Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen! :D

Hier is vanacht helemaal geen sneeuw gevallen :(
    Waarom op sommige plaatsen zoveel en hier bij ons niets :( (Ligt misschien 2 mm!!)
    Dus vandaag toch maar de wieltjes onder de slee knopen denk ik, want Stan wil sleeën!! ;)
    Even kijken hoe we ons daar nou weer uitkletsen. :D

Muffins: Nog nooit op :) Maar als ik het hier zo lees moet ik het toch een keertje proberen!! ;)

Mn temp. lijkt nu even stabiel te zijn!! :D
    Gelukkig niet meer van die stomme pieken en dalen als afgelopen maanden, dus wie weet!!
    Maar we hebben nog even te gaan tot de eisprong, dus we zien het wel.
    Verder eigenlijk heel weinig tijd om aan zwanger worden te denken. :$
    Veel te druk op het werk en stan is ook niet echt vrolijk de laatste tijd. Hij krijgt 18jan nieuwe trommelvliesbuisjes en heeft dus weer veel last van oorpijn. :(
    Verder gaat het huishouden ook gewoon door :x

Misschien vanmiddag hier even op de ijsbaan kijken.
    Jaja... we hebben voor 3 weken een ijsbaan :D

Liefs vanaf hier

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Alice: wat fijn dat alles zo goed gaat!! :D Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en wat de naam is van de kleine man ;)
    @Wian: leuk zo'n fotoshoot! Ik wil ook een fotoshoot maken als het eenmaal zo ver is...buik bodypaint :)
    @Remmar: leuk dat jullie voor 3 weken een ijsbaan hebben :) zelf hou ik niet van schaatsen, ben er ook veel te stijf voor :) maar het is leuk om te zien hoeveel plezier mensen ervan hebben!

@Sneeuw: hier in Almere is gisteren een flink pak sneeuw gevallen..ben blij dat ik niet de weg opgegaan was met al die files en gladheid maar had ook een goed excuus want ben nog steeds ziek
    :( Mijn vriend heeft er 5 uur over gedaan om van zijn werk weer thuis te komen..normaal is het 1 uur rijden.

@NOD: Nog steeds geen teken van een aankomende ongi..kan nu ook geen testen halen dus dat wordt volgende week!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmar, dan moet je hierheen komen met Stan, sneeuw genoeg. Mijn Jack Russel verzuipt bijna haha. Leuk een ijsbaan zeg! Veel plezier!

Pinda, 5 uur?!?!? Wat een drama zeg voor je vriend. Beterschap voor jou, vervelend dat je nog steeds niet lekker bent. Lekker op de bank dvdtjes kijken, is ook weleens lekker! Ik PB je de naam van Alice haar kleintje wel even.

Hier. grrrrrrr, ik baal zo van mezelf. Kan me welgeteld 10 minuten concentreren. ben alleen maar plaatjes aan het opzoeken van vroege geslachtsbepalingen haha. Droom ook alleen maar over piemeltjes die door het beeld schieten haha. Voorgevoel meisje is 100% omgedraaid naar een jongen. u ga ik echt mn laptop uit het raam gooien en stom Volkenrecht leren.(lekker boeiend, wie rechtsmacht heeft over de zee etc...) Doeiii lieve meiden!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @remmar: hier inderdaad ook amper sneeuw...

@pinda: beterschap meid!!! enne 5 uur om thuis te komen blegh dat is nogal wat zeg!!

@stephanie: suc6 met leren. hihi nog even dan weet je het geslacht van jullie beebje :)

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden..
    Zo er is hier veel sneeuw gevallen.. jeetje mina!!
    Bij jullie ook?
    @steph, nog een beetje gelukt met leren?
    @Pinda, beterschap..

Ik heb gister avond heel lang naar het glazen huis gekeken.. volgens mij ga ik het dit jaar weer veel zien, hihi.. Kijken jullie het ook?

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goeie morgen :D

Hier heeft het vannacht ook gesneeuwd. Ligt nu een cm of 4 denk ik. (Ben niet zo goed in schatten!! :))
    Dus we kunnen vanmiddag op de slee!!! :D

Verder een heerlijk rustig weekend, dus weinig te vertellen. ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier is er vannacht 6 cm bijgekomen ongeveer dus het valt mee...
    op sommige plekken ligt nu wel meer als 10 cm!

straks met de honden lekker naar het bos! wat zullen ze dat geweldig vinden in die sneeuw :D

hier is het nog steeds rustig! vannacht heeeeeel veel moeten plassen maar ja hoort erbij he.

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Goedemorgen dames,

@Sneeuw: hier is ook veel gevallen hoor :$ mijn vriend blijft morgen lekker thuis, wel thuis werken natuurlijk maar met die sneeuw en gladheid naar zijn werk is niks natuurlijk ;)
    @Gezondheid: nog steeds een beetje ziek :( hoop dat het morgen helemaal weg is..heb de hele dag hoofdpijn maar ik slik niks..bang dat ik straks misschien toch zwanger ben en door ibruprofen een mk krijg..asperines helpen niet bij mij...!

@Weekend: Gisteren vrienden op bezoek gehad en The Descent 1 & 2 gekeken..blijft een goeie film :D Mijn hond vindt het helemaal niks die sneeuw..heeft nu standaard een jasje aan als ze naar buiten gaat want ze heeft maar weinig ondervacht en straks vat ze kou! vandaag een beetje niksen..vriend wil straks in de sneeuw spelen hihi :p Slippen met de auto bedoelt ie daar mee :D

Fijne zondag allemaal!

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden, hier een cm of 4 sneeuw erbij, bij ons ligt nu wel ruim 20 cm. Leuk hoor!

T84, leren gaat wel oke. Kan me niet hel erg concentreren, dus gaat langzaam helaas. Ken het glazen huis niet.

Remmar, slee ze!

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Goedemorgen dames!

Zo hier is flink sneeuw gevallen :$ Ligt nu een cm of 20 denk ik.

@T84: Ik was gister bij een vriendin in Zuid Holland en op de terugweg sneeuwde het daar behoorlijk, jeetje. Was blij dat ik op tijd richting huis was vertrokken.
    Het Glazen Huis heb ik nooit gevolgd dus ik denk dit jaar ook niet eigenlijk.

@Pinda: The Descent 1 & 2 heb ik ook gekeken, maar het is niet echt mijn ding. Ik houd heel erg van horror, maar ik vond het een beetje nep die wezens. Persoonlijk houd ik meer van psychologische horror. (en films over geesten)

@Remmar: Fijn dat je nu met Stan kan sleeën. Dat is zó leuk voor kinderen. :)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: hopelijk ben je snel beter meis!!!

hier is het nu weer volop aan het sneeuwen, blegh!
    mn man werkt morgen als het goed is ook thuis, vind het veel te slecht op de weg. en stel dat het hier morgen begint en hij is 3 kwartier hier vandaan.... met dit weer doet ie er wel 1,5 uur over denk ik.

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog geen verse sneeuw.. maar er ligt veel van gister nog..
    En vannacht gaat het best hard vriezen volgens mij.. dus morgen ochtend zal het wel lekker glad zijn..
    Vrienlief heeft lekker een stoofpotje gemaakt, het ruikt heerlijk.. strakjes lekker met stokbrood erbij opeten.. Jammie!

Heeft iemand trouwens een goede tip tegen hele droge lippen? Ik probeer van alles maar lijkt alsof niks werkt..

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden ,

Hoe is het hier , sorry dat ik op niemand heb gereageerd wel bijgelezen :)

Hier gaat het redelijk ,voel me eigen niet helemaal super qua humeur en andere dingen erg emotioneel heb het gevoel dat ik om elk dingetje kan huilen.

Zit in me hoofd met de diëtist want niemand helpt me hier echt bij:(!!

Ben hier wel al 2 december mee begonnen en 23 december weer een afspraak durf gewoon niet meer want heb het gevoel dat ik gewoon weer ben aangekomen.

Verder zit ik alweer 7 dagen na me ei heb nu een symptoom die ik nog niet heb gehad en dat is erg KOUD hebben !!

Vannacht trilde ik gewoon weg had 2 Dekbedden en een fleece deken erop:(:)

En ik ben heeeeeeeeeeeeel blij voor me zus !!!!!:D:D:D:D

Ze is zwanger!!!!

Zie haar testen in haar eigen topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/215709-sammie-de-mmm.html

Sorry voor ego bericht!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84, heb je vaseline in huis dat kan je ook op je lippen doen , of lippen balsem blijven smeren zodra je merkt dat ze droog worden.

Je moet ze namelijk goed vet houden.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: hier is het al weer 3 uur lang aan het sneeuwen, bah weer een dikke laag erbij!
    het zal inderdaad wel glad worden!! mn man werkt morgen ook lekker thuis.
    ik smeer ook altijd veel lippenbalsem als ik droge lippen heb. ik heb nu met menthol erin komt van de plus die is erg goed!!!!

@kim: super zeg dat je zus zwanger is :D gefeliciteerd hihi.
    hmmmm koud hebben kan een teken zijn dat je afgevallen bent hoor! of je bent ziek aan het worden....
    en een keertje huilen om iets mag hoor!! dan ben je daarna waarschijnlijk dat gevoel even kwijt.
    *knuffel*

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wauw Kim, gefeliciteerd!

17. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

kim van harte gefeliciteerd voor je zus!!
    *zwaait even naar iedereen*
    nu naar t werk... daarna belt de uwv weer... en om kwart voor 5 hebben we de pretecho!!:D echt heel veel zin in!

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Veel plezier Wian!

Iedereen de groetjes van Alice! alles gaat goed, beetje chaos door minimale kraamzorg, maar de kleine is goed aangekomen en maakt het prima.

Whaaaaaa, vandaag de echo!!! Ben zooooo zenuwachtig!!! Ben al vanaf half 7 wakker, kan niet wachten!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks voor de tips, ja ik smeer idd vaseline met aloe vera erin.. heb ook al labelo geprobeerd. Blijf gewoon doorsmeren..:)
    @Kim, gefeliciteerd voor je zus..
    @Wian, leuk een pretecho.. Veel plezier!
    @Steph, lief van der.. doe de groetjes terug..Hoe laat heb je je echo vandaag? Geslachtsbepaling toch? Spannend hoor.. hihi..

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kim: gefeliciteerd met je zus :D! Nu hopen dat het voor jullie ook snel lukt! Misschien lukt het afvallen meer als je een clubje zoekt voor vrouwen die ook bezig zijn ermee, steunt je vriend je eigenlijk dan niet?? Ik wil in januari gaan beginnen, met de feestdagen gaat afvallen voor mij niet werken ;) Ik ben ook een emotionele eter..als ik nu begin en ik straks ongi wordt of er iets anders tegenzit dan voel ik me gewoon weer K** en moet ik wat te snaaien hebben! Heel slecht maarja zo werkt dat bij mij :)....
    @Sstephanie: doe de groetjes aan Alice voor mij terug..kan begrijpen dat ze het druk heeft met haar kleine mannetje :) Succes bij de echo!

@Sneeuw: vriend is toch vannochtend naar zijn werk gegaan..hij moest wel..dus ben benieuwd hoe laat hij vanavond terug is! Ik maak vandaag de laatste administratieve dingetjes van mijn werk af en dan heb ik vakantie Yeahh...!! hoef gelukkig niet te rijden als ik dat niet hoef :)
    Voel me nog niet echt opperbest maar begin me gelukkig weer wat beter te voelen..dus hopelijk met kerst ben ik de oude weer!
    @NOD: zit vandaag op dag 30..nog geen idee wat me te wachten staat..heb waterige afscheiding verder helemaal nog niks..

Deel Deze Pagina