Wian, leuk! Ik wil dat dekentje denk ik ook, en anders geef ik m wel aan mn moeder haha. Heeft zij ook al wat! Alice, 39 weken.. Nog eventjes! Het gaat geen 3 weken meer duren. Ga jij ook lekker rustig aan doen. Kim, leuk! Laat je een foto zien? Ben benieuwd, weet het niet meer! Pinda, snap dat je niet meer wilde werken! Wij hebben een nieuw kamertje, komt 22 december, maar op MP staan ook leuke kamers! Naomi, wow, 3 cm! Kan niet wachten haha, je hebt echt een mooie buik. Rosa, handig zo'n schoonzus!! Remmar, het is ook wel vroeg, maar snap dat je niet kon wachten. Mijn eerste zwangerschap had ik ook al zo vroeg getest, was nega en daarna toch echt positief!!
dank je wel stephanie ben er ook erg trots op hihi. het duurde even voordat mn buik mooi en duidelijk te zien was maar hij groeit nu echt hard!! heb jij al een buikje?? bijna 14 weken!! dan kan het ondertussen al wel echt gaan groeien
Remmar, Je kaartje ziet er nog steeds mooi uit en nu nog een mooie test! Als ik het goed zeg vind de innesteling plaats tussen 3 Dpo en 12 Dpo/ Pindakoek,vind het ook altijd gezellig als het versierd is met kerst. Ben erg benieuwd en me duimen draaien meis !! Ik zie ook een streepje , maar je hebt toch vaker streepjes ? Hoop dat deze mooi positief word Naomi, Spannend hoor ! Leuk is dat als ze zeggen als je waggelt. Rustig aan doen meis ! Wat een mooie buik !! T84, en is je kerstboom mooi geworden Dat is ook geen leuk nieuws om te horen, ik hoop voor je dat je alsnog goed nieuws krijgt. Alice, Voor jou is het ook erg spannend aan het worden. Tsja daar is maar 1 ding op te zeggen eigen schuld dikke bult Hmm apart wonen lijkt me echt helemaal niks, hopelijk komen jullie eruit. Nijntje , Getsie heel veel sterkte meis ! Wian, Leuk de voorbereidingen voor het feestje. Klinkt wel heel erg gezellig vind het nu al veel klinken hihi. Miranda , geeft helemaal niks hoor dat je er even niet was. Je gezin is belangrijker ! Sstephanie,Rust lekker uit meis. Heel veel beterschap. Natuurlijk laat ik het zien zodra het in elkaar staat Rosa, Zo dat is een tijdje geleden zeg ,heerlijk dat je nu verlof hebt. Jeetje en je bent alweer 34 weken pff wat ga je hard . Sorry als ik iemand vergeten ben.
Maandag ben ik naar popstars geweest en het was echt geweldig!! We hebben lekker staan dansen en swingen en natuurlijk mee gezongen. Had alleen de studio wat groter verwacht op tv lijkt alles groter hihi. Een nadeel was wel dat als je naar de wc moest na de show pas mocht om kwart over 8 was het laatst en na half 11 mocht je pas weer In verband met opnames achter . Maar voor de rest was het gezellig en ik heb een aantal foto's gemaakt en niet te vergeten ben ik met Dean op de foto geweest dat wou ik heel graag Hier een foto: Bekijk bijlage 113764
@kim: super zeg!!!! balen dat je niet naar de wc kon tussendoor! en een hele leuke foto van jou en dean hij is zoooo vreselijk goed!!!
Gelukkig hoefde ik niet door de warmte in de studio en al het gedans dan merk je het niet maar als je moest werd je tegen gehouden door de beveiliging. Dank je Ik vind hem ook heel goed !!!
Leuk Kim! Ik kijk geen Postars, dus ken die jongen niet, maar wel gaaf dat het gelukt is om met m op de foto te gaan! Naomi, het gaat langzaam aan groeien nu. Volgens mn moeder zie je het al, savonds zie ik het ook wel, maar een vreemde ziet nog niks. Net weer wat spulletjes voor de beeb besteld. Kon het niet laten haha.
@stephanie: nou hij is de beste vind ik ahhah. leuk dat je al een buikje begint te krijgen!! hier net de kleine eens goed wakker geschud, heb haar nog maar heeeeeel weinig gevoeld vandaag en als ze bewoog was het heel lichtjes.... het is nu nog niet heel krachtig maar ze beweegt gelukkig. hopelijk is ze morgen weer lekker druk, vind dat altijd heel fijn!!
Kim: Leuke foto (haha maar ik ken dean niet, kijk geen popstars maar alleen the voice. ) Ben heel benieuwd naar het kamertje. Hier nu spontaan last van ongi-krampen, maar we blijven moed houden. Morgen de gevreesde 10dpo Kreeg vorige maand 's avonds bloedverlies. Zo lekker naar mn bed, want ik kan er 's morgens echt niet uit. Ben gewoon zo moe. Slaap lekker allemaal en ik vul morgenochtend mn temp in op ff dus als jullie nieuwsgierig zijn kun je spieken op mn kaartje! Liefs vanaf hier
Remmar,Hier is het precies andersom in het begin keek ik de voice maar vind er niks meer aan. Rust maar lekker uit dan !! Weltrusten en slaap lekker meis !! Ben inderdaad erg benieuwd naar je temp Ik blaas wel even voor je PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
@Kim: leuk dat je daar geweest bent. Ik kijk geen Popstars, maar wel The Voice Of Holland en vraag me af of die Dean het broertje is van Ben Saunders? Hoorde namelijk dat het broertje van Ben meedoet aan Popstars.
Hey meiden, Zo jullie hebben gister een hoop gekletst, haha.. @Kim, leuke foto.. @Renmar, we houden moed hoor. Ik heb ook pas positief getest op nod dag.. en toen was ie heel positief. Paar dagen daarvoor had ik ook getest en toen bleef ie spierwit.. dus ik duim nog door.. Heb net een foto gemaakt van mijn grote buik.. zal m zo uploaden en laten zien...
@T84: mooi buikje @Kim: leuke foto meid Kijk soms Popstars maar vind dat in the Voice of Holland betere kandidaten zitten die toch wel mooier kunnen zingen, maarja dat is mijn mening De beste uit Popstars vind ik Dean en Sharon Ja heb wel vaker streepjes gehad, maar deze kwam meteen en was duidelijk heel licht roze...ga vandaag ook weer even langs kv of etos.. @All: gisteren lekker uit eten geweest met de buren bij de chinees. We hadden chinese fondue gedaan..heel apart, nooit gedaan en de rekening was best prijzig , maar we hebben genoten en daar ging het om Buurjongetje van 2,5 jaar was ook mee, haha moest zo lachen om hem we zijn samen nog van de glijbaan (grote speelkamer) geweest en dat was wel even leuk..!! Misschien volgende keer naar Ballorig met hem!
@T84: jeetje wat een mooie buik!!!!! @pinda: chinese fondue.... nog nooit van gehoord fijn dat het leuk was!! hier een onrustige nacht gehad. eerst maagzuur, toen rare droom, plassen en daarna buikpijn heb de hele nacht eigenlijk wat last van mn buik gehad maar of het nou voorweeën geweest zijn weet ik niet. heel mn buik deed pijn, hij was wel vaak hard. kreeg al een harde buik als ik me probeerde om te draaien om ging liggen. gelukkig nog wel lekker uit kunnen slapen.
@T84: Ow wat een mooi buikkie! @Naomi: Jakkes zo'n rotnacht. Het klinkt wel als voorweeen, althans van wat ik erover heb gelezen want heb ze zelf nog niet gehad. Ik heb ook lekker uitgeslapen, ben net pas uit bed.