Wat een leuke hond Kim. Spannend voor je zus, duim voor haar! Succes bij de tandarts! Alice, pff, ja ik weet het, ik moet meer rusten, maar kan het gewoon niet. Echt stom. Ga straks lekker broodje eten en een aflevering Greys Anatomy kijken. Snap dat je je paardjes mist!! Die vn mij was lekker gek aan het doen aan de longe. Daarna lekker op stal met een flinke plak hooi en wortels. Is het babykamertje helemaal klaar? Ben benieuwd!! Naomi, stom zeg dat ze niet afgebeld hebben. Kleine moeite lijkt me. Goeie tip van die vaseline!!
wat een lieverd hebben jullie zeg om te zien zo!! maar pas je wel een beetje op.... (sorry maar zie het vaak misgaan terwijl ze altijd zooo lief zijn)
O,ja het koolmeesje is opgehaald Hij beet die man van de dierenambulance in zn vingers en piepte voor zn leven. Denk dus dat hij er weer snel bovenop is. Die man maakte alleen zo'n stomme opmerking: "Vogels die het koud hebben, gaan altijd "bol" zitten". Mijn recatie daarop was: Ja dat weet ik, maar volgens mij vallen ze normaal niet uit de lucht? Net even snel naar de winkel geweest. Stan heeft heerlijk op de slee gezeten en vond het echt helemaal geweldig. Alleen viel hij er 1 keer voorover af in de sneeuw. Resultaat een nat kindje
Gelukkig is onze Rottweiler echt een softie, maar ja... dieren kun je helaas nooit voor de volle 100% vertrouwen. Ook al vertrouw ik haar voor 99%. (maar we letten altijd goed op!) Onze jack vertrouw ik absoluut niet met Stan. Die gromt elke keer zo, maar Stan heeft als baby ook heel hard aan zijn staart getrokken.
haha allebei vind rottweilers erg leuke honden!! goed dat je altijd op let, want hoe softie ze ook zijn het zijn en blijven dieren
Stan kan ook alleen maar bij de honden als wij erbij zijn. Hebben tussen de keuken en de kamer een kinderrekje zitten. De honden zitten dus overdag altijd in de keuken, haha anders gaan ze op de bank liggen slapen als wij er niet zijn. Gelukkig heeft onze Chaos (rottweiler) een heel zacht karakter, anders was de jack allang dood geweest. Haha, die mag de baas spelen zolang zij het goed vindt, maar als hij te ver gaat dan duikt ze er boven op en grijpt hem alleen in het nekvel, zoals ze ook bij puppy's doen. En ze gaat regelmatig tussen Stan en Bandit (Jack-russel) in zitten om Stan te beschermen. Is zo lief om te zien.
hihi die jacks ook he. dominante beestjes vaak... hebben jullie een rottweiler met/zonder staart?? vind ze met staart altijd zoveel liever lijken!!
@Remmar: wat een leuke hondjes heb je wat voor ras is die zwart met witte? Hier nog even een foto van onze hond, gemaakt in de zomer toen ze voor de 1e keer loops was hahaha..had haar en luier van het buurjongetje aangedaan
@pinda: hahahaah een luier wat voor ras hebben jullie?? het lijkt op een kruising met een windhond...
@Naomi: we hebben haar geadopteerd bij de stichting honden zonder toekomst, in januari hebben we haar precies 1 jaar. Ze is nu 1 jaar en 3 maanden...echt een puber dus vandaar ook dat ik met haar op hondentraining zit. Het is een podenco en is een zusje van de hazewindhond
@ Steph, o lekker je paardenbeest verwend dus Kamertje is bijna af, gister heeft mannie de gordijnen opgehangen, nu moet alleen nog de sluier komen en ik heb nog een deken en ledikantlaken besteld. En we missen kinderschilderijtjes aan de muur...maar waar haal je die??? @ Remmar en Pinda, leuke honden!!! Over een uurtje naar de vk...ben benieuwd, want heb de hele dag al zo'n druk in m'n buik en rug....
De zwart met witte is een Jack-russel, alleen zijn zn oren nooit gaan hangen. Daarom ziet hij er een beetje "dom" uit. Mijn vriend had hem gekocht en had zn oren af moeten plakken zodat ze zouden gaan flappen maar dat vond hij zielig. Onze rottweiler heeft een korte staart. Hebben haar in Belgie gehaald omdat ze hier niet meer gecoupeerd mochten worden. Hebben haar alweer 6 jaar en de jack is alweer 9. Haha, een luier!! En die houdt ze braaf om?? Wij hadden destijds bij de rottweiler zo'n hondenbroekje. Heeft ze maar 1x aangehad, ze trok hem telkens uit en at dan het inlegkruisje op. We hebben hem toen maar uitgelaten en de honden ruimde het allemaal netjes zelf op. Toen ik zwanger was van onze Stan, werd onze rottweiler schijnzwanger, kreeg zelfs melkproductie en een tepelontsteking. De dierenarts zei toen dat ik blijkbaar een hele goede band had met de hond maar dat het beter was om haar te laten helpen. Dat hebben we toen dus ook maar gedaan.
Leuke hondjes renmar en Pinda! Alice, succes bij de vk.. ben benieuwd wat ze zegt.. hihi.. Steph, welk seizoen van Greys ben jij? Ik kijk het ook..
Alice, leuk hoor! Ik heb geen idee waar je kinderschilderijtjes kan halen.. Niet bij de prenatal, babydump, babypark? Of zelf maken? Je man kan die doeken halen bij zelf wat Xenos, en dan kan je zelf wat fabriceren. Als je toch nog tot 42 weken moet.. Schattige hondjes allemaal. Ik heb een Jack Russel en bij mn ouders de gezins Golden retriever. Heb alleen geen foto's, mn laptop is gecrashed en ben waarschijnlijk al mn foto;s kwijt:x. Zooo stom dat ik geen backup gemaakt heb.:x
Dat crashen ken ik Wij hebben alle foto's op een externe harddisk staan, maar daar is de stroomdraad van kapot. Moeten hem wel laten maken, want daar staan alle foto's op!! Ook die van de geboorte van Stan Volgens sensi-test kan ik maandag al testen Komt omdat ik maar een lf van 10 heb. Heb alleen giga rommelende darmen en af en toe wat steekjes in mn borsten. Maar ach.... mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. Verder even geen zin in koffie (ben een echte koffie-leut), maar nu aan de thee. Denk dat ik toch maar wacht tot volgend weekend. Zou 10dec weer ongi moeten worden en je kunt met die van sensi-test testen 4 dagen voor nod. pffff..... weet het allemaal even niet meer.