Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

Hier was temp vanmorgen 36,8 dus wel weer gestegen.
    Ook geen buikkramp meer, niets :(
    Kan alleen niet op FF.
    Zijn met de site bezig geloof ik.
    En ik weet niet meer precies wat mijn temp voorgaande dagen was.
    Haha hoe bedoel je een zeef. :)

Is het verder bij iedereen nog rustig?

En weet iemand hoe het met pinda is? Wij lopen ongeveer gelijk, dus ik ben heel benieuwd!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Goedemiddag dames!! Hier nog geen babynieuws hoor ;).

@ Remmar, o wat maak jij het toch spannend!!

@ Miranda, thanx voor je antwoord!! :) Fijn dat alles zo goed gaat bij jou!!

@ T84, ik ben ook heel onrustig geweest hoor, maar de laatste dagen echt heel relaxed en ik heb ook echt het gevoel dat de kleine nog een hele tijd blijft zitten...in mijn hoofd is de uitgerekende datum nog heeeeeel ver weg...dus of ik ben er klaar voor??? Of ik besef het niet ofzo???
    Maarre, ik denk dat dat relaxte bij jou ook nog komt!!

@ Naomi, hier ook nog steeds rommels, maar ik neem er geen aanstoot meer aan...heb het al ruim 2 weken, soms wat lastig inderdaad, maar heb zoiets van ach, beebs komt er toch nog niet aan ;)

Zo meteen gaan we naar een pannekoekenhuis met familie, gezellig!!

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    #1583 remmar1982, Dec 12, 2010
    Last edited: Dec 12, 2010
    Hey meiden.

Hier even een kort berichtje.
    Net eerste bloed gespot , dus het is voor mij game over deze ronde.
    Vol goede moed naar ronde 3.

Heb trouwen gelijk even een niuwe ticker aangemaakt! :D

Liefs van mij

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Jammer Remmar :(, maar inderdaad, vol goede moed de nieuwe ronde in!!!!

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: balen meid dat je ongi bent geworden!!
    @Alice: ben benieuwd wanneer hij/zij komt..wie weet wel met kerst haha :D

@All: ff snel berichtje schrijven en zo de was doen bleeh..haat dat! Nog geen ongi bij mij, voel allemaal steekjes links en rechtsonder in mijn onderbuik dus het wordt weer spannend. Heb zojuist bij de supermarkt een testje gehaald en zal die morgenochtend gaan doen..weet niet hoe gevoelig die is, is van leidapharm, test die dokters ook gebruiken...
    Heb de Kv 2v5 bewaard in mijn la en wist zo zeker dat er een licht streepje op stond..keek zojuist nog een keer naar de test en je zag het streepje echt heel goed, even dik en heel licht roze/paars..maar dus echt niet op de foto te zien als ik een zou nemen! Nou ik ga weer stoppen..jullie horen me morgen ;) Fijne avond allemaal!

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    @ Alice:
    Ja... helaas.
    Had al wel een vermoeden hoor, maar na het testje van vanmorgen wist ik het zeker. :(
    En ik hadgister al nieuwe ovu-testen besteld, dus dat zegt genoeg.
    denk dan toch dat ik last heb van een griepje ofzo. :(
    Zal ook wel weer overgaan. :D

Hoe was het pannenkoeken eten??

Wel heel liefdat iedereen zo meeleeft!!

Wij gaan nu gewoon voor een kerstbeeb!! (vruchtbare dagen liggen rond de kerstdagen :D)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @remmar: balen meis! hopelijk met kerst meer geluk ;)

@pinda: voor jou blijft het spannend :D

hier gaat het nog steeds hetzelfde....

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @All: helaas geen 2e streepje op de test gehad..maar wie weet wel over een paar dagen en misschien had deze test meer hcg nodig..we houden de goede moed erin ;)

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

Feb 6, 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Pinda: Balen meis!!
    Hopelijk binnen paar dagen wel een posi test!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Pinda, het blijft spannend dus....ik ben benieuwd wat de test van leidapharm zegt...O, ik lees het nu...toch nog maar even een paar daagjes wachten dan...
    Mijn moeder denkt (hoopt) dat het een kerstkindje wordt :)

@ Remmar...niet ziek worden hoor!!!
    Het pannekoeken eten was heeeeeerlijk!!!
    En wat grappig, de vruchtbare dagen rond kerst :), hahaha...succes!!!

@ Naomi, spannend he? Frustrerend die dagen...ik ben blij dat ik er geen aanstoot meer aan neem aan die rommels, ben al 2.5 week bezig daarmee, maar er komt maar niets...

Hier dus weer geen beeb vannacht dames ;)...ik ga gewoon nog even steeds uit van de 29e ;)

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Remmar: Balen joh! Maar inderdaad vol goede moed ronde 3 in, bij mij was het in die ronde raak. ;)

@Pinda: Hopen dat de test meer HCG nodig had en je straks gewoon een knalpositieve test in handen hebt!

@Alice: Ik denk ook een kerstkindje voor jou. ;)

Ik heb vannacht allemaal kleine buikkrampjes gehad, niet overdreven pijnlijk, maar ik lag er wel van wakker. Vroeg me echt af waar dit nu vandaan kwam :( Ook lage rugpijn, maar toen heb ik maar een kruik in m'n rug gelegd. Zo meteen moet ik naar de dokter voor controle, kan het dan wel even vragen.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Rosa, klinkt alsof je dus ook al bent beginnen rommelen!! Wel even je beeb nog binnen houden hoor!! Hopelijk weet de dokter zo meteen wat het is...
    Wat betreft het kerstkindje...wordt het dan 24 / 25 of 26 december?? ;)

@ Rosa & Remmar, bij ons was het ook in ronde 3 raak!!! :D

13. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden,
    Hier gaat het weer wat minder, gister weer een hele dag in het ziekenhuis gezeten. Ik heb heel de week al last van mijn linker zij enzo, maar trok gewoon weg.. dus dacht niets aan de hand. maar sinds vrijdag was het dus constant en soms ineens erger en dan weer iets rustiger.. maar steeds zeurende pijn, bijna niet meer geslapen, en giste hield ik het niet meer, toen het zkh gebeld, en moesten gelijk langskomen, gelijk aan het ctg, maar die was goed.. maar dat dacht ik al, echo was ook goed.. alleen die pijn, getest op blaasontsteking was het ook niet. dus gister naar huis gegaan met medicijnen om de pijn iets dragelijker te maken, heb idd iets beter geslapen maar niet goed. Nu moet ik straks om 11 uur een scan laten maken van mijn nieren om te kijken of ze vergroot zijn ofzo.. Nou ik hoop dat ze het kunnen vinden want nog 10 wkn met deze pijn gaat m niet worden, dat kan ik je wel vertellen. Als deze medicijnen niet helpen zullen ze me waarschijnlijk weer opnemen zeiden ze.. nou dat was even een update.. sorry dat ik niet reageer op jullie berichtjes.. ik ga zo douchen en dan naar het zkh.

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    T84, wat balen zeg! Gelukkig is alles wel goed met de kleine, maar heel vervelend dat je zo'n pijn hebt. Heel erg veel succes straks, hoop dat ze iets kunnen vinden en dat je niet opgenomen hoeft te worden!!!

Alice, nog steeds geen beebje. Denk ook wel dat je overtijd gaat, spannend hoor meis. Lekker dat je zo rustig bent, kan je er nog vol van genieten. Was het gezellig in het pannekoekenhuis? Is je buik nog gegroeid trouwens?

Naomi, wanneer mag jouw baby nou komen? Deze week toch al?

Remmar, balen van je ongi, maar de derde maand is een goeie. Eerste keer was ik ook de derde maand zwanger, en ik reken de eerste ongesteldheid van mk mee (die hoort bij mk volgens mij), tweede keer ook. Dus spannend, doe je best haha!!

Pinda, jammer van je test, maar zolang je niet ongesteld bent, duim ik nog hoor!

Wian, hoe was je feestje?

Als ik iemand vergeten ben, sorry! Ben nog een beetje moe van het weekend. Was echt heel erg leuk, lekker geskied, heerlijk om weer zo bij elkaar te zijn. Hebben voor zowel een jongen als een meisje namen bedacht, dus die staan zo goed als vast. Nog een weekje en dan hebben we de geslachtbepalingsecho, ook super leuk. Morgen weer VK.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ T84, ow....ik heb zo met je te doen!!! Wat vreselijk!! En nog veel vervelender dat ze helemaal geen oorzaak hebben kunnen vinden :( In ieder geval wel fijn dat het met beeb wel goed was...maar inderdaad die pijn en dat onzekere dat kun je er niet bij hebben :(
    Ik hoop wel dat ze iets kunnen vinden vandaag, meer in de zin van dat er een oorzaak is, zodat ze er ook iets aan kunnen doen!! Heel veel succes meid!! Ik hoop dat het niets ernstigs is!! Hou je ons op de hoogte? Anders eventueel via je buddy?

Sterkte!!!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Steph, ow, dat heb ik helemaal niet meegekregen dat je aan het skieën was!! Maar het is wel gezellig geweest zo te horen :D. Leuk dat jullie namen ook al rond zijn...bijna de geslachtsbepaling dus...nou, ik ben erg benieuwd!!!
    Hier is de buik flink gegroeid hoor!! Vrijdag zag ik een vriendinnetje wat ik daarvoor 2 weken niet had gezien en ze vond me zo wat verdubbeld!!! We hebben nog buikfoto's gemaakt, maar de batterijen van de camera zijn nu leeg (blij dat we daar nu achter komen!!), dus uploaden lukt nog even niet, als mannie nieuwe batterijen heeft gehaald, dan zal ik (hopelijk de laatste van de zwangerschap ;) ) buikfoto plaatsen :).
    Pannekoekenhuis was erg gezellig trouwens!! Schoonzusje van mijn schoonzusje (die een maand geleden bevallen is) is in januari uitgerekend, dus we zaten met een kleintje van 1 maand, 2 bolle buiken en dan nog 3 trotse oma's hihi, dat was dus wel heel leuk :)

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

He meiden,
    Ik hobbel even snel langs.
    Mijn hoofd zit propjevol.
    Hier lijkt ineens alles wel mis te gaan.
    Buiten het feit dat ik me te pletter werk en het in de familie rommelt,(met dus een familielid die niet meer wil leven) hebben we hier dit weekend waterschade gekregen in onze woonkamer.
    Mijn hele laminaat is kapot en ligt eruit.
    Meubel verplaats en beschadigd.
    Moest echt zo hard huilen.
    Zag het even niet meer zitten.
    Vanmiddag komen ze van de verzekering kijken en daarom moest ik thuis zijn.
    Maar ja als ze weg zijn moet ik weer naar mijn werk.
    Pff het is even heel druk. Te druk zelfs.

@Alice
    Ik dacht echt dat ik vanmorgen heir zou zien dat je bevallen was :)
    Ben zo benieuwd...

@Naomi
    Jou baby heeft al bijna groen licht om geboren te worden.

@Rest
    Sorry dat ik niet persoonlijk op jullie kan reageren.
    Hoop dat het met de rest van de buikjes ook goed gaat :)

Afgelopen sinterklaas weekend ( vorige week dus), was voor ons ook wel zwaar.
    Mijn kindje had dan geboren kunnen worden als ik geen mk zou hebben gehad.
    Dus daar heb ik wel even een traantje om gelaten. :(

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Nijn. * Hele dikke knuffel voor jou * . He hebt even helemaal drie-dubbel-dik-en-dwars-pech.....Snap dat je er echt even doorheen zit :(...Blegh, ik hoop dat ze iets aan de waterschade kunnen doen!1 Dat ze het goed vergoeden bedoel ik..alleen al die troep, ellende en werk die je ermee hebt zijn wel heel zuur!!
    En ik geloof dat het even heel zwaar moet zijn geweest rond de sint :(....dat blijft je zeker nog even bij :(....
    En dan ook nog gerommel in je familie en dan die drukte op het werk :(...

Ik hoop voor je dat 2011 echt jouw jaar mag worden!! Met alleen maar positieve dingen!!!!

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Alice, leuk zeg!! Vind het altijd zo'n mooi gezicht die bolle buiken! BEn benieuwd naar je foto. Goed dat jullie er nu achter komen van de batterijen, zo erg als die niet vol zijn op het moment dat je kindje geboren wordt!!!

Nijn, wat naar allemaal. Heel erg veel sterkte meis, het is wel veel allemaal. Hoop dat de clomid snel werkt!! Knuffel!!

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: wat naar allemaal meid *dikke knuffel*! Begrijpelijk dat je een traantje hebt gelaten :( hier ook met het sinterklaasweekend een traantje gelaten hoor..zat in bad en hoorde dat er keihard op de deur geklopt werd bij de buren..ze hadden pieten ingehuurd..en ik zat in bad en dacht alleen maar..dat wil ik ook :(
    @Sstephanie: fijn dat je het leuk hebt gehad, je ging niet zelf skieen neem ik aan toch?! Wat denk je zelf wat het geslacht wordt?
    @T84: jeetje meid wat vreselijk allemaal, hopen dat ze het idd kunnen vinden wat de oorzaak precies is!! Veel sterkte!

@All: hier sinds vannochtend felle steken ter hoogte van mijn schaambot..voelt anders als ongi pijn dus ik weet het niet :(

Share This Page