Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, spannend!!! Die beeb van jou komt echt eerder dan die van mij, hihi ;)

@ Steph, fijn dat de controle goed was!! Bij ons loopt het altijd standaard 20 minuten uit, maar meestal nog veel langer...maar daarna nemen ze ook altijd voor jou de tijd, dus vind ik het niet zo erg...en ik ben toch hoogzwanger, dus ik heb verder niets beters te doen ;)...
    Heel veel succes met studeren!! Doe lekker rustig aan!!!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O ja, bedankt voor de felicitaties dames!!! :)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: haha ja misschien wel ;) we zullen het zien he.
    vanmiddag weer controle bij de vk ben benieuwd of alles nog steeds goed is maar dat zal wel:p

wat een klote weer is het buiten zeg!! het heeft hier net weer geregend.... en het leuke is dat dat dus allemaal aan gaat vriezen! het was hier gisteren al spiegelglad overal. de regen was overal aangevroren nou glijden gegarandeerd!

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Naomi, spannend hoor meis, misschien komt ze idd dan eerder..
    Vervelend zeg, het weer. Hier schijnt het zonnetje.. heeft vannacht volgens mij wel geregend. Eind van de week schijnt het weer bar weer te worden.. nou ben benieuwd..
    @Steph, ik krijg de uitslag van de scan van maandag.. en verder weet ik niet precies wat ie gaat doen..
    Volgende week heb ik pas me reguliere controle bij mijn eigen gyn. dan wordt er oa besproken over mijn bevalling, de risico's met de navelstreng vaten in mijn vliezen. Nou ik ga goed zeggen wat ik wil hoor. Ben er namelijk niet helemaal gerust op, heb wel genoeg ellende gehad.. en dan ook nog een eventuele risico lopen. Nou dat dacht ik dus niet.. (zo dat lucht ff op, haha)

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelijk heb je T84! Ik vind ook eigenlijk niet dat ze het kunnen maken om je zonder keizersnee te laten bevallen, nadat ze je de risico's hebben verteld van natuurlijk bevallen en gezien jouw zwangerschap! Gelijk heb je, duidelijk maken wat je wilt! Succes iig vanmiddag.

Zo, en nu ga ik echt aan de studie. Schiet voor geen meter op..

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice: Gefeliciteerd met je voldragen zwangerschap! :D Zou inderdaad wel lekker zijn als het nu begint gezien je uitgerust bent.

@Naomi: Hoe was het bij de vk?

@T84: Je hebt helemaal gelijk hoor, ik zou een ks eisen gezien de risico's. Gewoon op je strepen gaan staan hoor!

@Steph: Leer ze!

Pffffffff ik ben zó ontzettend benauwd!!! :(

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, hier is het gelukkig weer gesmolten en schijnt nu lekker het zonnetje! Succes bij de vk!!!

@ T84, goedzo! Op je strepen blijven staan!!

@ Rosa, ben je zo benauwd vanwege een verkoudheid o.i.d? Of mis ik iets...?
    Bedankt voor je felicitatie!!

@ Steph, ga anders eerst even lekker een uurtje liggen en probeer het dan nog eens?

Zo, de 2 pakketjes waar ik op aan het wachten was zijn binnen :). Nu kan Ukkie geboren worden ;), hihi.
    Heb net de stoute schoenen aan getrokken en ben een mini-stukje met de hondjes gaan wandelen....gerommel, buikpijn en rugpijn tot gevolg...denk dat ik toch maar weer veilig op de bank dvd-tjes ga kijken ;)

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Rosa, vervelend dat je zo benauwd bent zeg. Is er iets waaroor het kan komen? Sterkte!

Alice, haha, toch nog even genoten van de buitenlucht voordat de baby komt! Wat heb je allemaal binnengekregen? Ik had de 8ste van alles besteld voor de baby, maar nog steeds niks binnen. Net maar een mailtje eruit gegooid. De bestelling van twee dagen geleden is er wel al. Zo stom!

9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Alice & Steph: Ik word vaak benauwd nadat ik heb gedoucht (misschien van die hitte/stoom?) en dat had ik net. Maar ook zitten mijn holtes vol en ben ik ontzettend moe wat erop kan wijzen dat ik tegen een griepje aan zit. Bah helemaal geen zin in! (ik kan me ook nergens toe zetten terwijl ik nog van alles wil doen)

@Alice: Ben benieuwd wat je besteld hebt. Zo leuk om dingetjes binnen te krijgen. :) Lekker hoor, dvd's kijken.

@Steph: Probeer anders eerst even wat te rusten en dan straks verder te leren. Succes!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zo ben weer terug hoor. heb ook nog ff boodschapjes gedaan, ga zometeen lekker hachee maken :)

de controle was weer helemaal goed! de voorweeën die ik heb zijn normaal zegt ze (wist ik al wel haha). mijn bloeddruk was iets omlaag nl 125/55 nu ipv 130/65 normaal.
    de kleine ligt nog steeds vast hihi.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Fijn dat alles goed was Naomi.

Rosa, gek zeg, met stomen komt toch alles los? Hoop voor je dat je een griepje overslaat, zo vervelend!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heb eindelijk de overstap gemaakt naar een andere tandarts!! hopen dat deze beter is... ga pas lekker in januari dan krijg ik het tenminste vergoedt en mogen ze weer verdoven hihi.

nu als een gek de hachee gaan maken!! ben ik 2 uur mee bezig.... dus moet er wel een beetje op tijd aan beginnen hihi.

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Steph: Ja je zou zeggen van wel. Maar die volle neus was achteraf het douchen. Nou ja we zullen het wel zien. Moet straks nog even naar de kapper om mijn pony te laten knippen. Geen zin, maar het is hoognodig. ;)

@Naomi: Fijn dat alles goed was en mooi dat je RR gezakt is.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wat is RR???
    zal wel bloeddruk zijn hihi kende de afkorting niet...

15. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Inderdaad bloeddruk ;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi oke ;)

hier zit de hachee in de pan!! moet 2 uurtje lichtjes doorkoken en dan is ie klaar :)

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Steph, ook stom dat die bestelling er dan nog niet is....
    Hier heb ik een rekje voor in de auto gekregen, zodat de honden straks niet boven op de maxi cosi kunnen duiken en Ukkies konijnen-knuffel :)
    Hoe gaat het leren inmiddels?

@ Rosa, doe het maar even rustig aan meid!!! Klinkt niet fijn!!!

@ Naomi, mooi dat de controle goed was en dat kleine nog steeds vast ligt!!!
    Hier ook druk geweest met koken, flinke pannen hutspot gemaakt, ik ben heel de vriezer vol aan het stouwen met voedsel voor tijdens de kraamweek...

Ik ga weer even een tukkie doen, even alle rust nemen voor de bevalling ;)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: hihi ik heb hier nog niet veel in de vriezer liggen, ik denk maar voor 1 dag maar ja. mn man kan gewoon ff koken he ;)
    aard.puree uit zakje, met groente uit een potje en dan stukkie vlees erbij bakken hihi.

van de hachee gaat ook de helft in de diepvries hoor en heb nog voor 2 porties liggen. heerlijk met rode kool!!
    hopelijk lukt hij net zo goed als vorige keer hihi is alweer even geleden dat ik hachee gemaakt heb....

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Handig zp'n hondenrek Alice! Wij hebben ook zo'n net voor in de auto, maar mijn eigenwijze Jack springt er alsnog vaak langs, en daar is helaas niks aan te doen. Maar dat doet ze alleen als wij de auto uitgaan en haar even laten zitten, dus dat moeten we gewoon niet doen als de baby in de auto is. Spannend he, dat het zo dichtbij komt.
    Goed idee trouwens, de vriezer volgooien, je man zal ook wel moe zijn in de kraamperiode.

Naomi, is het lekekr geworden?

Zit hier te wachten op mn vriend, die is weer ns laat aan het werk. Gelukkig staat al het eten al klaar, hoef alleen het gasfornuis nog aan te zitten. Daarna nog even paardje in de stapmolen zetten en dan lekker naar bed.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @steph: het was geweldig lekker :D
    heb echt zitten genieten hahaha en manlief ook gelukkig!!
    is echt het allerlekkerste recept voor hachee ooit:p

meiden ben er vandoor. we gaan naar mn schoonmoeder toe, geen zin in maar ja zal toch moeten...
    gelukkig is mn schoonbroer er ook en hopelijk zn vriend ook, is het tenminste nog wat gezellig!

Deel Deze Pagina