Pff wat een verhaal dat ik zo zie hihi. Meiden hebben jullie honden dit ook zodra ze door de pekel heen lopen Rex trekt haar pootjes omhoog omdat het dan pijn doet , vind het zo zielig voor haar , gister met de hond van me zus ook trok ook haar pootjes op
Kim: Misschien hebben ze last van de pekel of gewoon koude voetjes Die van ons willen niet naar buiten. Spannend voor je zus!! Zal voor haar duimen. Fijn dat je ongi snel verdwijnt deze ronde! Ja temp. ziet er goed uit he?? Hier begint het zonnetje te schijnen!!!
Het liefst blijft die van ons ook lekker binnen . Ze hebben sowieso last van de pekel en koude voetjes vast en zeker ook wel Me zus en haar vriend waren echt zenuwachtig ze hadden zelfs tranen in hun ogen omdat het doorging. De zon wou doorbreken maar het is nu alweer aan betrekken.
Onze Jack-russel doet als je hem uitlaat helemaal niks. Vervolgens kom je thuis en dan gaat ie uitgebreidt zn behoefte in de keuken zitten doen. Stomme hond!! :x
@Kim: ja onze hond heeft het ook hoor..net ook weer steeds pootjes omhoog. Ze wil ook geen heel rondje lopen..ze doet haar behoefte en wil weer terug naar huis! spannend voor je zus! Alleen lijkt het mij wel een dubbel gevoel voor jou..straks is zij zwanger en jij niet...duim voor je dat je wel snel zwanger raakt natuurlijk!
Remmar , nou ja zeg dat is ook erg dat je hond dat doet . Aan ene kant begrijp ik hem wel maar de andere kant denk ik ook als hij het buiten even gauw doet dan is hij er weer vanaf . Pindakoek, hier ook zeg wel is tegen me vriend wat ben je snel terug zegt hij ja maar ze doet alles en wilt direct naar binnen . Denk dat het wel mee zou vallen ik gun het haar echt heel erg , ze zou ook heel erg balen als ik eerder zwanger was dan haar . Ben het helemaal met je eens we gaan allemaal zwanger het jaar uit !!
@kim: super voor je zus!!! hopelijk nestelt het eitje goed in en gaan ze zwanger het jaar uit @hondjes: smeer even de pootjes van jullie hondjes in met wat vaseline dit voorkomt ijsvorming tussen de kussentjes wat erg pijnlijk is voor honden! het beschermt ook gelijk tegen de pekel wat inderdaad dat kan flink prikken!
Naomi , dat is goed dat je het zegt vorig jaar hadden we ook vaseline opgesmeerd , vanmiddag maar weer even doen Was het helemaal vergeten
hihi veel mensen weten het niet of vergeten het maar het is zo belangrijk!! heb al vaak honden gezien die mank lopen omdat er een ijsballetje onder de poten is gevormd.... is dat balletje weg is het vaak ook wel gelijk over maar toch prettig is het niet voor een hond gisteravond op cursus ook alle pootjes in kunnen smeren... er was maar 1 cursist die goed geluisterd had vorige week en het gedaan had...
Normaal vergeet ik nooit zulke dingen ! Nee het is zeker niet prettig voor de hond . Jeetje de honden zullen wel blij zijn geweest dat ze ingesmeerd waren.
je kunt het altijd een keertje vergeten nu denk je er weer om, misschien dat jullie hondje dan met iets meer plezier naar buiten gaat. wat voor hondje heb je?? die van ons vind het geweldig! ligt heerlijk te rollen en te graven in de sneeuw hihi.
Wij hebben een kruising tussen een dwerg teckel en een boomer. Vorig jaar hebben we ook zo gelachen met haar toen zat ze helemaal onder de sneeuw omdat er toen een hele dikke pak lag.
Dit was haar vorig jaar we waren haar ineens kwijt in de sneeuw Bekijk bijlage 112516 We hebben wel direct alle sneeuw van haar afgehaald en ze ging thuis lekker voor de kachel liggen
Pff moet over 15 min bij de tandarts wezen blegh! Hoop dat onze oude er weer is en niet de vervangende daar heb ik zo'n hekel aan
@Kim, wat een leuke foto van je hondje.. echt schattig. De honden van ons vinden de sneeuw ook heel leuk, gister waren ze hier.. samen buiten in de tuin aan het spelen, was echt leuk om te zien. Ik duim ook voor je zus.. hoop dat het lukt! En succes bij de tantarts!
wat een leuk hondje kim!!! die kleine hondjes zijn inderdaad vaak 1 bonk met klontjes hihi. suc6 bij de tandarts!!
Kim: Succes bij de tandarts!! Honden: Ik wist dat niet van die vaseline Is eigenlijk wel heel logisch. Onze honden liggen liever binnen in het mandje te stinken. Zal zo eens kijken of ik ook een fotootje kan plaatsen van die 2 van ons!!