@alice: heb vanaf begin af aan het gevoel gehad dat ze tussen kerst en oud en nieuw komt. ach ja we zullen het wel zien he hihi. die voorweeën zeggen inderdaad niets @miranda: hopelijk wordt dit een minder hectische week voor je! lekker van je gezinnetje genieten hoor wel leuk dat je ons in de gaten houd hihi. @T84: suc6 in het zkh vandaag!! hier gisteravond weer veel voorweeën gehad... zomaar uit het niets een paar achter elkaar. toen ik eenmaal in bed lag was het over hihi. de spullen voor in mn zkhtas liggen allemaal klaar op bed nu! alleen nog even een tas vinden waar het allemaal in kan want jeetje wat is het veel hihi. heb al tegen mn man gezegd, als we gewoon thuis mogen blijven weet je dat alles daarin zit hihi.
@ Naomi, hier staat de tas ook al klaar....en wat is het een berg he? Die mee moet...ik stond er ook van te kijken. Wij hebben een luiertas en een trolley vol en dan straks ook nog een losse plastic tas met de laatste dingetjes zoals kamerjas en sloffen en wrapper enzo....pfffff.... O, het komt al steeds dichterbij!!! Weet je, we kunnen natuurlijk ook gewoon op dezelfde dag gaan bevallen , hihihihi
ja het is echt een berg!! ik dacht alles in een rugzak te kunnen stoppen nou mn ochtendjas en pantoffels paste erin en toen was ie vol hahah. dus ik denk dat ik een klein weekendtasje pak dat gaat wel lukken denk ik. ik heb echt alles al ingepakt, wikkeldoek, douchespullen hihi heb toch genoeg in huis dus ik pak gewoon weer een andere thuis hihi zou wel grappig zijn als we beide op dezelfde dag bevallen!!
@Alice & Naomi, zou idd grappig zijn als jullie tegelijk bevallen. Net bij het zkh geweest, mijn placenta en aanhangsel zijn ver genoeg van de uitgang, dus das mooi. Alleen de navelstreng zit vast aan de placenta en aan de vliezen. Dus als ik moet bevallen moet ik gelijk naar het ziekenhuis om in de gaten gehouden worden en dan vooral de kleine man, want als het sheurt of afknelt kan hij geen zuurstof enzo meer krijgen, en dan krijg ik dus een keizersnede. Maar hoe en wat verder word verder besproken met mijn eigen gyn. de 24ste..
@ T84, wow wat spannend zeg....ik 'schrik' hier toch een beetje van....ik zou bij mezelf denken dat ik me misschien wel heel veilig zou voelen bij een geplande keizersnede....geen risico's!!!!
Ja het is zeker spannend. Schok er ook van. En nu thuis dan ga je pas eigenlijk een beetje nadenken over wat er gezegd is.. en dan krijg ik idd ook de neiging om te zeggen doe mij maar een geplande keizersnede.. dus het zekere voor het onzekere nemen, ja toch? Ik ga denk ik info verzamelen en dan als ik het gesprek heb met mijn eigen gyn. dit aankaarten. Want wordt hier wel onzeker van..
spannend alice en naomi! Goed dat alle spullen klaar liggen mogt het nodig zijn kan je ze zo pakken! hm t84 gelukkig houden ze je goed in de gaten, voel je je er zelf ook rustig onder? Ons touwfeestje vieren we in een soort cafe/kroeg. We zijn in totaal met zijn 43en en hebben meerendeel sta tafels en voor 15 mensen zit tafels. Het is van 2 tot 6 omdat ik dat zelf het makkelijkste vol houd. verder zelf gekozen muziek op de achtergrond, maar niet overheersend... Beginnen met koffie en gebak, tussendoor allemaal hartige hapjes en aan het eind broodjes met kroket en ander belleg... Niet gekozen voor soep omdat die vrouw vertelde dat het anders wel veel word na al die hapjes... Nou oke... haha. Net de bedank foto's geregeld... een foto met 3 kleine fototjes aan de zijkant en dan bedankt en onze namen er op. Boven aan doe ik dan nog een klein wasknijpertje. Nu moet ik nog muziek uit zoeken voor 4 uur lang... een pur lijst zilver spuiten (want daarmee gaat iedereen aan het begin op de foto) en nog briefjes maken waar iedereen wat op kan schrijven... ik plak het dan allemaal achteraf in. En foto's van de bruiloft uitzoeken die we in slide show op een laptop af laten spelen. Geloof dat ik daarna klaar ben!...
@wian: nog een hoop te doen dus hihi. maar het klinkt echt super leuk!!! veel plezier met alle voorbereidingen @T84: ja gewoon volgende keer aankaarten bij je eigen gyn en eens kijken wat hij zegt. als het risico echt zo groot is kunnen ze beter het zekere voor het onzekere nemen lijkt mij!
T84, gelukkig was alles goed! Klinkt wel een beetje eng allemaal, gelukkig ga je al snel weer naar de gyn, dan kan je het allemaal vragen. Naomi, spannend zeg! het is flink aan het rommelen! Ik hoop dat ze nog eventjes blijft zitten, zodat je thuis kan bevallen. Alice, nog niet echt iets aan de hand dus.. blijft ook heel spannend!! Je krijgt morgen pb terug, ben niet zo lekker.. Miranda, logisch dat je druk bent. Geniet/ wen er maar lekker aan/van ! Wian, leuk zo'n feest! Goed georganiseerd allemaal. Succes bij de arboarts! Ben vandaag niet zo lekker, heb hoofdpijn, ben duizelig en misselijk. Moet werken vanavond en dat kan ik echt niet afzeggen, dus lig nog steeds op de bank in mn pyjama. Waarschijnlijk komt het door een lage bleoddruk. Heb ik normaal al, maar door de baby wordt het iets erger denk ik. Hoop dat het snel over is, want dit is best wel vervelend, vlak zo voor de tentamens..
@Wian, dat klinkt leuk en gezellig!! @Naomi, ja dat ga ik zeker doen, lees niet al te goede verhalen op internet namelijk.
steph balen dat je je zo voelt! hoop voor je dat het wat opknapt! Kan je het echt niet afzeggen? ook aan jezelf denken he?! Beterschap!
@steph: denk aan jezelf meis, als het niet gaat gaat het gewoon niet klaar! ze hebben ook niets aan je als je knock out gaat daar. beterschap! helpt zoute dropjes niet bij je tegen lage bloeddruk??
Hey meiden, Even een snelle reactie van mijn kant, want de mannen zitten op me te wachten om naar de mac te gaan. Zal vanavond op iedereen proberen te reageren. Wilde even vertellen dat ik vanmorgen een giga steiging had!! Zou het dan toch?? Liefs van deze kant
@ Remmar.....whaaaaaa.....ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het!! Morgen weer posten wat je temp is hoor!! Eet smakelijk!!
@remmar: hopelijk is dat een goed teken lekker hoor de mac! hier vanavond weer druk geweest hihi. nu alleen de konijn en cavia eten en drinken geven en dan echt klaar voor vandaag!
Zo.... Stan ligt op bed, dus nu even reageren!! Wian: Een zeepje aan je voeteinde onder het hoeslaken. Ik heb er veel baat bij gehad, maar nog een "dame"(weet niet meer wie het was, ) daar hielp het niet bij. Moet Sunlight zeep zijn en ik geloof ik te koop bij het kruitvat en is goedkoop. Wellicht het proberen waard!! Hoe was het bij de arbo? Kim: Hoe was popstars?? Ook ik ben heel benieuwd!! Noami & Alice: Misschien bevallen jullie wel tegelijk Alice: Stilte voor de storm?? Is de keuken schoon?? T84:En staat de kerstboom al?? Een niet-geplande keizersnede is ook niet zo erg hoor! Ik heb er zelf namelijk heel weinig van meegekregen. Zal je de details besparen Maar ik zou het inderdaad ook aankaarten bij de gyn, misschien wel heel verstandig voor je eigen gemoedsrust. Miranda: Beterschap met je kleine meid!! En hoplijk krijgt de kleine man snel een beetje ritme, dan krijg je zelf ook wat rust. Zo, volgens mij heb ik nu iedereen gehad. En mijn excusses als het niet zo is! Heb weer barstende koppijn en misselijk, dus ligt vanavond weer heel vroeg plat. Ben zelf ook heel benieuwd naar wat mn temp morgen gaat doen!! Zou me niets verbazen als ie morgen weer ineens giga is gedaald! Maar we zien het wel. Test staat voor vrijdag in de planning! Maar ik vul morgenochtend in elk geval mn temp in op ff voordat ik ga werken!! (Kunnen jullie alvast spieken ) Weten jullie ook tussen welke dagen de innesteling plaatsvindt? Had het hier al eerder gevraagd, maar ben bang dat niemand me daar iets over kan vertellen! Liefs
@remmar: ik geloof dat je innesteling ongeveer een week na je ei is.... maar zeker weten doe ik het niet hoor!!