@rosa, ja ik ga het idd de 24ste met mijn eigen gyn bespreken. Ik denk ook dat als ik natuurlijk ga bevallen dat ik me niet echt zeker voel ook al houden ze je in de gaten. Idd de dagen woensdag en vrijdag zijn betere dagen, onze eerste keus is dinsdag en donderdag.. 2 gewilde dagen. dus hopelijk hebben we geluk.. @pinda, spannend hoor je streepje, hoop dat ie blijft!!! @Naomi, fijn dat alles weer goed was bij de Vk.
@Naomi: Wow al helemaal vast in het bekken! Dat is wel goed nieuws! En altijd leuk he die cadeau pakketjes. @T84: Dinsdag en donderdag zijn druk, maar ja hopelijk is er plek. @Pinda: Hopen dat het streepje blijft!
hihi ja had het nog niet verwacht maar ze is in 2 weken tijd dus helemaal ingedaald. vandaar ws mijn vele harde buiken en voorweeën!!
Hihihihi, wat zijn jullie toch allemaal een schatjes! Iedereen is er zooo mee bezig!! Ik merk dat ook in mijn omgeving, ik krijg nu zooooveel telefoontjes, smsjes en mailtjes, hahaha...Bekenden zijn er gewoon veel meer mee bezig dan wijzelf... Enne, nee helaas dames, nog geen babynieuws, hier ook even niet meer gerommeld sinds vannacht, dus we zullen nog even geduld moeten hebben...(een week of 3?? ) @ Remmar...oooo spannend!!! Ik hoop zo dat het raak is!! @ Pinda, voor jou hetzelfde natuurlijk!!! @ Steph, weer een druk dagje dus...take it easy!! Enne, ik sms echt als er wat is hoor , ben maar niet bang... @ Naomi, leuk zo'n pakket!! En ik had dat ook met indalen even heel veel gerommel gehad! @ T84, wat lief van je oma!! @ Rosa * zwaai * (Ik weet het even niet meer...sorry...) Liefs Alice
@alice: jammer dat het niet doorgezet is! ik ben blij dat ze vast ligt nu, kan ze in ieder geval niet meer draaien hihi. hier me net kapot geschrokken!! ze zijn hier weer eens bezig met vuurwerk.... het was zo een harde knal niet normaal meer!!! gelukkig reageerde alleen ik erop en leek de hond het niet eens te horen
@ Naomi, dat moet je helaas niet te hard roepen....vast is helaas niet vast...Had een vriendin van me ook, kindje lag al 3 weken vast en is toch op week 38 toch weer 'los geschoten' en gaan draaien. Maar je moet jezelf daar geen zorgen over maken, want als hij of zij dan omdraait is er ook nog voldoende ruimte om het terug te laten draaien.... Hier ligt Ukkie al vanaf de 20-weken echo in precies dezelfde houding...niet zo'n actieveling dus, hihi Fijn he? Dat vuurwerk....brrr..ik vind dat altijd zo eng!!!
ons meisje heeft ook vanaf het begin zo gelegen dus ik verwacht ook niet dat ze nog zal draaien als ze los komt ze heeft nooit in stuit gelegen, inderdaad ook hier niet zo een actieve draaier. ja ik vind vuurwerk ook helemaal niets!! nou klappen ze hier het hele jaar wel maar eind november begin december wordt het weer erg hier. ze blazen altijd van alles op zo toch maar een rondje met de hond doen, ik vind het enger op straat als hij hihi.
@ Naomi, dat is hier ook met de honden hoor, die vinden het alleen maar prachtig! Ik ben dan als de dood dat ze vuurwerk wat gegooid wordt in hun bek pakken!! Hier wordt nog steeds niet met de hondjes gewandeld door mij. Na een paar meter ben ik al doodop! En om bij het uitlaatveldje te komen moet ik door een steegje wat niet gestrooid is en volgens mijn man was het daar vanochtend nog veel te glad, dus woefies moeten weer even wachten
hier net de hond weer eens uitgelaten. al de hele week moet hij het doen met een plasje op het veldje voor. nu had ik genoeg krachten om een rondje te doen. is maar 10-15 minuten dus dat lukt me nog wel waggelend. hier is het helemaal niet glad alleen nat het is ook niet koud vind ik. ja vind het altijd gevaarlijk hoor dat vuurwerk. ben altijd nog het meest bang dat ze vuurwerk naar hem toe gooien en dat hij daarna verpest is... nou krijg ik dat er misschien wel weer zelf eruit getraind maar ik moet er niet aan denken. ik zou in staat zijn ze wat aan te doen als ze zoiets ooit flikken!
Oh bah, ik haat vuurwerk! En de kinderen die vuurwerk naar dieren gooien al helemaal! Ze beseffen echt niet wat ze aanrichten. (wat dacht je van die jongens die vorig jaar een rotje bij een kat in z'n kont hadden gestopt, kan er gewoon nog om huilen. Het beestje heeft helse pijn geleid voor hij overleed ) Onze kat hebben we vanochtend bij de da gebracht, ze lag zo zielig te huilen in het kenneltje waarin we haar vervoerden. Gelukkig komt ze eind van de middag weer thuis want ik mis haar nu al.
@rosa: zielig is dat he!!! hopelijk heeft jullie poes niet teveel pijn straks! doe haar maar lekker verwennen hoor pfff mn buddy uit het januaritopic is nu aan het bevallen... ze is 34 weken. de kleine laat zich niet meer remmen.
*zwaait naar iedereen* @ alice: gezellig dat je nog niet aan het bevallen bent:d haha, kan je hier nog even mee kletsen! Wel lief al dat medeleven,.. maar kan me voorstellen dat het ook wel irritand word als iedereen je continu bestormd met smsjes. mailtjes en telefoontjes.... of valt het nog mee? Ik heb kramp in mn vingers en zere polzen, ben krampachtig netjes aan het knipen... haha! Ben figuurtjes zoals, ballon, hartje, klavertje, praatwolk, bloem, ster... enz aan het knippen. Morgen mag iedereen iets op zo'n figuurtje schrijven en ze komen op de foto... dat plak ik later bij elkaar. Of het komt bij het foto album in of ik maak een appart receptie boek... even zien hoe het uit komt! Heb ook de bedankt foto's opgehaald... wow wat zijn ze leuk vanavond nog even knijpertje er aan doen, en een mandje zoeken waarin we ze uit kunnen delen aan het eind! Rosa: sneu he een beestje achter laten bij de da! Hoop dat ze weer snel hersteld na de operatie en dat het ook echt werkt! Pinda: hahaha ik moest erg lachen om die reactie die je gekopieerd had van iemand... ze heeft nog gelijk ook! Naomi: 34 weekjes.. dat is optijd! maar als je het niet meer houd is er geen stoppen meer mogelijk... hoorde van mijn moeder ook een verhaal over een dochter van kennisen, die beviel ook met 34 weken... en zelfs een 4 ponder!
@vuurwerk, vind het wel leuk maar dan alleen om 12uur met oud en nieuw.. verder vind ik er het niet zo leuk.. en idd die rotjongetjes die beestjes wat aan doen, nou die kan ik wel wat aandoen. wat word ik toch kwaad als ik dat zie of hoor. @Alice, spannend hoor meis.. hihi.. @Rosa, ahh hopelijk heeft je poes niet teveel pijn..
@wian: klopt ze hebben het geprobeerd te remmen maar daar reageerde ze niet meer op. ondertussen 3 cm ontsluiting en vol in de weeën, ze hebben in het zkh alles al klaar staan dus de kleine zal er zo zijn... hihi dat knippen en die kramp dat ken ik had ik met de kerstkaarten ook hihi. heb nu weer een deel geschilderd van eht geboortebord, maar wit en licht geel willen niet echt dekken dus dat wordt heeeel vaak overdoen denk ik.... ach ik hoef me zo niet te vervelen hihi. zometeen een begin maken met de kerstboom opzetten, maar eerst de tafel een stukkie opschuiven anders past het niet
dankje t84! komt vast goed ik bedenk me net dat ik iets doms gezegd heb..... en zelfs een 4 ponder zei ik.... terwijl dat helemaal niet zwaar is!!! juist ligt... sorry foutje!
oww dat was me nog eens niet opgevallen is een redelijk normaal gewicht rond de 34 weken dus dat is niet erg. ze verwachten die van ons maar 6 of 7 pond met 40 weken dus ook niet echt zwaar (gelukkig)
hihi,,, scheelt weer idd Je moet het er toch uit krijgen... groot of klein! ik heb de bedank foto ingescand... de kleuren zijn niet helemaal juist.... maar hebben jullie ook een idee hoe die geworden is! View attachment 114112