ik hoop voor je dat je vrijdag een positieve test hebt! nee het valt wel mee vandaag. vanavond weer teveel gedaan dus wat pijnlijke buik gehad maar nu lekker tv kijken en nietsen dus dat is beter!
Ik geef je groot gelijk. Goed aan jezelf denken en lekker genieten op de bank. De rust is misschien snel genoeg voorbij!!
@ Remmar...spannend spannend spannend... Heb jij een ks gehad dan? Dat wist ik niet.... En hopelijk is je hoofdpijn snel weg!! Het bovenste deel van de keuken is op de afzuigkap na gedaan , de onderkant is me wat te zwaar met bukken, dat moet manlief in het weekend maar doen... @ Naomi, rust lekker uit!!!
Alice: Ja, ik heb een keizersnede gehad met 42 weken en 1 dag Vonden het toen hoogtijd worden dat de kleine man eens buiten kwam spelen. Ik kreeg om 20.15 te horen dat ik naar de OK moest, was gelukkig dusdanig bij mn positieve dat ik zei dat we op remco moesten wachten want die was het thuisfront bellen hoe de zaken ervoor stond. Toen hij op de kamer kwam lag ik al in OK-kleding en ze reden me gelijk weg. Ze hadden zelfs het fototoestel al gepakt! En om 21.10 was Stan geboren. Haha, gaat sneller dan gewoon bevallen Maar ook ik heb 8,5 uur weeen gehad waarvan 8uur een weeenstorm waar niet tegenop te puffen was. Als je het hele verhaal wilt lezen staat op mn hyves, maar zou dat pas doen nadat je bevallen bent!! Slaap lekker allemaal, ik duik mn bed in en hoop dat mn hoofdpijn morgen eens verdwenen is
Remmar, wat spannend!! Ben benieuwd naar vrijdag! Gisteren toch naar werk gegaan. Ging opzich wel, omdat je bezig bent, maar zodra ik ging zitten werd ik weer beroerd. Voel me nu ook niet zo goed, maar moet echt naar de vu toe. Gelukkig maar tot 12 uur, daarna ga ik snel naar mn paard en als ik thuis ben ga ik echt de bank op!!
Dat is nog best druk steph.... Ook aan jezelf en je kindje denken he! Je lichaam is namelijk erg druk, en laat je niet zomaar beroerd voelen.. Maar jij kan dat natuurlijk het beste voelen! Take care!
@ Remmar, oke, ik wist helemaal niet dat het zo heftig was geweest!!! Hier zit Ukkiepukkie ook nog steeds op z'n plekje en het is al vanaf zondag erg rustig in m'n buikje, dus ik denk dat hij of zij ook nog wel blijft zitten daar.... Wel veel last van m'n bekken, heb ook wat uitval in m'n been...en oe, wat een spanning staat er op m'n buik, denk dat hij of zij een groeispurt heeft!! Ik ben trouwens heeeeel erg benieuwd naar je temperatuur van vandaag!!! @ Steph, meis meis meis, denk alsjeblieft aan jezelf en je beebje!!! Ik weet het, het is zoooo moeilijk!! En ik voelde mezelf ook zo 'suf' als ik moe was of als het gewoon niet ging omdat ik dacht van "ik kan dit toch gewoon?"...maar gaandeweg 'leer' je wel dat je gewoon echt af en toe even rust moet nemen . Succes op de VU vandaag en relax even lekker bij je paard en dan hup naar je bank of bedje!!! @ Wian: * Zwaai * Alles al klaar voor zaterdag? Vannacht maar 1x eruit geweest om te plassen , maar dat kwam meer omdat ik zoveel last had van m'n bekken dat ik zelf m'n bed niet uit kon komen, toch maar in het midden van de nacht gedaan, lukte het me niet om zelf goed terug te komen, ik plof dus echt neer op bed en manlief was even op 'mijn helft' gekropen, dus hij kreeg een flinke elleboog op z'n voorhoofd...gevolg ik heb hem dus een ei op z'n voorhoofd gezet...arme vent... O ja, vandaag alweer 39 weken zwanger....
@alice: hihi dan moet je man ook niet stiekem op jou helft kruipen hopelijk doet het niet teveel pijn bij hem @remmar: ook een heftige bevalling geweest dan!! hoe is je temp. vandaag??? @steph: luister goed naar je lichaam he!! doe vanmiddag anders een dutje dat deed bij mij echt wonderen! zo hier net uit bed, heerlijk geslapen vannacht! er wel 3 keer uitgemoeten om te plassen maar ach dat doe ik half slapend zodat ik zo weer terug slaap als ik in bed lig haha. wel weer een paar harde buiken/voorweeën gehad vannacht en vanmorgen ... de rennies helpen in ieder geval erg goed tegen het maagzuur, dat maakt het in slaap vallen een stuk fijner! ik zal nu eerst eens mn eten uit de vriezer halen, want mn man eet vanavond of op zn werk of pas als hij thuis komt (na 7 uur) dus ik eet heel gezellig alleen. (alleen ben ik nooit maar ach hihi jullie snappen het vast )
@ Naomi, fijn dat je zo goed geslapen hebt!!! O bah, ik heb daar zoooo'n hekel aan om alleen te eten....Wij eten trouwens eigenlijk altijd om 19u of later...ik vroeg hem laatst ook van hoe vaak hij zijn kind straks denkt te zien?? Hij is van 0715u tot 1845u dagelijks de deur uit... Trouwens, als we apart gaan wonen, dan zien we elkaar natuurlijk alleen maar in het weekend en misschien 1 dagje doordeweeks....mmmmm...
apart gaan wonen?? dat lijkt me niet de bedoeling of is dat vanwege reistijden ed?? mijn man is van 7.00 tot 17.30 weg (laatste tijd is ie wat vaker later thuis) dus ook veel weg. gaat misschien wel 1 dagje thuis werken zodat hij de kleine ook gewoon lekker kan mee maken. wij eten altijd rond half 6, ik kan echt niet wachten tot na 7 uur dan voel ik me net een vaatdoek
@ Naomi, ik eet om 11u en om 14u een boterham en tussendoor nog wat fruit, als ik het avondeten niet meer red dan eet ik vantevoren gewoon nog een extra boterham of crackers ofzo... We willen apart gaan wonen i.v.m met ons werk...staat eigenlijk al heel lang in de planning...En ik wil niet met de kleine in de grote stad blijven, dus ik wil in het dorp van mijn ouders gaan wonen. Hij wil dat ook wel, maar gezien zijn lange tijden en de afstand dan naar zijn werk is het niet te doen, dus wil hij 3 tot 4 nachtjes hier in dit appartement blijven en de rest dus in brabant... Manlief gaat ook niet minder werken en neemt ook geen 'papadag'.....
oke ook best heftig lijkt me dat! dan zien jullie elkaar een stuk minder! lijkt me een hele moeilijke beslissing zeg! mijn man neemt waarschijnlijk wel een papadag en dan nog een dagje thuis werken. maar dat zien we tegen die tijd wel weer. hij heeft nu ook 2 weken vrij gevraagd voor na de bevalling zodat hij lekker 2 weken thuis is voor mij! vraagt zn baas: ja welke weken zijn dat? ja hallo dat kan hij nu nog niet zeggen haahhah alsof wij weten wanneer ze komt hihi.
Hey meiden, @steph, voel je je al wat beter meis? Hoop het wel.. en rustig aan doen he. @Renmar, ja de kerstboom staat, jeej!! Haha.. Ja idd, het is meer voor mijn eigen gemoedsrust denk ik.. anders ga ik de bevalling in met van gaat het wel goed ook al houden ze je in de gaten. Ik zal het zowieso tegen mijn eigen gyn. zeggen wat ik ervan vindt. En dan kunnen we miss op die manier kijken wat het beste is. Hoe is je temp vandaag.. ben benieuwd.. @alice, lijkt mij ook best heftig, dan moet je veel alleen doen. Hoe doe je dat met werken en de uni? @Naomi, haha grappig zijn baas.. wanneer is dat dan..
@ T84, uit elkaar wonen, werken en universiteit, dat zal niet gaan lukken. Op het moment hebben we een 2e huis op het oog (horen we vanmiddag meer over). Als we een 2e huis hebben, dan zal ik wel moeten werken en kan ik niet meer naar de universiteit...en verder heb ik al 'half' de keuze gemaakt om te stoppen met studeren, nu de collegelden zo hoog gaan worden....en eigenlijk wil ik er financieel wat beter voor staan als we een kleintje hebben....Ligt er dus een beetje aan wanneer we een nieuw huis hebben of ik ga werken of door met studeren, want zo lang we hier blijven wonen hebben we pas vanaf juli 1 dag in de week kinderdagopvang en blijf ik dus huismoeder en ga ik in zelfstudie studeren... Is het nog te volgen? Wanneer moet je weer naar de gyn trouwens?