Haha nouja als ie je helpt om het straks op te ruimen Hier ook een ongi/spierpijnachtig gevoel onderin mijn buik en hele zere tepels. Aan de zijkanten van mijn borsten trekt het ook...volgens mij lopen we ongeveer gelijk meid...
Gaat voor jou ook spannend worden Naomi. Lekker gevoel denk ik als het bijna zover is. Remmar, ik weet het niet precies. Leuk dat Stan zo lekker aan het spelen is!! Pinda, voor jou ook weer spannend dus.. Succes met wachten!
Hey meiden, Hoe is het hier? @Kerst, wij gaan morgen avond de boom opzetten. Zouden het eigenlijk vandaag doen maar vriendlief is er vanaaf niet. En we vinden het leuk om samen gezellig te doen. Dus nog even geduld.. hihi.. @Renmar, spannend hoor. Ik heb nooit getemp. dus weet niet of het veel uitmaakt of het iets zakt of stijgt. @Naomi, spannend hoor meis.. wil je thuis bevallen? @Steph, leuk, ja ik ging heel snel door de seizoenen heen, haha.. Morgen weer voor controle naar het ziekenhuis, hoop dat alles nog goed is.
@steph: ja het gaat hier ook zeker spannend worden hihi. @T84: ja ik wil thuis bevallen, dus einde van de week de klossen eens gaan halen en matrasbeschermer er alvast opleggen, je weet het maar nooit hihi. spannend morgen naar de gyn! hopelijk is alles goed met jou en de kleine!
Hai meiden!!! @ Remmar, balen dat je temperatuur gezakt is @ Naomi, ja voor jou wordt het ook al aftellen!!! Hier vrij weinig geslapen vannacht, maar ik heb geen last van buik of rugkrampjes gehad, dus waarom ik slecht heb geslapen...geen idee....Het is dus al 2 dagen relatief rustig hier...dus ik denk dat ik nog wel eens tot de kerst door zou gaan kunnen lopen....
Meiden. Laat even wat van me horen. Heb het heel druk en daarom weinig tot geen tijd. Daarnaast veel hectiek in de familie omtrent een lid die het leven niet meer wil. Erg moeilijk dus voor ons als familie. Hoop snel weer tijd en rust te hebben. @Naomi Hou me telefoon in de gaten hoor Als je moet of bent bevallen, dan hoor ik het wel en vertel ik het hier meteeen
@nijn: sterkte meis!! wat een vervelend bericht zeg... hihi nou ik verwacht niet deze week te bevallen hoor heb al wel regelmatig voorweeën maar ja dat zegt niets he
Nijntje: Ook vanaf deze kant heel veel sterkte!! Ik duik zo mn bedje weer in!! Morgen weer werken en ben al zo moe. :x Slaap lekker allemaal!!
@ Naomi, je gaat me echt nog inhalen straks!!! Nog 1 weekje en dan mag die van jou ook komen!!! Hier vandaag echt vrij weinig activiteit...dus tja, vannacht of de komende dagen reken ik echt nog niet op een bevalling.... Weltrusten Remmar en voor de rest ook allemaal weltrusten!! Ik kruip lekker mijn mandje in
@ alice: hihi ja nog een weekje!! verwacht dat ze rond kerst zal komen, dus misschien eerder als jou maar dat denk ik niet hihi. hier vandaag weer een paar voorweeën gehad, valt gelukkig allemaal nog mee. nog minstens een weekje dan mag ze komen weltrusten remmar en alice!!
@Nijn: ook veel sterkte van deze kant meid!! *knuf* @Naomi en Alice: jullie houden het wel spannend, ben benieuwd wanneer de baby's komen
ik kom even langs om te zwaaien! Allemaal gezellige sinterklaas gehad (voorzover jullie dat gevierd hebben) Beetje druk met voorbereidingen voor zaterdag, ons trouwfeestje! Zometeen naar de arbo arts... ben benieuwd wat hij zal zeggen dat ik nu helemaal in de ziektewet zit en boventallig werk... Hebben jullie nu je zwanger bent ook zo'n kramp in je kuiten, of zijkant van je enkel? voornamelijk s nachts maar heb het ook wel overdag! Wat kan ik hier tegen doen?? @ nijn: jij sterkte! hoop ook voor jullie dat er snel weer wat rust is in de fam! *knuf*
@ Naomi, oke, jij verwacht beebje dus rond kerst , 4 januari ofzo ben je toch eigenlijk uitgerekend? Ik dacht ook steeds dat de baby snel zou komen omdat ik al zo lang zo veel contracties / voorweeën / harde buiken / buik- en rugkrampen en algehele rommels heb gehad...maar het wil dus niets zeggen , kleintje is er nog steeds niet en ik verwacht dat hij of zij nog wel een paar weekies in mijn buikie blijft....15 december ben ik eigenlijk uitgerekend. @ Kim, hoe was popstars? @ Pinda, ja het wordt steeds spannender en het grappige is dat iedereen in de omgeving me dagelijks contacteert en iedereen het zo spannend vindt, terwijl ik zelf eigenlijk heel relaxed ben en zoiets heb van: "het komt nog laaaaaang niet", hihi... @ Wian, leuk voorbereidingen voor het feestje!! Wat voor feestje gaan jullie geven? Hier een fijne sint gehad. Geen cadeautjes, maar wel heerlijk met mannie dvd-tjes gekeken en snoepies gegeten, was al een groot cadeau op zich zo'n heerlijke dag helemaal voor ons tweetjes alleen!! Die krampen had ik ook, maar dat is op een gegeven moment weggegaan gelukkig. Manlief masseerde mijn kuiten voor het slapen gaan met olie, dat was wel heel fijn en verminderde het wat en dan 's nachts je bed uitspringen en op je tenen gaan staan om de kramp op te vangen.... Succes bij de arbo-arts! Hier weer een rustig nachtje gehad met veel wakker liggen...Buik is rustig, dus wordt denk ik wel een relaxed dagje, hopelijk lukt het me om de keuken te poetsen!
@Nijntje, veel sterkte gewenst meis!! @Wian, leuk je trouwfeestje plannen.. wat ga je allemaal doen? Succes bij de arbo-arts. Hier strakjes naar de gyn, hoop dat alles nog goed is.
*zwaai eventjes naar iedereen* heb helaas niet zo heel veel tijd om te reageren op iedereen sorry! mijn dochtertje die ziek was,de kleine man die geen ritme hadin zijn voeding,kortom een hectische week . maar...hopelijk keert de rust deze week weer terug mischien dat ik vanavond even weer aan kom waaien. alice spannend meid nog 9 daagjes!!! en naomi jij ook nog maar heel eventjes he ,spannend hoor,nu kan ik jullie lekker in de gaten houden . liefs
@ Miranda, geeft niet joh dat je er eventjes niet was!! Je gezinnetje is nu veel belangrijker hoor!!! Wel leuk dat je af en toe even komt spieken of Naomi of ik al een beebje hebben