Bedankt voor jullie reacties heel gaaf t84! Wat handig ook dat je vriend dat zelf heeft kunnen doen!! Zelf had ik ook nog graag een muursticker willen bestellen... maar denk dat het beter is niet te doen, want hebben beetje weinig muur over haha! En hebben ook een structuur muur, en een woning waar we miss niet eens meer paar jaar wonen, dus blijft een leuk idee voor een volgend huis!
@wian: gave schilderijtjes zeg!!! fijn dat het feestje zaterdag geslaagd was, ja vermoeiend is zoiets inderdaad! @T84: leuk gedaan zeg zo dat versje!! @alice: jammer dat het rommelen gestopt is, hopelijk zet het nu toch snel door! @miranda: hier gaat het goed hoor! vannacht weer heerlijk geslapen. vandaag alweer 37 weken!! dus ons meisje mag nu ook komen nog steeds veel voorweeën en harde buiken maar ja daar doen we weinig aan ;
thanx naomi: het hoort er bij he bij een kindje krijgen spannende tijden hier met al die geboortes! naomi en alice, hoe kijken jullie zelf tegen de geboorte aan? zoals ik er nu nog tegen oversta ik wel nuchter... maar geen idee hoe dat zal zijn als het dichterbij komt...
ik ben ook nog heel nuchter tja ik weet dat het pijn zal gaan doen, maar het lijkt me ook zo een mooie ervaring! soms vraag ik me af of ik de pijn wel aan kan, maar iedereen lukt het dus mij ook! en is het niet te doen gaan we gewoon naar het zkh voor pijnstilling grrrrrrrrrrr hier net weer een brief gekregen van CZ, moet weer 117,- zelf betalen aan lab. kosten ik denk dat dat het bloed prikken en urine controle is geweest. ik wordt er niet goed van dat dat niet gewoon vergoedt wordt!! heb heel dit jaar al meer dan 1000,- zelf kunnen betalen aan van alles en nog wat omdat het niet goed vergoedt wordt echt vreselijk irritant! ben echt weer eens flink pissig nu stomme ***verzekering. per 1 januari stap ik weer terug over naar VGZ daar had ik nooit zulke hoge kosten....
Jammer dat het niet doorzet Alice! Ik heb ook geen inspiratie voor de muur van de babykamer, maar heb nog wat meer tijd dan jij. Wian en T84, wat een leuke dingen allemaal zeg..! Fijn dat het feest geslaagd was Wian. Naomi, jeee je mag thuis bevallen! Ben al terug van de Vu. Heb daar 2 keer onwijs overgegeven, heb ik nog geen een keer gehad tijdens de zwangerschap. Voelde me zo beroerd dat ik maar naar huis ben gegaan. Nu even rustig op de bank tv kijken en dan maar weer even proberen te leren..
@Wian en T84: Wat een leuke decoraties zeg! @Naomi: Ik ben ook wel redelijk nuchter wat betreft de bevalling, maar denk dat als het echt begint de zenuwen toch wel toeslaan, haha.. @Steph: He bah, ik heb meer dan de helft van mijn zwangerschap boven de pot gehangen en weet dat het geen pretje is. Veel beterschap en doe rustig aan!
Hi!! Ik weet even niet meer wie het vroeg, (Wian) geloof ik...maarre, eigenlijk kijk ik totaal relaxed tegen de bevalling aan...sinds vandaag begint het wel ietsje meer te kriebelen, dat komt denk ik omdat de uitgerekende datum nadert... @ Steph, ach meisje toch...dat is naar ...Hier tot week 23 boven de pot gehangen. Hopelijk was het gewoon een eenmalig iets voor je!!!
@Steph, ow das vervelend meis, hoop dat het idd eenmalig was. @Naomi, Verzekeringen, pff die snappen echt niks. Daar kan je echt gek van worden.. Ik heb het idee dat de medicijnen een beetje gaan werken.. ze doen er langer over om uit te werken zeg maar.. gister en eergister was dat echt niet zo.. dus even duimen dat het zo weggaat..
@ T84, ik hoop ook dat het snel weg gaat!! Zo meteen borstvoedings-info-avond, aan de ene kant wel zin in...maar ik ben zooooo moe!! Eigenlijk wil ik gewoon slapen... En nog steeds lekker aan het rommelen hier, maar geen beeb in aantocht...Ukkie waar blijf je?
@Alice: Veel succes, kan me voorstellen dat je geen zin hebt, ik ben ook doodop. Hebben jullie trouwens ook dat jullie nauwelijks kunnen eten? Na een paar happen voelt het gewoon alsof ik hartstikke vol zit. Ook vind ik eten helemaal niet meer zo lekker, ik zal zo blij zijn als ik weer een gezonde eetlust terug heb na de bevalling.
Veel plezier Alice! Ik hoop zooo dat het doorzet, ben heel erg benieuwd naar je baby! Om 8 uur naar de verloskundige, maar ga ook liever mn bed in. Maar verheug me er wel op om weer het hartje te horen!!! T84, gelukkig werken de medicijnen. Zal een opluchting zijn voor je!
@ Rosa, ik had dat op en af met eten. Eerst natuurlijk heel misselijk en kon ik niets binnen houden en toen bleef die baby maar hoog liggen, nu de kleine ingedaald is gaat het eten beter, maar soms denk ik ook nog na 3 happen eten dat ik een olifant op heb!! Maar het komt goed!! Jij ook nog maar een paar weekjes @ Steph, heerlijk is dat altijd he? Hartje luisteren! Ga daar maar van genieten vanavond en dan heerlijk vroeg je bedje in!
Ja heb er ook heel erg veel zin in Alice. Moet jij nu vaker naar de verloskundige, nu je bijna 40 weken bent? Hebben jullie al een plan gemaakt voor als je overtijd loopt?
@ Steph, niet echt een plan. Aankomende donderdag heb ik een afspraak en dan dinsdag nog. Dinsdag inwendig onderzoek en evt. doorverwijzing gyn geloof ik...
zo ben ik vandaag ook nog even... vanavond workshop borstvoeding gehad, heb er weinig aan gehad. had alleen maar last van mn rug en stuitje en ondertussen heerlijke voorweeën. de info die ze gad wist ik al maar ja jammer dan. morgen mag ik weer naar de vk alles zal wel weer goed zijn! was wel afgevallen zag ik vanmorgen dus dat wil ik wel in de gaten houden... op zich niet erg hihi maar als ik af blijf blijven zit er mss toch iets niet goed..
@Steph, hoe was het bij de vk? @Rosa, ik heb het ook. Lijkt wel of er geen plek meer is voor eten in mijn maag, haha. Eet kleine beetjes, want zit zo vol. @Alice en Naomi, hoe is het met jullie?? Hebben jullie dit trouwens wel eens gehad? Gister aaf lag ik op de bank, en het leek wel of de kleine op een trilplaat stond ofzo, heel me buik bewoog, was echt heel grappig om te voelen en te zien.. Verder gaat het hier wel ok, de medicijnen helpen gelukkig nog steeds, vanmiddag weer naar de gyn toe.
@ Naomi, ik had gister eigenlijk ook bv-cursus, maar mijn man vond dat we niet moesten gaan, ik was zoooo moe gister! En ik ben eigenlijk ook wel blij dat we niet zijn gegaan, we zijn heerlijk vroeg in bed gekropen en heb heel de nacht heerlijk geslapen en heb nu lekker veel energie Wel balen dat je er dus niet zo heel veel aan hebt gehad en dat je het eigenlijk allemaal al wist! Wij hebben gister de cd uit de blije doos bekeken over bv, was wel aardig om eens te zien, alleen ook niet echt nieuwe info. Ik denk wel dat ik echt heeeeeel veel praktijkervaring van de kraamverzorgster op moet gaan doen...hopelijk kunnen zij ons goed vooruit helpen!!! @ T84, gedurende de hele zwangerschap heb ik Ukkie op 'een andere' manier gevoeld, die trilplaatfase heb ik ook gehad, maar ook het kopje rollen in je buik of het op en neer stuiteren. Echt heel grappig!! En dan komt straks het hikken, hihi.... Op het moment zijn er hier alleen nog maar rustige klopjes en trillinkjes, de kleine kan dan ook geen kant meer op lijkt het Vandaag 40 weken!!!! Heb een beebje keurig voldragen!! Ik ben benieuwd wanneer hij of zij zich gaat melden. Vandaag denk ik niet, ik heb wel de gebruikelijke rommels, maar niet de pijnlijke, dus het zal wel even uitblijven nog.....Op zich zou vandaag wel mogen, want ik ben nu lekker uitgerust . Hihi....
@alice: jeej!!!! 40 weken super zeg hihi ja ik denk dat wij ook vooral alles moeten leren van de kraamverzorgerster. theorie sla ik sowieso slecht op hahah ben echt een praktijkmens. @T84: het zou de hik kunnen zijn die je voelt... of snelle beweginkjes in de slaap die trillen vaak ook. hier gaat het nog steeds zoals eerst. veel voorweeën terwijl ik toch echt niets doe... volgens mijn paranormale genezer zit ik tegen een bevalling aan, dus dan zou het elk moment kunnen gebeuren ik houd me er maar niet aan vast want ook hij kan er natuurlijk een keertje naast zitten...
Goed gedaan Alice! Nu wordt het wel tijd hoor hahah. Lekker dat je toch je bedje ingegaan bent. T84, wat gaat de gyn nu doen? Kijken of de kleine nog goed zit? Vk gisteren was goed, het liep alleen heel erg uit. Hadden om 8 uur en afspraak, en 10 over half 9 konden we pas naar binnen. Daarna moesten we nog eten, vriend was laat thuis, dus het is een broodje geworden. Naomi, ben benieuwd of je genezer gelijk heeft!! Ben vandaag lekker thuis gebleven, moet heel veel leren, en als ik dan in de collegezaal heb gezeten, ben ik al te moe om iets te doen. Lekker uitgeslapen, straks maar achter de boeken.