Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

hihi een pitbull.
    Ook heel leuk.
    mijn wens is altijd geweest om twee honden te hebben en dan elkaars tegenpolen.
    Dus een golden retriever en een duitse herder. Vind dat beide zulke mooie honden.
    Zou ze graag allebei willen hebben.
    Lijkt me zo leuk naast elkaar haha.
    Maar ja even zien of dat er ooit van gaat komen.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ze hebben geen echt pitbull hoor ;)
    ze hebben een west highland white terrier, super pinnig hondje.
    met 4 weken moest ze bij der moeder weg want die beet der pups letterlijk doormidden. 1e weken mocht ze dus niet naar buiten naar andere honden toe dus ze is heel fel op andere honden en durft soms ook echt te pakken!
    naar mensen toe is ze meestal lief maar sommige mensen moet ze niet (drukke mensen en mensen met rood haar owja en buitenlanders hihi). het is er dus 1 die je altijd goed in de gaten moet houden:p

ja ik zou wel 2 honden willen maar heb er hier de ruimte echt niet voor en met de kleine meid op komst doen we het helemaal niet!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik hou ook heel erg van die beesten. Mn ouders hebben een Golden Retriever, die is gisteren 11 geworden, en mn oma had er eentje, die is helaas deze zomer overleden. Ze had kanker en op het laast pijn, dus heeft mn oma haar laten inslapen. Toen ik bij mn vriend ging wonen wilde ik ook heel graag een dier, maar omdat we toen boven een winkel woonde, moest het een klein hondje zijn of een kat. Mn vriend wilde eigenlijk allebei niet, een klein hondje niet omdat hij omdat hij nogal lang is en een kat niet omdat hij daar niet zo van houd. Toen heb ik voor mn verjaardag een Jack Russel gekregen, en het is echt een schatje.

Naomi, die van jou kan heeel vies worden zeg!!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: haha ja dat klopt :) er bestaat nog een ergere foto uit frankrijk maar die heb ik niet op pc staan. had meneer vrolijk in de modder onder een palmboom liggen rollen en was dus helemaal bruin! echt dat modderbruin niet dat zwartbruin als op die foto van net. er was geen stukkie meer wat schoon was:p
    mn ventje kwam terug van de hond uitlaten en we dachten even dat hij een andere hond bij had, toen drong het pas tot me door dat het echt onze hond was hihi

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jack russels kunnen ook heel leuk zijn!!! als ze goed zijn opgevoed maar ach dat is met alles:p

6. nijnonijntje

jack russel vind ik ook wel leuk, maar ik vind inderdaad dat je ze goed op moete voeden anders vliegen ze iedereen aan.
    Maar dat verschilt debk ik ook wel per hond.
    Vind ze er wel heel schattig uitzien.:D

7. nijnonijntje

Ik ga nu richting huis.
    Heb veel gewerkt deze week en verreken de uren met vanmiddag.
    Lekker op tijd naar huis dus.
    Tot zo.

8. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    heej meiden,

kennen jullie me nog hihi? ik zie al best veel zwangeren uit dit topic..leuk!! hier is alles goed. nu ruim 20 weken zwanger..

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    He Niki, leef jij ook nog? Fijn dat alles goed gaat met je :)

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    jaa ik ben er nog..ik praat eigenlijk alleen nog op het februari 2011 topic..

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Wat was de pretecho leuk zeg, en de 4d echt zo gaaf.
    En zoals ik al dacht liet hij graag zien dat ie een jongen was. Maar hij liet niet graag zn gezichtje zien, hij lag lekker tegen mn placenta aan. Hierdoor hebben we niet een mooi aanzicht kunnen zien, nu mogen we volgende week gratis weer komen om te kijken of het dan wel lukt. De dvd is ook heel leuk.. echt een aanrader om te doen..

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, Leuk dat je nog een keer mag! En die zekerheid is ook wel makkelijk. Hoop dat het volgende week beter gaat!
    Paardje gaat niet zo goed.. Heb de dierenarts gebeld en die heeft hem volledige rust gegeven, hij mag niet eens stappen. Echt zielig. maandag moet het over zijn!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, balen dat hij liever z'n piemeltje liet zien dan z'n gezichtje ;), wel fijn dat jullie terug mogen komen :)

@ Steph...wat is er dan met je paardje?

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ik weet niet precies wat hij heeft. Wilde hem gisteren longeren en toen liep hij linksvoor erg kreupel. Heb verder gestapt en gekoeld. Vanmiddag was ik er weer en toen was hij echt met zijn been aan het slepen, wilde er geen gewicht op zetten. Had de Da gebeld, en die zegt dat hij op volledige rust moet. Hij mag alleen zn stal uit om te koelen en poetsen, niet onnodig lopen. Echt zo zielig, hij kijkt er ook meteen zo zielig bij!
    Hoe is het met jou?

Niki, leuk je hier weer eens te zien. Mooi kamertje heb je gemaakt!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Steph, ik heb je even een pb gestuurd...

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @stephanie: wat zielig dat je paard zo kreupel loopt! hopelijk gaat het met volledige rust beter!!

@T84: super dat de echo zo leuk was :D jammer dat de kleine zn gezichtje niet wilde laten zien maar als je volgende week terug mag komen is dat niet heel erg ;)

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, is het ook dik? en waar bij de kogel of hoger?
    Ik hoop dat het snel weer over is.
    Bij die van mij is het ook weer terug, weer vocht terug in de knie.. dus volgende optie is om het nog een keer in te spuiten en te zien of het dan wel werkt, en anders wordt het pensioen voor de meid..
    @all, ja ben wel blij dat we volgende week terug mogen komen, het is toch wat je wilt zien.. hopelijk gedraagt hij zich dan wel, haha..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, vervelend dat jouw paardje ook al niet lekker is :(
    Enne over je kleine ventje, in de baarmoeder mag hij zich nog wel zo gedragen toch? ;), hihi

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, ja tuurlijk mag hij dat.. Haha.. Hij heeft nu al karakter..
    Ja idd vervelend van me paardje, maar ze is al wat ouder.. alleen is het wel werktypje, dus niks doen vind ze eigenlijk niks. Ze zit ook hoog in het bloed, het is een engels volbloed X arabier.. maar het komt goed. Zolang ze eigenlijk bij me andere paardje is, blijft ze rustig.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, maar het blijft vervelend....
    Zo hebben wij een bejaarde haflinger die zichzelf echt dood zou lopen, die laat echt niets merken, die valt nog liever om dan dat ze ook maar een greintje rust zou nemen en dan ondertussen flinke Cushing en diabetes hebben.....Maar goed, ik ben wel blij dat ze er 'happy' onder is :)...Ow, wat mis ik mijn paardjes nu toch, ben al sinds half september niet meer op stal geweest omdat ik gewoon echt niet meer in de auto kan zitten zo'n stuk :(

Deel Deze Pagina