He meiden, alles was weer helemaal goed bij de vk!!! Hier wel nog steeds buik- en rugpijn....ga lekker vroeg slapen vandaag denk ik....
Alice: Fijn dat alles goed is!! Ik denk dat de voice hier vanavond aanstaat, kan ook lekker harry potter in bed gaan liggen kijken. Mijn mannetje vindt hen naar 1x leuk om te kijken en we hebben ze allemaal al gezien. (Op de laatste na, maar die is nog niet op dvd.)
klopt de laatste lijkt me wel heel leuk! het boek was in ieder geval geweldig!! hier net gedoucht... toen ik me aan het afdrogen was leek het wel alsof er allemaal glitters voor mn ogen dwarrelden best scary... denk dat het duizeligheid is geweest. voortaan dus alleen maar douchen als manlief thuis was, had al wel expres mn mobiel meegenomen.
@remmar: mijn bloeddruk is tot nu toe altijd goed geweest, dus ik weet niet wat het geweest is. maar het was eng. ja ik doe zeker voorzichtig!! ik ga niet meer douchen zonder mn man hihi.
Dat zou ik inderdaad maar doen! Haha en anders gezelig samen met je mannetje onder de douche Mijn bloeddruk is altijd veel te laag. Heb daardoor ook vaak last van duizeligheid en sterretjes, maar ga gelukkig nooit plat. Pff.... hier ineens kotsmisselijk. Misschien vanavond toch iets te veel gegeten. Had zo'n honger! Morgen sinterklaas bij mn ouders, dus zondag komt hier de kerstboom. Nu al zin om hem van zolder te halen.
vervelend dat je zo misselijk bent nu!! hopelijk is het snel over... morgen moet ik werken van 9 tot 5 (laatste keer) en savonds gourmetten en surprise bij mn schoonouders. zondag ochtend/middag surprise bij mijn ouders!!
Ga zo gewoon naar bed. Ben ook vreselijk verkouden en zelfs mn kiezen doen zeer, ben bang dat ik weer een bij- en kaakholte ontsteking aan het ontwikkelen ben Heb ik op de 1 of andere manier elk jaar rond deze tijd. Dan wens ik je alvast heel veel plezier dit weekend!! Je werkt toch in een dierenwinkel?? Veel sterkte met je laatste dagje werken, zal wel heel raar zijn om daar straks niet meer naar toe te hoeven. Wij doen geen suprises, maar hebben met de volwassenen wel lootjes getrokken om voor iemand iets te kopen. Ik had mn eigen mannetje en heb dus alles heel stiekem moeten kopen en inpakken en gelijk mee naar mn ouders genomen.
Goede morgen!! Hier is vannacht sinterklaas geweest en we hebben dus een stuiterballetje hier in huis. Zo heerlijk onder de douche samen met stan, kleren aan en dan lekker naar mn ouders om sinterklaas te vieren. Vandaag een dip in mn temp op 5 dpo. Verder wat gespannen borsten en nog steeds misselijk. Verder afgelopen nacht weer buikkrampen gehad, maar gelukkig niet zo erg met mn ei!! Zou volgens sensi-test vandaag mijn innesteling hebben. En zou maandag al kunnen testen door mijn korte lf. Denk dat aankomende week gewoon nog maar afwacht. Hoop dat ik mezelf in kan houden want heb 3 testen in huis. Haha, we zien wel hoe het loopt. Zou zo ie zo over 5 dagen ongeveer ongi moeten worden, maar heb wel eens een lf van 16 gehad. Kortom: Geen peil op te trekken!! Wens iedereen een hele fijne dag en "spreek" jullie vanavond of morgen nog wel.
Goedemorgen meiden! @Alice, fijn dat alles goed was bij de Vk. @Renmar, wat leuk een stuiterbal in huis, haha. Lijkt mij ook zo leuk als die van mij groot genoeg is om het mee te maken, zo spannend is het voor ze. @Naomi, Jeej laatste dagje werken.. en fijn weekend verder!! Lekker druk.. Ik was gisteraaf uiteten geweest omdat mijn schoonmoeder werd. Ik kan volgens mij niet lang meer aan tafel zitten , tijdens het eten voelde ik me rug al enzo..kan gewoon niet lekker zitten meer, buik ook hard. Was blij toen ik eindelijk thuis was en lang uit op me rug kon liggen, dan kan ik een beetje ontspannen..
Hee meiden! Ik ben er vanaf nu weer helemaal bij hoor, heb een nieuwe laptop van mn vader gekregen, dus kan weer volop zpen. Niet dat ik heeel veel minder was, maar vind die laptop van mn vriend stom haha. Alice, gelukkig was alles nog goed. Elke keer als ik een berichtje van je lees, is het weer spannend haha. Fijne dag morgen met de kerstboom optuigen! Naomi, doe je rustig aan?? Heb je lekker gewerkt? Veel plezier bij je schoonouders en ouders. T84, ik ben nu bij seizoen 2 van Greys. Had al een hele tijd terug het eerste seizoen gekocht, en vorige keer het tweede. Echt superleuk!! Balen dat je niet meer zo lang kan zitten.. Lastig. Gaat alles nu weer goed? Remmar, ik zou lekker testen maandag!!! Je hebt genoeg testen liggen, probeer het gewoon. Leuk dat Stan zo opgewonden is door Sinterklaas. Echt schattig. Hier komt morgen ook al de boom, heb hem aan het begin van de week al gekocht, staat nu in de schuur. Veel plezier!!! Vanavond Sinterklaas vieren bij vrienden. Omdat er heel veel werken pas om half 10. Pfff, ben nu al moe. Zal wel wat wakkerder worden als we daar zijn!
Hey, Steph: Om half 10 pas Dan lig ik al op bed denk ik Ben nog steeds kotsmisselijk Zou dat met de innesteling te maken kunnen hebben? Ligt eraan wat mijn temp morgen en maandag gaat doen. Had vandaag een dipje van 0,3. Als ie morgen weer omhoog is en maandag ook en ben dan nog steeds misselijk, dan ga ik pas testen. Of zou het toch gewoon een griepje zijn? :x wat een onzekerheid!! (Kan daar absoluut niet tegen) Mijn mannetje moest net heel erg om mij lachen, zei echt iets wat totaal niet klopte. Had fricandellen voor de hondjes gebakken (Krijgen ze altijd als wij frietjes eten ) Toen zei ik dus: heb de fricandellen van de hondjes gebakken, maar die liggen nog in de vaatwasser. Mannetje lag helemaal dubbel en die maakte de opmerking van: Hoop toch niet dat je ze daarin hebt gelegd. Oeps, foutje. Stan is helemaal happy met zn cadeaus. Had zelf een pakket van Smartmax gekocht voor hem, dat is echt kei leuk om daar iets mee te bouwen. Hier sneeuwt het alweer.
@ Steph, wow om 2130u pas? Dat is laat!!! Maar als je er bent, dan wordt je vanzelf wel wakker.... Hihi, nee nog lang geen bevalling hier. Als we richting het ziekenhuis gaan of de vk hier komt om ontsluiting ofzo komt controleren, dan stuur ik je een smsje hoor!! Hier nog steeds wel buik- en rugpijn, maar dat is alweer 2 dagen, dus zal wel niets betekenen @ Remmar...hihi, frikandellen in de vaatwasser, je klinkt al wel een beetje zwanger Fijn dat Stan zo blij is met z'n cadeaus! En ik snap het goed dat je gek wordt van die onzekerheid!!!
Ik heb dat overgehouden aan de eerste zwangerschap vrees ik. 8) Heb ook nog steeds een typgebrek. Dus alles is nog rustig??
@ Remmar, hahaha, de hormonen zijn dus gewoon blijven hangen? , ik vind het wel schattig eigenlijk . Ik liep vanmiddag ook de schaar te zoeken terwijl ik hem al in m'n handen had...... Tja, 'rustig' is het nu ook weer niet, op en af krampjes in de buik en rug, maar niet 'beklagenswaardig' en het zet ook niet door....dus het is relatief 'rustig'
Ben heel benieuwd wanneer het frummeltje zich meldt!! Ik hou in elk geval het forum goed in de gaten!! Het si hier overgens de laatste tijd wel erg stil
Goedenavond meiden!!! T84, dat is ook niet fijn als je niet normaal kan zitten Sstephanie , pff dat is laat zeg hopelijk word je wat meer wakker straks. Remmar , Frikandellen in de vaatwasser haha dat klinkt erg grappig ! Mooi dat Stan de cadeautjes leuk vond . Je temp ziet er nog steeds goed uit morgen wel weer omhoog he Alice , Je maakt het wel spannend hier hoor hihi . Ik hou je ook zeker in de gaten. Hier gister bij de tandarts en ja hoor had ik de vervangende grrrr. Had gelukkig geen gaatjes Normaal altijd wel 1 Ik had gevraagd of hij even wou kijken omdat ik het gevoel had dat er een gaatje zat , reageerde hij heel raar en kreeg een spiegel in me handen gedrukt en hij zegt nou waar zie je dat gaatje dan Vond het wel een beetje rare reactie Vandaag even een paar sinterklaas dingetjes gehaald bij de meeste winkels was er 50% korting. Zegt Ronald neeee je mag niks hebben je bent op Dieet hahaha , zeg zo van dat ene dagje kan geen kwaad hoor