Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Nijn: Succes met de Clomid, ik duim voor je dat het aanslaat!

@Steph: Rust jij maar lekker uit!

Sinds vandaag is de babykamer klaar. Alles is gewassen, gestreken en gesopt. Vind het echt een knus kamertje geworden en dat had ik van tevoren niet gedacht gezien mijn gebrek aan creativiteit. ;)

Foto's staan in mijn album!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Nijn, heel veel succes met de nieuwe dosis!! Ik hoop dat het aanslaat.

@ Rosa, ik ga zo eens even in je hoekje turen!!!

Zo, hier lekker gedouched, op bed gelegen, gelezen en een beetje geslapen... Hier wel echt nog steeds harde buiken / contracties, ze komen om de 7 tot 8 minuten, dus het zijn denk ik gewoon voorweeën, want ze bouwen niet op, de ene keer wat heftiger dan de andere. Het voelt wel echt alsof "het hoofdje op de uitgang drukt", dus ik hoop dat het wat voorwerk is en dat ze wellicht vannacht doorschieten naar echte weeën, maar goed, niet te veel hopen, want het kan inderdaad nog 3 weken duren allemaal.

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ben heel blij dat ik thuis ben. Pfff wat was het een gekkenhuis op het werk :x
    Op de 1 of andere manier gaat iedereen medicijnen hamsteren in december :( Toch gaan we 2 januari gewoon weer open :D

Nog steeds hartstikke moe en misselijk.
    En ben door de drukte op het werk helemaal vergeten om naar het kruitvat te lopen voor de testen ;)
    Dus.... ik had mn gedachten in elk geval niet daarop gericht ;)

Mn temp was vanmorgen trouwens weer 0,2 gedaald maar lag nog boven de lijn, dus we wachten nog steeds rustig af.

Kim: Jouw geblaas werkt averechts ;)

Alice: Heb je nog even lekker op bed gelegen??
    Groot gelijk heb je, gewoon lekker rustig aan doen en vooral doen waar je zin in hebt.

Rest: Vergeten sorry :)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: spannend meis!! hopelijk zetten ze bij jou inderdaad door!!

bij mij niet hoor, mogen ze nog niet doorzetten hihi. over een weekje mag het :p
    ze komen ook helemaal niet met regelmaat of om de zoveel minuten. kan er geen pijl op trekken wanneer er weer 1 komt.

@remmar: zal wel met de vergoedingen te maken hebben dat iedereen nu medicijnen komt halen. dat hoor ik vaker nl. anders heb je 2 januari weer je eigen risico die eerst op moet ;)

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Ja dat vermoeden hebben wij ook, maar ze krijgen toch maar voor max 3 maanden mee, dus dan betalen ze het eigen risico in april. Dus het blijft eigenlijk hetzelfde. :D
    Haha, maar we blijven lachen en hopen gewoon dat december snel voorbij is en de rust op het werk weer een beetje terugkeert. ;)

Bij jou is lles nog vrij rustig las ik.
    Geniet er nog maar even van.

Ga nu even eten koken, want de mannen beginnen honger te krijgen ;) En ik wordt al misselijk bij de gedachten :(
    Avondeten vindt ik de laatste tijd niets meer aan.

Misschien tot vanavond en anders tot morgen!!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    hihi dat herken ik maar al te goed van het avond eten.
    en helaas is dat nu weer gedeeltelijk terug gekomen :(

ja klopt van dat eigen risico maar als je bijna een jaar door kan met hetgene wat je mee neemt (hoestsiroop bijv.) dan is het wel voordeliger!! ik weet dat wij dat ook vaak doen zo.
    of medicijnen die je bijna niet gebruikt maar wel hebt moeten liggen...

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Remmar, he bah toch een daling, hopelijk morgen weer een stijging!

@ Naomi, hier nemen ze in heftigheid af en toe en ook niet precies te time-en en daarnaast is het au au i.p.v au au au au au au au wat het hoort te doen, dus ook nog geen pijl op te trekken hoor!!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    ja dat heb ik ook het is echt auww maar binnen een minuut is het weer weg.
    strakkies maar weer mn pittenzak pakken....

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Spannend Alice, ik hoop dat het vannacht doorzet naar echte weeën. Nemen ze af als je warm doucht?

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    En Alice, zette het door?? Heb nog geen smsje gekregen meiden, dus ze is nog thuis!

Rosa, ik ga zo ook eventjes in je album kijken.

Straks weer naar college, 2 keer 3 uur achter elkaar met een kwartiertje pauze. Dan naar mn paard, kerstborrel op werk en dan eindelijk naar huis. Morgenochtend werken om 8 uur, na werk snel douchen en de auto in, naar Duitsland, daar slapen en zondag lekker skien! Misschien dat ik vanmiddag nog even kom kijken, maar anders weten jullie waarom ik er niet ben.

Oh en Alice, ik heb internet op mn mobiel, dus als er iets is, probeer ik meteen een bericht op internet te zetten hoor!!

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Steph: zo jij hebt een drukke dag voor de boeg! Veel succes op college. (dat je het volhoud :$) En veel plezier in Duitsland.

Misschien is Alice wel volop bezig. ;)

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

leuk kamertje hoor rosa!! Je hoeft ook niet crea te zijn om er wat leuks van te maken toch?! Heerlijk om af en toe het kamertje even in te lopen he.. en rond de kijken :D

@alice... en heeft het doorgezet???!

@naomi: verstandig dat je je crea bezigheid even verdeeld in meerdere malen! zo zat ik laatst ook iets te doen en had ik er 3 dagen erna nog sierpijn van.

@ steph: Je gaat ons dus goed op de hoogte houden over alice:D goed bezig! Maar vanmiddag al een kerstborrel?? dat is vroeg?! Heel veel plezier in duitsland! Geniet ervan! Voorzichtig skieën he;)

fijne dag allemaal!

13. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

ohja... remmar.. wou nog reageren op je berichtje... nu ik terug lees denk ik, shit vergeten! haha. De week voor ik positief teste, was mijn eetlust ook minder aan het worden.... en daarna bleef dat erger worden dat ik ook echt dingen niet meer lekker vond en van moest kokhalzen... miss voorteken???
    En mijn test was ook pas positief op mijn nod dag, niet daarvoor toen waren ze negatief.... Ik duim voor je! wanneer kan je testen?

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen :D

step: Succes met je college's en heel veel plezier in duitsland!!
    Doe wel voorzichtig!!

Alice: Hoe staat het ervoor?? ;)

Rosa: Wat een gezellig en mooi kamertje is het geworden. Je bent dus toch crea-er dan je dacht! :D

Wian: Wat typies dat iedereen pas op nod posi test :(
    Ik zit nu op dag 26 van cyclus, 11 dagen na eisprong.
    Werdt vorige cyclus 10 dagen na ei ongi, dus ik weet eigenlijk niet wanneer ik ga testen.
    Mogelijk maandag dan, want dan zit ik 14 dagen na ei, maar wat als ik nu een lange lf heb :(
    Kortom eiegenlijk heb ik geen idee. ;)

Hier vanmorgen temp 0,1 gestegen en de misselijkheid neemt ook toe :D
    Dus we wachten maar gewoon af!
    Vandaag lekker thuis met Stan.
    Straks komt er een vriendin op de koffie en misschien ga ik daarna nog naar mijn ouders aangezien mijn mannetje vanavond pas laat thuis is.
    En we moeten nog even langs het kruitvat!! ;)

Liefs vanaf deze kant

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Remmar: spannend joh! Ik testte twee dagen voor NOD positief en toen verscheen het streepje pas na 3(!) uur. Dacht aan een indrooglijn, maar aangezien hij heel lichtroze was toch nog wat hoop.
    De volgende dag met KV getest en ja hoor positief! :D

Ik duim voor je!

Bedankt voor de complimentjes over mijn kamertje. :)

16. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

@Rosa, leuk kamertje!!
    @Alice, owww spannend meis... En en en en en??????? ;)
    @Steph, pff drukke dag voor de boeg heb je.. maar iig veel plezier in Duitsland.
    Ik heb ook zo'n zin om te snowboarden, maar dat zit er dit jaar niet in.. volgnd jaar weer..:)
    @Renmar, spannend hoor meis.. Fijne dag vandaag..

Ik heb sinds vanmorgen last van me onderbuik en trekt vanuit me zij'en.. pff.. au au..dacht eerst me darmen maar die zijn het niet..

Ow ja,me oma had gehoord over de situati met de navelstreng.. en zij zei ook van waarom doen ze niet een ks voor de zekerheid dan? (zo reageert trouwens bijna iedereen) Ze zegt als je met je gyn. bespreekt en ze doen standaard geen ks omdat het te duur is enzo.. betaal ik het.. ik wil dat je geen risico meer loopt en jullie hebben al genoeg onzekerheid enzo gehad.. ahh echt liefff!!
    Gister belde het kdv, zaterdagochten open ochtend, dan gaan we kijken en zullen we horen of het mogelijk is dat de kleine op onze 2 dagen erheen kan.. hoop het wel!

17. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @T84: Ja het is een spannende tijd voor jullie zeg! Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat ze niet een geplande ks doen? Wel lief van je oma dat zij de kosten op zich wil nemen, maar ik vind het eigenlijk geen goed beleid van het ziekenhuis. Zou inderdaad gewoon eens met je gynaecoloog overleggen.

Spannend dat jullie kunnen kijken bij het kdv. Ik hoop ook voor je dat er een plek is. Hier heeft het nogal wat voeten in de aarde aangezien het kdv waarbij ik onze zoon heb ingeschreven geen halve dagen afneemt. En we willen hem brengen voor twee halve dagen, nu is hij dus bij een ander kdv ingeschreven, maar ik hoop dat daar op tijd plek is. Het scheelt wel dat we hem op woensdag en vrijdagmiddag willen brengen, dat zijn toch de minder drukke dagen.

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: spannend!! Je hebt al wel veel symptomen :D Hopelijk test je binnen nu en een paar dagen positief!
    @Sstephanie: veel plezier met de kerstborrel..is idd wel vroeg ;) veel plezier in Duitsland!
    @Rosa: mooi kamertje hoor :D
    @Alice: spannend!!
    @Nijn: hoop dat de 2e ronde clomid aanslaat!
    @Kim: hoe gaat het met jou?

@All: vannochtend getest :) en krijg toch echt een heel licht roze 2e lijntje..ga nu op mijn NOD pas weer testen anders wordt ik gek!!
    Ik ben zo emotioneel..volg de bold and the beautiful en er waren toch een paar zielige momenten...moest echt huilen alsof het mij zelf gebeurd was :(

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Las net het topic: heeft het teveel denken aan zwanger worden invloed..was er eentje met een hele leuke opmerking :p

Ik geloof niet echt dat 'er niet teveel mee bezig zijn' helpt aan zwanger worden..
    Even plat maar:
    Alsof de spermacellen op weg naar het eitje zich bedenken "Halt, stoppen jongens, ga maar weer terug, ze denkt er weer teveel aan"

20. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @pinda: hahah dat is inderdaad wel een hele goede opmerking!!! heeft ze helemaal gelijk in ;)

@steph: drukke dagen voor de boeg dus!!

@T84: lief van je oma dat ze dat wilt doen! zou het ook niet goed vinden van het zkh als ze je geen ks geven hoor...

hier net naar de vk geweest voor controle :) alles was weer helemaal goed en de kleine lag helemaal ingedaald en al vast in mn bekken :)
    ze schatte haar met 40 weken op 6 a 7 pond dus een lekker klein meisje :D met lange benen dan ;)
    bloeddruk was nog stees perfect!
    gelijk klossen opgehaald bij ons kraamcentrum, kreeg ook nog een leuke kado pakketje mee :D zit een leuk knuffeldoekje bij (label label, dus met allemaal labeltjes hihi dat vinden die kleintjes vaak het leukste!) zit een flesje bij wat ik niet ken maar schijnt goed te zijn tegen boeren, terug geven, reflux ed.
    en een hoop zooi natuurlijk hihi.

Share This Page