Goeie morgen Fijn te horen dat het goed gaat met Alice en de kleine!! En chaos hoort erbij, maar balen dat ze zo weinig zorg krijgt. Ik kreeg destijds ook maar 4 uur per dag, maar gelukkig was mijn mannetje alweer thuis als ik klaar was met rusten en de zorg alweer naar huis was Hier ligt inmiddels wel een flink pak sneeuw. Het heeft gisteren bijna de hele dag gesneeuwd. Zijn met stan eindelijk weggeweest op de slee, heeft ie de hele weg zitten huilen Hij wilde helemaal niets, niet op de slee, niet zelf lopen, hij wilde dat mama hem tilde Jaja..... maar 15kg de hele weg tillen is ook niet niks, dus dan maar huilend op de slee Zal echt zo blij zijn als hij nieuwe buisjes heeft, want wordt er zelf echt helemaal gek van en ik ben zo moe. En ik vindt het voor hem ook zo zielig aangezien hij eigenlijk best wel heel zacht is van karakter en normaal eigenlijk bijna nooit zeurt of zo doordramt. Nu is hij gelukkig heerlijk aan het spelen. Schoonmoeder belde net, schoonvader was onderweg naar de tandarts en is al een uur onderweg maar staat pas 10km verderop. Ben heel blij dat ik nergens naartoe hoef vandaag!!! Wian & Steph: Beide heel veel plezier bij de echo!!!! Er lekker van genieten!
@wian en steph: heeeeeeel veel plezier met jullie echo vandaag @pinda: blijft spannend dan! wanneer is je nod eigenlijk? @remmar: balen dat hij er zo een last van heeft, maar met die kou zal het ook vast extra pijnlijk zijn. de groetjes terug aan alice! balen dat ze minimale kraamzorg krijgt maar gelukkig gaat het goed met hun!!
@Naomi: mijn NOD is al geweest maar heb tot nu toe negatieve testen gehad..1 heeel licht positieve vorige week..denk dat ik straks ff met de bus naar het centrum ga..op naar de kruidvat
vorige week je nod..... raar dat de testen dan negatief blijven! maar je bent ziek geweest toch, dat wilt het nog weleens uitstellen! hopelijk heb je snel een posi test in handen meis
Pinda: Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Ik heb even zitten rekenen maar je zit nu op dag 31 (als ik van 20nov uitga). Ik weet niet hoe je cyclus normaal is. Duim in elk geval heel hard voor je!!
Mijn cyclus is nog steeds erg onregelmatig maar ligt meestal tussen de 25 en 36 dagen. Vorige ronde was het opeens 25..en nu zit ik al op 31 raar niet Hoop dat mijn ziek zijn de posi test uitstelt en niet mijn ongi haha! Heb mijn ei gehad 30 november, 1 dec of 2 dec..was hetzelfde gevoel als eerst toen ik voor die vroege termijn echo ging in het ZH..toen zag ze dat het eitje op knappen stond...5 en 6 december constante spierpijn in mijn onderbuik ervaren....en nu niet echt veel symptomen..behalve dat mijn neus dan dicht zit (kan ook door de griep komen) en pijnlijke tepels..ze voelen ook gespannen aan..zit een beetje een witte rand om mijn tepel heen..achja ik wacht het af..anders maak ik me gek!
Hey, Hier ineens weer iets raars!! Zit op cyclus dag 8 en ineens spotting!! En ook nog eens hele waterige afscheiding. Kan dit met de eisprong te maken hebben? Als de eisprong deze ronde op dag 11 zou zijn, zoals al wel eens voor is gekomen, zou ik nu in mn vruchtbare periode zitten. Vanmiddag toch maar even een ovu-test er tegen aangooien. Haha, denk alleen niet dat mijn mannetje een goede schipper is (haha, voor over de rooie zee ) Fijn hoor... zo'n vrouwenlichaam. Heb het toch al bijna 29 jaar en ken het nog steeds niet!! Pinda: Zo'n kerstkadootje wens ik mezelf ook toe!! En natuurlijk iedereen die zwanger probeert te worden!!!!!!
Meiden, Net terug van de echo: Ik krijg een DOCHTER!! Alles was goed met haar, echt zoo leuk om te zien. Net al snel echte meidendingen besteld via Internet, erg he! Maar hij kon het met 100% zekerheid zeggen, hebben het zelf ook duidelijk gezien. Ben dolgelukkig! Dus Naoom, jouw meidje krijgt versterking!
@steph: SUPER!!!!!!!!!!! leuk zeg dat jullie ook een dochtertje krijgen Nou is ons meisje hier niet de engiste meer hihi. nu kun je allemaal roze dingentjes gaan kopen
Steph: Gefeliciteerd met jullie Dochter!!! Groot gelijk heb je dat je leuke meidendingen gelijk besteld hebt. Zou ik ook gedaan hebben. Toen wij zisten dat het een jongen werd, was de hele kledingkast blauw. Haha en niemand mocht in de kast kijken. Ik dacht dat dat altijd pas bij 20 weken te zien was. Maar blijkbaar is er in 3 jaar al een hele hoop veranderd. Geniet er in elk geval lekker van!!
Bedankt meiden! Roze gaat ook zeker gekocht worden haha. Remmar, bij Dr. Papa in Amsterdam doen ze al een geslachtsbepaling vanaf 15 weken. Bij andere bureaus denk ik ook, maar wij konden niet wachten haha. Ben echt zo blij. Hier mag iedereen het weten, alleen de naam houden we geheim.
@pinda: he balen meid!!!! had zo gehoopt dat jullie het jaar goed konden afsluiten! *knuffel* @stephanie: hihi dat hebben wij ook, iedereen mocht het weten behalve de naam is nog vreselijk moeilijk om je niet te verspreken! ik heb echt de neiging om mensen te vertellen hoe ons meisje gaat heten maar ja mag nog niet haha. hebben jullie al een naam of nog niet? pffff hier net de kast uitgemest die ik al lang wilde doen!!! het valt nog mee wat ik weg gooi maar het is in ieder geval geordend nu hihi. hoe bedoel je nesteldrang
Pinda: Dat is mooi -piep-!! Dikke knuf voor jou!! Naomi: Moet ik eigenlijk ook nog steeds doen, maar mijn puf is de laatste weken heel erg ver te zoeken. Heb net maar even besloten dat ik het dweilen van de kamer uitstel tot vrijdag. Haha, aangezien we zaterdag eters krijgen moet ik het dan toch weer doen. Net wel even de keuken en de wc gedaan en alle rommel van stan opgeruimd. Wat heeft die knul toch een hoop speelgoed!! Nesteldrang... haha. Daar begint het mee Mijn mannetje wist de laatste weken van de zwangerschap ook echt niet wat hem overkwam. Ging ook allemaal van die gekke dingen poetsen enzo. b.v. plafond van de badkamer Steph: Gewoon lekker kopen!! Ik wilde bij stan eigenlijk helemaal niet weten wat het werd, mijn mannetje wel en die zat dus ook echt te turen op het schermpje tijdens de 20weken echo. Met de bovenbeentjes opmeten zag hij ineens wat hangen Haha ik zie wat het is, zei hij toen en ja toen wilde ik het ook weten en ze konden het dus ook echt heel duidelijk zien. Hier echt veel rose spotting en rugpijn, snap er echt helemaal niets van. Hopelijk een goed voorteken, aangezien ik bij stan ook zo'n rommelmaand had en de volgende maand aantelde Even kijken wat mn temp gaat doen en wat de ovu-testen gaan doen.
@pinda, ow balen meid! Hoop dat het nieuwe jaar je meer geluk brengt. @Steph, leuk een meid!! Nu lekker shoppen, hahaha @Naomi, Je bent goed bezig.. hihi.. @Renmar, klinkt goed.. hoop dat het zo is voor je.. lekker klussen.. Hier erg lui vandaag.. ga zo maar eens douchen..
T84: hier ook een luie dag. Het nodige gedaan en stan wilde vandaag geen kleren aan, dus die heeft een pyamadag Gelukkig hoef ik toch nergens heen. Wel een mooi gezicht zo buiten, alles wit en een strak blauwe lucht en het zonnetje. Ff een stomme vraag: Hoelang moet je je urine nou ophouden voor een ovu-test??? 2 of 4 uur?? moet namelijk alweer plassen en ben pas 2 uur geleden geweest
@remmar: ong. 3 uur moet je je plas ophouden... dus probeer het nog even te rekken als dat lukt. plafond van de douche poetsen pfffff geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt hoor haha. ben sowieso geen poetser maar wil het schoon hebben voor de kraamverzorgster hihi stom he.
Naomi: haha.... Wat niet is kan nog komen Ik was toen namelijk bijna 42 weken pfff.... nog een uur Hopelijk klap ik dan niet uit elkaar