ja ik ben ook pas 3 kwartier wakker hihi. ik zal eens kijken of ik nu nog die buikpijn krijg, kan ik even bijhouden hoe lang ze duren....
hey dames! bij jullie ook al weer alles wit? hier in iedergeval wel! @kim leuk joh die foto!! @t84 mooi buikje hoor!! @naomi: balen zo'n onrustige nacht! succes met bijhouden als je weer zulke buikpijn krijgt! pff ik weet nu al niet meer wat ik terug gelezen heb, sorry! Hier weer een kicking baby haha blijft toch leuk he! Ik ben ook nog niet lang mn bed uit.. nu paar uitzendingen gemist kijken dan de pc uit! Denk dat ik even de babykamer in duik, mn spulletjes een plekje geven Fijne dag dames!
@ Remmar, ik testte op dag 27 met de sensitest negatief, op dag 28 met de cb digital negatief en op dag 29 met de kv 2v5e positief!!!
Hoe werkt het trouwens met de laatste dag op je werk?? Als ik 6 weken van te voren wil stoppen, en 25 maart uitgerekend ben... is 6 weken van te voren 11 februari... maar dat valt op een donderdag, en dan ben ik altijd vrij... Is dan 10 februari mijn laatste dag?
@ Steph, wat heb je allemaal nog besteld voor de beeb? @ Wian, geen idee eigenlijk hoe dat zit met werken en stoppen voor verlof....maarre, ik weet wel dat ik 10 februari een hele mooie dag vindt!!! Dan is een heel leuk persoon jarig namelijk , hihihi.... Hier, au au au au....flink last van mijn bekken en rug...begin er zo een beetje doorheen te raken...hopelijk is of de pijn daar snel over of komt Ukkie eindelijk eens een kijkje nemen
oh ik heb een fout gemaakt! haha 11e valt op een vrijdag.. dus dan is de 11 gewoon mijn laatste dag.... Ik keek nog bij 2010, foutje!
haha ben je dan zelf jarig alice??? balen dat je zo last hebt! hoop dat het een voorteken voor je is!
@ Wian, yes, ik ben de 10e jarig en mijn vader de 11e...dus het is sowieso een feestdag!! Ook voor jou natuurlijk als je mag gaan stoppen met je werk!! Welke dag ben jij uitgerekend? Of het een voorteken is, geen idee, ik heb wel vaker pijntjes...maar heb al flink last gehad van B.I. dat ging een poosje beter, maar nu even weer een dipje....maar ze zeggen geloof ik dat je jezelf helemaal top gezond voelt voor de bevalling toch? Dan zal het nog wel even duren toch??
hm ik heb geen idee hoe je je voelt voor de bevalling! Weet wel dat het klote voelt bi en rugpijn, hier trekt het ook in mn billen, nu steeds naar fysio om dat los te maken, voor het door trekt naar mn benen en het ischias word... Stertke met de pijntjes! hoop dat het je op het laatst niet nog weer enorm last van je bekken krijgt, want je moet ook bevallen! Ik ben op een vrijdag uitgerekend.. maarja.. de kleine doet toch wel wat ie zelf wil hahah.
pffff net weer het UWV kunnen bellen..... ze kunnen daar ook niets goed doen kreeg een brief dat ik vanaf 5 december in de ziektewet zit volgens hun en mn baas een ziektewetuitkering heeft eengevraagd :S per 5 december een zwangerschapsuitkering ja! maar niet ziek!! gelijk maar weer gebeld wordt nu allemaal geregeld als het goed is..... wat een stelletje sukkels werken daar ook...
@ Wian, jij dus ook al flink last van je lijf....toen de kleine bij mij in ging dalen, toen is het heel wat afgezakt, maar nu dus ook uitstralen naar mijn benen.... Ach, ja, nog maximaal 3 weekjes!! Dus komt wel goed!!
@Alice: vanaf wanneer ging jou baby indalen? Dat is toch pas in de laatste weken? Onze poes is weer krols en dat terwijl ze al gesteriliseerd is. Dat is al eerder gebeurd en toen kreeg ze van de dierenarts hier een hormonenspuit, maar dat heeft dus een half jaar effect gehad. (die dierenarts is eigenlijk vogelarts en doet er huisdieren bij) Nu zijn we eerder bij een andere dierenarts geweest en daar waren we zeer tevreden over. Net dus gebeld en morgen mag de poes onder het mes. Vind het sneu voor mijn lieve meisje, maar die krolsheid is helemaal zielig en ook behoorlijk irritant. Ben blij dat we zo snel terecht kunnen!
@rosa: wat gaan ze dan doen bij je poes?? nog eens steriliseren? hier net terug gebeld door iemand van het uwv die er wel verstand van had (ook de 1e die ik tref). wazo uitkering is een onderdeel van ziektewet uitkering.... tja dat weet ik ook niet hihi.
@ Rosa, arme poes!!! Succes!!! Even kijken, gok dat het rond week 33 begonnen is met indalen, toen namen de klachten ook af. Sinds week 36 lag het kindje in het bekken, maar kon het er wel nog uit en sinds week 37 ligt het hoofdje vast in het bekken. @ Naomi, fijn dat je eindelijk eens iemand hebt gevonden met verstand!! Ik ga hier een hete kruik maken, het bed voorverwarmen, douchen en met een boekje op bed liggen, continu harde buiken en last van m'n bekken / rug...even rusten dus maar....
@Naomi: Ja ze gaan het laatste restje eierstok wat is achtergebleven verwijderen volgens mij. Dus ja ze word nogmaals gesteriliseerd. @Alice: Aaah rust lekker uit meid! Constant harde buiken lijkt me echt niet fijn. Ik heb volgens mij de hele zwangerschap nog geen harde buik gehad..
@rosa: lekker hoor dat je nog geen harde buiken hebt gehad!! ik had ze hier eerst ook bijna nooit... nu genoeg! als ik op sta uit de bank/bed, als ik me omdraai eigenlijk bij alles. ach weet je voorweeën zeggen niets maar het veranderd de bmm wel dus hopelijk vergemakkelijkt het de bevalling!! als ze nog maar 5 daagjes blijft zitten is het goed! morgen naar de vk, dus dan zal ik het eens zeggen. eens kijken wat ze ervan zegt.. @alice: lekker uitrusten meissie, je hebt je krachten binnenkort nog genoeg nodig!!
@Naomi: Ja je mag bijna bevallen. Wil je ook thuis bevallen? Wat ik zo leuk vind is dat ik gister en vanochtend op mijn zij lag en in mijn andere zij een bultje voelde. (volgens mij een voetje) Ik heb verder geen last van harde schoppen omdat mijn placenta geheel aan de voorkant ligt, maar ik voel hem wel goed hoor.
@rosa: ja ik wil graag thuis bevallen!! daarom moet ze ook nog maar 5 daagjes blijven zitten hihi. hihi leuk he zo een bult aan de zijkant voelen! hier heeft ze haar voeten vaak in mn linkse zij liggen mijn placenta ligt achter dus ik voel echt elke beweging die ze maakt. was tijdens echos goed te zien, dan zag je dat handje heeeeel lichtjes bewegen en dat voelde ik dan al! gisteren was ze erg rustig vond het wel een beetje eng! gelukkig maakt ze dat vandaag weer goed hihi. ik ben gewend dat ze erg druk is en dan is een rustige buik toch heel raar. net weer wat geschilderd van het geboortebord. doe het echt in stapjes aangezien ik voorover gebogen moet staan en mn rug dat niet leuk vind! als het zometeen droog is kan ik het nog een keer doen want echt dekken doet ie helaas niet.
He meiden. Ik hobbel even snel lang. Ben gisteren met de nieuwe dosis clomid begonnen. Hopen dat het nu wel zijn werk doet. @Alice Klinkt allemaal zo spannend bij jou. Denk dat eht snel gaat gebeuren!!
Rustig aan he Alice! Lekker even slapen, heerlijk vind ik dat haha. Naomi, leuk dat je dat zelf maakt! Nij, succes met de clomid. Ben er weer vandoor meiden, te moe haha. Liefs!