Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

whoehoe!! :D leuk is dat he!! ik heb ook een filmpje dat mn buik beweegt! Gelukkig heb je nog een goed filmpje kunnen maken;) nog voor de kleine meid er uit is!
    Hier ook jippie!! Het laatste figuurtje aan het uit knippen! Pff

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi dat is ook fijn het laatste figuurtje!!

ja elke keer als ze druk was ging ik mn fototoestel pakken en als ik dan terug op de bank lag stopte ze....
    vind het een leuk aandenken voor straks, kijk dat ben jij die aan het bewegen is in mijn buik hihi.

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk kaartje wian!

Ik wil ook nog een filmpje maken van me buik als het beweegt..maar lukt steeds niet.. hihi

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: lukte hier ook nooit hihi, ben heel blij dat het nu eindelijk gelukt is! geduld hebben en je camera in de aanslag:p

5. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @T84: Wat een leuke kaart, mooi koppeltje zijn jullie. :)

@Naomi: Wat leuk dat je een filmpje van je bewegende buik hebt kunnen maken. Hier zie ik hem maar zelden bewegen en dan ben ik natuurlijk te laat met de camera.
    Spannend dat je buddy aan het bevallen is, we horen het wel als haar kindje er is. (via jou)

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Onze kat is trouwens weer terug van de da en ze lijkt niet echt pijn te hebben, maar ja ze heeft natuurlijk nog pijnstilling. We hebben zelf meegekregen en moeten het dan morgen weer geven. Wel is ze wat gedesoriënteerd, maar ondanks dat gaat het goed met haar.

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond,

T84, mooie buik heb je !

Pindakoek, Ik ken het ook niet chinese fondue,dat is het belangrijkste ja dat je hebt genoten.

Naomi ,dat is wel even prettig dat je nog even hebt uit kunnen slapen ondanks de onrustige nacht.

Uwv kan echt bijna niks goeds doen hoor hier vriendlief in de ww alleen maar problemen.

Leuk !! Is altijd een herinnering voor later.

Wian, is het nog gelukt met je de spulletjes een plek geven.

Wat is jullie bedank kaartje leuk geworden !

Alice , hopelijk komt ukkie binnenkort !

We dachten allemaal dat je al bezig hihi.

Rosa, agh gosie gelukkig is alles weer goed met jullie poes en nou maar hopen dat het effect heeft gehad de sterrilisatie.

Nijntje , ik blijf duimen voor jullie !!

Sstephanie , geeft niks hoor goed luisteren naar de lichaam.

Remmar,sorry meis!! Was eerder bedoeld voor omhoog hihi.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Noami, leuk lijkt me dat dat je op een filmpje hebt van je buik voor later! De kerstboom al opgezet?

Wian, leuke kaart zeg! Erg leuk met dat roze als accentkleur!!

Rosa, mooi kamertje. Is je kat weer een beetje bij?

Alice, snap dat je er helemaal gek van wordt haha. Het komt steeds dichterbij! Ben je zelf niet onrustig of zo?

Net op het kerstdiner op mn werk geweest, daar weten ze nu ook allemaal dat ik zwanger ben, zo leuk al die reacties. Sorry, heb alles van jullie gelezen, maar het is niet blijven hangen. Ga douchen en mn bed in, morgen de laatste keer werken op zaterdag in de kaaswinkel! Slaap lekker meiden!!

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Zo Stan ligt helemaal totalloss in bed :D
    Was een dage naar mn ouders gegaan en heeft kunnen ravotten met zn neefje en nichtje.

Wian: Mooie foto!! En ik wens jullie alvast heel veel geluk en heel veel plezier morgen!!

Alice: De hondjes kunnen best wel wachten en ja... sommige stukken waren vanmiddag echt nog heel glad. Hier het pad voor het huis ook, je moet echt uitkijken anders lag je zo onderuit.
    Nu door de regen is het een stuk beter te lopen! ;)

Kim: Ja het UWV is een hoop ellende, hebben wij 3 jaar geleden meegemaakt toen mijn mannetje zijn ontslag had gekregen. Hij had al een nieuwe baan waar hij een maand later kon beginnen, wel moest hij in die maand nog sollicitaties de deur uit doen :(
    Echt heel krom geregeld allemaal.

Naomi: Dat is een goed idee een filmpje maken van je bewegende buik! Daar heb ik eigenlijk nog nooit aangedacht :)

Pinda: Hoe staat het er bij jou voor??

Rosa: Hoe is het met poessiecat? Hopelijk heeft ze niet te veel pijn!

Rest: Heb alles teruggelezen, maar er was weer heel wat af gekletst vandaag ;) Ben de rest dus een beetje vergeten.

Ons mam begon te vissen of ik soms zwanger ben :(
    Ik at vanavond niet genoeg en zag er slecht uit zei ze. :)
    uhhh niet dat ik weet :D
    Pfff... misselijkheid begint toe te nemen en de geur van geurkaarsen is niet te verdragen. Was vanmiddag in een winkel waar ze die hadden, stond gewoon te kokhalzen.
    Heb inmiddels 2v5 van kruitvat gekocht dus we wagen maandag nog maar een testje. Dat is dan 14 dagen na ei.
    En anders ga ik er toch maar vanuit dat ik last heb van buikgriep ofzo. En dat mn lichaam nog aan het ontpillen is.
    Duik zo mn bed in, ben nog steeds zo moe.
    Slaap lekker allemaal en waarschijnlijk weer tot morgen :)

Liefs hier vanaf de bank

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier is mn temp vanmorgen flink gedaald, dus vrees het ergste.
    Wel heb ik anderhalf uur later getempt dan normaal.

Hoe is het met de rest?
    De zwangere de nacht weer goed doorgekomen? ;)

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

hey remmar...
    wat balen van je temp! Ik heb nooit getempt dus kan je er weinig over zeggen!
    ik begin toch een klein beetje zenuwachtig te worden voor ons feestje, haha krijg ik mn haar wel weer goed in model enz;)
    Maar verder hebben we alles gelukkig af, dus dat scheelt weer!

Vanmorgen ging babylief weer flink bewegen... wat heerlijk toch! En onder mn ribben is toch wel heel onprettig! Reageer er heel heftig op maar echt pijn doet het niet... tis gewoon heel onprettig!

Nou als de douche weer vrij is kan ik weer bij de wastafel en de spiegel om verder te gaan tutten! Wij Gaan rond 1 uur de deur uit dus moet lukken.

Bedankt voor de reacties over de bedank kaart! Zo liggen ze er nu bij om uitgedeeld te worden:
    Bekijk bijlage 114230

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Steph: Werk ze vandaag! Lekker hoor laatste dagje.

@Remmar: Slechte eetlust had ik ook bij de zwangerschap, dus ik hoop dat het voor jou ook een teken is. Duim, duim! Alles is weer goed met de poes. We hebben haar net weer een dosis pijnstilling gegeven, maar ze lijkt niet echt pijn te hebben. :( (moest van de da)

@Wian: Wow wat mooi en creatief gemaakt zeg die bedankkaartjes.

Ik ga me maar eens aankleden :), schoonzusje komt zo want ik moet proefpersoon zijn voor onderzoek wat ze doet voor haar studie. Ben laat uit bed want gister hebben wij nog Sinterklaas gevierd en is het behoorlijk laat geworden. (voor mijn doen)

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @renmar, hm balen van je temp. Hoop toch dat het niks zegt.
    @Wian, leuk ziet het eruit!! Veel plezier vandaag..
    @Rosa, fijn dat je poes er niet zoveel last van heeft. Wat voor proefpersoon?

Ik heb weer een onrustige nacht gehad, werd wakker met echt soort van pijn in me buik.. eruit geweest.. beetje rondgelopen en toen gehoopt dat ik in slaap zou vallen.. uiteindelijk gelukt. Alleen nu komt het weer een beetje, echt vaag.
    Vanmorgen moesten we naar de kdv, open ochtend, hopelijk horen we snel of er plek is voor de kleine man.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: hele fijne middag vanmiddag!! geniet er lekker van :)
    de bedankjes liggen er heel mooi bij, goed gedaan!!

@remmar: hopelijk is het toch raak voor je! ik duim nog steeds!!

@T84: balen dat je last van je buik hebt gehad vannacht!! hopelijk is het over nu.

hier vanmorgen ook al weer een aantal voorweeën gehad gelukkig was het tijd om op te staan dus was niet heel erg hihi.

de kerstboom staat hier half hihi. we hebben de onderste lagen erin gedaan en verder zijn we nog niet eraan toe gekomen dus dat is een heel leuk gezicht nu hihi.

vanmiddag met mn moeder naar de stad toe (auw)
    kalender halen en spulletjes om taarten te bakken en te versieren. dan kan ik de taartmix gaan bestellen en marsepein en ga ik proberen een hele mooie strakke taart te maken :D
    daarna verjaardag van mn nichtje!! die wordt alweer 2!!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo dames, ik kom weer even spieken ;)

He ik zie Miranda online!! Kan ik meteen even vragen op welke termijn ze van haar 2 wonders is bevallen...;)
    Hoe gaat het met je meid?? En de kleintjes?

@ Steph, ik voel me eigenlijk helemaal niet onrustig, eerder 'overrelaxed' (en dat is niets voor mij ;).

@ Naomi, jij blijft dus ook flink rommelen!!

@ T84 of was het Rosa?, ik hoop dat je een plekje hebt!! Wij hebben nu 1 dag in de week vanaf juli 2011...lang wachten dus nog voor ons...

@ Wian, have fun op je feestje!

@ Remmar, mmmm, een daling :(...hoop niet dat de ongi doorbreekt...

Hier alles nog rustig hoor meiden. Soms wat rommels, maar dat heb ik al eeuwen, dus ik trek me daar niets van aan...Verder wel echt super super super moe. Ik slaap al dagen echt flinke uren!! Vannacht van 2330u tot 1200u geslapen en ik kan nu wel weer in mijn bedje kruipen....
    Ik denk dat ik over tijd ga lopen hoor...beebs komt vast niet binnenkort...

@

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Dat klinkt inderdaad alsof de baby er voorlopig nog geen zin in heeft. Lijkt me heerlijk om je zo relaxed te voelen. Ik word juist steeds nerveuzer omdat het allemaal dichterbij komt en ik toch nog wel het één en ander heb te doen. ;)

@T84: Mijn schoonzusje studeert psychologie en ze loopt stage bij van Dale. Ze doet onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de software van van Dale en daarvoor was ik testpersoon.

@Naomi: Hmm voorweeen, ik ben toch zo benieuwd hoe die voelen. Ik ben sowieso benieuwd wat ik straks allemaal ga voelen, haha..

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Hier is alles nog steeds rustig. :D
    Vanmiddag wel even wat krampen gehad maar zijn weer weg en ongi is nog niet doorgebroken.
    Dus we wachten maar weer verder ;)
    Misschien toch temp afwijking vanwege een andere tijd temperaturen.
    Ik heb geen idee.
    Morgen toch maar ff de wekker stellen. ;)

Verder vandaag heel weinig gedaan.
    Opa van mijn mannetje ligt in het zkh met gebroken heup.
    Zijn heel benieuwd of hij uberhaupt nog thuis komt.
    Hij is dement en al 87.
    Dus dat wordt ook weer afwachten.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: hoe was jullie feestje??

@alice: hier ook zo moe hoor hihi. en ja het blijft flink door rommelen hier...
    heb de hele dag al voorweeën echt niet fijn meer.

@remmar: ben benieuwd naar je temp. morgen!
    hopelijk is ie weer wat omhoog en komt er voorlopig geen ongi meer!

hier vanmiddag even de stad in geweest en daarna dan de verjaardag van mn nichtje! erg leuk maar ben helemaal gesloopt.
    in de stad alleen maar pijnlijke voorweeën gehad. ik kan ook merken dat ik steeds meer in mezelf ga keren, ben soms heel erg afwezig, vooral tijdens de voorweeën.

19. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hai meiden

alice sorry ja ik was idd online,heel ffies maar,wilde reageren maar kreeg toen bezoek ;).
    even een antwoord op je vraag: mijn dochter met 40wkn en 1 dag,eigenlijk raar gerekend via de vk,want ze was maar 3 uur later dan de uitgerekende datum.
    en met jaylen precies 40 wkn ;).
    het gaat goed! ook met de kleintjes,mijn dochter is gelukkig weer beter,en jaylen doet het nu sinds 2 dagen ook prima wat zijn voeding betreft :D.Hij komt nou zelfs om de 4 uur,heerlijk!
    en het is zo'n heerlijk kind!
    hoe gaat het met jou? ik begreep dat het af en toe een beetje rommelde? wat kan je lichaam je voor de gek houden he :(,je kunt er helemaal niets van opaan.
    maar ik houdt het in de gaten,ben zooooooo benieuwd :p.
    ik ga er weer vandoor want jaylen moet weer de fles.
    morgen kom even weer aanwaaien!

slaap lekker meiden,en de zwangere "een fijne nachtrust gewenst"!!

liefs

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Miranda: Zo jouw kindjes waren netjes op tijd :)
    Fijn dat je zoontje het zo goed doet en dat hij om de 4 komt voor voeding.

Hier best goed geslapen, ben er maar twee keer uit geweest voor het toilet en dat is echt barweinig. Ga zo eerst eens even lekker douchen.

Deel Deze Pagina