Zo ff mijn hart gelucht....http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/245334-deze-maand-precies-jaar-de-pil-wil-niet-lukken.html
@pinda: dikke knuffel meid!!!! in januari gewoon naar jullie huisarts gaan! hopelijk zijn jullie dan wel snel zwanger!
Heb net pas getest... goed he?? hartstikke nega. Dus waar dat bloed en die afscheiding vandaan komen echt geen idee. Dus we gaan er gewoon weer wat testjes tegenaan gooien deze ronde. Had in 2007 ook zo'n raar kaartje. Zal zo even kijken of ik hem hier kan plaatsen. Had toen ook 2x ongi in 1 maand en heb toen een echo gehad, waarop te zien was dat er 2 eitjes klaarzaten om te springen. Dus ik heb gewoon een raar lichaam. Pinda: Een hele dikke knuf voor jou!!
@Steph: Ik lees dat je een dochter krijgt! Van harte gefeliciteerd!! Het was in dit topic wel weer eens tijd voor een meisje.
@remmar: ik krijg niets te zien hihi en temp.kaartjes kan ik niet lezen heb nooit getempt namelijk haha. heb geen flauw idee hoe dat werkt hihi.
Kun je niet op die link klikken?? (Heb hem net weer aangepast ) Haha, valt ook niet echt wat te lezen, maar daarmee iwlde ik even laten zien dat ik het al een keer vaker heb gehad dat ik ineens vloeide tussendoor.
ja ik kan wel op de link klikken en dan opent hij een nieuw tabblad maar daar komt niets in te staan....
Geen idee dan wat ik verkeerd heb gedaan Haha, maar is ook niet zo belangrijk, dus laat maar We zullen gewoon afwachten. Alleen balen dat ik nu dus met maandverband in de weer kan. Heb me helemaal doorgelopen op het stomme touwtje van de tampon. :x (sorry voor de details!!!)
Haha, ja maar jouw wachten is leuker dan dat van mij Ik ga even mn kleine grote vriend een schone luier geven, want die stinkt een uur in de wind Haha en daarna heerlijk lasagne koken Lekkere combi he??
Rosa, dank je wel! Het werd inderdaad weer tijd haha. Remmar, jammer zeg.. Ik ben ook niet zo goed in kaartjes lezen. Pinda, een dikke knuffel meid. Wat verschrikkelijk jammer dat het weer niet gelukt is. Gelukkig mag je snel naar de huisarts! Pff, nog 10 minuten en dan ga ik richting vu voor tentamen. Ga maar gewoon even kijken, ben veel te druk om me te kunnen concentreren..
steph: Succes met je tentamen. Misschien valt het wel mee, maar begrijp ook wel dat je nu iets anders aan je hoofd hebt Ga nu echt aan het eten beginnen