Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Ik wist het ook niet van de supermarkten, even onthouden! Hoor van jullie wel of ze de moeite waard zijn!

Rosa, in je heup?! Moet me maar gaan voorbereiden haha.

Het klinkt zo heerlijk om ver zwanger te zijn en je beebje te voelen! Wanneer gingen jullie het kindje voelen? Het is nu af en toe nog een beetje onwerkelijk..

2. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @steph: ik voelde voor het eerst de kleine tussen de 14 en 15 weken ergens.

3. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Steph: Ik voelde hem voor het eerst met 17 weken en 4 dagen. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus vond het toch aardig snel. Het voelde als een soort plopjes.

Hoop dat jij je kindje ook gauw voelt, is het toch even wat 'echter.'

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Ik dacht eind vorige week iets te voelen, heel zacht aan de binnenkant, het waren geen krampjes, maar ik weet het niet zeker. Daarna heb ik het niet meer gevoeld. Blijft nog even spannend!! Ik weet niet waar mijn placenta ligt, volgende week echo, zal het even vragen!

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Jaaa, ik ben er weer haha. Het college van 9 tot 12, daarna eigenlijk nog een hoorcollege van half2 tot kwart over 3, maar daar ga ik niet heen, die drie uur achter elkaar is te vermoeiend.

Hadden jullie in het begin ook steken onderin je buik? Lag gisteren in bed, en ik draaide me om en toen kreeg ik allemaal steken/krampen.

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    @Steph: dat heb ik ook gehad, is het oprekken van je baarmoeder waarschijnlijk.

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    ooh alice het spand erom he ;),nog 1 dagje,ik ben heel benieuwd wanneer je gaat bevallen,voel je je eigen nog goed? en heb je al iets van voortekenen?

naomi hoe gaat het met jou? hoe voel jij je nu?

@all

leuk he al die bewegingen in je buik :D,het word alleen nog maar leuker!
    dat mis ik wel heel erg,ik voel me nu zo leeg van binnen haha.
    lees net dat de c1000 ook een babydoos had,ga er vanmiddag gelijk even langs :D,heb nog kaartjes genoeg!

nu even mijn foto's ophalen,kan ik gaan plakken :p

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Miranda, o leuk foto's ophalen!!!

Hier is het flink aan de rommel geweest vannacht, denk dat ik af en toe ook een echte wee had....dat deed echt zeeeeer namelijk!!! Maar dat was dan gewoon echt af en toe maar eentje en er zet niets door...vanochtend aan de ontbijttafel precies hetzelfde, om de 4 minuten een voorwee en af toe echt au au au au au au....maar inmiddels is het weer rustig....het blijft bij voorwerk hier dus...

9. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, de eerste keer dat ik echt heb gevoeld, was rond de 20 wkn, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Succes op de vu..
    @Alice, en en en?? hihi..
    @Miranda, leuk foto's inplakken. Ben je lekker aan het genieten van je kids?

10. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zie net je berichtje: Ow spannend... hihi. Je lichaam is aan het oefenen..;)

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ T84, ja voor mijn gevoel oefen ik echt al eeeeeeuwen!!! Vanavond hebben we borstvoedinginfo-avond in het ziekenhuis, manlief is er heilig van overtuigd dat we wel naar het ziekenhuis gaan, maar niet voor die info-avond. Ik ben er nogal sceptisch onder...het zet gewoon niet door....ik hou nog steeds maar 29 december in gedachten....
    Hoe voel jij je vandaag?

12. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Zwaait even naar iedereen* !!

Alice wat spannend dat de boel aan het rommelen is geweest vannacht!! hoop voor je dat het doorzet!

steph ik was 1 dag voor de 17 weken dat ik voor het eerst twee plopjes achter elkaar voelde... daarna pas een week later en toen wist ik zeker dat het de vorige keer ook de baby was... Heel bijzonder om je kindje te voelen! Nu het heel duidelijk is is het ook heel appart,... ben elke keer heel trots als mn buik als een gek heen en weer gaat :D

Het feestje was zaterdag geslaagd hoor! Erg gezellig gehad! Daarna wel echt flink moe, ondaks dat het de middag was kost het toch veel energie!
    Ben weer verder met crea dingen maken gegaan... nu met stof lijstjes beplakken op canvas... Erg leuk om te doen! de 1e is nu klaar! Volgensmij heb ik veel te veel leuke ideeen en hangt het kamertje straks vol met eigen decoratie... haha.

13. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wian, mooi dat het een geslaagde dag was zaterdag.
    Leuk dat je zo crea ben, foto??
    @Alice, ja het gaat wel, neem de medicijnen nog wel in. Hoop alleen dat dat niet lang hoeft want vind het eigenlijk maar niks die medicijnen.
    Morgen weer terug voor controle, hoop dat het goed is en dat ik pas de 24e weer terug hoef voor controle en gesprek over de bevalling..

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wian, leuk toch dat je dat zelf kan! :D. Hier hangt echt helemaal niets in het kamertje :(...wil eigenlijk wel schilderijtjes ofzo, maar waar haal ik die vandaan???
    En fijn dat je feestje zo geslaagd was :)
    Ik hoop ook dat het rommelen doorzet, maar het is inmiddels weer helemaal rustig...

15. wianhalu

ehmm zoeken op marktplaats alice? of op google? miss dat je daar leuke schilderijtjes vind?
    haha een foto? eigenlijk wil ik er 3 onder elkaar... dus is het nog niet af, maar zal een foto plaatsen zo van het 1e schilderijtje.... *wian is al weg om er een foto van te maken*

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wian, o ben benieuwd naar de foto's!
    En heb inderdaad al wat gegoogled, maar ik ben een beetje geschrokken van de prijzen zeg....

17. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben witte muren met op 1 kant het verse van slaap kindje slaap.. Kost alleen wel wat op internet iets van 85,- euro, maar mijn vriend heeft een reclamebureau, en heeft het dus zelf gemaak van folie.. Het is echt leuk geworden..
    @Wian, ben ook benieuwd.. ;)

18. wianhalu

maak 1 foto, tis maar 1 lijstje;) hij is 10 bij 10 cm, en wil er 3 onderelkaar.. of misschien naast elkaar hangen... wil ook graag nog een grotere maken met naam er op...
    Balen dat het zo duur is op internet!!
    Hier is de foto.. Mijn eerste creatie van een stoffen canvasje!

View attachment 114821

19. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Gaaf zeg Wian!! Echt heel gaaf!!

20. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier een foto ervan: beetje slechte foto, had hem een keer savonds gemaakt. Maar de muur is wit en de letter zijn zilver/grijs.

View attachment 114824

Share This Page