gegraveerd wordt. hier alle enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. pfff wat was dat zoeken wie we wel en niet gaan sturen... bijna 50 kaartjes nu, hebben er 60 besteld dus we houden er heel veel over maar dat maakt niet uit. ik heb er liever 15 teveel als 1 te weinig zometeen met manlief de kerstkaarten ook alvast maar uitzoeken en schrijven zijn die ook klaar voor vertrek volgende week ofzo.
Goede morgen! Sneeuwt het bij jullie ook zo? Ben blij dat ik er vandaag niet doorheen hoef. Brrrrr. Vanmorgen was mn temp gestegen naar 36,9, dus ik heb mn ei inderdaad op maandag gehad. Nu maar afwachten. Over een week weet ik het, aangezien mn vorige cyclus maar een lf had van 10dagen. Zo even boven alles poetsen.
@ Remmar, oe spannend, de temperatuur gestegen...wat goed!!! En nu goed hoog houden ondanks de sneeuw hoor !!!
Dat valt niet mee met deze temperaturen. Het is hier gewoon kil in huis Zo de verwarming nog maar verder omhoog zetten denk ik Mag je vandaag ook lekker binnen blijven??
Ja ik neem idd weer gas terug, beetje teveel geweest denk ik allemaal. Gister avond ook veel last gehad van me buik. Nu voel ik me weer ok. @Kerst, ja wij doen aan kerst.. Hij wil graag een horloge hebben, en voor mezelf weet ik het niet. Heel het jaar door zou ik precies weten wat ik wil, maar met kerst en verjaardag kan ik ineens niks bedenken, haha.. @Sneeuw, hier heeft het vannacht gesneeuwt.. en nu weer zie ik.. @Renmar, goed dat je temp is gestegen!!
@ Remmar, ja vandaag ook binnen voor mij....eigenlijk wil ik wel naar buiten, maar nu in m'n eentje is gewoon echt niet verantwoord...ik heb sowieso al slechte knieën, heupen en bekkeninstabiliteit en ben een beetje gammel en nu met die dikke buik...moet er niet aan denken om daarop uit te glijden!!! Gelukkig ben ik wel een kacheltje tijdens de zwangerschap (normaal echt een hele grote koukleum), dus ik zit hier lekker bij 16.5 graden op m'n gemakje...we moeten straks toch wel gaan stoken denk ik...want anders wordt het toch wel wat koud voor de kleine.... Hoe warm moet het dan eigenlijk zijn in je huis? Weet iemand dat? @ T84, goed dat je wat gas terug neemt!! Het blijft moeilijk (vind ik), maar het went wel steeds meer en tegen het einde van de zwangerschap aan kan het ook gewoon echt niet meer, hihi...ik voel me net zo'n tuimelbal als ik in m'n eentje alleen probeer om m'n sokken en broek aan te krijgen, hahaha.... Hier echt al voor de 2e dag een opvallend rustige buik...denk dat Ukkie het echt te koud vindt om naar buiten te komen....
T84: Gewoon lekker rustig aan doen dan!!! Alice: Lekker binnenblijven dan met je gammele lichaam. De kans om uit te glijden is nu inderdaad heel groot en ik zou het risico ook niet willen nemen. Weet nog dat ik ook een kacheltje was tijdens de zwangerschap van Stan, lag zonder dekens in bed tijdens de wintermaanden. Had het toen zooo warm. Net even mn banner aangepast, vindt deze wat toepasselijker met dit weer
@remmar Leuke banenr. PAst inderdaad goed bij eht weer. SPannend dat je je ei gehad hebt. Nu op het vervelende wachtbankje @Naomi Zo, jij bent er mooi op tijd bij emt de kerst kaarten Leuk dat de geboorte kaartjes al geschreven zijn Maakt eht extra spannend he!! @Alice Niet naar buiten gaan hoor. Het is ijskoud en spekglad. Een gevaarlijke combi. Hier weer op mijn werk. Heb een drukke dag vandaag.
Hee meiden, Remmar, spannend dus. gelukkig weet je het snel. Leuke banner!! Alice, blijf maar lekker binnen dan! geen risico's nemen. Misschien is het stilte voor de storm, dat je kleintje zich rustig houdt? Nijn, succes met werken!! Naomi, lekker dat alles geschreven is. Ik heb ook al een stapel kerstkaarten liggen, heb vanaf volgende week geen tjd meer om dat te doen omdat mn tentamens eraan komen. Dat is dan teveel leuke afleiding haha. Ik ga met mn moeder de stad in voor kerstcadeaus!! Heb lekkere warme kleding aan, dikke muts en sjaal, we gaan er gewoon voor. Vriendlief weet niet wat hij wil hebben, hij zei doe maar iets voor de baby. Heb gisteren even zitten kijken, denk dat het een babyfoon gaat worden, zo eentje de op een Ipad lijkt haha. Of een draagzak ofzo, kijk wel eventjes.. Mannen zijn echt moeilijk!
@Remmar: leuke banner past idd bij het weer @All: jeeehh..mijn auto doet het weer mijn auto is 1000x fijner als de auto van mijn vriend zijn broertje..was ook als de dood dat er iets zou gebeuren met dit weer...!! Vandaag een rustig dagje..we hebben teammiddag vandaag en gaan lekker eten bij een collega en spelletjes doen, is ook wel een keer leuk Mijn collega en ik gaan samen erheen en ik mag gelukkig met hem meerijden hihi Fijne dag allemaal!