@ Remmar, mooie banner!!!! @ Nijn, sterkte met je drukke dag!!!! @ Steph, hihi, dat kan natuurlijk ook, stilte voor de storm , ach, ik hou er nog steeds op dat hij of zij nog 4 blijft zitten Leuk!!! Kerstcadeaus kopen!!! Mannen zijn zeker moeilijk met cadeaus....hoop dat je leuke dingen kunt vinden...en anders inderdaad lekker voor de beeb shoppen!!! @ Pinda, fijn dat je auto het weer doet!!!! En een gezellig middagje voor de boeg!!! En ik zie dat je eigenlijk ook je ei moet hebben vandaag....dusse, topdagje!! Pff, hier net het hele adressenbestand door gespit, wat een rotwerk is dat toch....blegh!!!
@stephanie: veel plezier in de stad dan!! en kleed je inderdaad maar dik aan brrrrrrr. ja ik kan alles alvast maar geschreven hebben, want komt de kleine nu dan heb ik er geen tijd meer voor en manlief zijn handschrift is niet geweldig en er worden een hoop mensen vergeten dan denk ik hahaha. @alice: hmm stilte voor de storm?? blijf maar lekker binnen vandaag hoor! babykamer moet volgens mij 21graden zijn maar weet het niet zeker hoor! bij ons is het 13/14 graden dus extra kacheltje erbij hihi @nijn: suc6 met werken!! ja het komt zo allemaal nog dichterbij hihi. @T84: goed dat je het weer rustig aan doet nu! @remmar: leuke banner!! hopelijk blijft je temp. hoog!! sorry als ik je vergeten ben!!! pfff er ligt hier toch een berg met sneeuw niet normaal!! ruim 7 cm... en op sommige plekken zelfs ruim 10 cm! wat zal de hond het leuk vinden als we straks ons rondje weer gaan doen! gelukkig heb ik snow steps voor onder mn schoenen, eens kijken of ze werken!
goedemorgen meiden, ik heb vanmorgen lang geslapen tot half 10 ofzo... alleen nu blijf ik me licht in mn hoofd voelen, en wat wazig vlekkerig beeld... en druk achter mn ogen.. Niets aan! Wilde de deur nog uit, dus dacht bel de vk wel even of dit te maken kan hebben met een lage bloeddruk, en wat ik er aan kan doen, en of het verstandig is om dan de deur nog uit te gaan... haha nou los van mn klachten raade ze al af om naar buiten te gaan...(en ik heb nog wel van die mooie snowboots!) Nouja... miss toch maar niet naar buiten... nu wachten tot de VK terug belt...mn bloeddruk was de vorige keer (23 november) 100 om 60... jullie tips om van die klachten af te komen?
@wian: je kunt inderdaad beter binnen blijven als je niet perse weg moet wat balen van je klachten!! hopelijk zijn ze snel weg! hier straks de hond maar weer eens uitlaten... hopelijk ligt er genoeg sneeuw dan is het niet glad..
@ Naomi, 21 graden!!!!!!!!!! Wow.....dat is echt bizar warm voor een slaapkamer.... @ Wian, wat rot dat je jezelf zo naar voelt!!! Hier blijft de sneeuw ook maar naar beneden dwarrelen...
Kraamzorg zal het vast wel weten . Ik schrok er alleen van, het is nu 16 graden hier...pfff...dan moet ik nog heel wat graadjes omhoog gaan stoken om te wennen....
16 graden vind ik erg koud... hier beneden staat hij nu op 20,5. op de babykamer is het momenteel 13 graden dus daar moet het zeker warmer worden! ja natuurlijk weet kraamzorg dat wel
Tja, normaal ben ik echt een geweldige koukleum hoor...maar sinds deze zwangerschap echt een gloeiend hete brandende kachel!!!
hihi grappig he wat die hormonen met je doen ik ben ook altijd een vreselijke koukleum en het is nu zeker wel minder! anders had ik nu al op mn elektrisch dekentje gelegen maar nu vind ik het heerlijk in bed en heb het zelfs vaak warm ik zag dat het op de babykamer nu 18 graden was het was er eindelijk niet meer zo ijzig koud. ik ga nu even de hond uitlaten, hopelijk leeft ie zich even uit in de sneeuw
weer heel terug van het uit laten van de hond naomi? ik kreeg het advies rustig aan te doen vandag, in bed liggen, slapen, warme douche... waarschijnlijk te veel hooi op mn vork genomen gisteren waardoor ik me nu zo voel... Soms wel eens lastig hoor dat je zo'n rekening moet houden met je lichaam wat er allemaal gebeurt.. maarja.. voor t goede doel he!
ja ik ben weer heelhuids terug die snow steps zijn geweldige dingen zeg!! het was even klote om ze aan te doen buiten (ijzeren pinnetjes dus loop er niet binnen op hihi) want ik kan buiten niet even gaan zitten. maar ik had heel veel grip dat was wel lekker en maar goed ook want de hond was zo gek als een deur door de sneeuw. daarna voor op het grasveldje nog even met de hond in de sneeuw gespeeld hihi. ja het is zeker lastig om rekening met je lichaam te gaan houden! dingen die eerst normaal waren kunnen nu niet altijd meer... rust vandaag dan maar lekker uit meis!
Pff, net een hele reactie getypt, is ie ineens weer weg.. Net terug van kerstinkopen, ben goed geslaagd, moet alleen nog iets voor mn vriend, vader en nog iets kleins erbij voor mn oma. Ga nu even op de bank, ben doodmoe!
lekker uitrusten stephanie!! hier even vreselijk kwaad op mn man hij is altijd om half 6 thuis dus ik gezorgd dat ik frietjes erin had zitten rond half 6. bel ik hem voor de zekerheid om te vragen waar hij ergens is, is ie nog op zn werk!!!!!!!!!!! en die l*l denkt er dan niet aan om mij even te bellen voor kwart over 5!! dan hoopt ie om 6 uur terug te zijn, nou dat gaat hem niet lukken want er staat hier al de hele dag file.. en ik moet om half 7 op de hondenclub zijn nou dan eet hij maar niet! pfff sorry hoor ff lekker last van mn hormonen maar moet het ff kwijt...
Ooh naomi, ik snap je helemaal. Mannen kunnen zo lomp zijn af en toe!! Vriend had ook zon actie vandaag. Zijn vader en familie zouden komen eten kerstavond, dus ik had al vanalles voorbereid, goumetschotel in vriezer, nog wat schalen gekocht.. Belt hij ze vanmiddag, zeggen ze dat we daar wel eten, terwijl ze juist gevraagd hebben of het bij ons kon omdat ze de volgende dag op vakantie gaan! En mn vriend vond het prima, terwijl hij wist dat ik al vanalles geregeld had. Ik dus bloedlink in de douglas haha, vond het echt niet leuk. Uiteindelijk wilde hij wel terugbellen dat ik al vanalles georganiseerd had, en dat ze dus maar bij ons moesten komen. Stoom kwam uit mn oren haha. Veel plezier bij de hondenclub!
Haha, mannen Wij hadden hier net ook weer iets. Zitten aan de etenstafel, vraagt stan ineens "mama, wat is dat?" Ondertussen wees hij naar buiten, kijk ik achterom; Ö, dat is een vogel" Maar vogeltje is uit de lucht komen vallen Hebben hem nu maar in het vervoersbakje van onze parkieten gedaan en staat nu in de kelder. Het beestje had het blijkbaar ijskoud. Worden straks gebeld door de dierenambulance hoe laat ze hem op komen halen. Had het vogeltje de hele middag hier al in de tuin "bol" zien zitten, maar hij at nog van de vetbollen. Maar was alleen niet echt alert. Vindt het zoo zielig!!
@ naomi en Steph....pffff kerels...soms kun je ze inderdaad wat!! @ Remmar, ach wat zielig voor dat beestje.....
Hallo! Dat was even flink zoeken voor ik iedereen terug vond pfff Ik zat zat zelfs even op de verkeerde topic hihi Topic gecrasht las ik. En wat zijn er al veel van jullie zwanger geraakt! Super! Is nu bijna iedereen zwanger die in januari 2010 gestopt is met de pil? Is het goed dat ik nog af en toe met jullie meeklets? Ik ben ook in jan begonnen(naja dec 2009), maar ben nog druk bezig om zwanger te raken.....wil nog niet echt. Maar,goed nieuws: 6 dec afspraak in ziekenhuis om verdere stappen te bespreken. @Lucindalice:bedankt voor je berichtje Het dochtertje heeft Kaithlyn Lysanne. Vind het zelf echt mooie namen.
Ik ben niet zo veel op de site geweest het laatste half jaar,maar wil binnenkoert wat vaker kijken. Had even wat afstand genomen in de hoop dat het hielp Nu is bijna iedereen offline en ik moet een presentatie voorbereiden,dus kom binnenkort weer eens kijken. Succes met alles dames,voorzichtig met al die sneeuw en tot later!