Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Heeej dames,

Hoe is het hier? Ik ben al een tijd niet geweest in dit topic, maar nu ben ik eindelijk VRIJ, HEERLIJK! Eigenlijk gaat mijn verlof vrijdag officieel in, maar ik heb gewoon wat vakantie uren opgenomen die ik nog had staan.

@Alice: Voor jou is het gewoon bijna zover, het kan elk moment beginnen, jeetje wat spannend!

@Naomi: Bij jou schiet het ook al op zeg, zo apart, eerst wilde iedereen zwanger worden en nu zit de zwangerschap er voor een aantal alweer (bijna) op.

@Steph: Doe rustig aan meis, ik weet nog goed hoe zwaar ik de eerste weken vond, dus geef vooral toe aan de moeheid.

@Remmar: Leuk dat jullie weer voor een kleine gaan, hoop dat je snel een positieve test in handen houd!

Ik heb alle kleertjes, beddengoed, hydrofiele luiers enzovoort van mijn kleine man gewassen en gestreken. Wat een werk! Maar wel erg leuk om te doen. :)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @rosa: jeetje jij bent ook alweer 34 weken!!!! lekker he verlof :D geniet er lekker van meis!!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, wat fijn!! Eindelijk verlof!!
    Heerlijk is dat he? Dat je die kleertjes alvast wast en strijkt? Ik vond dat zooo heerlijk!!!
    Op welke datum ben jij eigenlijk uitgerekend?

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @alice, aha... ja ik snap wat je bedoelt.
    Jep, moet pas de 24e weer, duurt nog ff..
    @Rosa, leuk je weer te zien! gaat alles verder goed?
    Geniet van je verlof...

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier even snel vanaf het werk in mn pauze!!
    Ik kan jullie niet missen! ;)

Vanmorgen was mn temp 37 dus redelijk stabiel voor zolang het duurt.

We wachten rustig af.
    Mn borsten worden wel wat gevoelliger, maar daar heb ik wel vaker last van.

iK reageer voor de rest vanavond wel.

Liefs vanaf het werk!!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, jij houdt het wel spannend meid.....

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Renmar, spannend meis!!!!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    spannend remmar!!!!

@alice: heb jij jullie bed al op klossen staan?

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dat 'moet' volgens mij al met 37 weken, omdat je dan thuis kunt bevallen...
    Hier staat het al eeuwen op klossen i.v.m de bekken-instabiliteit....

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik moet het bed ook op klossen zetten ook al mag ik niet thuis bevallen. Het moet dan op de juiste hoogte staan voor de kraamverzorgende ivm de arbo..
    En wij hebben een bed dat niet op poten staat.. aan de voor en achterkant is het een lange stuk hout waar die op staat zeg maar.. weet ff niet hoe ik het precies moet uitleggen, dus we moeten hier nog een oplossing zoeken om het bed te verhogen..

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik weet dat het voor 37 weken moet.
    heb net een mailtje gestuurd naar het kraamcentrum waar ik ingeschreven ben om te vragen of ik ze moet reserveren of zo op kan komen halen... dan kan mn ventje ze van het weekend onder het bed doen want het moet voor dinsdag gebeurt zijn...

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wij konden ze zo ophalen bij de thuiszorgwinkel.
    Heb je toevallig het Malm-bed van de ikea? Je hebt namelijk verschillende soorte klossen. Wij hebben dat Malm-bed en volgens een topic hier zou die niet op klossen passen, nou het past wel hoor....en zo niet, dan neem je bierkratjes!!!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: nee dat bed hebben we niet ;)
    ik ga ervan uit dat het wel gaat passen maar daarom moet mn man mee, dus doen we vrijdag wel even snel als we van de vk af komen.
    hij had het er nl over dat er in het midden bij ons ook 1 moest ivm een houten lat daar??
    bierkratjes hoor je inderdaad ook vaak, maar die hebben we nooit. want mn man drinkt niet en met feestjes is het minimaal dus halen we een 6-pack ;)

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja had idd ook van de bierkratjes gehoord.. me vriend zat al te denken om er anders hout onder te doen.. hoe dan ook komt het goed..
    Maar eigenlijk wil ik een nieuw bed, haha.. Maar die moet ik er nog voorzichting in gooien.. ;)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, de middenlat hebben wij niet gedaan.
    Kratjes kun je gewoon bij de super huren hoor!! Ik was ook al bang dat we nooit aan voldoende kratjes zouden kunnen komen...maar de supermarkt ga je gewoon even langs, die zijn dat wel gewend en dan huur je gewoon lege kratten.

@ T84, hier ook een nieuw bed, maar pas na de kraamtijd hoor!! Komt nog genoeg 'viezigheid' van denk ik ;)

16. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hihi nieuw bed na kraamtijd? hier hebben we iets meer dan een halfjaar een nieuw bed,,, maar zorgen dat er goed zeil onder ligt! haha.

naomi: je kan het natuurlijk proberen met een sixpack;) maar denk dat een kratje idd beter werkt.
    Wat handig dat je die bij de supermarkt kan huren... gewoon tegen statie geld? wist ik ook niet!

Alice je vroeg nog of we al klaar waren voor zaterdag he? Nou het schiet op... vrijdag kan ik de bedank fotokaartjes ophalen... en verder het meeste gedaan! gelukkig :D

Net bij de prenatal geweest... een vriendin vertelde dat er kortingen waren... heb even geld uit gegeven:D Voel je je wel goed van! luiertas, waskussen + hoezen, dekentje met sterren er op voor de kinderwagen, mandje, mutsje, slofjes, sokjes, hoes voor om de maxicosi, en een nijntje speeltje met drie hangers er aan voor aan de maxicosi :D wat voelt dat toch fijn, geld uit geven! haha

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    we zullen van het weekend eens zien of de klossen gaan lukken ;) mooi werkje voor mn man hihi.

hier net een nieuwe buikfoto gemaakt :D hij is weer 3 cm. gegroeid vergeleken met vorige keer....

18. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

leuk! heb je ook foto voor ons?:D
    ik probeer uitzending gemist te kijken via sbs maar hij doet het hier niet?! ligt dat aan onze pc of de site zelf?

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou mijn buik met 36,1 weken!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hij staat er al wian ;) zo snel is ie nooit met laden haaha.

geen idee waar het aan ligt.... ik zit achter de wii hihi

Deel Deze Pagina