@Steph, goed zo dat je tentamen goed is gegaan. Vandaag heb je ook een druk dagje zeg.. @Nijn, heel veel succes straks..komt allemaal goed!! @Naomi, jeetje mag hopen dat die vrouw je wel begrijpt en geen k*t antwoord geeft. Morgen hebben we de pretecho.. ben echt zo benieuwd hoe de beelden eruit zullen zien. Zaterdag is vriendlief jarig..savonds lekker uiteten bij de japanner.. en zondag ga ik waarschijnlijk even naar me paardjes toe.. ppff mis ze zo.. nu komt iemand me van stal halen dat ik ze weer even kan nzien en knuffelen.. om vervolgens weer terug naar de bank te moeten.. Zit net te denken als het goed is komt me vriendin me haartjes knippen vandaag.. jeej..
eindelijk antwoord op mijn mail! ze zegt dat ik dan maar lekker thuis moet blijven dus gelukkig begrijpt ze het heerlijk een avondje thuis rusten...
ja voel me een stuk beter nu! toch een beetje stress die weg genomen wordt. is ook nog maar de 2e keer dat ik me ziek meld in 2 jaar tijd dus mag niet klagen denk ik. mn ventje is ook zoo lief, had een mailtje van hem gehad net, slaap lekker en doe rustig aan! ik ben ff slaapje doen! tot vanmiddag meiden.
alweer wakker ik lag zo lekker, begint dat kind te krijsen dat ze wakker is grrrrr normaal slaapt ze ook uren!! mijn humeur is er helaas niet op vooruit gegaan en dat heeft ze al gemerkt hihi. moet ze zich nu nog 2 uur vermaken voor we der broer en zus op gaan halen dat wordt een hel denk ik. bah bah wat een ***dag vandaag, hopelijk is ie snel om. sorry dames heb echt ff een klaag en baal dag!
Nou hier ben ik dan weer. Heb drie kwartier bij de fert arts gezeten. Mijn mannetje kon het net niet halen met zijn werk, was erg balen, maar gelukkig niet heel erg. Het gesprek ging goed. Ik moest weer bloed laten prikken ( al de 4de keer deze maand ahaha) Omdat ze vermoedde dat ik een eisprong heb gehad afgelopen week. Heel bijzonder. Ook heb ik medicijnen gekregen om mijn ongi op te wekken en mag ik ook an de clomid. Er moet ook nog wel een zaadonderzoek gedaan worden, waar ik giga nerveus over ben. Zo bang voor slecht nieuws Op dag 22 van mijn volgende cyclus mag ik weer bloed laten prikken om te kijken of ik een ei heb gehad. Ze wilden nog neit met echo's gaan werken, omdat dat soms nog wat frustrerend kon zijn. Dat doen ze pas over een paar maanden. ALs ik weer bloed heb laten prikken moet ik bellen voor een telefonisch consult. En dat is dus pas volgende maand als niet langer is. Ligt aan mijn cyclus. En dan krijg ik pas de uitslag of ik nu een ei heb gehad. Of ik toen een ei heb gehad en de uitslag van de zaaduitslag. Daar kan dus meer dan een maand tussen zitten. Raar he?! Maar ja ik ben in ieder geval heel blij met hoe het nu gaat. Hoop dat het allemaal goed gaat en de clomid aanslaat en de zaadtest ook geod is. Vind het wel wat eng allemaal.
@Naomi Meid wat balen. Zul je altijd zien, net nu je je slaap zo nodig hebt. Wel lekker dat je vanavond lekker op de bank kunt blijven hangen toch? @Stephanie Oke, vandaag dus even niet meer aan de studie. Kan me voorstellen dat je zo veel mogelijk af wil ivm de baby. @T84 Wat leuk zeg. Morgen al! Spannend hoor. En er staat eeng ezellig weekend bij jullie voor de boeg lees ik
@nijn: wat fijn dat er in ieder geval iets gaat gebeuren. tja een maand wachten is niet leuk maar op zich wel logisch want ze kijken ondertussen wel of je ei is geweest. hopelijk wordt je snel ongi en krijg je een beetje fatsoenlijke cylcus!! ja inderdaad balen dat het net nu gebeurt wanneer ik mn slaap nodig heb maar ja niets aan te doen. ben nog wel lekker chagi dus dat is voor de kids echt niet leuk! die stomme hormonen ook. had net mn ma aan de telefoon en wanneer de kids herfstvakantie hebben is ze de dagen dat ik hun heb vrij super fijn kan ze me mooi mee gaan helpen met die kids vermaken. ik kijk echt uit naar over 2 uurtjes. ik denk dat ik met de kids zo uit school naar de speeltuin ga, kunnen hun hun energie kwijt neem ik de hond mee voor mijn plezier en kan ik lekker op een bankie zitten daar.
Naomi, lekker dat je niet hoeft vanavond. Succes nog even! T84, leuk morgen. Verder ook allemaal leuke dingen voor de boeg. Mijn paard loopt kreupel. Ze zijn dinsdag wel geent, dus misschien heeft hij daar last van, maar zn pees is ook iets dikker aan de achterkant en warm.. Echt balen! Is je vriendin al geweest? Nijn, wat een goed nieuws!! Ik zou me niet druk maken om die zaadtest, je bent toch al zwanger geweest? Snap dat je het onbewust toch wel doet, maar hou dat wel in je achtehoofd he meissie! Ik heb ook net een broodje achter mn kiezen, was ook een beetje flauw van de honger. Nu nog snel stofzuigen en stoffen en dan zal mn schoonmoeder wel voor de deur staan. Zucht..
@Nijn, wat fijn dat je ze gaan helpen! Idd jammer dat het even duurt maar het komt helemaal goed. Je wordt iig geholpen.. en idd wat steph ook zegt, je bent al zwanger geweest dus maak je niet te druk voor de zaadtest. @Naomi, ach zo'n dagje heeft iedereen wel is.. nog even en de dag is weer voorbij en kun je lekker naar bed toe.. @ Steph,Mijn vriendin is nog niet geweest ze komt zo.. helemaal zin in lekker me haartjes knippen. Vervelend van je paardje zeg.. hoop dat ie snel weer goed loopt..
@Stephanie en T84 Ja dat klopt. Ik ben natuurlijk al eens zwanger geweest, maar we zijn erg bang dat dat een lucky shot was en dat nu de uitslag slecht zal zijn. Dat kan namelijk. maar ja we zullen het wel zien. Meer kunnen we er toch niet aan doen. Heb net lekker een broodje ei op en een kopje soep. Heerlijk dat had ik nodig. Ik heb mijn werk wonder boven wonder af voor vandaag en ga zo lekker beginnen met stamppot borenkool te maken. Ik vind het perfect weer daarvoor. Het miezert hier en het is koud.
@ Nijn...woei...misschien wel een maand wachten....o, ik hoop zo op 2x goede uitslagen!!! Hier vandaag ultramoe...gister al belachelijk vroeg gaan slapen, maar ik kom gewoon echt even niet vooruit...
@alice: dan kunnen we elkaar een handje geven ik kom vandaag ook echt niet vooruit! al heb ik al wel 1,5 uur gelopen vandaag maar ja dat moest... @nijn: die testen komen helemaal goed!! ik denk niet dat je je druk hoeft te maken om de uitslagen. nog 3 kwartier en dan worden de kids eindelijk opgehaald! dan vanavond en morgen lekker vrij heerlijk zeg! strakkies nog koken, hopen dat ik zin heb anders wacht ik tot mn ventje thuis is. al eten we wel heeeeeel makkelijk, puree half uit zakje met groenten uit een potje en een stukkie gebakken rosbief
@ Naomi, nou dan kun je me bij elkaar vegen als ik 1.5uur zou hebben gelopen...ik wil eigenlijk gewoon slapen, dat ging ik net dus ook doen, maar toen stond een vriend van me aan de deur en nu ben ik zo gammel dat ik de moeheid eigenlijk voorbij ben...eigenlijk wil ik op de bank gaan liggen voor de t.v., maar dat gaat dus niet, want dan kom ik er in mijn eentje niet meer vanaf en als manlief me er af heeft gerold kan ik nog niets, want dan krijg ik giga-pijn van de B.I... Ik ga hem zo eens bellen of hij niet eerder van zijn werk kan komen....dat kan hij toch niet, want hij zit alleen op zijn werkplek...maar goed, het is het proberen waard...ik ga echt vandaag (alweer) geen eten koken...ik weet van moeheid gewoon niet meer wat ik moet doen....
ik ken het meid! helaas hoort het erbij ik heb echt het gevoel hele dagen alleen maar te kunnen slapen... vooral nu ik die kids zoveel heb gehad ben ik echt uitgeput. en inderdaad op een gegeven moment ben je over je vermoeidheid heen en kun je niet meer slapen hoe graag je ook wilt. ik was gisteravond helemaal gesloopt maar ik was zo moe dat ik vannacht dus heel slecht heb geslapen hihi.
Wat vervelend meiden die vermoeidheid.. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, mn ogen vallen eigenlijk al dicht van vermoeidheid als ik net wakker ben. Maar jullie hebben natuurlijk die buik er nog bij en Alice B.I.. Heel veel sterkte lieverds! Ben nu ook aan het koken, hier wordt het andijviestamppot. Lievelingseten van mn vriendje, en omdat hij nog steeds heel hard aan het werk is in de badkamer, verdient hij het wel haha. Nijn, ik denk echt niet dat het een lucky shot was hoor, maar ik snap je angst, die hebben wij hier ook gehad. Vriend vond na twee maanden dat ik maar ovutesten moest gaan doen omdat alles te lang duurde. Gelukkig hebben wij niet zo lang hoeven wachten maar ik snap je echt! Ik denk dat je met Clomid heel snel zwanger bent! T84, en, weer een nieuwe coupe? Meiden, even een vraagje: vorige keer kreeg ik het tijdschrift 'Ouders van nu' steeds in de bus, en vandaag kreeg ik zwanger.nl binnen. Is het anders geworden? Ik vond ouders van nu veel leuker! Of moet je je daar apart voor aanmelden?
@stephanie: dan eten jullie ook laat wij eten altijd om half 6 al hihi. zover ik weet is het blad niet veranderd hoor, je krijgt van alles in ieder geval hier heeft mn ventje net een glas vers geperste sinaasappelsap voor me gemaakt heerlijk! wat is het ook een lieverd. nu is tie weer weg en komt vanavond laat pas weer terug....
Naomi, ja we eten altijd wel laat, al vind ik het ook wel lekker om op tijd te eten, dan is de avond zo lang! Lief van je man. Ik heb een heel kring in mn aanrechtblad zitten van de sappers, balen! Had na het persen meteen alles schoongemaakt, maar helaas.. Ik kijk dan nog wel even hoe ik dat blad krijg, altijd leuk haha.