Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier alweer klaar met eten.

wil straks nog even appel-kaneel muffins maken maar eerst even liggen.
    heb nu al een tijdje dat ik om de paar minuten voorweeën heb... en jeetje wat doen ze pijn! ik hoop dat het doorzet!

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Even lekker rustig aan doen dan!!
    En die muffins liggen er morgen vast ook nog wel!! :D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de muffins zitten al in de oven haha.

heb eerst even rustig gelegen op de bank met mn pittenzak en toen de pijn weg was heb ik de muffins even gemaakt (10 minuten werk) nu weer lekker op de bank!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    MMmm lekker hoor muffins :p ga ze van de week ook maken..die van dr Oetker :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik had de mix van home made, met 1 appel en lekker wat kaneel erin. ze zijn echt geweldig!!!

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Al lekker gesnoept?? ;)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja heb er al 2,5 op hahahaahh. heb ze nu maar in een afgesloten doos gedaan....

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Lekker hoor!!
    Hier al aan de chocolade bonbons gezeten. :D
    Af en toe moet je jezelf eens verwennen. ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi daarom!!
    als de kleine geboren is ga ik proberen af te vallen ;)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier trouwens net het sjaaltje gekregen voor ons meisje echt super schattig zo een mini sjaaltje

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedenavond!:D

Alice , Groetjes terug !!

Remmar, dan inderdaad maar even dat 15 kg tillen is niet niks.

Het is echt vreselijk met dit weer bah!

Wat raar misschien is je lichaam een beetje in de war.

Je hoeft je urine niet zo lang in te houden hoor ;)Zolang je maar niks van te voren drinkt 2 uur is meer dan zat dat deed ik namelijk ook altijd , anders heb je juist kans op een blaasonsteking.

Sstephanie , GEFELICITEERD !!!!:D

Wat mooi dat alles goed is met haar.

Is het nog gelukt met de concentratie bij de tentamen.

Pindakoek, Hele dikke knuffel meis , ik begrijp je compleet hoor.

Liever even een potje huilen dan het opgekropt in je hoofd te laten zitten.

Naomi , klinkt goed de muffins dat is lang geleden dat ik het heb gemaakt,binnenkort ook maar is weer doen.

Wat leuk !!:D

Vind alles zo lief wat klein is hihi.:p

Sorry als ik iemand vergeten ben:)

Hier vandaag even opzoek geweest naar kerstcadeautjes in assen pff wat is het toch lastig ondanks dat het maar een kleinigheidje is.

En zo gelachen met me zus ze word van alle luchtjes misselijk en het ergste is de rookworst dus zitten we haar een beetje te pesten:D

Vriendlief was ook lekker bezig vandaag hij hoop de hele tijd dat we een leuk kerstkado krijgen want heb me Nod op Kerst.

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, zou idd een leuk kerstcadeautje zijn.. ik duim voor je meis!!!

Mm lekker muffins.. en mm chocola.. Ik hou echt van chocola..
    Uwv heeft net gebeld.. omdat ik in de ziektewet zit gaat je verlof 6 weken van te voren in.. dus ik zal niet meer gaan werken tot na me bevalling..
    Is er bij jullie ook weer sneeuw gevallen? Nou hier wel.. winter wonderland again.. zullen we een witte kerst krijgen??

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier is er hooguit 1 cm bijgevallen dus echt minimaal! gelukkig want er ligt al zoveel hier hihi.

helaas hebben de weeën gisteravond of vannacht niet meer doorgezet. heb alleen heeeeel veel voorweeën gehad vannacht en ook nu merk ik het weer.misschien dat het nu door gaat zetten dan?

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Naomi: whoe, spannend meid! Hoop het voor je dan heb je nog voor kerst je kindje in je armen :D
    @Kim: hoop en duim voor je dat JIJ die positieve test krijgt met kerstmis!!!

@All: hier weer heel minimaal bloedverlies..heb ook totaal geen buikkrampen erbij...weird :( Denk dat ik straks naar de stad ga om ff wat kerstcadeautjes te halen. Wil wat leuks voor mijn vriend kopen maar weet echt totaal niet wat?!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: ja ik hoop het maar ga er niet vanuit. maar ik denk niet dat het nog 4 weken zal duren ;) mijn gevoel blijft zeggen van zondag op maandag dus dan is het net geen kerstkindje hihi.

hmmmm raar dat het weer niet doorzet!

en cadeautjes zijn moeilijk he! ik kan ook nooit wat vinden heel erg. wij doen niet aan cadeaus met kerst dus dat scheelt weer hihi.

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Hey Lady's

@Kim: Ik hoop ook dat jij met kerst een mooie test in handen houd!

@Pinda: Balen zeg dat je ongi bent geworden. :( Even je gedachten verzetten en cadeautjes kopen kan wel eens helpen.

@Naomi: Spannend zeg! Ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen, maar het zal in ieder geval niet heel lang meer duren. :)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: nee ik verwacht ook niet dat het nog heel lang gaat duren. we zullen het zien!!

nog een goede week dan mag jullie ventje ook al komen!!!

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Naomi: jaaaa maar ik denk dat hij het nog wel naar zijn zin heeft in mijn buik, haha.. Ik hoop zelf dat hij tot minstens 38 weken blijft zitten. :) We zullen zien.

De bevalling komt wel steeds dichterbij en dat begin ik steeds spannender te vinden. Het is niet zozeer dat ik bang ben, maar wel benieuwd hoe alles zal verlopen. Heb jij dat ook?

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @rosa: ja dat heb ik ook. vind het heel spannend! inderdaad hoe alles zal verlopen en hoe ons meisje eruit ziet en hoe ik het zal doen met de bevalling. maar bang ben ik er niet voor!

38 weken is nog 2 weken voor jou hihi ;) de tijd gaat sneller dan je denkt hoor!

zal nog eens een buikfoto van mij plaatsen! je kunt nu duidelijk zien dat mn buik laag hangt hihi

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mooie buik Naomi! Hij is inderdaad lager gaan zitten. Lekker hoor, al die muffins! Gelukkig net gegeten, dus kan me inhouden om niet een pak koekjes open te trekken!

Rosa, ja jij schiet ook op zeg!

Pinda, ik vind cadeaus ook altijd zo moeilijk! Heb een bouwradio gekocht voor mn vriend, wilde hij hebben, maar vond het zo'n stom cadeau dat ik er nog een weekendje Parijs bijdoe. Mijn vader vliegt heel veel dus kan een hotel reserveren op die punten, en dan met de auto erheen, is toch maar een paar uurtjes.

Kim, spannend, hoop dat je zwanger bent, zou gezellig zijn zo samen met je zus.

Tentamen ging niet zo, had ik wel verwacht.. Volgende keer beter. Vanochtend heeft mn vriend ons meisje erkend, volgende week in ondertrouw en dan geregistreerd partnerschap, is alles voor het kindje goed geregeld. Dat grote sprookjeshuwelijk komt hoop ik nog wel een keer! We houden dat ger. partnerschap ook stil, alleen onze ouders weten ervan, vooral omdat we heel graag nog echt willen trouwen.
    Nu weer leren, morgen weer tentamen helaas.
    Oh ja, vanochtend ook nog snel bij de hema die leuke gekleurde hydrofielen gehaald en roze sokjes haha. Zoooo heerlijk om bij weg te zwijmelen! Lieffss!

Deel Deze Pagina