Vervelend die vermoeidheid.. Is er bij jullie bloed geprikt? voor je ijzer? Daar kan je heel moe van worden als je dat te weinig hebt. Ik ben niet moe, maar dat komt omdat ik niks uitvoer. Maar mijn conditie.. ow jeej wat erg.. die is gewoon helemaal weg. Als ik de trap oploop ben ik buiten adem boven.. word nog wat als die kleine er straks is en ik weer mag gaan paardrijden, haha.. Me vriendinnetje heeft lekker me haartjes geknipt en een spoeling door me haar zodat het er weer lekker fris uitziet.. voel me gelijk een stuk beter.. Ik ben vanaaf ook alleen thuis, saai hoor. maar goed nu de pffafs aan het kijken en daarna rtl 5..
@T84: ik word rond de 30 weken op ijzer geprikt (standaard), ik krijg volgende week dus een brief om te laten prikken en dan ook weer een ontbijttest. ik weet dat het van het ijzer kan komen, heb wel eens vaker gehad dat ie te laag was en dan was ik echt beroerd. ik verwacht dat het momenteel echt de zwangerschap is maar we zullen zien hihi. conditie tja die is hier ook bagger hihi, na een uurtje in het bos ben ik helemaal total loss terwijl we normaal 2/3 uur lopen. ik ben ook benieuwd hoe het paardrijden zal gaan straks, heb er wel weer zin in hoor!
Goodmorning ladies, Hoe is het hier? @Naomi, ja ik kan ook niet wachten totdat ik weer kan gaan paardrijden, lekker weer sgw starten volgend seizoen.. Strakjes hebben we de pretecho, ben echt benieuwd..
@T84 Heel veel plezier met de pretecho straks meid. Geniet ervan he! Vandaag weer op mijn werk en ik ben zo moe. Heb vannacht ook zo slecht geslapen door al dat nadenken. Ik moet daar echt mee ophouen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
T84, veel plezier straks! Lijkt me echt leuk om sgw te starten, het komt er alleen nooit van. Moet me daar toch iets meer in gaan verdiepen! Nijn, werkse. Vervelend dat je slecht geslapen hebt. Ik droom steeds zoooo raar! Over miskramen, babys met alleen een hoofd en daaraan de benen, dat soort dingen. Echt onbewuste angst denk ik, overdag gaat het allemaal wel redelijk goed, voel me goed en heb er vertrouwen in. Hoop echt dat het stopt, want het is echt vermoeidend!
@Steph, ja moet je echt is gaan doen. Het is echt zo leuk.. anders moet je eerst is een les doen of een oefencross. Welke deel van Nederland woon je? Vervelend dat je van die nare dromen hebt. Ik droom ook af en toe zoo raar. @Nijn, hopelijk slaap je vanaaf weer beter.. werkse!!
@Steph Meid dat begrijp ik. Goed dat je vertrouwen hebt meid. komt vast goed. En je voelt je ook nog goed, dat is ook belangrijk. De dokter zei mij: als je eens een mk hebt gehad is dat kans op nog een keer vele malen kleiner. Maar ik begrijp je hoor. Ik zou dat ook hebben.
T84, ik woon vlakbij Amsterdam. Ik had me wel eens ingeschreven, maar toen had ie een dik been en kon ik helaas niet. De stal waar ik eerst stond, ging vaak naar Lisse voor een oefencross. Nijn, dank je meid!
@stephanie: die rare dromen is het verwerken van je angsten dus helemaal normaal, maar inderdaad vervelend. @T84: heel veel plezier vandaag met de pretecho, geniet ervan meid! hier vannacht heerlijk geslapen!! het heeft me goed gedaan om een avondje thuis te blijven, heb lekker 12 uurtjes geslapen hihi.
@Naomi O meid wat lekker. 12 uur slapen. ZOu ik ook wel willen. Zit er voorlopig niet in bij mij. Vanavond een verjaardag van vrienden en morgen ook. Jaja, druk weekend dus. Wie weet dat ik zondag avond vroeg het bed in kan en ook kan slapen.
hihi ja het was heerlijk het koste even moeite om in slaap te komen, mijn buik lag in de weg hihi. maar daarna heerlijk geslapen. ja inderdaad druk weekend, hier ook helaas. zaterdag werken en savonds familiedag en zondag verjaardag van mn zus.
Ja zondag hebben wij tot nu toe nog niks, maar ja aangezien we zondag altijd wel wat hebben er er altijd wel wat tussenkomt, denk ik wel dat daar nog wel wat voor bedacht wordt haha. Maar toch maar niet te laat maken zondag hoop ik.
hihi dat is bij ons ook vaak, ook omdat het de bosdag is voor de hond (tenzij het heel veel geregend heeft). elke zondag gaan we minimaal een uur met de hond het bos in maar als het erg nat is gaan we liever niet aangezien we dan een donkerbruine hond mee terug naar huis kunnen nemen hihi. het is helaas echt een smeerkees en moet altijd aan de lijn op bepaalde plekken anders is ie weg en ligt in de plas hihi.
ja je hebt eens een foto laten zien van een hele vieze hond, dus ik kan me een beetje voorstellen hoe het is hihi, wat zijn het toch vrolijkebeesjes he. Die van mij is 1,5 jaar geleden doodgegaan Had er net zo een als julie hadden. Golden retriever toch?
ja inderdaad golden retriever, en dol op water het is echt een schat van een hond maar heeft geen oren als hij water ziet of ruikt..... owww heb ik hem al eerder geplaatst sorry!! komt er geen nieuwe hond?? ik kan echt niet zonder hond leven
Ja haha deze foto had ik dus gezien hihi. Zo grappig. Leuke beesten zijn eht he. Die van ons, ( was van mij en heb ik meegenomen toen ik het huis uit ging is 12 jaar geworden. EN tot op het laatse moment was het een jager. Echt als we het bos in liepen vloog die echt achter dieren haha, heel leuk en ja kwam altijd onder de modder terug. Van de een op de andere dag werd ie ziek en drie dagen later was ie dood Ben wel blij dat het zo snel ging en dat ie darrmo weinig pijn heeft gehad waarschijnlijk. WE wuillen graag een andere, maar ik mis deze nog zo dat ik nog even wil wachten. Ben nu ook veel aan het werk. Straks als we een kindje hebben hoop ik, willen we weer een hond erbij
Ik kan ook niet zonder hond hoor, maar heb nu wel de behoefte om nog even te wachten. Die andere heb ik zo lang gehad.
ja dat snap ik! als je je hond zo lang hebt gehad en zo snel afscheid hebt moeten nemen, dat doet pijn! wij hebben vroeger ook altijd een golden gehad die is 13,5 geworden echt een super schat! deed echt heeeel veel pijn toen we hem lieten inslapen. paar weken later hadden we het pitbulletje wat mn ouders nu nog hebben