Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, jeetje meis toch, het zit je niet mee. Ik hoop dat het snel weer allemaal goed gaat. Sterkte!! en Dikke knuffel..
    @Pinda, spannend hoor meis..

@Meiden, bedankt! Ben ook benieuwd wat het nou is.. Hoop iig dat de pijn gewoon snel weg is...

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Nijn: Wat ontzettend naar allemaal zeg! :( Alles komt dan ook tegelijk. Een dikke knuffel vanaf hier!

@T84: Jee wat een ellende zeg. Als ze nou konden achterhalen wat het was, maar zoveel pijn hebben en geen oorzaak kunnen vinden lijkt me helemaal erg. :( Heb met je te doen.

@Alice: Ik ga voor 25 december, eerste kerstdag :D

@Steph: Fijn dat het skiën zo leuk was, vind het altijd een gezellige sfeer. Heb je al een voorgevoel over het geslacht? Ik ben zó benieuwd!

Ik kom net terug van de dokter. Hij kon niet precies vertellen waar die buikkrampjes vandaan kwamen, kon van alles zijn. Wel was mijn bloeddruk iets verhoogd (niet te hoog) en moet ik morgen bloed laten prikken omdat ik altijd een heel lage bloeddruk heb.
    Denk zelf dat het komt omdat ik het ongelofelijk warm in de wachtkamer had en weer tegen het hyperventileren aanzat, maar ik vind het wel fijn dat mijn bloed even word nagekeken.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik ga even proberen op iedereen te reageren, hopelijk vergeet ik niemand!!

@remmar: is je ongi doorgebroken of nog niet?

@alice: ja het blijft spannend vooral nu ze vanaf morgen mag komen! voorweeën zijn nu alweer 2 dagen wat minder, heb alleen nog harde buiken maar die zijn niet pijnlijk.
    ik denk dat jullie kleintje de 26e komt ;)
    bij mij denken een hoop mensen de 27e...
    over 2 weken zullen we het weten hihi.

@nijn: *hele dikke knuffel* het zit jullie echt niet mee dit jaar!
    logisch dat je erdoor zit want zoveel pech en dan ook nog de drukte op je werk en het gedoe in de familie... dat is niet niets allemaal.

@T84: gelukkig was met de kleine alles goed... maar zoveel pijn moet toch ergens vandaan komen lijkt me!

@steph: owww spannend geslachtsbepaling!!!
    wat ga je hard trouwens hihi, alweer bijna 15 weken!

@rosa: is jullie ukkie al ingedaald??? het zou nl heel goed indalingspijntjes kunnen zijn hoor! had ik ook rond die weken.
    fijn in ieder geval dat je bloed nagekeken wordt!

@wian: hoe was jullie feestje??

@pinda: jammer geen 2e streepje, hopelijk over 2 dagen meer geluk!!!

heb ik nu iedereen gehad??? sorry als ik je toch vergeten ben, heb echt me best gedaan hihi.

hier vannacht klote geslapen. het bed staat nu op klossen dus dat is even wennen. ik ben alvast naar de rechtse kant verhuisd aangezien ik daar straks toch moest liggen met de bevalling dat is toch ff raar, paar keer bijna uit bed gekukeld hihi.
    matras is omgedraaid en bed verschoond gisteren en tja dan slaap ik altijd wat minder de 1e nacht.

verder hier weinig pijnlijk harde buiken/voorweeën meer, alleen nog harde buiken die geen pijn :p

iemand vroeg wanneer ons ukkie mag komen. na vandaag mag ons kleintje thuis geboren worden!!! als ze nou dit weekend komt kunnen we met kerst en oud en nieuw mooi overal bij zijn hahaa maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
    ik verwacht de 27e of 28e december...
    dus alice misschien wel tegelijk :)

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Ik weet niet de kleine is ingedaald, ik heb er niet naar gevraagd. Wel zei de huisarts dat het hoofdje al diep lag, dus misschien bedoelde hij van wel. :(

JAAA je mag bijna thuis bevallen :D Lekker hoor, al hoop ik dat ze nog heel even blijft zitten, vanaf 38 weken is het toch wat beter.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: als het hoofdje al diep ligt dan zal hij vast al een beetje of helemaal ingedaald zijn ;)
    dat kan best wat pijntjes geven dus dat kan het wel verklaren.

ik ben heeeeel benieuwd wanneer ze gaat komen hoor!
    de 1e baby in het januari topic is 2 dagen geleden geboren!! 1 is nu ingeleid dus zal vandaag of morgen komen en nog een paar waarbij het echt aan het worden is nu...

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Net terug uit het zkh, echo is gemaakt. Nu woensdag weer terug voor de uitslag.. pff. Maar goed door die medicijnen die ik nu heb wordt het wel verlicht, en als het weer erger word kan ik gelijk langskomen. Maar hopelijk gaat de pijn gewoon weg.

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Wie is er dan bevallen? Overigens is er al een baby geboren, namelijk van Tiktaktoetje. Zij heeft dit topic vorig jaar geopend. Ze heeft een dochter Tessa en die is al van 25 oktober volgens mij.
    Wie word er ingeleid?

@T84: Hopelijk krijg je woensdag meer duidelijkheid!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: ik bedoel niet dit januari topic hoor ;)
    januari 2011 mamas topic hihi. ikkedus is met 36,4 weken bevallen van een dochter hannah en wendy is vandaag ingeleid ;)

@T84: hopelijk krijg je woensdag meer duidelijkheid! nu hopen dat de pijn helemaal verdwijnt...

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Oooh vandaar.. Tja in dat topic zit ik niet, werd me iets te druk en kon het allemaal niet meer bijhouden. Ik houd het lekker bij dit topic. :)

Ik ga zo maar eens naar bed, ben erg moe en geef er maar eens aan toe, nu kan het tenslotte. ;)

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat leuk Naomi, dat er al baby;s geboren zijn in dat topic. Wel vroeg, is alles goed gegaan. Ik vroeg wanneer je thuis mocht bevallen, leuk dat het morgen al thuis mag!!

T84, gelukkig ben je weer thuis. Even afwachten dus, hoop dat de pilletjes werken.

Rosa, bij jou ook even afwachten wat ze in je bloed vinden dus. Misschien inderdaad indalinspijntjes, hoop het voor je! Kan er nog niet over meepraten..

Pinda, ik heb wel zelf geskied, doe dat al vanaf mn derde, dus kan het aardig goed al zeg ik het zelf. Hebben rustige pistes opgezocht en ook rustig geskied. Was heel leuk, maar ik was toch wel bang om te vallen, dus dat doen we niet meer. Maar het wegzijn was al heerlijk!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: ja zover we weten is alles goed gegaan! de kleine woog 3100 gram en was 51 cm (dacht ik). ze moeten even in het zkh blijven maar hoeft niet in de couveuse! verder zijn er daar al een aantal voorbij de 37 weken dus die kindjes mogen komen hihi.

vind het ook een super fijn idee dat ik na 12 uur vannacht gewoon lekker thuis mag bevallen hihi.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, gelukkig hoefde ze niet de couveuse in!

Net de Felicitasbox opgehaald bij etos. Leuk! Heerlijk al die spulletjes!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rosa, oke, nog 12 daagjes dan :D, hou ik dat wel even aan ;)
    Fijn dat je huisarts toch even je bloed wil controleren.

@ Naomi, oke, dan noteer ik voor jou de 26e, hihi ;)
    Tja, iedereen dacht ook dat het bij mij door die eeuwige rommels, voorweeën en contracties vanaf 22 weken dat de kleine eerder kwam, maar no way dus ;). Beebs wil lekker bij mama blijven, hihi ;)
    De 27e dus voor jou, na dan schelen we 1 of 2 daagjes, hihi ;)...
    Naar dat je zo slecht geslapen hebt!!!
    En het komt nu toch ook wel 'echt' dichtbij ook voor jou ;). En al lekker thuis bevallen, wat fijn!! Maar toch hoop ik ook dat jullie Ukkie nog eventjes blijft zitten bij je, is inderdaad ietsje beter :)

@ T84, woensdag pas de uitslag????
    Wel fijn dat de medicatie je wat verlichting brengt!!!

@ Steph, leuk he zo'n doos?! Heerlijk lekker rommelen met dat babyspul!!

Zo, ik had een berg willen doen vandaag, maar het lukt me gewoon niet :(....de tijd vliegt voorbij en ik doe alles zoooo übersloom...ach ja, daar ben je hoogzwanger voor he? ;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: zou wel leuk zijn als we zo dicht op elkaar bevallen :)
    ja laat de kleine nog maar minimaal een weekje zitten dan is het genoeg geweest ahha.

hihi ik heb dat ook altijd, ik wil zoveel maar er gebeurt niets....
    vandaag gelukkig weer een goede dag dus weer wat gedaan, alleen hond is nog niet buiten geweest (oeps). de voordeur zit zelfs nog op slot en ik zit nog in mn pyama hahahaha.

vandaag weer geschilderd aan het geboortebord want dat moet nu toch echt een keertje af! heb vanmiddag de tekening helemaal nog een keertje gedaan en net de achtergrond licht roze gemaakt. die moet nog een keer en dan ben ik denk ik ver klaar... ik vind het genoeg geweest, dat geel blijft lichtjes doorschijnen zelfs na 4 keer schilderen..
    het wit dekt wel goed heel stom!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: leuk he die box :D

ik kan niet wachten tot we alle geboorteboxen op kunnen halen:p zijn er ook weer minimaal 3.. 4 denk ik zelfs..
    2 supermarkten, die van de etos en van de prenatal..

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, oooo, jij hebt dus ook nog veel uitpak-genot voor de boeg!!! Maar hoe zit dat met die supermarkten?? Dat ken ik helemaal niet!!
    Hier ben ik de zwangerschap eigenlijk nog helemaal niet beu...ik vind het wel lekker, dat kleintje bij me ;). Al moet ik wel zeggen dat het lichamelijk wel zwaar is....maar goed, dat is voor het goede doel!!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: oww maar ik ben de zwangerschap ook zeker nog niet beu hoor!! ik geniet volop van dat beweeg in mn buik :)
    maar ik wil haar zo graag zien en lekker knuffelen hihi.

bij ons kun je tegen inlevering van het geboorte kaartje bij de plus en de c1000 een babybox ophalen. daar heb ik wel een kaartje voor over ;) schijnen leuke boxen te zijn nl.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ooooowww...daar moet ik dan even achteraan!! Ik weet hier een plus te zitten, maar geen C1000, moet je dan vantevoren al iets aangegeven hebben daar? Of kun je gewoon langs gaan???

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    je kunt gewoon langs gaan met het geboortekaartje ;)

wij hebben dan ook teveel kaartjes besteld zodat we de supermarkten die dit hebben ook een kaartje kunnen geven in ruil voor zo een pakket. meestal zitten er luiers in, potjes voeding voor de kleine, pak met water en dat soort dingen heel leuk zeggen ze!

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: Oh dat wist ik ook helemaal niet van die supermarkten. Nou ja, wij hebben ook meer dan genoeg geboortekaartjes besteld volgens mij. :)

Pfff mijn baby is erg druk vandaag, voel het helemaal in mijn heup. Best pijnlijk ;)

Deel Deze Pagina